بازدید 3340

ادامه تظاهرات بازگشت تا محقق شدن اهداف آن

کد خبر: ۸۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 03 November 2018

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن حضور در تظاهرات بازگشت و با اشاره به عهدشکنی های صهیونیست ها تأکید کرد: تظاهرات بازگشت تا محقق شدن همه اهداف آن ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن حضور در تظاهرات بازگشت و با اشاره به عهدشکنی های دشمن صهیونیستی تأکید کرد: تظاهرات بازگشت تا محقق شدن همه اهداف آن ادامه خواهد یافت.

محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و از اعضای هیئت ملی برگزار کننده تظاهرات بازگشت، که در سی و دومین جمعه از این سلسله تظاهرات با عنوان "ملت ما وعده شوم را ساقط خواهد کرد" در مرزهای نوار غزه با سرزمین های اشغالی حضور داشت، در گفتگو با إسراء البحیصی در پاسخ به این پرسش که آیا این جمعه آخرین روز از تظاهرات بازگشت خواهد بود و آیا توقف فرستادن بادبادک های آتش زا، آتش زدن لاستیک و نزدیک نشدن به سیم های خاردار در نقاط مرزی نتیجه سفر هیئت مصری به نوار غزه بوده است، گفت: این جمعه و جمعه های پس از این، آخرین روز از سلسله راهپیمایی های بازگشت نخواهد بود و آخرین روز زمانی خواهد بود که اهداف ما از برگزاری این تظاهرات محقق شود. در خصوص کاسته شدن از شدت رویارویی نیز باید بگویم هیئت مصری از ما خواسته بود برخی از فعالیت های خود را متوقف کنیم تا از افزایش شمار شهدا و مجروحان جلوگیری شود.

بر این اساس هیئت عالی برگزار کننده تظاهرات، به درخواست کاهش شدت رویارویی ها پاسخ مثبت داد و تصمیم گرفت تاکتیک جدیدی را در پیش گیرد و با وجود حضور بیشمار تظاهرکنندگان، از آتش زدن لاستیک ها و فرستادن بادبادک های آتش زا خودداری شود تا به بهانه دشمن برای حمله به تظاهرات مسالمت آمیز پایان داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار