بازدید 14763
۷

جوابیه «سیف خودرو» به خبر تابناک

کد خبر: ۸۵۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 29 November 2018

جوابیه «سیف خودرو» به خبر تابناکبا توجه به اینکه در چند ماه اخیر موضوع پیش فروش خودروهای خارجی توسط شرکت های خودرویی با مشکلاتی مواجه شد و بسیاری از مردمی که اقدام به خرید این خودروها نموده بودند، هم اکنون درگیر فرآیند دادگاه برای دریافت حق خود از این شرکت ها می باشند، سایت تابناک اقتصادی در مورخه 8 آذر ماه 1397 مطلبی را تحت عنوان آیا ملاقات با لوکس‌ترین شاسی بلند‌های اقتصادی، داستان عظیم خودرو را تکرار خواهد کرد؟ منتشر کرد و در این مطلب سعی نمود تا به نوعی به مخاطبان در این زمینه آگاهی ها و هشدارهای لازم را ارائه بدهد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ با توجه به اینکه در این خبر نامی از شرکت خودرویی "سیف خودرو" آورده نشده بود اما این شرکت مدعی شد که با توجه به اینکه از بخشی از جملات تبلیغات شرکت مذکور در تیتر این خبر استفاده شده است به خواننده، این موضوع القا شده است که مقصود شرکت سیف خودرو می باشد.

سیف خودرو به همراه متن جوابیه خود که در زیر ملاحظه می فرمایید، مدارک و مجوزهای اخذ شده در زمینه پیش فروش خودرو از وزارت صنعت را ارائه نمود. همچنین سیف خودرو در جوابیه خود اعلام نمود که احتمالاً این اشتباه به دلیل نقص اطلاعات خبرنگار سایت بوده است که باید در این زمینه گفت که تنها منبع قابل استناد در زمینه اینکه آیا این شرکت مجوزهای لازم را جهت پیش فروش داشته است یا خیر؟ سایت این شرکت بوده است که بررسی ها نشان داد هیچ گونه مجوزی در سایت این شرکت خودرویی قرار داده نشده بود.

البته سیف خودرو اعلام نمود که مجوزهای خود را طی نشست خبری در چند روز گذشته به خبرنگاران ارائه نموده است که بررسی ها نشان داد در این زمینه حق با شرکت سیف خودرو بوده است اما بهتر بود آن شرکت خودرویی جهت آگاهی هر چه بیشتر مراجعه کنندگان به سایت خود حداقل لینک این نشست خبری را در بخش اخبار و مقالات سایت بارگذاری می نمود.

در انتها نیز ذکر این مطلب ضروری به نظر می رسد که سایت تابناک در گذشته در مورد برخی شرکت های خودرویی هشدارهای لازم را داده بود و تعدادی از این شرکت های خودرویی نیز جوابیه ای را برای سایت تابناک ارسال نموده بودند.

به هر صورت در شرایط فعلی مردم مصداق بارز این ضرب المثل شده اند که مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسد و امید است که مسئولین و مردم در این زمینه هوشیاری کافی را داشته باشند تا در آینده شاهد بروز اتفاقات مشابه برخی از شرکت های خودرویی اخیر نباشیم. سایت تابناک امیدوار است که شرکت سیف خودرو در این آشفته بازار خودرو، مثال نقضی باشد برای تمام شرکت های خودرویی که تاکنون نتوانسته اند به تعهدات خود در زمینه پیش فروش خودرو عمل کنند.

متن جوابیه سیف خودرو:

بسمه تعالی

پایگاه محترم خبری تابناک

پیرو مطلب منتشره با عنوان ( آیا ملاقات با لوکس ترین شاسی بلندهای اقتصادی و.....) در آن سایت محترم که احتمالاً بر اساس نقص اطلاعات خبرنگار محترم در خصوص مجوزهای صادره توسط مراجع ذیربط و همچنین راه اندازی کامل خط تولید مدرن محصولات BISU T5 و  BISU T3 پس از بیش از دو سال تلاش شبانه روزی برترین متخصصین خودرو در کشور تنظیم گردیده و به ناحق موجب ایجاد سوئ تفاهم در ذهن مخاطبین گشته است به پیوست تصویر مجوز صادره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بابت پیش فروش 1431 دستگاه از انواع خودروی BISU  و همچنین آخرین تصاویر خط تولیدBISU  در کارخانه گروه خودروسازی مرتب واقع در کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج جهت استحضار و انتشار متعاقب خبر تنظیم شده تقدیم حضور می گردد.

پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی و عملکرد حرفه ای آن مجموعه محترم کمال تشکر و امتنان را دارم .

جوابیه سیف خودرو به خبر تابناک

جوابیه «سیف خودرو» به خبر تابناک

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
تابناک حالا با اضافه کردن تبلیغات ماشیناشون، میتونه از دلشون در بیاره
وزارت صنعت میبایست شفاف سازی کند سیف خودرو متعلق به چه کسی است
خط تولید مدرن؟!؟!
منظورتون از مدرن احتمالاً تصاویریکه بدلیل محرمانه بودن پخش نشده!
حتماً انتظار ندارید عکس آخر رو نشانه خط تولید مدرن بدونیم!!!
وای خدا وقتی این جمله تلاش شبانه روزی رو میشنوم دلم میخواد خفشون کنم
نمی دونم چه اپیدمی شده این جمله
بیسو؟؟ اینا رو از کجا پیدا میکنن میارن تولید میکنن؟ قطعات و لوازمش چی؟ گیر میاد یا مثل بقیه چینی ها برای تعویض لنت حداقل یک ماه باید معطل بشیم؟
فقط به فکر خالی کردن جیب مردم هستید.
واقعا باعضمت هستند و برازنده نامشان عضیم خودرو یعنی خودروی با عضمت....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان