بازدید 8867
۳
وزیر ارتباطات:

مردم روی پیام‌رسان‌های داخلی حساسیت دارند

کد خبر: ۸۴۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 03 November 2018

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره حفظ امنیت و اطلاعات در پیام رسان‌ها گفت: مصوبه حفاظت از اطلاعات را به دولت فرستادیم که امیدوارم هرچه زودتر تصویب شود.

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی درباره نحوه اعتماد سازی افکار عمومی برای استفاده از شبکه ملی اطلاعات و پیام‌رسان‌های داخلی گفت: آنچه در این مسئله مطرح بوده و مورد نظر مردم نیز است بحث سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات مثل پیام‌رسان‌ها و نرم افزارهای اطلاعاتی است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: اینکه گفته شود مردم به برنامه‌های داخلی اعتماد ندارند این گفته یک لفظ عام نیست؛ چند نفر از آپارات، کافه بازار، اسنپ و تپسی استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از برنامه‌های داخلی بر روی گوشی‌های مردم نصب است، حساسیت‌ها به استفاده از پیام رسان‌های داخلی بازمی‌گردد که ما برای این مهم دو محور در نظر گرفته‌ایم؛ نخست این که مقررات دقیقی داشته باشیم و سپس نظارت جدی بر روی همین مقررات باشد.

جهرمی درباره اقدامات وزرات ارتباطات و فن‌آوری در این باره گفت: مصوبه حفاظت داده‌ها را تنظیم کردیم و به دولت فرستادیم که انتظار داریم هرچه سریع‌تر تصویب و با فوریت به مجلس فرستاده شود تا زمینه اعتماد بیشتر فراهم شود.

وی گفت: اگر نمایندگان مطالبه حقوقی بیشتری کنند و پیگیری انجام شود این اعتماد ایجاد خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳
تا زمانی که تلگرام و بقیه برنامه ها از فیلتر در نیان عمرا پیام رسان داخلی نصب کنیم.
از اینترنت کشور هم استفاده نکنند
اگر ، اگر ، اگر!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر