بازدید 5827
۲
رهبرحماس:

غزه مرگ بدی را برای نتانیاهو رقم خواهد زد

کد خبر: ۸۵۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵ 17 November 2018

«یحیی سنوار» رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه روز جمعه خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: غزه مرگ بدی را برای شما رقم می زند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، یحیی سنوار که در مراسم بزرگداشت شهدای درگیری های اخیر با رژیم صهیونیستی در 'خان یونس' در جنوب نوار غزه صحبت می کرد، گفت: چشمان مقاومت نمی خوابد و انگشتان مجاهدان ماشه سلاحشان را رها نمی کند.

وی خطاب به برخی از کشورهای عربی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند گفت: پایتخت هایتان را به روی آن ها بگشایید اما در اینجا در غزه به روی آن ها آتش می گشاییم.

سنوار با اشاره به اینکه تعداد موشک های مقاومت و دقت آن ها بیشتر شده است، گفت: دشمن دریافت که سکوت ما از سال 2014 (حمله رژیم صهیونیستی به غزه) بیهوده نبوده است.

وی با اشاره به حملات موشکی روزهای گذشته به سرزمین های اشغالی گفت: برای نخستین بار در تاریخ مقاومت مجاهدان فلسطینی در یک اتاق و با یکدیگر فعالیت کردند و درکنار هم ایستادند.

رهبر حماس افزود: آیا دشمن اسرائیلی گمان کرده که وقتی به کمک های مالی قطر اجازه ورود به غزه دهد ما خون شهدایمان را خواهیم فروخت؟

سنوار در پایان گفت: مقاومت فلسطینی بر شکست محاصره و فراهم آوردن زندگی با کرامت برای مردم ما در غزه تاکید و توجه دارد.

شامگاه یکشنبه گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه ای در شرق خان یونس شده و 'نوربرکه' از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور کردند.

پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این ناآرامی ها تاکنون، 11 فلسطینی شهید و 9 تن دیگر زخمی شده و همچنین 2 صهیونیست کشته و بیش از 50 تن دیگر زخمی شدند.

پس از وقایع یکشنبه شب و حملات موشکی از غزه به سوی سرزمین های اشغالی مقام های صهیونیستی در نهایت روز سه شنبه به آتش بس با نیروهای مقاومت تن دادند.

در پی اعلام آتش بس، هزاران شهرک نشین در جنوب سرزمین های اشغالی علیه اعلام آتش بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

برخی از مقام های پیشین رژیم صهیونیستی نیز در خصوص اقدامات کابینه و ارتش صهیونیستی انتقاد کردند و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ کابینه صهیونیستی در اعتراض به آتش بس از سمت خود استعفا داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بخدا ک زرنگتر از اسراییل ندیدم الان داره با کل کشور های عربی به خصوص عمان رابطه عادی ایجاد میکنه و خوب میدونست ک حماس دنبال جنگ هست ک با پاسخ سخت اسراییل دوباره اعراب رو با اسراییل دشمن بکنه اما اسراییل جواب سختی نداد و اتش بس کرد تا به وقتش انتقام ترسناکی از حماس بگیره
مرگ سیاسی نتانیاهو نزدیک است و ان‌شاء الله مرگ فیزیکی او هم فرا خواهد رسید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار