بازدید 2223

ارتقاء سرا‌های دانشجویی با کمک هزینه ۵۴ میلیاردی

کد خبر: ۸۵۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 11 November 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: برای ارتقای خوابگاه‌ها حدود ۵۴ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها کمک کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی رؤسای دانشگاه‌ها تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشجویان است، به همین منظور در اواخر مهر ماه سال جاری 1000 تن گوشت به قیمت 27 تا 29 هزار تومان میان دانشگاه ها توزیع کردیم و دغدغه ای که رؤسا داشتند برطرف شد.

وی در ادامه به افزایش سراهای دانشجویی اشاره کرد و افزود: امسال و سال‌های گذشته، افزایش فضای فیزیکی رستوران‌ها یکی از اولویت‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بود که خوشبختانه توانستیم در این طرح هم موفق عمل کنیم به طوری که از نظر فضای فیزیکی، امکانات جانبی و هم تجهیزات، دانشگاه ها به رتبه خوبی رسیدیم.

ارتقاء سلف سرویس‌های دانشگاه ها در سه سال آینده

یزدان مهر گفت: قرار است در سال آینده به دانشگاه‌هایی که رتبه 3 فضای فیزیکی دارند برای ارتقای رتبه کمک کنیم، قرار است با هماهنگی های انجام شده ظرف 3 سال هیچ سلف سرویسی رتبه 3 در دانشگاه های سراسر کشور وجود نداشته باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: در بخش خوابگاه‌ها حدود 54 میلیارد تومان به دانشگاه‌ها کمک شد، دانشگاه‌ها هم به همین میزان هزینه کردند تا دیگر دانشگاهی در رتبه 4 یا 5 نداشته باشیم؛ برای ارتقای سلف سرویس‌ها حدود 22 میلیارد تومان کمک کردیم و نیمی دیگر از هزینه‌ را دانشگاه‌ها متقبل شدند.

یزدان مهر یادآورشد: خوشبختانه امروز صندوق رفاه، به صورت روش‌مند و سیستماتیک عمل می‌کند و دانشگاه‌ها هم در این زمینه همکاری مطلوبی دارند، در تلاشیم با مشارکت دانشگاه‌ها ارتقای خدمات رسانی توام با کرامت انسانی برای دانشجویان داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار