بازدید 34746
هزار و پانصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نامه جهانگیری به رهبر انقلاب صحت دارد؟/درخواست یک امام جمعه: قانون بازنشستگی شامل ائمه جمعه هم بشود/توئیت کنایه آمیز ضرغامی برای روحانی/معاون دادستان: فیلترینگ تلگرام موفقیت‌آمیز بود/میرسلیم تحرکات انتخاباتی را کلید زد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: لاریجانی دوباره به روحانی تذکر داد/انتقاد مرجع تقلید به افکار غرب گرایانه برخی مسئولان/سازمان هواپیمایی اجازه ارزان‌فروشی بلیت را نمی‌دهید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 08 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

یک ایرانی در سازمان ملل پست گرفت

کاظم غریب آبادی نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین برای یک سال معاون اول و رئیس کمیته عمومی کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل شد. «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، در نشست شصت و یکم کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل، به مدت یک سال به عنوان معاول اول و همچنین رئیس کمیته عمومی این کمیسیون انتخاب شد. کمیسیون مواد مخدر با ٥٣ عضو در سال ١٩٦٤ تاسیس شد، نهاد اصلی بین المللی و محوری درخصوص سیاستگذاری های حوزه مواد مخدر است.

درخواست یک امام جمعه از رهبر انقلاب

امام جمعه بندرلنگه از مقام معظم رهبری درخواست کرد قانون بازنشستگی شامل ائمه جمعه هم بشود. حجت الاسلام رکنی، امام جمعه بندرلنگه گفت: استدعای ما از مقام معظم رهبری هم همین است که این قانون در مورد ائمه جمعه نیز اجرا شود و بنده حاضرم اولین کسی باشم که از همین تریبون نماز جمعه با مردم خداحافظی کنم. او گفت: حتی اگر این قانون شامل همه هم نشود برخی باید داوطلب باشند تا جوانان با نشاط و پرتلاش در این جایگاه ها قرار بگیرند. وی ادامه داد: امثال ما کارخودشان را کردند و الان هم بهترین از این نمی‌توانند کار کنند و این نیز طبیعی است و ما باید خودمان پیشقدم شویم.

لاریجانی دوباره به روحانی تذکر داد

علی لاریجانی، رئیس مجلس در نامه جدید خود به حجت الاسلام روحانی، با اشاره به مصوبه 17 مهرماه دولت در خصوص هزینه های دریافت شده از مردم توسط مراکز معاینه فنی، متذکر شده در حالی که بر اساس تبصره 17 قانون هوای پاک مصوب سال 1396، هزینه این مراکز باید به تصویب هیأت وزیران برسد، اما تصمیم جدید دولت، تعیین این هزینه را به سازمان حفاظت محیط زیست تفویض کرده که از حیث تغییر مرجع تصویب هزینه ها، مغایر با قانون است. /خراسان

توئیت کنایه آمیز ضرغامی برای روحانی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای که حق مسلم بود حفظ نشد، گفت: چرخه زندگی مردم نیز در این دولت نچرخید. عزت‌الله ضرغامی به برخی از مشکلات اقتصادی واکنش نشان داد و در صفحه توئیتری خود مطالبی برای این موضوع نوشت. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌نویسد: «افکار عمومی خواهان بازگشت وضعیت اقتصادی به سال ۹۲ است». وی در ادامه می‌آورد: «نه حق مسلم مردم (انرژی هسته‌ای حفظ شد) نه اینکه چرخ زندگی آنها چرخید. آقای رئیس‌جمهور به جای فراخوان مردم به مقاومت، وضعیت کشور را از حالت شرطی خارج کنید». رئیس اسبق سازمان صدا و سیما یادآور می‌شود: «برنامه روشنی برای بهره گیری از توانمندی‌ها و مزیت‌های نسبی کشور ارائه کنید».

نامه جهانگیری به رهبرانقلاب صحت دارد؟

رضا صالحی امیری وزیر پیشین ارشاد در یادداشتی در روزنامه شرق با اشاره به تخریب هایی که علیه دولت صورت می گیرد، انتشار محتوای نامه محرمانه احتمالی جهانگیری به رهبر معظم انقلاب را از نمونه های تخریب دانست. وی نوشت: نمونه‌ دیگر بداخلاقی انتشار نامه محرمانه منتسب به آقای جهانگیری است که در آن دغدغه‌های معاون‌اول نسبت به اوضاع حساس کنونی برای مقامات عالی نظام ارسال شده است. ایشان نسبت به تداوم وضع موجود اعلام نگرانی کرده و خواهان تصمیمات اساسی و بنیادی برای عبور از چالش‌های موجود شده‌اند. بر فرض صحت، این‌گونه اقدامات از سوی دولتمردان را باید نشان صداقت، شجاعت و صراحت آنان دانست، چون به ‌جای کار پوپولیستی و تبلیغاتی مسائل اصلی کشور را با عالی‌ترین سطوح نظام در میان می‌گذارند تا راهی برای عبور از انبوه چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیدا کنند.

کنعانی مقدم: اصولگرا و اصلاح‌طلب باید یک جا جمع شوند

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دولت آینده دولتی ائتلافی خواهد بود، می گوید: از دیدگاه من اگر دولت آینده قرار است، موفق عمل کند باید ائتلافی باشد در غیر این صورت باز هم آن قشری که ضرر می بیند مردم هستند و جنگ قدرت ادامه پیدا می‌کند. حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با «انتخاب» درخصوص تحرکاتی که اخیراً تحت عنوان شورای وحدت شکل گرفته و گویا قرار است جایگزین جمنا شود اظهار داشت: به نظر می‌رسد، تلاش‌هایی برای شکل‌گیری یک ائتلاف سیاسی در جریان اصولگرایی در حال انجام است؛ از آنجایی که وحدت در جریان های سیاسی کار سختی است باید مرحله به مرحله این روند را طی کنیم. وی افزود: در این رابطه نیاز است گروه های مختلف را شناسایی و دور یکدیگر جمع کنیم به طور مثال گروه های همسو و میانه‌رو را بشناسیم و آن هایی را هم که توانایی انجام کار تشکیلاتی دارند شناسایی کنیم. در واقع باید افراد را آماده کنیم و از ائتلاف های انتخاباتی به ائتلاف های سیاسی ورود کنند تا به سمت وحدت تشکیلاتی حرکت کنیم. این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: تا وحدت تشکیلاتی فاصله زیادی داریم اما می‌توانیم به ائتلاف‌های سیاسی نزدیک شویم.

اظهارات محسن هاشمی درخصوص تشکیل پارلمان اصلاحات

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره گمانه‌زنی‌هایی که درباره تشکیل پارلمان اصلاحات زده می‌شود، گفت: رهبران جریان اصلاحات اراده‌ای برای تشکیل پارلمان اصلاحات ندارند. محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی که درباره تشکیل پارلمان اصلاحات زده می‌شود، گفت: عملی کردن طرح پارلمان اصلاحات یا همان مجمع عمومی اصلاح‌طلبان کار سخت و پیچیده‌ای است. معمولا این رهبران جریان اصلاحات هستند که اینگونه طرح‌ها و پیشنهادات را باید با جدیت پیگیری کنند تا به سرانجام مشخصی برسد. وی افزود: با این تفاسیر تاکنون اراده‌ای در رهبران جبهه اصلاحات برای به سرانجام رسیدن طرح پارلمان اصلاحات مشاهده نکردم. رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: طرح ایجاد پارلمان اصلاحات هم اکنون در کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده و احزاب عضو این شورا در حال بررسی آن هستند اما به اعتقاد من این طرح اصطلاحا در مرحله طوفان مغزی است و هنوز به مرز پختگی نرسیده است. هاشمی در پاسخ به این که آیا تا انتخابات سال آینده، طرح تشکیل پارلمان اصلاحات به مرحله عملیاتی و برگزاری جلسات می‌رسد؟ تصریح کرد: عرض کردم اگر اراده برتری پشت این طرح باشد، می‌توان امیدوار بود که سازوکار مجمع عمومی اصلاحات در انتخابات آتی مجلس نیز نقش‌آفرین باشد.

معاون دادستان: فیلترینگ تلگرام موفقیت‌آمیز بود

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان این که فیلترینگ تلگرام موفقیت آمیز بود، گفت: نباید یکباره از پیام رسان داخلی که عمر یک ساله دارد انتظار بالایی داشته باشیم. جواد جاویدنیا در خصوص این که آیا سیاست یکپارچه فیلترینگ تلگرام توانست به اهداف خود دست پیدا کند و چقدر توانست موفق باشد، اظهار کرد: اجرای فیلترنیگ تلگرام و میزان موفقیت آن را می‌توان از منظرهای مختلف بررسی کرد، از یک نظر فیلترینگ موفقیت آمیز بود زیرا شبکه‌های پیام رسان داخلی به معایب خود پی برده و آن‌ها را اصلاح کردند.

پیشنهاد زنانه ذوالقدر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد انجمن توسعه منطقه‌ای زنان برای پیگیری نقش زنان به شکل نظا‌م‌مند تشکیل شود. سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در کمیته گسترش ارتباطات و تقویت همکاری‌های بین منطقه‌ای در حاشیه دومین دومین کنفرانس رؤسای مجالس شش کشور آسیایی (افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه) برای مبارزه با تروریسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر می‌رسد، بهترین شیوه برای افزایش روابط اقتصادی، هماهنگی هیأت های پارلمانی شش کشور در مجامع پارلمانی و تأکید بر همگرایی این کشورها در مجامعی مثل Apa است که در مجمع عمومی اخیر آن در استانبول مباحث مهمی مطرح شد. وی افزود: توانمندسازی زنان و ایجاد شرایط برای کارآفرینی آنها قدم مهمی است. شما باید به نقش زنان در پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه اهمیت دهیم. پیشنهاد من تشکیل انجمن توسعه منطقه‌ای زنان است تا نقش زنان به شکل نظام‌مند پیگیری شود. نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: تلاش برای افزایش و رونق گردشگری بین کشورهای عضو و برداشتن موانع در این زمینه یکی از عوامل مهم توسعه ارتباطات و رونق اقتصادی است. تحقق این امر نیازمند توجه ویژه مجالس و نهادهای متولی این حوزه است که می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار و صلح و امنیت منطقه داشته باشد.

انتقاد مرجع تقلید به افکار غرب گرایانه برخی مسئولان

آیت‌الله نوری‌همدانی، مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه در میان مسئولان کسانی را می‌بینیم که افکار غرب‌گرایانه دارند، اما باید بدانیم که غرب به دنبال تحت سیطره قرار دادن ملت است و باید ملت و مسئولان هشیاری لازم را داشته باشند. آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور، با بیان اینکه 80 آیه از آیات قرآن کریم مربوط به علم و نشر مطالب علمی است، اظهار داشت: دشمن در نتیجه تهاجم فرهنگی دچار عقب‌ماندگی‌هایی شدیم اما بعد از انقلاب اسلامی باید بتوانیم کار نشر را رونق دوباره‌ای ببخشیم. وی خطاب به اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور گفت: مطالبی که منتشر می‌شود نباید برخلاف مبانی اسلامی باشد، در نشر علوم به‌خوبی عمل کرده‌اید اما در آموزشگاه‌ها گاهی مطالبی که بوی غرب می‌دهد، نشر پیدا می‌کند.

روایت یک نماینده مجلس از غارت ۱۶ هزار میلیارد تومانی از بانک سرمایه

امیر خجسته گفت: قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور انجام می‌شود به وزیر اطلاع دادم که 1128 کانتینر قاچاق وارد کشور شده و ایشان انکار کردند لذا با اکیپ پارلمانی به بندرعباس رفتیم و حکم این قاچاق صادر شد و وزیر استیضاح و عزل شد. 16 هزار میلیارد تومان در بانک سرمایه غارت شد. باید مسئولان پاسخ دهند که چرا دلار و ارز کنترل نمی‌شود و امروز استخوان‌های مردم زیر بار فشارهای اقتصادی در حال خورد شدن است. مگر می‌شود، یک مسئول در نظام 2 هزار میلیارد تومان دارایی داشته باشد. حکم خدا در مورد سران مفاسد اقتصادی اجرایی شود مجلس در مورد مفاسد اقتصادی سکوت کرده است. اگر قاچاق از مبادی رسمی متوقف نشود با مردم سخن می‌گویم./تسنیم

ترامپ با فحاشی از خجالت تیلرسون درآمد

واکنش رئیس جمهور آمریکا به افشاگری وزیر خارجه اسبق این کشور گفت: مایک پامپئو (وزیر خارجه فعلی آمریکا) خیلی عالی کار می کند، من بسیار به او غرور می کنم. سلف او، یعنی رکس تیلرسون، از ظرفیت روانی لازم برخوردار نبود. او (تیلرسون) مثل یک تخته سنگ کودن بود، و من نتوانستم به اندازه کافی سریع از شر او خلاص شوم. او به شدت تنبل بود.

سازمان هواپیمایی اجازه ارزان‌فروشی بلیت را نمی‌دهید

عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بحث آزادسازی نرخ بلیت هواپیما یک بحث بسیار مهم و با اهمیتی است که باید برای آنرا ارزش قائل شد. تغییراتی که آزادسازی می‌تواند در صنعت حمل‌ونقل هوایی ایجاد کند، بسیار گسترده و ارزشمند است. از این رو باید دقت کنیم تحولاتی که قرار است صورت بگیرد به خاطر برخی رقابت‌هایی که می‌توانیم بگوییم تخریب‌گر است باعث ایجاد مشکل برای آزادسازی نرخ‌ها نشود. به هر گونه رقابت مضر چه از سوی آژانس‌ها، چه خطوط هوایی و چه مراکز عرضه کننده بلیت از طریق سیستم‌های الکترونیکی، رسیدگی و برخورد می‌کنیم.

تعدادی از نمایندگان مجلس امضای استیضاح بطحایی را پس گرفتند

وزیر آموزش و پرورش گفت : تعدادی از نمایندگان سوالاتی از بنده داشتند که این پرسش ها را قبلا مطرح کرده بودند و ظاهرا قانع نشدند و در قالب استیضاح به جریان انداختند. البته تعدادی از آنها طی چند روز اخیر با توضیحات ارائه شده قانع شدند و در حال پس‌گیری امضایشان هستند. اگر به هر دلیلی نمایندگان فرد دیگری را شایسته این کار بدانند و بنده را شایسته ادامه فعالیت ندانند، این حقشان است که استیضاح کنند و اگر قانع نشدند تصمیم خود را بگیرند.

خودروی عامل انتحاری چابهار حاوی چند تن تی ان تی بود؟

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شدت انفجار به حدی بود که ترکش‌های وانت تا شعاع 500متری پخش شد. تحقیقات برای روشن شدن نوع و میزان مواد منفجره ادامه دارد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به‌شدت انفجار دست‌کم 500 کیلو تی‌ان‌تی در وانت نیسان جاسازی شده بود. /همشهری

راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟

سید محمد بیاتیان، مشاور کمیسیون صنایع و معادن درباره وضعیت صنعت خودروسازی کشور به گفت: این شائبه وجود دارد که خودروسازان با عرضه قطره چکانی می خواهند قیمت حاشیه بازار بالا نگه دارند تا روزی که دولت و دستگاه های اجرایی تصمیم گرفته و در نتیجه قیمت خودرو را افزایش دهند. سلسله تصمیماتی که از جانب دولتی ها و دستگاه های تصمیم گیرنده در این مدت و در حوزه خودرو گرفته شده متأسفانه این شائبه را به ذهن متبادر می کند که مافیایی پشت این قضیه وجود دارد. در این مورد مجلس به عنوان دستگاه نظارتی باید محکم‌تر برخورد کند و اگر واقعا افزایش قیمتی وجود دارد منطبق بر واقعیت ها باشد؛ زمانی نرخ دلار به ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان رسید و دوباره به ۱۰ تا ۱۱هزار تومان کاهش یافته اما بر قیمت خودرو هیچ تاثیری نگذاشته و قیمت ها کاهش نیافته است. / خبرآنلاین

میرسلیم: برای انتخابات مجلس در حال تدوین لیست حزبی هستیم

سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: 200 دفتری که در کشور داریم بیکار نیستند. اینها در سال مشغول بررسی افراد سرشناسی‌ هستند که قابلیت‌های خوبی دارند. ما حتما لیست حزبی تهیه خواهیم کرد و به اطلاع مردم خواهیم رساند. بعد از اینکه دفاتر آنها را معرفی کردند ما در دفتر مرکزی با مجموعه‌ی نامزدهایی که معرفی می‌شوند صحبت می کنیم. قابلیت‌های آنها را درنظر می گیریم؛ آن وقت اگر توافق لازم ایجاد شد اسمشان را اعلام می‌کنیم.

اجرای ورود نمایندگان به مجلس با پول شبهه‌ناک اعدامی‌ها!

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: امام جمعه جیرفت اسناد مربوط به ورود نمایندگان با پول شبهه‌ناکِ اعدامی‌ها به مجلس را به مراجع ذی‌صلاح ارائه کند در غیر این صورت لازم است که دادسرای ویژه روحانیت با امام جمعه جیرفت برخورد شدیدی داشته باشد. به عنوان نماینده مردم آن منطقه از ساحت همه امنای خانه ملت، به لحاظ اینکه بیانات امام جمعه جیرفت، خواست مردم شهر ما نبوده، طلب حلالیت می‌کنم و پوزش می‌طلبم. /خانه ملت

روایت همتی از دستور رهبری به بانک مرکزی

همتی یا اشاره به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری به دستور ایشان به بانک مرکزی برای تقویت هرچه بیشتر ارزش پول ملی و نیز اهمیت استقلال بانک مرکزی اشاره و اعلام کرد، بانک مرکزی و نظام بانکی تمام توان مدیریتی و کارشناسی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌‌ کار خواهد برد. /تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۹
چرا همه توییتر دارن و ما نداریم،اینترنت خونه من فیلتر شده و مال بقیه مشكلی نداره؟!!!! مسئولین عزیز خبر ندارن كسی توییتر نداره؟واسه كی توییت میكنن؟
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
ای بابا چه گیری هستی تو




خب اونا ژن شون خیلی خوب


مگه تو ژن خوب داری که متعرضی؟
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
به احمدی نژاد برای انتخاب 1400صلاحیت بدهید تا ببینید که چگونه براحتی رئیس جمهور میشود
احمدی نژاد VS ترامپ
در مقابل شخص ملی گرا و وطن دوستی بنام ترامپ باید شخصی مثل محمود احمدی نژاد قرار بگیرد تا بتواند به‌درستی و قاطعیت جوابش را بدهد
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
براستی که پس گیرندگان امضای استیضاح وزیر آموزش و پرورش خائنانی بیش نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
یکی قرص های این انتی سانسور(کامنت بالایی) رو بده بهش. نگرانشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آنتی سانسور عزیز
دیگه اون قرص زرده رو نخور
اقای ضرغامی گوش شیطون کر و مگر خبر ندارید اقای مطهری افاضه فرمودند که خودی نگذاشتند شیرینی برجام به وجود اید؟!!!!!!!!!!!!!!!
تا زمانی که همچین افراد سیاسی در کشور داریم و خنده دار تر هم اینکه در مجلس داریم و همه چیز را در برجام و خارج می بینند و قوانین مجلس را هم خودشان نقض می کنند و از دولت خواهان جوابگویی نیستند و اگر اولش هم بخواهند ولی بعدا همراه دولت می شوند انتظاری بیشتر نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
تا ابد هم منکر منافع برجام بشوید هم نمیتوانید خرابکاری ها را لاپوشانی کنید .متاسفانه اقلیتی حاضر نیستند از منافع جناحی خود بنفع کشور و مردم کوتاه بیایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آیند گان قضاوت خواهند کرد در مورد کسانی که چوب لای چرخ برجام و دولت گذاشتند تا خودشان به قدرت برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
جناب آقای زرغامی حضرتعالی درصذاوسیما خیلی خوب درخشیدید چرافکرمیکنی مردم حافظه شان راازدست داده اندوحالا نقش منجی رابازی میکنیدبرجام بفرجام رسید ولی به برکت وجودشما وهمفکران عزیزتان نافرجام شد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آقای ضرغامی ممکن است شما خواب باشی ولی ما بیداریم خوب می دانیم چرا چرخ اقتصاد کشور نچرخید
اقای ضرغامی منصف باشید.
چرخ زندگی مردم نمی چرخد درست منتهی نچرخیدن صنعت هسته ای دروغه و در اصل همه مشکل دولت روحانی با ترامپ سر همین است که ایران می گوید چرخه هسته ای باید بچرخد و ترامپ میگوید نباید بچرخد.
در توییت کردن دقت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
ضرغامی = احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
گناهی نداری،برو یکم درباره چیزهایی که در برجام بخشیدن مطالعه کن تا بفهمی که این چرخی که داره میچرخه چرخ سه چرخه هست.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
جواب ناشناس ۲۲:۵۲
هیچ چیزی بخشیده نشده بلکه موقتا برای دوره ای ایران توسعه انها را کند کرده و یا در راکتور اراک ضمن حفظ اب سنگین دانشمندان ایران میزان تولید پولوتونیوم را بسیار پایین اوردند تا بهانه سلاح هسته ای را از غربی ها بگیرند و در ضمن ماهیت اب سنگین هم حفظ شود.
اینگونه بحث اشتباه است که فکر کنیم در سال ۹۴ مذاکره کنندگان کوتاهی کرده اند و الان را با ان زمان مقایسه نکنید که ترامپ با تقلب بازی را به هم زده یا مثلا در مساله پی ام دی را که ایران
بسته کم نشمارید.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
"" همه مشکل دولت روحانی با ترامپ سر همین است که ایران می گوید چرخه هسته ای باید بچرخد و ترامپ میگوید نباید بچرخد.
در توییت کردن دقت کنید
واقعا از این توئیت تو که خیلی با دقت توئیت کردی مرغ پر کنده هم خندش میگیره !!!!!!! یعین کم خردی تا این حد که با دقت در جهت حمایت از ترامپ توئیت زدی ! این را هر بچه پیش دبستانی میفهمد که این همه مشکل ترامپ با ما بر سر چیست این را هر بچه ای میداند که موضوع هسته ای فقط بهانه است حالا اینکه چرا تو که با دقت توءیت میزنی نمی فهمی خیلی عجیب است !!! . ""
باز ضرغامی پیداش شد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
حرفش حق هست یا نه!نبین کی میگه،ببین چی میگه.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
احسن درست گفتی. باز این ظرغامی نظر داد. دمت گرم
چرا از آقای مطهری و علم الهدی خبری تو این صفحه نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
و باهنر و جناب حداد
این آقا ضرغامی باز هم خواستند مطرح شوند بابا حداکثر سیصد هزار رای. داری
یادش بخیر

دلار جهانگیری !!!!!
نامه جهانگیری !!!!!
وعده های انتخاباتی جهانگیری !!!!!!
انصراف جهانگیری از انتخابات !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
همان سوزاندن ١٨٠٠٠٠٠٠٠٠٠ دلار ٤٢٠٠ تومانى كافيست. نياز به مدرك و سند ديگرى نمي باشد.
۱ دولت پستی میانی در ان کنار گوشه ها بجناب ضرغامی بدهد.شاخکهای دولت قوی نیست وقتی ضرغامی توییت میکند اینروزها غاز چرانی میکنم
۲فیلترینگ تلگرام موفقیت امیز بود.البته برای شرکتهای سازنده فیلتر شکن
۳جناب میر سلیم دویست دفتر در کشور توانشان دویست هزار رای بیشتر نبود؟؟!!
اگر هر هفته بجای سخنان برخی مسئولان سخنانی از امام جمعه بندر لنگه و دیگران منتشر فرمایید میتواند باعث ارامش روان جامعه گردد
هر دو حزب فقط به منافع خودشان فکر می کنند و برای رسیدن به قدرت مردم را نابود می کنند
به کوری دشمنان خارجی و داخلی کسب و کار ایرانی هنوز که هنوز است دارد به تعداد کاربران پیام رسان داخلی افزوده می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
به یه روانشناس خودتو نشون بده
ارزانی خواب وخیالی بیش نبوده ومردم باید منتظر مرگ ناشی از گرسنگی باشند وهرگز نیز حتی یک مورد هم محاکمه نخواهند شد و ملت بیجهت امیدوار نباشند
جناب آقای ضرغامی اگرنگران چرخ صنعت هسته ای وچرخ معیشت مردم بودیدچرادرزمان ریاست برصداوسیماآنرااعلام
نکردیدمنتقدانی که امروزرامیدیدنداماشماباتنگ نظری فرصت
حتی یک دقیقه ای برایشان برای اعلام نگرانیهای واقعی که امروزبه آن اذعان داریدراندادید!؟لطفاجواب دهیدنگوئید سیاست آنموقع همان بودیک مدیربایداوضاع رابشناسد وبراساسپیش بینی توان تدبیرداشته باشد
چرا اینجوراقدامات «انقلابی» از ائمه جمعه مراکز استانها وشهرهای بزرگ برنمی آید!؟(غیرازامام جمعه عزیزتبریز)
ولی درتذکربه دولتمردان بازنشسته ای که به کُرسی چسبیده اندتوانمندند.
قطعا فیلتر کردن تلگرام موفقیت آمیز بوده است زیرا با استفاده از فیلتر شکن هزینه استفاده کننده تا 4 برابر افزایش میابد و مصرفش بین المللی محاسبه میگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
اکثرا با تلگرام طلایی استفاده می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
اگر فیلترینگ تلگرام موفقیت آمیز بوده ،من هم تابه حال 3بار برای تعطیلات نوروز به مریخ سفر کرده ام!!!
بیبیسی امشب اعلام کرد ده هزار نفر ایرانی پناهنده صربستان شدند در ان مدت کوتاهی که ویزایش را برداشته بود.اقایان نگران حال یمن،نگران هموطنانتان نیستید؟چقدر هموطنانتان از سرما و گرسنگی در جنگلهای کشور غریب یخ بزنند وبمیرند تا بخود بیایید؟میدانید بسیاری از انها زنان و کودکان هستند؟انسانم ارزوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
احسنت نکته خوبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
کسی که اونجا رفته
اولا شیک و مجلسی با هواپیما رفته و به امید سرابی که دیده
لطفا با مردم جنگ زده یمن مقایسه نکنید
ضمنا هرچی اون اعلام کرد درسته؟؟
معاون دادستان: فیلترینگ تلگرام موفقیت‌آمیز بود!!!!!!!!!!!!!!!!
آمارها نشان می دهد که با فیلترینگ تلگرام بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون ایرانی با استفاده از فیلتر شکن وارد این شبکه اجتماعی می شوند که این مساله نشان می دهد که حدود ۹۰ درصد کاربران قبلی بعد از فیلترینگ هم از ان استفاده می کنند پس موفق نبوده است
ثانیا این تعداد از فیلتر شکن استفاده می کنند که برخی همراه با بدافزارهای مخرب، جاسوسی، فیشینگ ووو را به دنبال دارد که امنیت مردم و کشور را به خطر می اندازد
ثالثا ، اغلب کاربران جوان و نوجواندر حوزه فیلترشکن خبره شدند و بواسطه ان به انواع سایتهای مستهجن وارد می شوند که تخریب فرهنگی هم بدنبال داشته ، پس فیلتر کردن تلگرام فقط زیان و زیان و زیان است
متأسفانه اکثر مدیران.دولتمردان.نمایندگان کشور به سن کهولت رسیده اند و چندین سال است از باز نشستگی آنها گذشته و نمی خواهند قبول کنند که دوران آنها سپری شده و با افکار دهه شصتی نمی توانند پاسخگوی نسلی که روز به روز بر اطلاعات آنها افزوده می شود و همچنین جامعه ای که با چالش های جدید و مدرن مواجه است باشند.حتی شنیده شده بعضی وصیت کرده اند آنها را در زیر همان میز ریاست به خاک بسپارند.و نا خودآگاه قهوه تلخ مهران مدیری در ذهن تداعی می شود.
خدا پدرت روبیامرزه امام جمعه بندرلنگه. من مشهدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
جای تاسف است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
از مشهد همان تراود که علم الهدی خواهد...
جناب ضرغامی خودتان خوب میدانید که دولتها در کشور ما کاره ای نیستند مخصوصا اگر از جناح اصولگرا نباشند .
اگر واقعا خواهان رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی سیاسی کشور هستید بجای حمله های تمام و کمال به دولت ، کمی به حلقه تند روهایی که صاحب قدرت اقتصادی عالی و عیر پاسخگو هستند توجه و انتقاد کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خسته نشدید چهل سال ایران خوردرو دانشگاه دست شماهاست بسه بابا قدرت نداریمنداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
تمام بودجه کشور دست کیه؟؟
تمام اجرا دست کیه؟
تمام تصمیم دست کیه؟
اگه کاره ای نیست چرا له له میزنید بدست بگیرید؟؟
گمشده دوران حاضر: عقلانیت!
هرکه پیدایش کرد زود رهایش کند! چون آبرویش را میبرند!
فقط گران فروشی هیچکس اجازه ارزان فروشی را نمی دهد. وگرنه این اقارابه جرم تبلیغ گران قروشی مجاکمه می کرد
آقای ضرغامی با اون کارنامه افتضاحش هی افاضات می فرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
شاید هوس رئیس جمهور شدن کرده!
آقای ضرغامی وضعیت امروز نتیجه سیاستهای هم فکریهای شما در زمان آن زمامدار قانون گریز است که مجلس و قانون و همه را به سخره گرفته بود . یادتان رفته که می گفت قطعنامه های شورای امنیت کاغذ پاره هستند این هم نتیجه اش.
اگر این برجام نیم بند نبود وضع مملکت بسیار اسفبارتر از امروز بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
قابل توجه مدافع برجام نیم بند: قعطنامه شورای امنیتی که فقط منافع آمریکا را تامین کند بی ارزش است
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
دلار کردید ۱۲ هزار بازم ادعا دارید بس کنید
وضعیت برای آقای روحانی عجیب شده
۱۳ آبان که آمریکا ایران رو تحریم کرد دلار کاهشی شد و اجناس افزایشی
تا الان آثار سو مدیریت روحانی مشخص شده
اگر بعدا آثار تحریم ترامپ مشخص شود مردم ایران از رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور ایران آسیب دیده اند
اگر آثار تحریم ها مشخص نشود فقط از رئیس جمهور ایران آسیب دیده اند
میر سلیم . به تعداد ۲۰۰ دفتر برای شناسایی جهت افرادی هستند .............خوب این تعداد افراد آیا حقوق و مزایا از کی میگیرند . یعنی شناسایی افراد با چه تفکری . من هنوز گفتمان سیاسی این حزب را نمیدانم چیست . آیا فقط به همان‌پرسش هایی هست که از جهانگیری و روحانی میکردی یا نه در سیاست خارجی و داخلی و اقتصاد برنامه دارید . واقعا نقطه اختلاف شما با دیگر جریانات سیاسی به چیست .
اقای ضرغامی فرض کنید در انتخابات شرکت کردید چقدر رای مبارید نهایت یک میلیون تا ۲ میلیون ضمنا اصلا انتخابات ریاست جمهوری برگزار نخواهد شد آقای لاریجانی و مجلس دارند برای تبدیل نظام ریاستی به پارلمانی تلاش می کنند
هدف اقای ضرغامی از مطرح کردنشون هرچند وقت یکبار، اینه که به یاران دیروز یاد اوری کنه که بی معرفتی حدی داره .بیکارم !چرا دستمو جایی بند نمیکنید؟ وگرنه این اظهارنظر چه نکته ی جدیدی میتونه در بر داشته باشه؟
امروز دو جوان از دو طیف سیاسی در برنامه ۳ رشید پور بصورت ‌ضبط شده در یاعت ۱۴ در حال پخش بود . من هیچ نقطه اختلافی بین این دو جناح فکری ندیدم . فقط همان حرف های دوره انتخابات بود که جناح اصولگرا بشدت حمله میکرد و طرف مقابل دعوت به آرامش میکرد . اما من ببیننده اینرا فهمیدم که مطالبات مدنی و سیاسی مردم به گرانی گوجه و سیب زمینی تنزل پیدا کرد یعنی میگفت چرا گفتی زندانی سیاسی باید آزاد گردد بگو چرا گرانی هست چرا دلار گران هست . ایشان گفتند که ما هم از تمام قوا اعتراض داریم ما هم میگوییم فساد هست اما نگفته که زمانی اعتراض کردی که جوانان پارسال گفتند . جوانان سال قبل چی میگفتند . آلان کارگران چی میگویند ظاهرا گفتن هم فرق دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
این فرد که از کشور فرانسه هست هر شب به تعداد فراوان کامنت میذاره ومعمولا علیه ابران صحبت می کنه. برو فرانسه رو درست کن. .
آلان یک قانون با سه فوریت باید تصویب شود تا نزدیک به هزاران پیرمرد شاغل در تصمیم گیری سیاسی کشور از تمام کموسیونهای متعدد عضویت دارند باز نشسته شوند . یعنی افرادی که در انتخابات گذشته پشت سر هم شکست خوردند و دوباره در تصمیم گیری انتخاب مردم نظر دهی میکنند .
باز هم مردم نمیفهمند . باز مردم تکلیف خودشان را نمیدانند . باز باید چند نفر باشند تا برای مردم تکلیف و برنامه بنویسند . مردم در تشخیص صلاح خود دچار تردید شدند . یعنی به صراحت میگوید مردم اشتباه میکنند
ماجرای نامه جهانگیری به رهبری حتی اگر واقع داشته باشه یک شوی تبلیغاتیه برای اینکه خودشون رو پاییند ارزش های انقلاب نشان بدن.
مطمئن باشید این دولت هیچ میونه ای با مردمسالاری دینی نداره. این ثروتمندان پیر دولتی و رفقاشون، تمام مملکت رو در دست گرفتن و مردم رو به این روز نشوندن.
اینها افرادی اشرافی و بی دغدغه هستند که تنها راه پیشرفت رو در وابستگی و اقتصاد لیبرال می دونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
لطفا استقلال رو تعریف کنید،شما که با وابستگی مخالفید لطفا بجای شعار چیزی تولید کنید.ایا قرار است گندم و هندوانه و موز و برنج مصرفی تماما در داخل کشور تولید شود؟ایا تولید اتومبیل و پیامرسان داخلی و هواپیما و تجهیزات پزشکی و ...هم باید در داخل باشد؟حرف کافیست.چیزی تولید کنید و بما ثابت کنید میتوان از دنیا مستقل بود و هیچ چیز از مواد خوراکی تا دارویی و مواد اولیه صنعتی وارد نمیکنیم.فقط لطفا لطفا در اخر مثل خودرو سازهای ما نشوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
شما که ایران را رها کردی و خارج نشین شدی حتما هم معنای استقلال را نخواهی فهمید
آقای ضرغامی . اینکه از دولت انتقاد کنی مشکلی نیست . اینکه هر کس هر جور ناراحتی و نارضایتی دارد از دولت گلایه میکند .اما تمام تقصیر ها با دولت هست . سیایت گذاری در کجاست . آلان نمایندگان مجلس مصوباتش کجاست . آنکه زیر هر مصوبه را امضا میکند به چیست . بهرحال باید کسی مسولیت را قبول کند . اینکه به عنوان انتقاد به همه طرف حمله لفطی کرد ولی راه حل نداد چه فایده دارد خوب راه حل چیست فردا شب بگو
نه نه نخیر . رییس جمهور نمیتواند یک حقوق دادن یا قاضی فقط باشد . رییس جمهور نمیتواند فقط رییس صدا و سیمای کشور باشد . رییس جمهور نمیتواند شهردار و استاندار باشد . برای رسیدن به چنین پستی حداقل در چند حوزه درسی خصوصا اقتصاد و حقوق و دروس سیاسی تحصیلات عالیه داشته و مدیریت بصورت پله به پله را طی کرده باشد. رییس جمهور یا هر انتخابی باشد مردم به نجابت سیاسی خصوصا به اخلاق افراد رای میدهند .
آقای ضرغامی بابا پست ومقام هم که گرفتی بس نیست!!!
بنظرتون با شرایط موجود کسی هم حال رای دادن هم داره
قابل توجه میرسلیم ها
آقا دقیقا کی بی کیه؟! چی به چیه؟!!! همه شدن مدعی و صاحب حق!!!!! پس کی به داد ما میرسه؟؟!!!! از در خونه میای بیرون و میری تا سر کوچه برمیگردی ۱۰۰ هزار تومن پول خرج میشه!!!!!
میرسلیم جان !
یادت نره. شناسنامه های قدیمی ۳۰ ساله عوض شدن ولی شما هنوز عوض نشدید.
چرا کسی به این مطلب نمیپردازه که جهانگیری عامل گران شدن ارز شد واقتصاد کشور را ویران فرمود؟؟؟!!!!
روحانی خراب کرد احمدی نژاد دیگری در راه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
روحانی نابود کرد
من به کاربر محترم عادل سلام عرض میکنم عادل جان پردم سالاری دینی بمن با سواد سیکل توضییح بده چی هست . باور کن نمیدانم . اینکه وزرایی را انتخاب کنیم که از قشر فقیر و مستضعف باشد یا ثروتمند باشد این در کجای دروس علمی ثابت شده . حالا از کجا معلوم که وزیر از مناطق محروم مستضعف بعد از یک سال بفکر جمع آوری امول نبود مگر وزرای فعلی قبل چهل سال پیش ثروتمند بودند چرا برای رفع مشکلاتی که راه حل علمی دار د نسخه عامیانه و سنتی میدهید مگر هر کس که ثروت دارد مهر و محبت ندارد اصلا باسواد فقیر دیدی قوه درکش بالاهست چرا فرار به جلو . اتفاقا وزیر ثروتمند اول به فکر جیبش نیست تا بعد
پنجاه سال پیش در روستای ما آب خوردن و شستشو از سر چشمه روستا بود و چشمه هم کنتور نداشت . ولی آلان کنتور دارد . مخابرات نبود ولی آلان تلفن داریم . برق نبود و مردم با چراغ نفتی استفاده میکردند . گاز نبود ولی با هیزم غذا درست میکردیم . در آنموقع روستای ما برای هیچکدام بجز نفت پول نمیدادند . مالیات نبود . ارزش افزوده نداشت . عوارض نداشت فقط خود نفت لیتری ۵ ریال بود . اما حالا برای هر کدام از موارد بالا چقدر ارزش افزدوده و مالیات دارد زندگی را سخت کرده اند چرا این چیزها برای ما ایرانیان رایگان نیست هر ماه قبض
ما ملت نیازی به اشک تمساح امثال ضرغامی نداریم ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
شایسته امثال شما همین دولت تدبیر نمای ناامید کننده است
کاربر محترم ۱۶ - ۲۲ تغییر نظام ریاستی به پارلمانی . یعنی دوباره برگشت به دورانی که نخست وزیر داشتیم . برادر من میدانی اگر در چنین انتخابی و تغییری ابزار دمکراسی که چند حزب قوی نداشته باشی چه اتفاقی میفتد . فکر نمیکنی مثل شعار عدالت در اقتصاد به دادن یارانه نقدی به همه اقشار هست . شما نگاه به نظام پارلمانی دنیا بکنید . آیا میشود بر سر شعار دمکراسی هم سر همدیگر کلاه گذاری کنیم . خداییش کمی در سایت ها ببینید . مگر در دوره پهلوی نخست وزیر و پارلمان نبود پس اشکال در چی بود .
دیروز از دولت گلایه زیاد بود و بحق هم‌بود . اما من جور دیگری برداشت میکنم که به روحانی میگویند که آقای روحانی ما برای ارزان شدن دلار و اجناس و کالا دو نفر را اعدام کردیم باید محاسن اینکار این باشد که دلار ارزان شود پس چی شد . چرا کالاها ارزان نشدند . مگر دو تن سکه باعث اینهمه گرانی نشده بود خوب سکه ها را بفروشیم تا اجناس ارزان شود
در فرانسه گروهی فریاد میزنند ما ترامپ را میخواهیم . یعنی خوشی به دل آنها زده یا نه دیوانه شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
نه عزيزم ترامپ كافر بي نزاكت و بدبخت امريكا رو براي مردمش بهشت كرده
سخن امام جمعه ی بندرلنگه بسیارزیبا ومتین است، بلی چنانچه امام جمعه های بالای ۶۰سال کناره گیری کنندوجوانترهابیایندکارهای فرهنگی اجتماعی ، ودینی روندصعودی بخودخواهدگرفت، البته ازتجربیات بزرگان هم میتوان استفاده کرد، بااینحال فرمایش رهبرمان مقدم برهمه ی ماست.
قانون بازنشستگی بایستی شامل حال همه مسئولین هم بشود و در قانون اساسی آمده که همه در مقابل قانون برابر و مساوی هستند در غیر این صورت میتوان استثنی داشت
مشکل ایران وطن پرستی و ایران دوستی است .مسئولان به اندازه کافی مفهوم علاقه به وطن را نمی دانند .و مرزهای ایران را نمی شناسند ایران باید مهم باشد تا رشد کند .در سخنان مسئولین چتد بار این واژه را شنیدیم ؟ تقریبا هیچ
این خودروسازها مردم را چی فرض کرده اند؟ اول با کاهش عمدی تولید و احتکار خودروهای تولید شده و عدم انجام تعهدات در مقابل مشتریان باعث افزایش نجومی و غیر عادی قیمت خودرو در بازار شدن و حالا دو از سازوکار بازار می زنند و می خواهند با یکی دو میلیون زیر قیمت ساختگی و غیر واقعی بازار خودور بفروشند و منت هم سر مردم بگذارند. نه خیر شما محتکر هستید فقط شانس آورده اید در اینجا فعالیت می کنید وگرنه اگر در یک کشور دیگر اینکارها را می کردید همه شما را به روز سیاه می نشاندند. ضمنا قیمت گذاری خودروهای زیر 45 میلیون تومان وقتی بود که دلار 3500 تومان بود الان که دلار حداقل سه برابر شده به همان نسبت باید مرز قیمت گذاری بالاتر رود و خودروهای زیر 140 میلیون تومان مشمل قیمت گذاری شوند تا همان وضعیت قبل برقرار باشد. با مرز 45 میلیون تومان، قیمت گذاری فقط شامل پراید می شود و این یعنی تلاش برای فریب مردم. اما مردم فریب نمی خورند بلکه از میزان حقه بازی عده ای که به جان و مال مردم مسلط شدند بیتشر از قبل مطلع می شوند. ایا فریادرسی هست؟. بدتر از ظلم کردن اینست که مردم احساس کنند فریاد رسی نیست.
آقایانی که این روزها با شور و شعف اخبار سرکوب تظاهرات از سوی پلیس فرانسه را بازنشر میکنند، باید به این نکته هم توجه کنند که فرانسه از نظر رعایت قانون اساسی، اصل تفکیک قوا، برابری تمامی مردم از مقامات و مسئولین گرفته تا شهروندان عادی در برابر قانون، هستند . در فرانسه یک دانشجوی معترض به نحوه اداره کشور میتواند با خیال راحت در تظاهرات شرکت کرده و حتی شعارهای ساختارشکنانه سر دهد، و مطمئن باشد که تنها در صورتی که نظم عمومی را مختلل کند و یا به اموال عمومی آسیب بزند، بازداشت و در نهایت چند ماهی زندانی خواهد شد، و این زندانی شدن به معنی محرومیت از ادامه تحصیلات دانشگاهی نیست.
آقاجان به حرف دل این امام جمعه محترم گوش کنیدو تعدادی از ائمه محترم جمعه که حتی نمیتونن کلمات رو درست ادا کنندرا بازنشسته کنید گرونی پدرمردم رو در آورده از بس گفته شده انگار عادی شده و گوشها دیگه صدای گرسنگی بچه ها رو نمی شنود.
آقای جهانگیری لطفا فکری برای عمل به دست کم 10 درصد وعده های انتخاباتی خود کنید! شجاعت و صداقت! پیشکش ...
روایت یک نماینده مجلس از غارت ۱۶ هزار میلیارد تومانی از بانک سرمایه
امیر خجسته : همه چیزی هایی که میگی درست .
لطفا همه دارایی خود را اعلام فرمایید ؟
جناب ضرغامی سهم شما و رسانه تحت اختیار کاملتان !!!! از این نابسامانی و عقب ماندگی و مشکلات بسیار زیاد است شما خود در مقام پاسخ دادن و جواب پس دادن به ملت ایران هستید نه مدعی و منتقد ....
نرخ ارز زماني كه 3700 بود يه سراتو سايپا 104 ميليون بود وقتي كه دلار شد 18000 هزار تومن مگه سراتو شد 505 ميليون نه عزيزم با فرض محال كه نظام بتونه ارز نيما 8000 هزار تومني بده كه نميتونه قيمت اين ماشين 228 ميليون ميشه اما الان چنده تازه 8000 هزار تومن نه قيمت 11هزار تومني كه ميفرماييد
همين پژو 207 قيمتش 57 تومن بود الان ارز 2.3 برابر شده تازه سامانه نيما نه 11000 تومن قيمتش بايد بشه 150 ميليون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
نظام بتونه ارز نیما بده
بنظرت دولت ارز میده یا نظام
اقای نوری همدانی عزیز تنها تفکر غربی ندارند کمی کنکاش ودقیق ببینید که زندگی اکثرمسئولین وسرمایه داران در ایران همانند غربیها شد کجای کارید که دیر به این موضوع پی بردید ودرمان دیگر دیر است؟/..!!
اقای نوری همدانی عزیز تنها تفکر غربی ندارند کمی کنکاش ودقیق ببینید که زندگی اکثرمسئولین وسرمایه داران در ایران همانند غربیها شد کجای کارید که دیر به این موضوع پی بردید ودرمان دیگر دیر است؟/..!!
دیدی تابناک ! یک روز از علم الهدی حدیث نذاشتی از یه امام جمعه یه شهر دیگه گذاشتی همه چه احسنتو هورایی گفتن!!
مطالبه اصلی برخی اصلاح طلبان چیز دیگریست. شرایط اقتصادی و غیره بهانه آنهاست. جهانگیری همانطور که از اسمش پیداست
هر چه زودتر طبق قانون مصوب مجلس یارانه و کمک به بخش تولید باید انجام گیرد . یعنی با افزایش قیمت ها بخشی از درآمد حاصل بمردم و بخشی دیگر به تولید برگردد . هم مصرف کننده اجناس را با قیمت پابین تر بخرد هم تولید کننده حمایت شود . مثل دوره جنگ در سال ۶۰ تا ۶۸
امام جمعه بندر لنگه احسنت احسنت

من تهرانی ام
اصلاح طلب و اصول گرا یکجا جمع شوند؟؟!!! به جی فکر میکنند که همچین چیزی میگن؟
دوم اینکه فیلترینگ تلگرام موفق بود؟؟؟!!! باز به چی فکر میکنند که همچین چیزی میگن؟
شما تصورش رو بکن جناب علم الهدی کناره گیری کنه حداقل امامان جمعه رو روی 35 سال بازنشست کنید
پس چرا با همین حسابی که همه میکنن حقوقها افزایش پیدا نمیکنه؟؟؟؟؟؟
چرا حقوق به فرض هیمن عدد 2.3 برابر نمیشه؟؟؟؟؟؟

یا مقایسه ساده تر ایا ایران خودرو حقوق کارکنان خودش رو 2-3 برابر کرده؟؟؟

چرا اینکار رو نمیکنن چون اکثر قطعات رو وارد میکنند و به دلیل بی ارزش شدن پول ما باید هزینه بیشتری برای خرید ارز بکنند.
خب حالا سوال اینجاست؟!
این هزینه بیشتر که نه تو جیب مردم میره نه تو جیب تولید کنندگان، کجا میره؟؟؟؟؟؟؟؟

متاسفانه باید بگم تو جیب دولتی میره که 24 میلیون ادم عوام بهش رای دادن.
قانون بازنشستگی بایستی برای تمام سطوح اجرائی گردد.
خدایا احمدی نزاد را برای نجات این مردم برسان
ارزش پول ملی؟
مگه براشون مهمه
خدایا آنرا که عقل دادی چه ندادی و آنرا که عقل ندادی چه دادی
شامل شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت هم بشود.
بابا این امام جمعه هارا بازنشسته کنید گناه دارند
بازنشسته شدن امامان جمعه خیلی خوب است
قبل ازبرجام هرروز یک مشکل داشتیم هرروز یک گرفتاری به وجود می آمد
بعدازبرجام هرروز یک گشایش داریم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار