بازدید 14604

جباری: وزیر ورزش انگار مدیر پرسپولیس است!

کد خبر: ۸۵۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 13 November 2018

علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتارهای دوگانه وزیر ورزش در قبال این تیم حسابی دلخور و معتقد است کسانی در استقلال حضور دارند که در گذشته ریشه این تیم را زده‌اند

به گزارش ایلنا، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتارهای دوگانه وزیر ورزش در قبال این تیم حسابی دلخور و معتقد است کسانی در استقلال حضور دارند که در گذشته ریشه این تیم را زده‌اند با سلطان آبی‌ها در خصوص شرایط این روزهای استقلال دلخوری اش از وزیر و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی هم‌کلام شدیم.

شرایط استقلال در این روزها چطور است؟

شرایط استقلال بد نیست اما تا زمانی که این وزیر باشد این استقلال درست نمی‌شود. همه بسیج شده‌اند تا تیم استقلال را نابود کنند.این پروسه از گودرزی شروع شد و اکنون به سلطانی‌فر رسیده است. نمی‌دانم چرا وی مدام سرپرست باشگاه را عوض می‌کند.

گویا دل خیلی پری داری؟

به نظر شما نباید داشته باشم. وزیر خودش را در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد. یک طوری بازیکنان پرسپولیس را بغل می‌کرد که گویا وی مدیرعامل این تیم است. اگر به داد استقلال نرسند شرایط استقلال از این هم بدتر خواهد شد. من فکر می‌کنم وزیر بیشتر از هواداران پرسپولیس از قهرمان نشدن این تیم ناراحت بود. آن هم فکر می‌کنم به خاطر این بود که خیلی زحمت کشیدند اما تیم قهرمان نشد.

فکر می‌کنید مشکل استقلال کجاست؟

استقلال باید یک مدیری در آن حضور داشته باشد که از جنس خود باشگاه باشد. چرا یک استقلالی را برای مدیرعاملی انتخاب نمی‌کنند. مگر این باشگاه پیشکسوت استقلالی ندارد. یکی باید آنجا حضور داشته باشد که دلش برای این تیم بسوزد.

گزارشگر بازی فینال هم مدام اعلام می‌کرد پرسپولیس عنوان قهرمانی غرب آسیا را به دست آورده است.

یک نکته‌ای را بگویم و آن هم این است که اکثر گزارشگران فوتبال در ایران پرسپولیسی هستند. خیلی از هواداران استقلال پیام فرستادند و از گزارشگر بازی فینال انتقاد داشتند. ما به عنوان یک استقلالی دوست داشتیم جام در اینجا بماند اما نباید از افتخارات استقلال در آسیا چیزی گفته نشود. من فکر می‌کنم اگر کاشیما در بازی حمله را در دستور کار خود قرار می‌داد می‌توانست به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گل هم بزند. تازه این تیم بازیکنان اصلی کاشیما نبودند. بازیکنان ثابت کسانی بودند که در جشن قهرمانی پیراهن آنها توسط بازیکنان نشان داده شد از حرف‌های سیدجلال هم تعجب کردم چگونه است که یک کاپیتان چنین حرف‌هایی را می‌زند اما به وی جایزه بازیکن اخلاق می‌دهند. خدا را شکر پرسپولیسی‌ها دیدند قهرمان شدن در آسیا به همین راحتی‌ها هم نیست.

بازیکنان خارجی استقلال خیلی مورد انتقاد کارشناسان واقع شدند چه نظری در این باره دارید؟

ابتدا این موضوع را بگویم و آن هم این است که اکثر کسانی که در استقلال مشاور شده‌اند و مشورت به کسانی که در باشگاه حضور دارند می‌دهند کسانی هستند که در گذشته ریشه استقلال را می‌زدند اما نمی‌دانم چگونه الان به سمت‌های مختلف در استقلال فعالیت می‌کنند. جدیدا هم به شفر پیله کردند که وی نیاز به مربی دارد از اینکه شفر این بازیکنان خارجی را به استقلال غالب کرد شکی نیست در حالی مدیران فعلی از جذب بویان در گذشته عبرت نگرفتند و امسال هم این بازیکنانی را که می‌بینید به خدمت گرفتند نباید همه اتفاقات را گردن مدیرعامل قبلی انداخت در حالی که این بازیکنان در مدت فعلی به خدمت گرفته شدند به نظر من استقلال الان نیاز به بازیکن جدید دارد نه کمک مربی. مگر قرار است دستیار در زمین جای بازیکن بدود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۹
به نظر میرسه آقای جباری بیشتر ازاینکه نگران وضعیت استقلا باشه داره به پرسپولیس حسادت میکنه. چطور وزیر ورزش بیاد بره تو زمین و برای استقلال بازی کنه
بی خود عدم توانایی بازیکنان خودتون رو گردن وزیر نندازید اگر انصاف داشتید می دیدید که پرسپولیس با چند بازیکن با غیرت تا فینال رفت و قهرمان نشدن باید باعث ناراحتی وزیر باشه پ ن پ می خواستید مثل شما تاجی ها به هوا بپره
حمايت بيش از اندازه پرسپوليس ديگه خيلي تابلو. اتفاقات بازي سايپا و پرسپوليس آبروي فوتبال ايران رو برد ولي به هيچ وجه انعكاس پيدا نكرد. دو هفته از برنامه 90 مي گذره فقط در باره حضور اين تيم در فينال و حواشي اون گزارش ميشه. ولي ابر هميشه پشت ابر نميمونه .داغ ستاره و قهرماني آسيا حالا حالاها رو دل پرسپوليسيا ميمونه. ليگ داخلي كه كلا مال اونهاست از جام ولايت و سوپر جام بگير تا ليگ برتر.
زود قضاوت نکیند . استقلال هم بره فینال آسیا اون وقت اگه وزیر ورزش سفت بغلشون نکرد حق دارید ناراحت بشید.
این مصداق عینی دست را پیش گرفتن تا پس نیفتادن است
یک مشت خزعبلات...
مرد حسابی پرسپولیس کاری کرد کارستان.
حتی خود مربی کاشیما هم به قدرت پرسپولیس و اینکه سخت ترین بازی براشون بوده اذعان کرد.
به ستاره های جعلیتون می نازید؟؟؟
می دونم خیلی سخت و دردناکه براتون که پرسولیس علی رغم اینهمه مشکلات و گرفتاریها تا فینال رفت.
متاسفانه دیدگاه یک بازیکن قدیمی و پیشکسوت همانند بسیاری از مسئولین فرافکنانه هست.
1- وزیر ورزش قطعا اگر استقلال هم به فینال می رفت همین برخورد را داشت. آیا نامبرده به عنوان ویزر دوست نداشت جام در ایران بماند؟
2- در بازی فینال گزارش بازی فینال انجام می شود. چرا انقدر حساسیت هست که مثلا افتخارات گذشته تیم دیگر بیان شود؟ چرا تیمهای دیگر کشور که قهرمان آسیا شده اند به این مسئله اعتراضی ندارند؟
3- چرا می خواهند ضعف عملکرد خود را با کوچک کردن و کمرنگ کردن کارهای دیگران پوشش دهند؟ مگر همین تیم السد در استادیوم آزادی 3 گل به استقلال نزد جلوی چشم تمامی تماشاچیان؟ حال چگونه است که کاشیما با تیم اصلی خود بازی نکرده، آیا السد هم با تیم سوم خود به دیدار پرسپولس رفته است؟
4- ایشان فکر می کنند اگر کاشیما حمله می کرد چنان می شد؟ خب ایشان که اینقدر فکور هستند کمی هم فکر کنند تا بتوانند تیمشان را در لیگ از بحران نجات دهند تا با دو بازی بیشتر پایینتر از پرسپولیس بیخاصیت نباشد و در جام باشگاه های آسیا نیز در خانه جلوی السد تحقیر نشود.
5- در نهایت پاینده باشید جناب آقای جباری عزیز
بابا این رد داده ، چرا باید تو فینال لیگ قهرمانان آسیا که یک طرفش پرسپولیس هست از افتخارات اس تقلال حرف زد ؟ اینا بازیکنان اصلی کاشیما نبودن ؟ :) آدم میمونه به خدا. دوست عزیز می خوای مطرح بشی عکست بیاد بالا از حسن آقا روشن یاد بگیر در مورد تیم خودت درفشانی کن امسال استقلال 22 بازیکن گرفته میگه باید بازیکن بگیریم ؟ سرما نخوری آقای جباری ببخشید سلطان :)))))
لطفا بی لیاقتی بعضی از مدیران باشگاه استقلال و بی انگیزگی بعضی از بازیکنان این تیم رو گردن وزیر ورزش نندازید. رفتار خیلی از طرفداران تیم استقلال و تراکتور سازی بعد از اینکه پرسپولیس به فینال رسید واقعا مایه خجالت و شرم بود. اگه استقلال به فینال رسیده بود بازم از این انتقادها می کردن ؟ قطعا نه.
مشکل اینه که آقای جباری باور نمی کردند پرسپولیس نصفه به فینال برسه. ایشون اگه زرنگ هستند تیمشون رو جوری جمع می کردند که در تهران با سه گل از السد شکست نخورند.
درود بر شرفت علی جباری
الحق که مردی
حرفهای تمام طرفداران استقلال زدی
هر جا مشکل پیدا می کنید می گویید وزیر پرسپولیسی است!خب!شما نمی توانید تیم مقابل را شکست دهید آنهم با پنجره باز به وزیر چه ارتباطی پیدا می کند؟!
این فقط نظر ایشون نسیت. نظر خیلی ها هست. بازی اسمش لیگ قهرمانان باشگاه های اسیاس. نه بازی نمایندگان کشورهای اسیا که اینقد رو ملی بودنش مانو بدیم و هزینه از بیت المال کنیم و اخرش هم هیچی به هیچی
طرف بلد نیست برقصه میگه اتاق کج. پرسپولیس هم چند سال پیش از این بحرانها داشت، اما هیچوقت نگفتن که وزیر ورزش استقلالی یا از اینجور بهانه ها. برید اخلاقتون رو درست کنید.
دمت گرم سلطان
آقای وزیر یک ماه ورزش کشور و تعطیل کرد تا به امور تیم محبوبش برسه اما چوب خدا صدا نداره و تیم محبوبش نتیجه نگرفت. ایشون بدلیل بسته بودن پنجره پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات استقلال و ضعیف کرد تا تیم محبوبش تو فشار قرار نگیره... در واقع این استقلال بود که از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ضرر کرد.
متاسفانه رفتار وزارت ورزش، سازمان لیگ، فدراسیون، صدا وس یما، مطبوعات و ... همه طرفدارانه است. چرا باید تیم های مثل پرسپولیس و استقلال میلیاردها تومان و میلیون ها دلار از بیت المال هزینه کنند و مورد حمایت علنی مسئولین هم قرار گیرند. این یکی از اصلی ترین مشکل فوتبال ایران است که هم در ورزش و هم در اجتماع اثرات منفی داشته و دارد. این مساله باعث دلخوری طرفداران سایر تیم ها به ویژه تیم های شهرستانی شده است. و همچنین شکاف اجتماعی ایجاد کرده است.
وظیفه وزارت واگذاری این تیم ها به بخش خصوصی، وظیفه فدراسیون و سازمان لیگ رعایت اصل بی طرفی در تمامی موارد، وظیفه صدا و سیما چون دولتی و ملی است رعایت برابری و بی طرفی در قبال تمامی تیم هاست.
چرا چند سال قبل زمانی که وزیر به پرسپولیس یک مدیر عامل غیر ورزشی و تازه کار داد و باعث کسر امتیاز و چندین پرونده در فیفا به خاطر بازیکنان و مربیان مثل ژوزه شد حرفی نمیزدی؟ چرا زمانی که پرسپولیس در یک سال 5 تا مدیر عامل عوض کرد و در زمان نقل و انتقالات تنها و بی مدیر و بی بازیکن بود حرفی نمیزدی؟ چرا دوست دارید چون خودتون ناکام هستید و بدترین بازیکنان لیگ رو با قیمت فضایی جذب کردیت پرسپولیسی که محروم از نقل و انتقالات و همه ی بازیکنان اصلیش رفتند رو وارد حاشیه کنید؟ میدونید چرا وزیر و کل ایران از فینال رفتن پرسپولیس خوشحال بودند چون باعث اومدن اینفانتینو و بن سلمان و اعضای فیفا وارد ایران شدند و حقانیت ایران برای برگزاری بازی با تیم های عربستانی ثابت شد و میزبانی خوب ایرانی ها به همه دنیا ثابت شد و شاید هم اگر زیر ساخت سخت افزاری ورزشگاه ها درست بشه باعث میزبانی ایران در جام ملت ها در اینده بشه برای همین وزیر و کل ایران خوشحال بود چون این جور موفقیت ها و فینال ها برای کل ایران مفیده فارغ از بحث رنگی تیم ها
واقعاً دم آقای جباری گرم. حرف دل میلیون ها نفر رو زدند
این هم داره خیلی میسوزه
آقای جباری این همه حرص خوردن در این سن و سال برایتان خوب نیست. انشالله یه روزی استقلال هم فینال لیگ قهرمانان را تجربه خواهد کرد. ما هم دعا می کنیم
تا پایان دولت روحانی تیم استقلال روز خوش نخواهد دید.
بس کنید دیگه این پرسپولیسی، اون طرفدار فلان تیم هست، نتیجه نمی گیرید دارید عامل رو اینو اون قرار میدید!وزیر وزرش پرسپولیسی هست؟ بازی کدام تیم بخاطر اینکه تو بحران هست بدون دلیل لغو شد؟ شفر الان میدونید چقدر میگیره؟ این همه دارن به شما لطف می کنن بازم از رو نمیرید میگید وزیر طرفدار فلان تیم هست!!! پرسپولیس تو مسابقه ای رفت فینال که امار گل خوردن شما از امار گل زدن پرسپولیس پیشی گرفته بود!کاشیما میتونست میزد گل نگران اون نباشید! مثل شما نیستیم تو ازادی سه گل بخوره.......خواهشا از روی کینه و بیسوادی حرف نزنید خودتون رو مسخره عام نکنید! بهتره هست آقای جباری در مورد رشوه ی که تیم شون به داور در مقابل پرسپولیس دادن اول حرف بزنن! اگر وزیر پرسپولیس بود شما باید تو لیگ برتر نبودید
سلام
تابناک عزیز بنظرم این مصاحبه را نباید عمومی میکردید!!!بی نوا میگه چرا بازیکنان را بغل کرده پس چیکار کنه پس گردنی بزنه!؟؟!!! اخم کنه.وا عجبا!!!!!!
یکی نیست بگه وزیر ورزش چه تاجی رو سر پرسپولیس گذاشته ؟ انگار ایشون فراموش کرده تو زمان احمدی نژاد چه بلایی سر پرسپولیس آوردند. الان هم این تیم با 13 بازیکن و دو فصل نقل و انتقالات بسته مرد و مردونه تا فینال اومده واقعا مبارکشون باشه و از لحاظ مردم ایران قهرمان هستند .
آقا جباری منصف باش .مگر در مرحله گروهی استقلال با اون بازیکنان قبلیش تو ازادی با العین مساوی نکرد.مگه تو لیگ سوم نشد.اگر راست میگیرم الآن استقلال بیاد فینال نه زمانی که تیمهای درجه دو سه بودند. نایب قهرمانی سپاهان و ذوب آهن بسیار ارزشمند تر عنوانهای شماست.یه تیم با دو پنجره بسته رفته فینال اینطور قضاوت می کنی.واقع بین باش وحسادت کنار بگذار
کاملا درست میگه. صاحبان رسانه و قدرت و پول همه پرسپولیسی هستند و این نهایت اجحاف به استقلال خواهد بود
سلطان یه نفره اونم پروینه اینا رو کی قبول داره اسم سلطان رو گذاشتین روش؟
چند جمله هم اسطوره آبی ها بشنویم تا تا جماعت استقلالی را بیشتر بشناسیم
ایشان فرمودند چرا گزارشگر از پرشپولیس تعریف میکرد ولی از زحمات استقلال چیزی نگفت!!!
(وقتی تیم فینالیست پرسپولیس است بنظر ایشان باید گزارشگر از قهرمانی عهد بوق استقلال در تورنمنتهای چهار جانبه با حضور نپال وبنگلادش و.....میگفت)
افاضه فرمودند بازیکنانی که در زمین مقابل پرسپولیس بازی کردند بازیکنان اصلی کاشیما نبودند
(ایشان با توجه به کهولت سن ظاهرا فراموش کرده اند بازیکنان حاضر در زمین بازیکنان فیکس این تیم در بازیهای گذشته بوده اند وهیچ مربی عاقلی بازیکنان اصلی اش را در بازی فینال بی دلیل ت=نیمکت نشین نمیکند)
ایشان فرموده اند وزیر بازیکنان پرسپولیس را بغل میکرد و وزیر بیشتر از بازیکنان وهواداران پرسپولیس ناراحت بود
(همینکه سما استقلالیها خوشحال بودید کفایت میکند)
ودر نهایت فرموده اند پرسپولیسیها متوجه شده اند قهرمانی در آسیا به این راحتی ها نیست
(ظاهرا این ...... فراموش کرده است که پرسپولیس دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده ودر انتهای فصل بدون اینکه بتواند بازیکن جایگزین بگیرد 5بازیکن اصلی خود را از دست داده است وبدون داشتن بازیکن ذخیره به فینال اسیا رفته است ولی استقلال چها بازین از دست داده وبجای آنها 5بازیکن گرفته ولی از پس سایپا وسپاهان هم بر نمی آید لازم است به آقای مثلا استوره یاد آوری کنم اینگونه حسادت به موفقیت حریف شاید برای هواداران جوان توجیه داشته باشد ولی برای جنابعالی کمال ........ را میرساند کاش قبل از حرف زدن کمی فکر کنید هرچند که به قول شاعر : از کوزه همان برون تراود که در اوست)
چرابی برنامگی وضعف باشگاه استقلال رابه حساب اقای وزیرمیگذارید؟!!!
اقای جباری
سلام . طوری از پرسپولیس صحبت می کنید که انگار این تیم یک تیم عربی و ایا اجنبی است و برای اینکه بگویید من عرق ملی دارم می گوئید دوست داشتم جام در اینجا بماند در حالیکه از رسیدن پرسپولیس تا فینال هم خیلی ناراحتی . بازی کردن بسیار در یک تیم و مقامهای بسیار آوردن زیاد مهم نیست بلکه مرام بزرگ داشتن مهم است ( فرق نمیکند پرسپولیسی باشی یا استقلالی یا هر ورزشکار و باشگاه دیگری) شاید ورزشکارهای زیادی بودند که مقام های زیادی داشتند اما ماندگار نشدند و برعکس . فکر کنم خیلی دوست داشتید بگید استقلال را بدهند به شما .
خداروشکر که همین نایب قهرمانی پرسپولیس تو آسیا خیلی هارو سوزونده پرسپولیس تا ابد سرور استقلاله
برو عزیزم فسیل شدید شماها بس کنید
هر که میاد انتقادی می کنه تا محبوب بشه
درک این آدمو ؟؟؟ چون وزیر ورزش مملکت در برابر یه تیم خارجی از فوتبالیست های کشورش حمایت کنه و آنها رو تو آغوش بگیره پس پرسپولیسیه ..... خیلی عقده ایی هستن این استقلالیا ... بیشترین کمک که وزیر امسال به شما کرد 30 میلیارد بازیکن خریدید بس نیست
راست میگند، باید با مشت بازیکن ها رو می زد!!
آقای جباری:
این بازی ملی بود و هر کس از جمله وزیر ورزش در حد توان و مسئولیتش کمک کرد. تعصب شما به کینه و حسادت مبدل شده. از سن شما بعیده.لطفا از آقای حسن روشن در این مورد الگو بگیرید.
وزیر ورزش یک لنگی دو آتیشه میباشد.
آقای جباری، حالت خوبه؟؟ خیلی زیره فشاری که پرسپولیس چندین ساله بهتر از استقلال نتیجه می گیره؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها