بازدید 76398
هزار و سیصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دعوای عجیب روی آنتن زنده شبکه سه/همسر شهردار سابق تهران: اردیبهشت ۹۷ ازدواج کردیم/فرمانده پلیس: راننده گشت ارشاد به محض دیدن دختر ترمز کرد/کدام یک از اصولگرایان با رئیسی جلسات ثابت دارند؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بازنشستگانی که استعفا ندهند متصرف در اموال عمومی هستند/کدام یک از اصولگرایان با رییسی جلسات ثابت دارند؟/ معرفی متهمان افزایش قیمت دلار در چهار دهه و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 29 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واعظی: سیزده آبان اتفاق مهمی نمی‌افتد

محمود واعظی در پاسخ به این که «صحبت آقایان روحانی و جهانگیری درباره بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور تا چند ماه آینده براساس تحلیل خاصی است یا صرفا با هدف امیدبخشی مطرح می شود؟» به خبرآنلاین گفت: آمریکا از همه امکانات خودش استفاده می کند تا فشار گسترده ای را بعد از ۱۳ آبان به مردم و دولت ایران بیاورد اما چنین وضعیتی نمی تواند ادامه پیدا کند. وی افزود: ما تدبیری کردیم و هر آنچه قرار بود در ۱۳ آبان به بعد اتفاق بیفتد، تمهیداتش را فراهم کردیم. البته آمریکایی ها زودتر هم به استقبال اعمال تحریم ها رفتند، حالا شاید مثل دفعه قبل چند بانک و مؤسسه را تحریم کنند؛ اما در کل ۱۳ آبان اتفاق ویژه ای نمی افتد.

فرمانده پلیس: راننده گشت ارشاد به محض دیدن دختر ترمز کرد

سردار حسین رحیمی در حاشیه مرحله هفدهم طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر فیلم منتشر شده از حضور مأموران گشت ارشاد در سوهانک اظهار کرد: حضور پلیس در سوهانک بنا بر درخواست مکرر و فراوان مردم بود، با توجه به اینکه در آنجا مرکز دانشگاهی ایجاد شده است. رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: فیلمی منتشر شد که من آن فیلم را در فضای مجازی دیدم، که دخترخانمی جلوی خودرو آمد و راننده ما به محض دیدن این حرکت پایش را روی ترمز گذاشت و ایستاد اما بخشی از آن فیلم را پخش کردند. وی متذکر شد: اگر بخواهند با جوسازی ما را از برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی دور کنند، کوتاه نمی‌آییم، یکی از وظایف نیروی انتظامی برخورد با کسانی است که امنیت اخلاقی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و در این مسیر محکم گام برمی‌داریم.

رشیدپور: برای اعلام موضع درباره برنامه نود از هیچ‌کس اجازه نگرفتم

رضا رشیدپور در واکنش به حواشی پیش آمده در گفتگو با مدیر شبکه سه سیما گفت: برای گفتن حرف حق از هیچ‌کس اجازه نمیگیرم. مجری برنامه حالا خورشید ادامه داد: صحبت روز گذشته که گفته شد من برای اعلام موضع درباره برنامه نود از مدیران شبکه «اجازه» گرفتم را به صراحت تکذیب می‌کنم و دیروز امکان صحبت در این باره فراهم نشد. وی با اشاره به حواشی گفت گو با مدیر شبکه ۳ و عادل فردوسی پور ابراز داشت: من همانطور که قبلا برای مخاطبان برنامه مطرح کردم، نیمه شب متوجه عدم پخش «نود» شدم و صبح برای جویایی علت ماجرا با مدیر شبکه تماس گرفتم، به ایشان عرض کردم انتظار نداشته باشند حالاخورشید نسبت به این مسأله موضع دفاعی از شبکه داشته باشد.

نامه حسن خمینی به آیت‌الله شبیری زنجانی:
تأسف شدید خود را از اسائه ادبی که به ساحت‌تان شده، ابراز می‌دارم


در پی نامه سرگشاده اخیر آیت الله یزدی به حضرت آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله سید حسن خمینی، طی نامه ای به این مرجع عالیقدر شیعه ضمن ابراز تأسف از اسائه ادب به ساحت ایشان، نوشت: جمهوری اسلامی نه تنها به ذوب شدن روحانیت شیعه در حکومت وابسته نیست، بلکه تنها با استقلال حوزه و مرجعیت از دولت ها میسر است. در بخشی از این نامه می‌خوانیم: اگر به دیده قبول بنگرید، حقیر خود را شاگرد شما می دانم و همچون مرحوم والد، سال ها در درس ها و مباحث مربوطه حاضر بوده ام. علاوه بر آن، به سبب علقه و رابطه عمیق حضرت امام و والد بزرگوارتان که به تعبیر جنابعالی، همدلی و رفاقت دو بیت مرجعیت را به بیش از هفتاد سال کشانده است، تأسف شدید خود را از اسائه ادبی که به ساحتتان شده است ابراز می دارم. اما آنچه مزید بر این امور ظاهری -که مطمئنم خللی نیز در روح بلند شما پدید نمی آورد- ، حائز اهمیت بوده و لازم است مورد توجه اهل علم واقع شود، استدلال ناتمامی است که در نامه جناب آیت الله یزدی به آن اشاره رفته است.

اتفاقات عجیب در شبکه سه

پس از حضور روز گذشته (یکشنبه ششم آبان) علی فروغی در برنامه «حالا خورشید» دوباره حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و تب حرف و حدیث‌های گوناگون درباره «نود» و عادل فردوسی‌پور بالا گرفت. اما همه چیز به آنتن زنده ختم نشد و واکنش‌ها بعد از پایان برنامه هم ادامه پیدا کرد، اینبار اما پای رضا رشیدپور هم به ماجرا باز شد و او در فضای مجازی نسبت به اظهارنظرهای فروغی در برنامه واکنش نشان داد. فروغی در برنامه روز گذشته «حالا خورشید» درباره مسائل مختلفی حرف زد، رعایت دقیق کنداکتور در این شبکه و پخش برنامه ها با هماهنگی شورای کنداکتور شبکه سه یکی از محورهایی بود که او درباره‌اش حرف زد. نظمی که فروغی از آن می‌گفت اما ۲۴ ساعت هم طول نکشید و اتفاقی عجیب در شب گذشته باعث شد تا هرچه فروغی رشته بود تنها در چند دقیقه پنبه شود. اوج این بی‌نظمی دیشب روی آنتن زنده تلویزیون رخ داد و به دلیل پخش سریال جدید این شبکه، «حوالی پاییز» خبر شبانگاهی ساعت ۲۲ به دقایقی تأخیر روی آنتن رفت. این اتفاق باعث شد گوینده این بخش خبری با لحنی نسبتا عصبانی و کنایه‌آمیز نسبت به تغییری که در کنداکتور شبکه سه به وجود آمد و باعث پخش با تاخیر خبر ساعت ۲۲ شد واکنش نشان دهد. گوینده خبر این اتفاق را غیرحرفه‌ای دانست در ابتدای اخبار گفت: «از بی نظمی و رفتار غیر حرفه ای که بابت تاخیر در پخش خبر شد، عذرخواهی می‌کنم!» همه این ماجراها اما زمانی عجیب‌تر شد که رفتار گوینده بخش خبری شب گذشته در برنامه «حالا خورشید» امروز مورد تمسخر قرار گرفت و در اقدامی عجیب رشیدپور در برنامه‌اش به وضوح گوینده خبر را مسخره می‌کند. رشیدپور که ۲۴ ساعت قبل بیش از یک ساعت آنتن برنامه اش را به علی فروغی داده بود تا در همین برنامه درباره کار حرفه ای این شبکه صحبت شود بعد از غیر حرفه ای خوانده شدن شبکه سه توسط معاونت سیاسی سیما واکنش تندی به این اتفاق داشت. او به همراه پارتنرش «نشاط» متنی اغراق شده از اعتراض شب گذشته رکوعی اخبارگوی خانم را به تمسخر گرفتند و اعلام کردند به دلیل تغییر کنداکتور قهرند و دیگر خبر پخش نمی کنند. اتفاقی بی سابقه برای ادامه دادن یک دعوای بی سابقه روی آنتن سیما!

همسر شهردار سابق تهران: اردیبهشت ۹۷ ازدواج کردیم

میترا نجفی همسر جدید محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در واکنش به حواشی اخیر پیرامون دکتر نجفی در گفت وگوی اختصاصی با کانال خبری امید مردم گفته است: هر فردی می تواند عاشق بشود و ازدواج کند ،همه انسان ها تا زمانی که جان دارند در وجود ما حس دوست داشتن وجود دارد. وی با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفی تاکید کرد:آقای دکترنجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم/ این زندگی سر گرفته است ،دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند/ هر موضوعی و مسأله ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه ها اعلام می کنم؛ ما اردیبهشت 97 با هم ازدواج کردیم و متأسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده ها را به خدا واگذار می کنیم. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: واقعا اگر مردم منتظر اتفاقی هستند؛ هر مسأله ای از طرف آقای نجفی به عنوان خلاف باشد، من در رسانه ها اعلام می کنم.

بازنشستگانی که استعفا ندهند متصرف در اموال عمومی هستند

عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افراد بازنشسته‌ای که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند، در صورتی که استعفا ندهند، متصرف در اموال دولتی محسوب می‌شوند. به موجب مجازات در نظر گرفته شده در این قانون چنانچه افراد مشمول استعفا ندهند، حقوقی که دریافت می‌کند، در حکم تصرف در اموال دولتی است. برخی در تلاش بوده و هستند تا استثناهایی را در مسیر اجرای این قانون به وجود بیاورند، اما مجلس با هر استثنایی مقابله می‌کند. بازنشستگانی که همچنان مشغول کار باشند، حق امضا یا عزل و نصب نخواهند داشت و دیوان محاسبات کشور می‌تواند مانع فعالیت آنها شود.

معرفی متهمان افزایش قیمت دلار در چهار دهه

بررسی قیمت نرخ ارز در چهل سال اخیر نشان می دهد ایران تا کنون سه شوک ارزی را تجربه کرده است. سال ۱۳۵۹؛ متهمی به نام جنگ؛ افزایش نرخ دلار از سال ۱۳۵۷ در بازار آزاد آغاز شد. خروج سرمایه از ایران از یک سو و شرایط انقلابی و تاثیر آن بر کاهش صادرات نفت از سوی دیگر بازار ارز را تحت فشار قرار داده بود. سال ۱۳۷۳؛ متهمی به نام تعدیل؛ نتیجه سیاست های اجرایی موسوم به تعدیل در بازار ارز خود را نشان می داد. افزایش بدهی‌های خارجی ایران در کنار موقعیت اقتصادی رخ داده سبب شد نرخ ارز افزایشی برابر با ۴۷.۹ درصد را تجربه کند. سال ۱۳۹۱؛ متهمی به نام تحریم؛ این بار متهم ردیف اول تحریم بود . تحریم خرید نفت از سوی ایران توسط اتحادیه اروپا و تحریم های شورای امنیت علیه ایران./خبرآنلاین

کدام یک از اصولگرایان با رئیسی جلسات ثابت دارند؟

سیدمحمد حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیرو‎های انقلاب اسلامی درباره جلسات تعدادی از اعضای جمنا با رئیسی می‌گوید: در جلسات با آقای رئیسی فقط بعضی از اعضای هیأت رئیسه مانند غلامعلی حدادعادل، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جمنا، محمدباقر ذوالقدر، معاون سابق امنیتی وزارت کشور و تعداد دیگری حضور دارند./ایرنا پلاس

کشف کروکدیل از رستورانی در کرج!

مدیر کل محیط زیست استان البرز از کشف یک کروکدیل از رستورانی در مشکین دشت کرج خبر داد: این کروکدیل پس از اینکه زنده از این رستوران کشف شد به مرکز بازپروری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد. برخی تصور کرده بودند هدف از نگهداری این حیوان در رستوران استفاده از گوشت آن بوده است، این کروکدیل برای جذب مشتری در این رستوران استفاده می‌شد. صاحب رستوران پیشتر با اخذ مجوز از محیط زیست چند پرنده را در این محل نگهداری می‌کرد اما این کروکدیل که گونه بومی ایران هم نبود بدون مجوز در کنار آن پرنده‌ها نگهداری می‌شد./ ایسنا

افشاگری آزاده نامداری از مستند سازی مدیر شبکه سه علیه مدیران تلویزیون

آزاده نامداری، مجری تلویزیون که چند سالی است در این رسانه ممنوع‌الفعالیت است، درباره چگونگی این اتفاق توضیحاتی را ارائه داد: شما به من، به آقای علیخانی و یک مجری دیگه زنگ زدید و گفتید من فروغی هستم تهیه‌کننده رادیو از دانشگاه امام صادق و میخوام یه مستند بسازم و ازشمامجریا دفاع کنم … با عرض معذرت هیچ کدوممون شما رو تحویل نگرفتیم و گفتیم ما به مدیرانمون خیانت نمیکنیم، هرگز. بگذریم روزگار عوض شد، شما بجای آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه شدید، و امروز با لحنی که انگار اینجا حکومت نظامیه یا مثلا دبیرستان، ازتخته گاز BBC حرف زدید و به عادل فردوسی‌پور فهموندین که بابا هرکی با مانسازه بای، مگه همین بی بی سی نبود مجری تخته گازشو اخراج کرد. شما که روزی دشمن تلویزیون بودید حالا مدیر جایی هستید که مجریان باسابقه تلویزیون رو تهدید میکنید با همون ادبیات تهدیدآمیز و ترسناکتون، امیدوارم مراقب باشید تهیه کننده‌ای از رادیو علیه شما مستند نسازه، موفق باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵۵
هر چی آدم عتیقه بودن در ایران شدن مسئول
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
توی این وضع و اوضاع، محمد علی نجفی (کسی که به نوشته ویکی پدیا در استعفا دادن از سمت‌هایی که می‌پذیرد بسیار معروف است و همیشه هم بیماری را عامل استعفا اعلام می‌کند)، خوب داره از زندگی می کنه
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
مدیر شبکه سه هرچه زودتر باید بذاره و بره
یه جا جوانگرایی جواب میده مثل آذری جهرمی وزیر ارتباطات
یه جا هم جواب نمیده مثل همین شبکه سه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
کلا مدیرها بر اساس سوابق فامیلی و ...انتخاب می شوند
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
دیگه واقعا کسی تلویزیون سراسر دروغ ایران رو نگاه میکنه؟؟؟
حتی تو دهات دور افتاده هم مردم اگاه شدن و گوششون بدهکار حرفا نیست!!!
برای محبوب شدن تلویزیون فقط باید حقیقت گفته بشه حتی به قیمت استیضاح حتی......!
این موش و گربه بازیا رو هم جمع کنید ملت خیلی حال دارن شمام این وسط هی گربه برقصونید!!!!
سبوس برنج شمال
| Germany |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
ازدواج




ازدواج












ازدواج؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
حتما شبکه های من و تو بی بی سی راست می گن؟
!!!!!!!!!!
در ضمن تلویزیون بر امده از فرهنگ همین مردم است
بهتره بزار بری.
| Germany |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
یک مدیر خوب و خوشچهره و خوشنام است که زیرمجموعه خود را رشد و ارتقاء میده، امروزه در اقتصاد ومدیریت نوین ۹۶٪ مدیریت موئثره آقای فروغی برای هر شغلی ساخته شده بجزء مدیریت آنهم در شبکه پر بیننده ای مثل شبکه سه.
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
چه ما بگوییم چه نگوییم مدیر شبکه سه سیما باقدرت هرچه تمام تر به کار خود ادامه خواهد داد
ناشناس
| Germany |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
نه صدا و سیما راست میگه فقط.با اون سریالهای بی در و پیکر و بدون پایان زهلم فیلمش.از سریال دیدن هم دیگه پشیمون شدیم.
ناشناس
| Germany |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
تابناک اون قسمت رشیدپور و پارتنرش نشاط رو خوب اومدی
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
من از این خانوم رکوعی بیست و سی خوشم نمیاد و اصلا نمیتونستم تحملش کنم ولی دیدم دیروز اونجور عاصی شده هم دلم خنک شد و هم براش سوخت چون بالاخره اینجور ادمها هم جونشون به لبشون رسیده و احتمالا برای گفتن خبر چند ساعتی در استودیو علاف بوده.خانم رکوعی این همون سیستم و صدا و سیمایی که سالها حرف مردم رو تکذیب کردی توش بالاخره صدات دراومد
در پاسخ به ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
هنوز خیلی مونده تا بفهمی آذری جهرمی چی کار کرد باهاتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
نصف مشکلات کشور باعثش سلبریتیها هستند .حالا یکی مثل فروغی داره جلوی اونها می ایسته میخوان با خاک یکسانش کنند.آخه
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
دوستی که نوشتی جوانگرایی جهرمی جواب داده!! چه جابی داده؟ اینترنت به دو قیمت داخلی و بین المللی تقسیم شده که قیمت بین المللی قریب به 5 برابر قبل شده در عمل و اینترنت داخلی هم به صفحه پیوندها محدود شده... متاسفانه تعصب کور باعث شده تجربه روحانی رو برای چهار سال دیگه تحمل کنیم و حالا متعصبانه از جهرمی ای حرف زده میشه که هییییچچچ کاری جز حرافی و بی عملی نمی کنه
به قول اقای واعظی هیچ اتفاقی نمی افته .موبایلی که3ماه پیش 1.2 میلیون تومان بود. دیروز قیمت گرفتم شده بود2.7 میلیون .امروز پولم جور شد رفتم برای خانمم هدیه بگیرم شده بود3 میلیون . صدجاقیمت گرفتم .گفتند 13 ابان ودور تازه تحریم ها باعث شده قیمت ها به پیشواز بروند. وبیشتر از قبل صعودی شوند. وای به حال این مردم بدبخت واین کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
برای خودشون با حقوقهای چندصد میلیونی مشخصه اتفاقی نمیافته
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
بیچاره من هستم که موبایلم خراب شده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
گوشی من هم برای 8 سال پیشه.دیگه نتونستم بخرم. برای من هم یه دونه سه میلیونی بخرید لطفا.
جوانان بیچاره به خاطر بیکاری نمیتونن ازدواج کنن اونوقت حضرات بازنشته مسئول حاظر نیستن از پست هاشو و از اون صندلی لعنتی بلند بشن و هر 2 سال یکبار تجدید فراش میکنن. سالهاست که بر قدرت چنبره زدید بستون دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
به هر حال این عزیزان نیتشون خیره و قصد سر و سامان دادن به یه هم وطن دارن. از قدیم هم گفتن در حاجت خیر نیاز به هیچ استخاره نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
طفلک ها ازدواج جدید می کنند که فکرشون باز بشه بتونند برای مشگلات کشور چاره سازی کتتد!!!!
اين تلويزيون جاي افرادی که وصل به مراکز قدرت نيست اين صدا و سيماي عمومي ملت ايران هست دشمن ملت داخليست ما دشمن خارجي نداريم دلواپسان رانت و ثروت و انحصار که مملکت را به اين وضع انداخته اند و برخی هم بجاي گير دادن به اختلاسهاي ميلياردي به زن و بچه و دختر و پسر مردم گير ميدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
تلویزیون در بسیاری از خانه ها الان تبدیل به یک وسیله بی خاصیت شده در خانه ما هفته به هفته تلویزیون روشن نمیشود . خیلی از دوستانم هم همین را میگویند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
می خواهی روشن کن می خواهی نکن آدمها متفاوتند
من هم دوست دارم ازدواج کنم البته هر 3 سال یکبار ازدواج دائمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
ببین چه راحت میان میگن به ما تهمت رابطه نامشروع زدن، ولی ما رابطه نامشروع نداشتیم!! جدا چقدر جالب شده که یه مسئول که از قضا وزیر آ.پ هم بوده باید بیاد درباره همچین چیزی تکذیب کنه
فروغی در برنامه روز گذشته «حالا خورشید» درباره مسائل مختلفی حرف زد، رعایت دقیق کنداکتور در این شبکه و پخش برنامه ها با هماهنگی شورای کنداکتور شبکه سه یکی از محورهایی بود که او درباره‌اش حرف زد. نظمی که فروغی از آن می‌گفت اما ۲۴ ساعت هم طول نکشید و اتفاقی عجیب در شب گذشته باعث شد تا هرچه فروغی رشته بود تنها در چند دقیقه پنبه شود. اوج این بی‌نظمی دیشب روی آنتن زنده تلویزیون رخ داد و به دلیل پخش سریال جدید این شبکه، «حوالی پاییز» خبر شبانگاهی ساعت ۲۲ به دقایقی تاخیر روی آنتن رفت
اگر دولتها دست از سرکوب ارزی بر می داشتند و فقط مدیریت می کردند از ابتدای انقلاب تا الان نرخ دلار الان فوقش۱۸۰۰ تومان بود ولی به خاطر دلال بازی ها به نرخ های ده برابری رسیدیم و باید یکبار برای همیشه دولتها دست از مداخله سرکوبی بردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
دولت ها قبلا اصلاحات فراوانی در بانک مرکزی و بیمه ها و صندوق های بازنشستگی کردن و ثمراتش رو امروز بازنشسته ها با ورشکستگی صندوق ها و بقیه ایرانیان با تورم سر سام آور می
این مسیر کما فی السابق ادامه خواهد داشت و سنبه تا جایی که جاداشته باشه فرو می رود
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید من برای اعلام موضع درباره برنامه نود از مدیران شبکه «اجازه» گرفتم را به صراحت تکذیب می‌کنم و دیروز امکان صحبت در این باره فراهم نشد. وی با اشاره به حواشی گفت گو با مدیر شبکه ۳ و عادل فردوسی پور ابراز داشت: من همانطور که قبلا برای مخاطبان برنامه مطرح کردم، نیمه شب متوجه عدم پخش «نود» شدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
یکی باید به رشید پور بگه آفرین پسر شجاع
حرف کلی این فروغی درسته و یک برنامه حق ندارد علیه سیاست کلی یک شبکه حرکت کند
این دولت که بدهی خارجی را هم افزایش داده و چه چیز مهمی دیگر برای این دولت می ماند؟!!!!!
دختران بزک کرده چه شود برای مادران اینده فرزندان این کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
چرا سانسور کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
باز هم می گو یم این ها عقده ای هستند تابناک و منتشر کن
تاسفباره که اشتباه در برخورد با جوانان و مردم در رادیو و تلویزیون که درصد نزدیک به تمام مردم را از تلویزیون فراری داده بازهم حضرات دست از اشتباهات برنداشته که با اوردن افراد بی تجربه و تندرو در موضع غلط خود پافشاری میکنند .
بفرمایید هر کاری دوست دارید بکنید که زودتر همه را راحت کنید
اصلاح طلبان و افراد تو خالی برای اینکه از هم حزبیشون دفاع کنند می تازنند
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
تو خالی شما ها هستید که ریختید تو این سایت حرفهای عاری از حقیقت می زنید !!!! مسئول تمام خرابیها و بدبختیهاط مملکت هم امثال شماها هستید که فقط بلدید دهن باز کنید و به رمین و زمان فحش بدید ولی جوابگوی خرابکاریهاتون نیستید !!!
برای کشور بهتر آن است که دولت با هماهنگی بیشتر و افراد با اختیارات کافی‌تر شکل بگیرد. اینکه فردی در مسئولیتی قرار بگیرد که اختیاری نداشته باشد و در کار او نیز کارشکنی شود، بدتر از نبودنش است. قطعا نبود آقای جهانگیری ضربه‌ای به نیروهای حامی دولت به ویژه جریان اصلاحات خواهد بود، ولی ضربه بدتر آن است که آقای جهانگیری نتواند به وظایف خود عمل کرده و حتی یک منشی را عوض کند؛ هرچند این سخن را مبالغه می‌دانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ساربانی جان برو شترت را بچران
رشید پور همیشه نشون داده انسان زرنگیه البته زرنگ به معنی نون به نرخ روز خوری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
شما چطور؟چند قدم تو عمرت برای کشور و مردم برداشتی؟
مسیولین عزیز به امام حسین قسم من کارمند بد جوری تو مخارج زندگی کم اوددم ، جناب بطحایی لطف کنید معوقات ۹۵ و ۹۶ ما رو بده تا حداقل بتونم ماشینم رو بیمه کنم ،سه ساله میخواهید رتبه بندی رو اجرا کنید چرا دارید با دروغ و دقل با فرهنگیان رفتار میکنید ، بترسید از روزی که اه قشر کارگر و کارمتد و کارگر دامنگیر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
آقا یا خانم فرهنگی از امارات، دقل غلطه، مسیول غلطه، با این غلطها باز هم حقوق میخوای؟
امیدوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
برادر من تو فرهنگی هستی ؟؟!! تو ابروی فرهنگیان را بردی که مرد !!! فرق دقل و دغل را نمیدانی ؟؟!!! بنظر همونی که دولت بهت میده زیادیته مرد !!!!
نجفی ادعای اصلاح کجا را ذارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
به تو چه
زندگی خصوصیش به کسی ربط ندارد...اگر هم ازدواج دوم زشت است باید یقه آنانی را گرفت که در بوق ازدواج دوم و صیغه می دمند ...این بنده خدا آشکارا ازدواج کرده نه مثل خیلی پشت پرده
ناهنجاران اجتماع هم مثل مجرم های دیگه باید باشون برخورد بشه . اگه اقتدار پلیس زیر سوال بره دیگه سنگ سرسنگ بند نمیشه
پاسخ ها
کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
اینکه می گوید بلافاصله بغد از دیدن دختر ترمز میکند درست نیست فیلم این را نشان نمی دهد .
آقای رشید پور صداقت نداری چه لزومی داشت که شیش صبح زنگ بزنی جز آنکه از فروغی اجازه بگیری مردم را ....فرض نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
خود فروغی گفته برنامه های پربیننده از جمله فردوسی پور و رشید پور و علیخانی و...گویا قراره همه رو بزنید؟بعد ۲۴ ساعته میزگرد و سخنرانی پخش کنن و مردم هم راحت برن سراغ منوتو و بیبیسی و...
انسانهای عاقل ومسئول، رفاه و زندگی مناسب برای فرزندشان می خواهند.

لذا دلیل زاد و ولد بالا، بیسوادی و رضایت به حداقل ها بوده است.
من فردوسی پور رو فقط به عنوان گزارشگر فوتبال می شناسم و قبول دارم.
ما از گشت ارشاد حمایت می کنیم تا امنیت اجتماعی و روانی جامعه را حفظ کنند و اجازه ندهند که عده ای دین ستیز فضای جامعه را مسموم کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
خسته نشدی اینقدر تو همه صفحات این نظرتو به طرق مختلف گذاشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
گشت ارشاد از اینی که هست خیلی باید بیشتر بشه
احسان
| France |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
،گشت ارشاد صد درصد باهاش مخالفمما؟!بعنی تو و کیا؟از طرف بقیه حرف نزن
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
آنچه ما دیدیم ترمزی در کار نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
حیف که تابناک مثبت ومنفی روبرداشته اگه نه یه منفی گنده برات میذاشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
خدا قوت
راننده بعد از سي متر تازه طرف را ديده و ترمز كرده!!
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
آره ؛ عذر بدتر از گناه !!!!
زن دوم گرفتن برای این شخص که الگو بوده بسیار تاسف آور
وای به حال این مردم که این افراد نالایق قضا و قدر مردم دستشون
واقعا برای مردم ایران نگرانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
الگو؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
یاد بگیریم در زندگی خصوصی مردم کمتر دخالت کنیم
داره کم کم برای مردم مسجل میشه انتخابات تاثیر زیادی تو سرنوشت سیاسی کشور نداره ببینید وضعیت صدا وسیما رو که افتاده دست جریان پایداری و ژن فوق برتر داره محبوب ترین برنامه تلویزیون رو تعطیل میکنه و نمایندگان هم شدن تماشاچی و کاری از دستشون برنمیاد ؟! روحانی که پشت پا زده به تمام وعده ها و محبوب اصولگرایان شده ؟!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
باشه ارزونی خودتون چه زودجا خال می دین
ناشناس
| Indonesia |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ببخشید یعنی به نظر شما یک رسانه باید از مجریش دستور بگیرد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
کم کم؟!
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
چی داری میگی مرد ؟!!! رسانه میلی به روحانی چه ربطی دارد ؟!!! مگر روحانی در رسانه میلی فعال کاره ای هست ؟؟!!!
چه بخواهیم چه نخواهیم جبر زمان مارا وادار به اطاعت میکند ومجبوریم در برابرش کوتاه بیاییم.
بهترین گزینه برای جانشینی افشانی مرد شجاع کابینه اخوندی است
پاسخ ها
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
بنظرم جناب محمد علی نجفی برای شما متعصبان گزینه مناسب تری باشد
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
به شرط انکه او را از استخر فرح نترسونند
دست ازهزارفاميلي برداريدوبه شايسته سالاري نيروهاي درون صداوسيما كه موهاي خودرادراين سازمان سفيدكرده اندوخيلي هم باسوادنداهميت دهيد/براي مردم لقمه نگيريدمردم خودآگاهترند/حرمت مردم وزنان جامعه رانگهداريداينهافرزندان آينده مملكت راتربيت خواهندكرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
من هم با نجفی موافقم، بنده خدا تازه متاهل هم شده به .حقوقش نیاز داره شاید تو راهی هم داشته باشه
با دیدن مدیر شبکه سه فقط برای آینده مملکت یک فاتحه خواندم و تلویزیون را خاموش کردم ژن خوبها میتونن هر جایی باشن
به این میگن ژن خوب و فوق العاده. یعنی تو سه سال بتونی پله های ترقی رو پشت سر هم طی کنی. معلومه که از ژن های بسیار خوب و مرغوب هستن.
کشور به اسم جوان گرایی افتاده دست تعدادی بچه . از وزیر ارتباطات تا این میر شبکه سه . واقعا چرا تفریز و افراط
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
وزیر ارتباطات رو با این اقای ژن خوب مقایسه کردید؟انصاف کجا رفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
خواهشن وزیر ارتباطات رو با ژن فوق برتر مقایسه نکن ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
صد رحمت به وزیر ارتباطات
چقدر اخبارا چرت شدن.
زن نجفی خودش برا خودش حاشیه میسازه!!!!
نامداری هنوزم جرئت میکنه و خودی نشون میده، انگار کسی یادش نرفته!
همش زرد بود.
یه خبر خوب بود بینشون، اونهم این که ۱۳ ابان هیچ اتفاقی نمیفته... مردم باور کنید ۱۳ ابان بدترین اتفاقا میفته، گول مسئولین رو دیگه نخورین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
واقعا چه خوب گفتی که خودش برای خودش حاشیه میسازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
اخبار را می بینم که بدانم حقیقت ( برعکس خبر صدا و سیما) چیست. دقیقا هرچه صدا و سیما و برخی خبرگزاری ها تکذیب کنند عین حقیقت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
واقعا بدترین اتفاق می افته . شما کدوم وری هستی معلومه؟
وای به حال کشوری که دوست و همفکران تتلو رییس جمهور شوند. شرم بر ما ایرانیان که خودمان خواستیم که یک کفش را ۳۰۰ هزار تومن بخریم.
این اقاباپارتی بازی شده مدیرشبکه سه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
پ نه پ ... از روی شایسته سلاری و سواد و تجربه
ناشناس
| Indonesia |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ببخشید بعد حتما آقای عادل قردوسی پور یا سوادش روز اول شده مجری؟؟ این همه سایت های اصلاحیونی از عدال جانتان حمایت می کنند حتما به خاطر توانو گل روی ایشون است حتما؟؟
کاملا مشخصه یک حرکت کاملا نرم بر علیه مدیر جوان شبکه سه داره برنامه ریزی می شود

این حرکت نرم، بر علیه تفکر جوان گرایی است. مراقب باشید، مدیران بازنشسته را به نام تجربه قالبتان نکنند

والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
مردانه اگه بک جوان با گرایش اصلاح طلبانه مدیر شبکه ۳ بود باز هم از این خزعبلات میگفتی ؟شما جماعت استاد سفسطه گری و موج سواری هستید شما یک فردوسی پور رک نمیتونید تحمل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
دلت خوشه اصولگرا، اصلاح طلب چیه اینا هم یکین که با مسابقه گذاشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
شما چطور متوجه شدی که اصلاح طلب نیست؟!
چون کاپشن می پوشه به این نتیجه رسیدی؟!
خخخ
در ایران افرادی مسئول میشن که حتی توانایی اداره یک مهد کودک کوچک را هم ندارند و برای همین هم هست که الان فقط درجا میزنیم.

بعد شما امارات متحده عربی و شیخ نشین ها و حتی ترکیه رو ببینید .

همین عراق به شما قول میدم تا 10 سال دیگه از نظر توسعه یافتگی به حد کشورهای حاشیه خلیج خواهد رسید. همین حالا زیر ساخت ها ی عراق در حال ساخته شدن هستم . فروشگاه های زنجیره ای در عراق بهترین کالاهای دنیا رو به مردم عراق ارانه میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
جون به جونتون کنند نژاد پرستید و کینه عجم ها در دلتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
خلیج فارس
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
این چی گفت و تو چی جواب دادی.نگفت بیا عرب شو.میگه عراق هم داره دراثر سومدیریت ازما جلو میزنه.این چه ربطی به عرب و عجم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ربطی به عرب و عجم ندارد. همه کشورهای همسایه حتی افغانستان به جایی می رسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
العراق وإیران إخوة
کور شود هر آنکس که نتواند ببیند
این کامنت 22:22 ...آخرین کامنت که با جمله "در ایران کسانی مسئول می شوند......"
دیشب نیز دقیق همین کامنت را گذارد....تابی احتمالا روبوت بوده یا ایرانی نیست چون از واژه "خلیج" بجای خلیج فارس استفاده کرده است....
تقریبا تمام دوستان من از ایران رفتن چه اونی که نابغه بود بورسیه گرفت چه اونی که لاتاری برنده شد چه اونی که اقدام کرد بعد ۴ سال رفت
من واسه خودم متاسفم که فرصت داشتم اما نرفتم واقعا موندن جایز نیست خیلی به هم ریخته و شلخته اس مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
هر کس بتواند برود ولی بماند ضرر بزرگی کرده است
میدونید اشکال کجاست؟فروغی فردوسی پور رو با مجری تخت گاز جرمی کلارکسون مقایسه میکنه.اخه دوست عزیز برنامه تخت گاز جذابیتش با رفتن اون سه مجری کم شد.ولی برنامه های دیگه و زیادی برای جذب مخاطب هست.شما کلا ۴ تا برنامه پر طرفدار داری همونا رو هم میخوای بزنی بهم؟
به نظر من هم بعد از ۱۳ آبان اتفاق خاصی نمی افتد. مگر پوشک بچه ۳ برابر شد، اتفاقی افتاد؟ مگر لبنیات بیش از ۴۰ درصد گرون شد اتفاق خاصی افتاد؟ مگر رب گوجه شد ۱۸ هزار تومان چیزی شد؟
بعد از ۱۳ ابان اگر پوشک شد ۱۵۰ هزار تومان هم شود اتفاقی نمی افتد. منتهی اتفاق نیفتادن از نوعی که مسئولین انتظار دارند و نه بدبخت تر شدن مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
احسنت
سخنی با مسیولان عزیز ، منظور از شعار مرگ بر امریکا چیست ، ایا مرگ یک کشور یا یک ملت باعث میشه مشکلات ما تموم بشه ، ایا نابودی اسراییل به همین راحتی است یعنی او دست روی دست میگذارد که ما کشورش را با خاک یکسان کنیم، ایا همین امریکا با سرنگونی صدام خون اشام باعث نشدکه راه کربلا باز بشه ؟!
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
از صدام و داعش وحشی تر آمریکاست که داعش و صدام و صهیونیست را تولید و تایید و حمایت می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
تو با خودت چندچندی داداچ!
ايول ما فكر ميكرديم كسي كه شهردار ميشه زن وبچه هاشو فراموش ميكنه تا درخدمت مردم باشه ولي اينگار باطبيعت عشق واحساسشون تازه گل ميكنه ووقتش بيكاريش بيشتر ميشه
وقتی طرف متولد 76 هست بدون تجربه وفقط بخاطر روابط و مناسبات اودنش مدیرشکردند وقتی یازده سال ش بود عادل و برنامه نود بوده، حالا عادل باید به میل این بچه یازده ساله عمل کنه واقعا صدا سیمای میلی شده
آقای فروغی جوان است خیلی خوب اما در جایگاهی نشسته که تجربه و علم را هم باید داشته باشد از سویی دیگر تلویزیون برای یک جامعه هشتاد میلیونی برنامه می سازد نه برای گروهی خاص ای کاش ایشان کمی هم جامعه را بشناسد اگر بیننده را از دست بدهی به سوی شبکه های ماهواره‌ای هدایت میکنی که ظلم بزرگی در حق این مردم هست حال چه آگاهانه باشد یا ناآگاهانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
احسنت
دیگر نه خبرها را تابی می خوانم و نه نظرها را.....
حتی اینقدر برای مردم احترام قائل نیستی که پیامی را که مرتبط با آن کامنت نیست نگذاری.....
این خان محمد آقا دیگر شورش را درآورده و تو با منتشر کردن پیامهای بی ربطش او و امثال او را که دنبال دیدع شدن هستند تشویق می کنی.....
بدرووود
اگر شهردار آدم فقیری بود ازدواجی هم در میان نبود . پس پول حرف اول را در حوزه سلامت . قدرت و ازدواج و پایگاه اجتماعی دارد . ثروت اخ و بخ نیست . ثروت مقام هم میاورد .
تابی جان چقدر خطوط قرمز داری . اینقدر خطوط قرمز در طول چندین سال گذاشتند که دچار چنین مشکلاتی شدیم . خطوط سبز را بمردم گراه میدهند که دولت و مجلس را بگوبید . چون منتخب خودتان هست . پا در خطوط قرمز ندارید . کار سیایت ها شده شهردار چی گفت و شهردار چند تا زن دارد .
خانم مرکل صدر اعظم آلمان وقتی در انتخابات در اقلیت یرار گرفت صراحتا گفت که از صدر اعظمی و ریاست حزب کناره گیری میکند در صورتی هنوز هم از محبوبیت نسبی برخوردار هست . دمکراسی یعنی همین باید در محبوبیت سیاسی باشی . اگر نبودی یعنی حتی در اقلیت باشی زبان نباید دراز باشد هر جا وقت گیر اوردی داد و فریاد راه بیندازی . قابل توجه کسانیکه که میگویند دمکراسی اشکالات زیادی دارد چرا محسنات انرا نمیبینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
کجاش دموکراسیه آخه!
ماکه از وقتی بدنیا اومدیم، این پیرزن صدر اعظم آلمانه!
ژن خوب+نسبت نزديك به يك شخصيت مهم اصولگرا=مدير شبكه سه ،نميدونم ییاد شخصی افتادم كه شد مدير سايپا
حالا که همه دلالان ارز و سکه را گرفتند پس چرا قیمت ارز و دلار کاهش نمی یابد مردم خوب می فهمند و تمام این کارها زیر سر خود دولت است که برای کسری بودجه و سیاست بی اعنتایی به مردم است
تابناک به تحریریه بگو
چند وقتیه همش داره کلمه صنعت رو اشتباه می‌نویسه تو متن ها.
دوست داشتن عیب نیست ولی اگر هر یک از اعضای خانواده آقای نجفی که بعنوان یک سیاسی یعنی در نظر گرفتن نفع مردم به منافع شخصی تصمیم به ازدواج مجدد گیرد باز ان را باید عشق نامید یا خیانت ؟
هر کی یه جمله خبر درست پیدا کنه، جایزه داره.
من داشتم فكر ميكردم چقدر راحت دكترررررررررررررررررررررررر نجفي در مقابل تهديدات آقايان براي استعفا واداد و البته ، حالا دوزاريم افتاد كه چقدر قشنگ به اين بابا وصل شدند
مگه الان کسی هم هست که تلویزیون ایران رو نگاه کنه!!!!
نجفی اصلاح طلب خوبیه از خودش شروع کرد به اصلاح زندگیش رسید زن جدید گرفت
نجفی از چشم فرهنگیان هم افتاد .
ای کاش آقای سید حسن خمینی یک بار هم به حال این وضعیت اقتصادی تاسف بخورد و یک بار هم از دولت انتقاد کند.
آزاده نامداری: منو فردوسی پور رو چرا اخراج می کنید؟؟

آزاده جون بجای اینکه خودتو به دیگران بچسبونی روسری تو سفت بگیر که از سرت نیافته.
من هر جوری نگاه میکنم این آقای تازه مدیر شده آخه از عادل خان پیرتره
چطور جوونیشو ایراد می‌گیرند
فقط باید بهش گفت آقای عزیز اینجایی که اومدی جای سعی و خطا نیست بابا چه اعتماد به نفسی؟؟؟؟!!!
فیلم ون گشت ارشاد و آن دختر کاملا واضح است!!!
همسر دوم أقاي نجفي اين آقا مباركت باشه ، ولي بقول شاعر
من اگر از نظر يار خاكسار شدم. رقيب نيز چنين محترم نخواهد ماند
باید موصوع قبیح گونه شهردار سابق را از همسر اولش جویا شد . او هرچه گفت . میشود در موقعیت شخصیت ایشان حرف زد . رشید پور در برنامه زنده هم هر کار میخواست بکند ار فروغی اجازه میگرفت بکنم و یا نکنم. حالا ببین پشت پرده چه کارا میکنه
وقتی طبق قانون بازنشسته نباید سمت دولتی داشته باشد اورا برکنار میکنند ،نه اینکه از وی بخواهند استعفا کند و تهدید کنند اگر استعفا نکند چنین و چنان میکنیم.
بعضی افراد پست میگیرند و از مناصب و مواجب آن بهاری شده و بعضی هم بدین خاطر زن شان می شند.بقول یکی از دوستان زن هم خودش را معرفی و داره حاشیه سازی میکنه! عزیزم ازدواجت مبارکه و خوشبخت بشید ان شاالله دیگه چرا نگرانی اگه گناهی نداری.در هر صورت بچسب به این زندگی و مال و منال و خوش باش.
بادرود ،مصاحبه آقایان رشیدپوروفروغی بسیارپرمحتواوخالی بودبخصوص باجمله ایکه آقای فروغی بدین مضمون بدان اشاره کرد:(درهرگفته وعمل می بایست منطق ، عقلانیت )بارعایت خطوط قرمزدرنظرگرفته شود که متاسفانه دراین چندساله اکثرمامردم بدان پایبندنیستیموتنها به منافع شخصی بجای منافع ملی فکرکرده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
هاااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
مهم نیست که فلان مسول چقدر تجربه دارد چقدر سواد مهم این است که خودی باشد
هرچه ضربه خوردیم از همین خودی ها است
نگران صدا سیما نباشید بحمد الله اینجا عرصه رقابت است هر خطایی در لحظه عمومی می شود
یک نفر از این آقایون بیان توضیح بدن که علت افزایش نرخ ارز در ایران به چه علتی است و ثبات آن در سوریه ویران شده به چه علت؟ و آیا موضوع ارز سیاسی است و با اقتصادی؟ اگر سباسی است چرا در سیاست پیش گرفته شده تجدید نظر نمی شه؟
به نظر میرسد که بهتر است مجریان برنامه های تلویزیون مثل برنامه به خانه برمیگردیم چند نفر وبه تناوب روز های هفته باشد وصحیح نیست که کلید اجرای یک برنامه را برای مدت زمانی دردست یک نفر بدهند . علاوه براینکه رقابت برای هرچه بهتر برنامه ها ایجاد خواهد شد دیگر باعث غرور ویکه تازی بعضی ها نخواهد شد
این اقا که قلبش مریض بود چطور دوزنه شد
متاسفانه یکی از ویژگیهای مدیران جدید در کشور ما درانداختن طرحهای جدید و زیر و رو کردن تلاشهای مدیران قبلی است. همین بلا با روی کار آمدن جناب سرافراز بر سر صدای جمهوری اسلامی آمد و مثلا رادیو نمایش که برنامه های آن با تلاش مدیران قبلی به آن درجه از کیفیت بالا و فرزانگی رسیده بود، ناگهان به کل زیر و رو شد و بدل به چیزی شد که امروز شاهدش هستیم. یا برنامه صبح جمعه با شما که بعد از چند دهه پخش، ناگهان به صلاحدید مدیر جدید حذف شد و... البته یکی از هزاران دلیل عدم پیشرفت کشور ما در تمام زمینه ها همین است!!!
دوست داشتن عیب نیست ولی اگر هر یک از اعضای خانواده آقای نجفی که بعنوان یک فرد سیاسی  یعنی در نظر گرفتن نفع مردم به منافع شخصی تصمیم به ازدواج مجدد گیرد بدون انکه با طلاق تکلیف خانواده اول خود را مشخص کند باز ان را باید عشق نامید یا خیانت وایا حقیقتا این افراد حق دارند وارد سیاست شوند شاید افراد بسیاری در این شرایط قرار گرفته اند اما بدلیل احترام به خانواده بر روی علاقه خود پا گذاشتند وگذشت زمان به انان ثابت کرد که راه درستی را در پیش گرفتند
به قول یکی ازکامنتها؛همسرجدیدآقای نجفی برای خودوآقای نجفی حاشیه درست می کند.چراکه خیلی ازمردم ازاین ازدواج مجددایشان اطلاعی نداشتندواین مسئله تنهادربین عده محدودی آن هم خواص مطرح بود.حالااین خانم شیپور به دست گرفته که های مردم ماازدواج کرده ایم آن هم درعهدپیرانه سری .
عشق پیری گربجنبد سربه رسوایی زند.
با این وضع گرونی اقای نجفی چطور تونسته یک زن جوان دیگه هم بگیره خوش بحال ایشان حتما در امدش خوبه دیگه
دولت کجایی؟؟؟ ما را دریاب داریم از گرسنگی می میریم پول کفن هم نداریم انگاه شما یواشکی دارید زن زن زن می گیرید؟؟؟؟
خوشم میاد تابناک هم از ترسش قسمت لایک ها را برداشته.....
جالبه این ملت کلی اظهار نظر راجب زن مردم کردن ولی هیچکس حواسش به جلسات رئیسی با حضرات نیست. جلساتی که در آن مملکت را از این رو به آن رو می کنند.
آقای فرمانده پلیس
معنی کلمه "به محض دیدن" رو هم متوجه شدیم
مرسی ازتون
بعد از تكميل تصويب قانون منع به كارگيري بازنشستگان توسط مجلس شوراي اسلامي دو نفر از عزيزان مسئول پيام هاي در خور تحسيني به اين مضمون داشتندك
1- جناب كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان بيان نمودند كه شكي نيست عده اي عرق خدمت به مردم را از ميز خود دارند، ولي سوالمان اين است كه چرا اين قدر عرق خدمت دارند؟!
2- جناب باهنر نيز در جايي بيان كردند كه برخي از خدمتگزاران را كه حاضر نيستند از خدمتگزاري كوتاه بيايند، تنها حضرت عزراييل مي تواند از خدمت آنان را جدا نمايد.
به نظر مي رسد كه عده اي از بزرگواران كه واقعا از اين جملات تحت هيچ شرايطي نمي توانند وظيفه خود را ترك نمايند، با اعلام آدرسي توسط دستگاه هاي نظارتي، كاركنان هر دستگاه و مكاني افراد مشمول را معرفي و از ادامه اين افراد جلوگيري نمايند و به صورت رسمي در مورد اين افراد اعلام موضع شود. مضافا اين كه اصل شفاف سازي به فرموده مقام معظم رهبري و همچنين قانون ارتقاي سلامت اداري و مقابله با فساد به درستي در ريل مربوطه قرار مي گيرد.
فکر می کنم در شبکه سه با سابقه ها یک مقدار مافیایی عمل می کنند وخیال می کنند هر چه قدیمی ها بگویند ،درسته ونیروهای جوان چیزی نمی فهمند .واین ها دارند باندبازی ورفیق یاری می کنند. همه آنهایی که می دانید تعصبی اقدام می کنید،ازخدا شرم کنید
این صحنه ای که ما دیدیم یک ده دقیقه ای دختر بیچاره عقب عقب می رفت که زیرش نکنند.با مردم صادق باشیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل