بازدید 6367

آتش گرفتن چند اتوبوس در گاراژ نگهداری خودرو

کد خبر: ۸۵۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 16 November 2018

سخنگوی آتش‌‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران خبر داد و گفت: چهار دستگاه اتوبوس در این حادثه دچار حریق شدند.

به گزار تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 7:04 صبح امروز آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران، بعد از پل سیمان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه گاراژ حدوداً 4 هزار متری و محل نگه‌داری خودرو بود؛ تعداد زیادی از خودروها اسقاطی بوده اما چهار دستگاه اتوبوس شخصی بین شهری از انواع مختلف که نه اسقاطی و نه صفر بودند، در محل دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: بخشهای زیادی از آنها و حتی مخزن گازوئیل یکی از خودروها شعله‌ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به خودروهای مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، در نهایت آتش خاموش و از گسترش به اطراف جلوگیری شد و هم‌اکنون نیز نیروها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار