بازدید 4637

بازداشت عامل آتش‌زدن خودرو پلیس در کنگان

کد خبر: ۸۵۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 30 November 2018

دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت عامل آتش‌سوزی خودروی پلیس در کنگان گفت: در پی حریق عمدی به خودرو پلیس در شهرستان کنگان عامل آن دستگیر و روانه زندان شد.

علی حسن‌پور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تشکیل پرونده در پی حریق در خودرو پلیس در کنگان اظهار داشت: در پی تذکر رئیس پاسگاه انتظامی شیرینو شهرستان کنگان به یک راکب موتورسوار مبنی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نامبرده مبادرت به توهین و تهدید رئیس پاسگاه کرد.

وی با بیان اینکه راکب موتور سوار اقدام به پاشیدن بنزین به داخل خودرو پلیس کرد افزود: در حالی که خودرو پلیس با تعدادی از ماموران در سطح حوزه استخفاظی مشغول انجام ماموریت بودند راکب موتورسوار با یک بطری حاوی بنزین ضمن حمله به خودرو یاد شده و پاشیدن بنزین به داخل خودرو مبادرت به حریق عمدی خودرو پلیس کرد.

دادستان بوشهر افزود: در این حاثه یکی از ماموران درون خودرو پلیس دچار سوختگی سطحی شد و متهم بلافاصله پس از صدور دستور قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان دستگیر شد.

حسن‌پور بیان کرد: اتهام این موتورسوار دال بر اخلال در نظم وتوهین و تهدید به پلیس و تحریق عمدی اموال دولتی تفهیم شد که با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار