بازدید 10818

وسوسه خرید در حراجمعه!

کد خبر: ۸۴۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 31 October 2018

حتما اسم حراجمعه یا همان بلک فرایدی به گوشتان خورده است. این حراج بزرگ که هر سال در چهارمین جمعه ماه نوامبر برگزار می‌شود و تقریبا در بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آسیایی مثل پاکستان و هند و چین هم برگزار می‌شود. ویژگی جالب این حراج، تخفیف‌های استثنایی و وسوسه‌انگیزی است که برای کالاهای خاص در نظر گرفته می‌شود و معمولا هم طرفداران بسیاری دارد.

به گزارش تابناک، 4 سال پیش برای اولین بار یک بازار اینترنتی به نام بامیلو، این حراج را به ایرانی‌ها معرفی کرد و حالا هر سال در همین تاریخ فروشگاه‌های آنلاین و حتی فروشگاه‌های فیزیکی این حراج را برگزار می‌کنند. معمولاً کالاهای گران‌قیمت مثل پلی استیشن یا گوشی موبایل و تلویزیون در حراجمعه‌ها طرفدار زیادی دارد اما واقعیت اینجاست که همیشه در این رویداد برنده واقعی کسی است که بتواند کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و با قیمت عالی خریداری کند.

یکی از بهترین فرصت‌های خرید در این حراج جهانی، خرید لوازم ضروری در سبد کالای روزمره شماست. مثل مواد غذایی، لوازم بهداشتی یا لوازم ضروری منزل. حالا برای اینکه در چنین حراجی هایی بتوانید خرید راحت‌تر و بهتری داشته باشید لازم است که نکات زیر را رعایت کنید:

مواد غذایی انتخاب اول

یکی از بهترین گزینه‌های برای خرید حراجمعه مواد غذایی ضروری با ماندگاری بالاست. برنج، چای، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات و... خرید این مواد که می‌توانید تا مدتها آنها را نگهداری کنید بسیار خرید پرسودی است. پس به‌جای تلاش برای  خرید کالاهای الکترونیک گران قیمت بهتر است واقعا محصولاتی را که به طور روزمره نیاز دارید خریداری کنید

 لوازم آرایشی و بهداشتی

 حتما از قیمت‌های سرسام‌آور لوازم آرایشی بهداشتی خبر دارید. حراجمعه بهترین فرصت برای خرید محصولات بهداشتی روزمره مثل شامپو و نرم‌کننده و صابون‌های مختلف و عطر و لوازم آرایشی است. معمولا در بلک فرایدی این محصولات با تخفیف‌های استثنایی ارائه می‌شوند و توصیه می‌کنیم حتما سری به این بخش از کالاها در فروشگاه‌های آنلاین بزنید.

 لوازم ضروری منزل

پودر ماشین لباسشویی، قرص ماشین ظرفشویی، انواع شوینده‌ها و لوازم ضروری دیگری مثل نظم‌دهنده‎‌ها و ملحفه و حوله از دیگر لوازم ضروری زندگی هستند که از اتفاق در روزهای حراجمعه کمتر کسی به سراغ آنها می‌رود. بهتر است شما با هوشمندی این محصولات را خریداری کنید چون قطعا پشمان نخواهید شد و بالاخره از آن استفاده خواهید کرد.

لباس بخرید!

پوشاک هم از آن جمله کالاهایی است که در حراجمعه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که در مورد اندازه آن تا حدی اطمینان دارید. مثلا کفش یا پیراهن گزینه‌های ساده‌تری برای خرید هستند. البته جای نگرانی هم نیست چون بازارهای آنلاین کالای خریداری شده را با رعایت شرایط خاص بازپس گیری تا مدتی پس می‌گیرند.

در سال گذشته علاوه بر بامیلو بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین حراجمعه را برگزار کردند سعی کنید کالاهای مورد نیاز خود را لیست کرده و پیش از رسیدن حراجمعه حتما در سایت‌ها ثبت نام کنید که روز حراج راحت‌تر بتوانید خرید کنید و در وقتتان صرفه‌جویی شود. یادتان باشد چشمتان فقط دنبال کالاهای خاص و گران نباشد و به نیازهای واقعی‌تان فکر کنید تا خرید موفقی داشته باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار