بازدید 12711
۵

داماد ۱۸ ساله همسرش را با سم کشاورزی کشت

کد خبر: ۸۵۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 02 December 2018

جمعه شب در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان شهر خاش بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

به گزارش روزنامه ایران، سرهنگ ابراهیم کوچک زایی -فرمانده انتظامی شهرستان خاش - در تشریح جزئیات این جنایت هولناک گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد خانمی حدود ۱۶ ساله اهل روستایی از توابع بخش «پشتکوه» با آثار ضرب و شتم و کبودی در سر و صورت به بیمارستان منتقل شده اما ساعتی بعد جان باخته است. از آنجا که آثار مسمومیت نیز در بدن وی مشاهده می‌شد بلافاصله تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز شد.

در بررسی‌های میدانی در روستای محل حادثه مشخص شد مقتول با شوهرش که پسر عمه‌اش است اختلافات شدیدی داشته‌اند که کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در کمتر از پنج ساعت از وقوع این جنایت، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش عنوان کرد: متهم به قتل که جوانی ۱۸ ساله و کارگر یک گلخانه در شهرستان خاش است در بازجویی‌های اولیه اعلام داشت کمتر از ۶ ماه از زندگی مشترک آنها نگذشته و در پی اختلافات شدیدی که داشتند در روز حادثه پس از مسموم کردن مقتول با سموم کشاورزی با دستانش او را خفه کرده است.
سرهنگ کوچک زایی با اشاره به معرفی متهم به قتل به دادسرا افزود: تحقیقات در رابطه با انگیزه و چرایی این جنایت هولناک در خاش ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
اینم از ازدواج کودکانه
پسر۱۷ ساله ودختر۱۵ ساله را به عقد هم درمی آورند تا شانه خودرا از مسیولیت نگهداری آنها خالی کنند ! دختربچه ای که هیچ بینشی از واقعیتهای جامعه ندارد و درضمن خواستهایی بچه گانه فراوان دارد ۰ وپسربچه هم همینطور لیکن با توجه به قوانین مسیولیت سنگین بردوش که قادربه اجرایش نیست ! نتیجه انواع ناهنجاری های مرتبط !!!!!
جدا ما کجا داریم می ریم؟
18 ساله 16 ساله را کشت؟؟؟؟؟؟؟
چرا آخه شاهد اینگنه حوادث آن هم کجا.....
اين يك اتفاق عادي نيست ، يك جنايت است و جاي سوال است ريشه اين گونه جنايتها كجاست :
ازداج زود هنگام ؟ ازدواج فاميلي كه بزرگتر ها براي فرزندان خود تصميم ميگيرند؟ فرهنگ و رسوم نا متعادل؟ واقعا جاي مطالعه دارد كه چرا اين اتفاقات ناخوشايند در جامعه به وفور تكرار ميشود . در اين واقعه اين جوان 18 ساله اعدام و يا زنداني هم بشود درد درمان نميشود. به نظر ميرسد بايد فرهنگ سازي شود تا بتوان تمام عوامل بروز اينگونه اتفات در جامعه اصلاح شود .
اي خدا !!!
اخه 18 ساله و 16 ساله وقت ازدواجشونه !؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار