بازدید 26311

آیا رشیدپور از حمید هیراد برای بازسازی چهره‌اش پول گرفت؟

رشیدپور حتی نپرسید با سابقه خلاف ‌واقع گویی هیراد، چگونه افکارعمومی باید باور کند حمید هیراد اکنون واقعیت را می‌گوید؟ او درباره انگیزه هیراد از انتشار ویدیوی جعلی و خلط حقیقت نیز هیچ نپرسید و یک تریبون یک طرفه به این خواننده داد... البته همه شبکه‌های تلویزیونی در دنیا چنین سرویس‌هایی را به برخی چهره‌ها می‌دهند تا چهره‌هایشان را بازسازی کنند و در عوض رقم‌های بسیار کلانی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 10 November 2018

آیا رشیدپور از حمید هیراد برای بازسازی چهره‌اش پول گرفت؟بار دیگر برنامه حالا خورشید محملی برای تطهیر چهره دیگری شد که پس از یک رسوایی، اعتبار حرفه‌ای‌اش به چالش کشیده شده است؛ رویه‌ای که ظاهراً برای آن خط پایان قابل تصور نیست اما آیا این تحرکات دستاورد مالی برای صداوسیما دارد و مسئولان شبکه سوم سیما یا عوامل برنامه حالا خورشید در قالب قرارداد تجاری، برای چنین خدماتی از چنین مهمان‌هایی مبالغی دریافت می‌کنند یا رایگان آنتن تلویزیون را در اختیار چنین پروژه‌هایی قرار می‌دهند؟

به گزارش «تابناک»؛ چند ماه پیش، ویدیویی از یکی از کنسرت‌های حمید هیراد در فضای مجازی منتشر شد که آشکارا مشخص بود، این خواننده اجرای زنده روی صحنه ندارد و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که توان هماهنگ کردنِ خود برای لب زدن را با صدای در حال پخش برای چند ثانیه از دست می‌دهد. او در این کنسرت ـ که 25 تیر در شیراز برگزار شد ـ یکباره به حالت احترام سرش را پایین می‌آورد و همزمان صدای او که میکروفن در مقابل صورتش نیست پخش می‌شود. هیراد پس از چند ثانیه پشت به مردم می‌کند و خواندن ادامه همان قطعه را بازی می‌کند!

آیا رشیدپور از حمید هیراد برای بازسازی چهره‌اش پول گرفت؟

پس از این حواشی، این خواننده با انتشار ویدیویی ادعا کرده که ویدیوی اول توسط مخالفانش صداگذاری شده و ویدیوی دیگری منتشر کرده و مدعی شده که او لب خوانی نکرده است. کارشناسان دفتر مولتی مدیای تابناک، همان زمان به بررسی این ویدیو پرداختند و بخش فرهنگی «تابناک» در گزارشی تأکید کرد، «به نظر می‌رسد ویدیوی دوم (منتشر توسط هیراد) صداگذاری شده و تمپو با صدا همزمان نیست» و به تازگی مشخص شد این ارزیابی کارشناسی درست بوده و هیراد در آن مقطع، نه تنها اجرای «پلی بک» داشته، بلکه برای پوشش دادنِ این خطا، این ویدیو غیرواقعی را منتشر کرده است.

پس از این رسوایی رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید به حمایت شدید از حمید هیراد پرداخت و با تاختن به همکارانش در رسانه ملی ـ که به نقد این خواننده متقلب پرداخته بودند ـ در عین حال که مدعی شد هیچ ارتباطی با هیراد ندارد، سعی کرد او را از چنین خطایی مبری کند. شاید همان ویدیو و حمایت‌های گروهی نظیر رشیدپور می‌توانست این رسوایی را نیز همچون بسیاری دیگر از وقایع اینچنینی به سمت فراموشی سوق دهد اما فشار افکارعمومی و ورود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرایط را تغییر داد.

با گذشت چند ماه از این رسوایی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نه داوطلبانه بلکه بر اثر شدت پیگیری‌ رسانه‌ها، مجبور به پاسخگویی درباره نتیجه بررسی‌های فیلم این کنسرت شده و در نهایت «پلی بک» بودن بخشی از کنسرت هیراد را تأیید کرده است و مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری ضمن تأیید این خبر از نبود قانون برای برخورد با موارد اینچنینی خبر داد و اعلام کرد: «پیش از این، مواردی از پلی بک در کنسرت‌ها نبوده و با وجود این اتفاق باید قوانین مرتبط با آن نیز وضع شود.»

آیا رشیدپور از حمید هیراد برای بازسازی چهره‌اش پول گرفت؟

مهدی رنجبر، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ضمن تأیید خبر «پلی بک» خوانی هیراد از تذکر به خواننده، مؤسسه و تهیه‌کننده خبر می‌دهد و خبر ممنوعیت هیراد از برگزاری کنسرت در شیراز تا پایان سال 97 را، در حالی اعلام می‌کند که در این گفت‌وگو، از اختصاص یک سانس رایگان برای مردم در شیراز در ازای آن بخش از کنسرت که «پلی بک» بوده نیز خبر داده است. رنجبر، دلیل تأخیر در اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت شیراز هیراد را ماه محرم و صفر و ایام سوگواری را دلیل رسانه‌ای نکردن این خبر اعلام کرد!

پس از این رسوایی مشخص شد، نه تنها هیراد پلی بک خوانده، بلکه ویدیوی جعلی ساخته و این ویدیوی جعلی را منتشر کرده و در واقع به افکارعمومی دروغ گفته است. البته احتمالاً او و مدیر برنامه‌اش تصور نمی‌کردند کار اینقدر بالا بگیرد که فیلم‌ها بازبینی و ارشاد مجبور به اظهارنظر رسمی شود، در غیر این صورت بعید بود آن ویدیوی جعلی را منتشر کنند و به این رسوایی تا این حد دامن بزنند که به یک آبروریزی تبدل شود.

حال رضا رشیدپور که اساساً حمید هیراد را نمی‌شناخت، امروز به فاصله دو هفته از این رسوایی و تبعات منفی که برای این خواننده داشته، به برنامه خود آورد و او را همچون برخی مهمانان پیشینش تطهیر کرد. حمید هیراد در این برنامه مدعی شد: «در کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم و برای خواندن ترک «یار» که اوج بالایی داشت و نیاز به فعالیت شدیدی داشتم مجبور بودم پلی بک بخوانم... شانس بد من آهنگ تمام شد و من تعظیم کردم... اما دیدم داخل سالن همان صدا دارد می‌آید و راستش را بخواهید کاری نبود که بتوانم انجام دهم.»

تعداد بازدید : 1920

البته با توجه به سابقه خلاف واقع‌گویی آشکار حمید هیراد و حتی جعل ویدیو برای پوشش دادنِ این خلاف‌واقع گویی نمی‌توان به ادعای هیراد درباره اینکه فقط این آهنگ را پلی بک خوانده اعتماد کرد و باید مسئولان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخ دهند که آیا کل آهنگ‌های این کنسرت به صورت ضبطی بوده و این خواننده فقط لب زده یا ادعای این خواننده صحیح است؟ همچنین انتظار می‌رود فیلم سایر کنسرت‌های این خواننده که در اختیار دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد است، بازبینی و مشخص شود یا چنین اقدامی مسبوق به سابقه بوده و یا تنها در این کنسرت نوار پخش شده است؟

در این میان اتفاق قابل تأملی که رخ داد، عدم به چالش کشیدنِ حمید هیراد توسط رضا رشیدپور همچون سایر اشخاص مسأله‌داری است که به این برنامه دعوت شده‌اند و آنتن گرانقیمت و پرمخاطب شبکه سوم سیما به آنها سپرده شده تا چهره‌شان را بازسازی کنند. رشیدپور حتی نپرسید با سابقه خلاف‌واقع گویی این شخص، چگونه افکارعمومی باید باور کند حمید هیراد اکنون واقعیت را می‌گوید؟ او درباره انگیزه هیراد از انتشار ویدیوی جعلی و خلط حقیقت نیز هیچ نپرسید و یک تریبون یک طرفه به این خواننده داد و حتی یک منتقد موسیقی را روی خط نیاورد. هر نقطه از دنیا چنین رسوایی رخ می‌دهد، خواننده مذکور از صحنه موسیقی حذف می‌شد اما در ایران چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

البته همه شبکه‌های تلویزیونی در دنیا چنین سرویس‌هایی را به برخی چهره‌ها می‌دهند تا چهره‌هایشان را بازسازی کنند و در عوض رقم‌های بسیار کلانی را دریافت می‌کنند. باید پرسید آیا برنامه حالا خورشید از مهمانان خود برای معرفی یا بازگرداندن اعتبارشان مبلغی دریافت می‌کند و اینکه این خدمات در قالب قراردادهای رسمی بخشی از هزینه‌های شبکه سوم سیما یا رسانه ملی را تأمین می‌کند یا مدیر کم‌تجربه شبکه سوم سیما که توان کنترل زیرمجموعه‌اش را ندارد، عنان کار به دست امثال رشیدپور داده تا مجانی آنتن را صرف بازسازی چهره چنین اشخاصی نماید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶۶
این پسره فکر کرده با پول میشه همه کار کرد نه جوون با پول نمیشه سر مردمو کلاه گذاشت.کلا از این کار بیا بیرون برو بازار کفش بفروش درآمدشم بد نیست برات خوبه.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
طرف شعر یه شاعر بزرگ رو برمیداره یه بیت بهش اضافه میکنه بعد میگه شعر کاملا واسه خودم بوده اینکه چیزی نیست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
درود بر افشاگری تابناک
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
ما نمیدانیم
اما مگر بدون هزینه میشود ؟

مهمترین مسئله دروغ این اقا وقتی لب خوانی او رو شد بود که تاااا آخرین لحظات میگفت نه اینجور نیست

یعنی دروغ گفته...دروووووووغ
متاسفانه این برنامه مدتهاست از ریل خارج شده و جدابیت خود را از دست داده.

همین چند هفته پیش مدیر عامل سابق راه آهن که فرد نالایقی هست و استعفا داده بود را دعوت کرده بودند. یکی از مهمانان برنامه که ادعای نبوت کرده. یکی دیگر از مهامانان برنامه که کودکی 9 ساله بود ادعاه میکرد شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا به دنبال او هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
.اتفاقا مدیرعامل سابق راه اهن از افراد بسیار کارامد و لایق این کشور بوده و ان اتفاق هم بر اثر کوتاهی یک شخص صورت پذیرفت ولی متاسفانه در این چند سال اخیر جوی در این کشور بوجود امده که باعث بیرون رانده شدن افراد لایق از راس کارها میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
من برنامه رو ندیدم، اما اگر آقای پور سید اقایی در برنامه بودن، ایشان جزو بهترین و متعهدترین مدیران در صنعت خودشون هستن. چه زمانی که در مپنا لکوموتیو بودن چه زمانی که در راه آهن چه زمانی که در دانشگاه علم و صنعت. سابقه عملکرد ایشون در زمینه تخصصی خودشون عالی هستن
همواره باید به چهره های در تلویزیون مشکوک بود.
فساد اندر فساد
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
در انواع دسته بندی
نفرین بر پول







نفرین بر بی پولی
شما از کجا پول میگیرید که اینقدر به این خواننده گیر دادید و بیشتر باعث معروف شدنش میشید؟؟ این گیر عجیب تابناک به این خواننده نه چندان با اهمیت بیشتر باعث معروف شدندش میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دقیقا نمیدونم چرا گیر دادن به این بدبخت
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
عزیزم شما از کی پول میگیری که تطهیر کننده باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
بله. باعث معروف شدنش میشه. صدام هم معروف بود. تتلو هم معروفه. این معروف شدن ها به درد لای جرز هم نمیخوره
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آره خوب شما بگو آمریکا از کی پول میگیره هر سال یه محصول از آلمان هیلتری میده بیرون؟
خیلی مسخرس
شما ب یک نکته طریف دیگه اشاره نکردید ک شعرای این خواننده هم دزدیه
رشید پور این پولهایی که میگیری رو حداقل جمع کن سالانه بین تمام مردم ایران پخش کن شاید کم باشه ولی چون از دست شما میگیرن این پول رو صفا داره.کمی تو کارت دقت کن زمین نخوری چون زمین بخوری بدجور صداش میپیچه.
اونوقت خود رشید پور برای باز سازی چهرش باید به کی پول بده؟
آیا زندگی خرج ندارد؟
نوشته خوبی بود . فقط سئوال اینه نویسنده محترم هنوز رسانه میلی میبینه ؟!
حیف اون پولایی که برای کنسرت این آدم چندرو پرداخت شده
آقاي فروغي مواردی از پلی بک در کنسرت‌ها نبوده؟
فقط محض اطلاع جنابعالي بگم كه حتي آقاي افتخاري در تنها كنسرتش پلي بك كرد كه دستش رو شد حالا ببين در بين خوانندگان پاپ چه خبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دروغ که شاخ و دم نداره
خواننده های جدید صدا ندارند و مجبورند صدایشان را با دستگاه درست کنند. لذا اگر در کنسرت بصورت زنده بخوانند همه فرار می کنند. اشکال نداره اجازه بدهید پول در بیارن
به بخشی از متن بالا اشکالی است که بهتر بود اشاره میشد . انجا که گفتید :

" شبکه‌های تلویزیونی در دنیا چنین سرویس‌هایی را به برخی چهره‌ها می‌دهند تا چهره‌هایشان را بازسازی کنند"

البته توجه شود که این موضوع مربوط به کانال های خصوصی است ، نه یک شبکه دولتی .
در کشورهایی که هم کانال خصوصی هست و هم دولتی بیننده تفاوت را میداند .
به همین علت مطالب کانالهای دولتی در آن کشورها قابل استناد است ولی صدا و سیمای ایران به هیچ وجه قابل استناد نیست .
آقاى رشيدپور توضيح بدن لطفا.
شما با رشیدپور چه مشکلی دارید؟؟ از نظر مخاطبانِ تلویزیونِ این مملکت مجری خوبیست به مسائل دیگران و آقایانِ مهمتر بپردازید!!!
وقتی داریوش ابی معین امید وشادمهر اجازه خواندن درایران نداشته باشن دور میوفته دست چند تا بچه متقلب مثل این بابا
رشیدپور سوپاپ اطمینانی بیش نیست.
یک نفر اگر یکبار دروغ گفت بعدش اگر هزار تا حرف راست هم بگه قابل قبول نیست در ضمن خود این برنامه شدیدا زیر سوال است
مگه شما ها طبق سلیقه رسانه تابناک چند ساله میچرخونید

پول میگیرید؟

:)
رسانه تابناک نیز همگام با گروهی! و صد البته ذینفع در دریافت مبالغی همگام با تخریب این خواننده گام برمیدارد.. آیا این مبالغ ارزش از بین رفتن رسالت و چهره خبری شما را دارد؟ تابلو است که مدت یک سال میشود گروهی تمام توان رسانه ای خود را جهت تخریب این هنرمند بسیج کرده اند به گونه ای که بعد از هر آهنگ جدید، خبر های منفی منتسر میکنند. حتی اگر این اخبار صحت داشته باشد، برای همه خوانندگان صدق میکند، چرا فقط برای ایشان انقدر دارای اهمیت میشود؟
این موضوع حمیدهیراد،غیرقابل گذشته وبایدازخوانندگی برای همیشه محروم بشه و تمام اموالشم مصادره کنند!
تا عبرتی بشه برای همه مسعولان که تو کارشون خطا نکنن،چون همه مردم ریزبینن و نسبت به همه خطاها مثل همین فاجعه تاریخی و ننگین حمیدهیراد،واکنش نشان میدهند!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
مهسا جان ، برای نوشته هایت احساس مسعولیت میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
ایشون کنایه زدن دوست گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
منم هازرم مسعولیت مثادره کل عموالشو به احده بگیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
دوست عزیز شما اول یکم دیکته کار کن یه جمله نوشتی 20 تا غلط توشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
من بیشتر از این که به کار هیراد فکر کنم که بد بوده یا نه به فکر زبان فارسی هستم که داره از دست می ره تو را به خدا مراقبت کنید از این اتفاقات هم تو جامعه زیاد میبینی.درست کلمات مسئولیت حاضرم مصادره به عهده(البته به نظر میرسه که نفر دوم با ادبیات فارسی شوخی کرده).
مملکت خلاف پرور شده
این جمله با پول میشه همه چی رو خرید رو به خوبی در حال و روز امروز ایران دید
من فکر کنم تقریبا همه خواننده ها پلی بک میکنن. اون حجم انرژی که بعضیاشون توی کنسرت صرف فعالیت بدنی می کنن کمی عجیبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
خخخخخخخخخخ
تابناک کاملا صحیح میگه
مجازات سنگینی باید برای این خواننده در نظر گرفته شود تا درس عبرتی برای دیگران نیز باشد
خواننده های ماشینی که جایگاهی عظیم در موسیقی ایران پیدا کرده اند...
امیدوارم روزی مردم برای هنر واقعی هزینه کنند نه برای دستگاه ها !!!
اول شعر دزدی؛ بعدش کنسرت فیک!
اتفاقا این نشون میده میدون برای تقلب تو مملکت ما خیلی بازه که تا این اندازه متقلبین جسور شدند!
به طرز واضحی رشید پور اینجا هیراد رو به چالش کشیده. حتما باید به طرف حمله می کرد تا شما خوشتون بیاد!
واقعا رشیدپور به شما چه هیزم تری فروخته که غیر مستقیم بهش تهمت رشوه و تبانی می زنید؟!
کاش اون همه شهامت که واسه ابراز این ادعاهای نسبی دارین شهامت پخش این کامنت رو هم داشته باشین..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
خودتی رشیدپور؟
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
واقعا واسه اونی که پرسیده خودتی رشیدپور متاسفم!
درد ایشون اینه که گفتن حرف مفت مالیات نداره تو کشورما.
وگرنه با تیتر درشت و بدون ارائه کوچکترین مدرکی یکی رو متهم به رشوه نمی کردین.
اشتباهی کرده و عذر خواهی کرده
شما چرا اینقدر می سوزید
اتفاقا من این برنامه رو دیدم و رشید پور خیلی تند و چالشی با هیراد برخورد کرد حتی از واژه کلاهبرداری موقع اشاره به پلی بک خوانی هیراد اشاره کرد . اتفاقا رشیدپور علی رغم بعضی اشتباهات مجری معتدل و خوشفکریه پس تابناک جان انصاف رو رعایت کن لطفا
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
دقیقا همینطوره! تمام کلمات لازم رو برای نقد هیراد گفته منتها با ملاحظات شیوه بیان.
خیلی جالبه نه تنها از کار زشتش و دروغ گویی به مردم ناراحت نیست بلکه با خنده اون ها رو توجیح میکنه و می خنده و میگه بدشانسی آوردم که دستم رو شد و اگه رو نمیشد الان به اون اجرا افتخار هم‌میکردم .
حمید هیراد هیراد خیلی دوست داشتنیه.....
تابی هم همینطور
یه کم گذشت بیشتر
شما که مو رو از ماست میکشی برای یک خواننده ببینم اون دکل نفتی ای که مسئولان گم کرده بودن رو میتونی پیدا کنی؟!!
دمت گرم تابناک.
این روحیه انتقادیت رو واقعا دوست دارم.
کاش میشد از مسئولانت هم همنطوری و جلوی همه مردم ازشون انتقاد کرد.
دکل نفت چی شد ؟
چی کلید کردین روی این حمید هیراد بدبخت. بابا کاراش قشنگه و هر جا هم که نگاه کنی ملت دارن گوش میدن. ما موقع موسیقی گوش دادن که نمیریم سابقه ی خواننده رو در بیاریم بلکه مهم اینه که اون آهنگ به دل بشینه. داریوش هم معتاد بود. ابی هم دائم الخمره. یکی دیگه هم حرمسرا داره. اگه اینقدر بخوایم موشکافانه با همه چیز برخورد کنیم که باید قید همه رو از خواننده تا بازیگر و نویسنده بزنیم. چون توی هر صنفی و هر شغلی همگی دارند یه خلافی میکنند. یکی کم فروشی میکنه، یکی گرونفروشی میکنه، یکی جنس تقلبی میفروشه، یکی از ایده های دیگری کپی میکنه بدون اجازه و ... . اکثر خواننده های داخلی هم خودشون اهل هزار تا خلاف هستند، منتها وقتی دیدند حمید هیراد یهو معروف شد و مردم عاشق صدا و کاراش شدند، از حسادت شروع کردند به زیرآب زدن.
با سلام
در زشت بودن توهین به مخاطب بودن کار آقای هیراد هیچ شکی نیست... اما در برنامه حالا خورشید، آقای رشیدپور کاملا محترمانه آقای هیراد را افتضاح می کنه و انواع القاب سارق ادبی، متقلب و ... به ایشون در آنتن تلویزیون نسبت میده. دیگه باید چکار میکرد که نکرده؟؟؟؟ فقط مونده بود پاشه و بزنه آقای هیراد رو... هرچند که حقش بود کتک هم بخوره...
چقدر فکر کردن و برنامه چیدن اینا رو بگن؟
مشخصه از قبل برنامه ریزی کردن که چیا بگن تا توجیه بشه
متاسفانه تریبون ملی محلی برای خاله بازی شده
من شناختی از این خواننده نداشتم اما این برنامه را دیدم طرفدارش شدم خداییش صدای خوبی داره وآهنگهای مد روز
دوستانی که انتقاد میکنید یک جوانی یک اشتباهی کرده حالا باید سلاخی بشه تا دل شما خنک بشه یه پلی بکی هم به جوانی خودتان بزنید بد نیست همه چیز را زود فراموش نکنیدلطفآ...رشیدپور هم قطعآ نقص هایی داره اما جزو سه مجری برتر کشور هست و مردم دوستش دارند من احساس میکنم بعضی ها خیلی بهش حسادت میکنند .
ما هنوز خاطره مصاحبه ایشون با رئیس جمهور رو فراموش نکردیم
# شوخی مگه پول بگیری نخونی ....
تابناک جان..چکار مردم داری..ماکه خیری ندیدیم بزار با این خواننده خوش باشیم..تازه این بنده خدا مقصر نیست قانون مقصره..چون قانون مدونی در این باره وجود نداره و راه سو استفاده بازه...خوانندهای دیگری هم قبلا این کارو کردن از اونا هم نامم ببرید ..البته افشاگری کار خیلی خوبیه ...
کاش اونهایی که واقعا دزدی کردند و مایحتاج مردم را درانبارها احتکار کردند و کشف شده را نشان میدادند .البته کار هیراد قابل دفاع نیست اما قابل گذشت هست انشاالله تکرار نمیکنند.
هیچ چیز روی برنامه وحساب کتاب نیست هیراد وان کاری که انجام داد عجیب نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی