بازدید 17928

حمله هواداران پرسپولیس به اینستاگرام طارمی

کد خبر: ۸۵۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 11 November 2018

هواداران پرسپولیس بعد از قهرمان نشدن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به صفحه مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم هجوم بردند و او را عامل ناکامی این تیم دانستند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست برابر کاشیما آنتلرز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

این تیم در حالی به عنوان دست پیدا کرد که در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به خاطر محرومیت نمی‌توانست بازیکنی جذب کند و همین مساله کار را برای شاگردان برانکو از شرایط عادی دیگر تیم ها سخت تر کرده بود. به اعتقاد هواداران پرسپولیس مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم و رفت و برگشتش از تیم ترکیه‌ای به پرسپولیس در فصل گذشته و حواشی این ماجرا مسبب اصلی این محرومیت بود. حالا بعد از نایب قهرمانی پرسولیس هواداران این تیم به صفحه مهدی طارمی در اینستاگرام هجوم برده‌اند و با نوشتن ناسزا در صفحه او عصبانیت خود را از مهدی طارمی به او یادآوری کرده‌اند.

نکته جالب این ماجرا این است که مهدی طارمی این مساله را پیش بینی کرده بود و قسمت نظرات خود را در چند پست آخرش بسته بود اما هوادارن پرسپولیس آخرین پستی که قسمت نظراتش باز بود را پیدا کرده‌اند و با عصبانیت به او حمله کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
اگر فدارسیون و باشگاه طارمی را مجبور به پرداخت غرامت کنند از این به بعد نه او و نه دیگران چنین کاری را نمی کنند. چون هزینه آن زیاد است .
پاسخ ها
دانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
پرسپولیس بیش از اینها مشکل داره .مشکل مدیریتی و اخلاق ناشایست برخی بازیکن نما ها.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
فکر کنم تیم ژاپنی نباید از یه بازیکنش استفاده میکرد
و به همین خاطر کاپ به پرسپولیس برگرده
از بس که با شعور و درک و فهم هستند این طرفداران پرس پو لیس !!!
خوب شد یادمون انداختی یه سر بزنیم اونجا!
کار هواداران درست بود . تقصیر طارمی بود
پاسخ ها
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
چرا از روی ضعف و بی تحملی فرافکنی می کنید. پرسپولییس باید از استقلال آسیایی یاد بگیرد. طارمی بد بخت هم روزگاری محبوب قرمزها بود. اما الان !
مسئولین باشگاه پرسپولیس هم که در بستن پنجره نقل و انتقالات مسبب بوده اند باید پاسخگو باشند. طارمی دیگه هیچوقت نباید به این تیم برگرده.
البته که طارمی برای پرسپولیس چیزی جز نکبت نبود ولی حمله به صفحه فضای مجازی هم راه درستی نیست .
هنوز فرهنگ ورزشی و واقع بینی در رقابت را یاد نگرفتیم. از یک سو بازی پرسپولیش را تا سطح ملی بالا می بریم! در حالی که به ضعف های آن آگاه هستیم و انگار همه پرسپولیس اند و از طرف دیگر ضربه به روحیه و انتظارات جوانان میزنیم.این بازی آنقدر مهم و حیاتی نبود. چون ملی نبود و صرفا یک تیم باشگاهی و محدود بود.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
شما برو غصه حذف از جام حذفیتو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
لطفا بس کن و اظهار نظر بیخودی نکن .احتمالا فوتبال سرت نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
این چیزی از تقصیر طارمی کم نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
گل گفتی
عجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خودتونو کشتین شماها، کی این بازیو ملی کرده آخه اینهمه جوش میزنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
اما به هر حال شد انچه که نباید میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
استقلالی تو به پا امسال لیگ دسته یک نری نظر دادن پیش کش
کاشیما خیلی بهتر و منطقی تر از پرسپولیس بازی کرد حتر اگر طارمی هم بود هیچ اتفاقی نمی افتاد.
پرسپولیس و هوادارانش به شخصیتی دست پیدا کردن که یک روند رو به رشد رو به وضوح و پله پله طی میکنند. نوع عملکرد بازیکنان و کادر فنی و نوع برخورد هواداران با نرسیدن به قهرمانی، یادآور نایب قهرمانی سه سال پیش پرسپولیس در لیگ برتره که باعث رشد و پیشرفت بیشتر تیم شد و دو قهرمانی متوالی به ارمغان آورد. با این شخصیت تیمی و این سبک هواداری، ان شاء الله جام قهرمانی آسیا در دوره بعد در دستان پرسپولیس خواهد بود و تا سالها در همین باشگاه حفظ خواهد شد.
فقط امیدوارم طارمی هیچ وقت هوس نکند به پرسپولیس برگردد. به هرحال دو میلیون دلار جایزه پرسپولیس پول کمی نیست که بعضی ها را هوایی کند. مدیران هم بدانند طارمی جایی در پرسپولیس ندارد.
با توهین موافق نیستم..اما میشه گفت مقصر محرومیت باشگاه طارمی بود..که می بایست فدارسیون ضمن جریمه ایشان - از تیم ملی نیز کنار گذاشته شود.
با سلام و احترام؛
به نظر بنده مهم ترین علّت اصلی که سبب شد پرسپولیس قهرمان نشود این است که باشگاه های بزرگ ایران مانند پرسپولیس، استقلال و ... در مجموعه اداری خود از واحد قوی و متخصصی همانند معاونت حقوقی برخوردار نیستند که به موقع راهنمایی نمایند و باشگاه را از خطراتی که امثال آقای طارمی بوجود آوردند مطلع سازند و جلوگیری نمایند.
باز هم تبریک به ارتش سرخ آسیا به امید روزی که مسئولین این باشگاه دیگر اشتباهات گذشته را انجام ندهند.
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
پرسپولیش خیلی مشکل داره .امروز حتی یک گروهان هم نیست چه برسه ....مربی ضعیف قرمزها تیم را از حرفه ای بودن انداخت.
مهدی جان بیا تراختور رو چشمون جا داری عزیز
فرافکنی نکنین تیم اگه تیم باشه مدیریت داشته باشه به این حال و روز نمی افته پرسپولیس تا اینجا هم با ضد فوتبال بازی کردن و بازی کثیف به فینال رسیده بود. اصلا حقش نبود قهرمان بشه صد سال دیگه هم حقش نیست. برانکو داشت از رو دست کیروش کپی می زد ولی فوت آخر کیروش را بلد نبود.
مهدی طارمی نمونه کوچک یکی از دله دزدان این مملکته. اونم مث مسئولین رده بالا تا میتونه میچاپه
این بیست نفر یعنی کشک
براي تيمي كه به كل دنيا بدهي داشت به اندازه دو فصل بازيكنتاپ و گرون گرفتن تا قهرمان بشه. تيم ضرر ده و بدهكار كه نبايد بازيكن جديد بگيره. جنان پرسپوليس را مظلوم نشان ميدن انگار كتك اشتباه فرد ديگري رو خورده. خودشون اشتباه كردند خودشون هم تاوانشو دادن.
نمی شود نقش طارمی و مشاورین وی را در این شکست نادیده گرفت . ای کاش می شد به نوعی و به مقدار اشتباه صورت گرفته از سوی طارمی و همراهان، وی جریمه و یا محدودیت هایی برایشان در نظر گرفت . فقط باشگاه پرسپولیس و هواداران و بازیکنان نیستند بلکه تمامیت فوتبال کشور و رعایت قوانین و مقررات مسئول بودن است. است
باز هم بافرهنگی از مردم با فرهنگ!!!!!
پولهای بیت المال را فقط میدن به دو تیم پایتختی و حروم میکنن بابا بدین به شهرستانیها این دو تیم باید خصوصی بشن
یه ماهه آقای سلطانی ورزش کشور و بخاطر تیم محبوبش تعطیل کرد اما خدا جای حق نشسته و روسیاه شد...حمایتی که برای پرسپولیس تو این ماه شد برای تیم ملی در آستانه جام جهانی نشد....
تو لیاقت فحش و ناسزا را هم نداری
چیزی که جالبه باشگاه پرسپولیس بخاطر جعل قرارداد در داخل کشور هیچ جریمه ای نشد و اگر خارجی ها جریمه نمیکردن هیچ اتفاقی در داخل نمی افتاد و همین رویه است که باعث میشه جعل و اختلاس هم زیاد بشه باید تیم پرسپولیس در داخل جریمه سنگینی میشد تا بساط جعل و رشوه و پارتی بازی از فوتبال جمع بشه
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران سایت تابناک روی صحبتم به بینا هست
جهت اطلاع استقلال کجاش آسیاییه 6 تا 3 از عرب های خورده
با سلام / با طارمی باید با اشد مجازات برخورد شود که درس عبرتی برای بقیه شود که آبروی کشور و باشگاه بازی کردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی