بازدید 36725
هزار و سیصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه علم‌الهدی به جهانگیری/ادعای رویترز درباره اخراج یک دیپلمات ایرانی از فرانسه/نامه محرمانه اطلاعات سپاه به مجلس درباره شایعه گرین‌کارت/نامه‌ی رسول خادم از مجارستان به رئیس جمهور!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ دایی: رئیس هلال احمر گفت در یک چک پول را به ما بدهید/صدیقی: امام شراب و قمار و پاسور را از دست جوانان گرفت و به دستشان قرآن و اسلحه داد/فقط ۲۰ درصد مردم چابهار به آب شرب دسترسی دارند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 26 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توصیه اخلاقی آیت‌الله جوادی آملی به رسانه‌ها

آیت‌الله جوادی آملی در شرح سی و پنجمین کلمه از کلمات قصار حضرت بیان داشت: سی و پنجمین جمله قصار این است که «مَنْ أَسْرَعَ إِلَی النَّاسِ بِمَا یکْرَهُونَ قَالُوا فِیهِ [مَا] بِمَا لَا یعْلَمُونَ»؛ اولاً ما موظفیم اسرار دیگران را حفظ کنیم، یک؛ و اگر کسی نقصی دارد و ما خواستیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم، آرام، آهسته و مخفیانه با خود او در میان بگذاریم، دو؛ مشکل ما این است که نهی از منکر که واجب است را انجام نمی‌دهیم؛ اما غیبت و بدگویی که حرام است را انجام می‌دهیم. کسی که در جلسه‌ای نشسته و نقص دیگری را می‌گوید، کار حرام انجام می دهد. اگر واقعاً خیرخواه هستید و خیر او و خیر جامعه را می‌خواهید، آرام به خودش بگویید و هدایتش بکنید. برای خندیدن و خنداندن، در روزنامه و رسانه نقص اشخاص را نوشتن و آبروی اشخاص را بردن، نهی از منکر نیست بلکه اشاعه فحشاست.

دایی: رئیس هلال احمر گفت، در یک چک پول را به ما بدهید

دایی درباره اطلاعیه هلال احمر راجع به اینکه از او درخواست نکردند تا پول جمع‌آوری شده را به این سازمان بدهد، توضیح داد: فکر می‌کنم روابط عمومی هلال احمر اطلاعیه زد که ما از دایی نخواستیم که پول‌ها را به این سازمان بدهد. مطمئن باشید که این روابط عمومی احتمالا در جریان ماجرا نیست. من با شخص رئیس هلال احمر که فکر می‌کنم آقای پیوندی باشد صحبت کردم. او با من تماس گرفت و در پیشنهادی دوستانه به من گفت که در یک چک پول را به ما بدهند تا در تلویزیون به نمایش گذاشته شود تا مردم به هلال احمر اعتماد کنند. من این پیشنهاد را قبول نکردم و گفتم که مردم پولشان را به من سپردند و به من اطمینان کردند. من باید پول را آنطور که مردم می‌خواهند هزینه کنم. خدا را شکر تا الان هم این اتفاق افتاده است.

صدیقی: امام شراب و قمار و پاسور را از دست جوانان گرفت و به دستشان قرآن و اسلحه داد

صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مراسم ختم پدر سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه امام دین خود را ایفا کرد و اسلام را از انزوا بیرون آورد و این شراب و قمار و پاسور را از دست جوان گرفت و به یک دستشان قرآن و در دست دیگرشان اسلحه داد، گفت: چه اتحادی نشان داد. امام یک جوان سیزده ساله را به عنوان رهبر خود معرفی کرد.

کنایه علم‌الهدی به جهانگیری

آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: همه قدرت نظام ما به‌دلیل وابستگی مردم است و این مهم صرفاً با شفافیت ادامه پیدا می‌کند. مشکلات را با مردم مطرح کنید و راستش را بگویید. بعد از پنج سال یک آقایی از مسئولان بگوید اختیار تغییر منشی هم نداشتم و این روراستی نیست. شما پنج سال است برنامه‌ریز و سیاست‌گذار‌ید و اگر اختیار انتخاب منشی نداشتی چرا ماندی؟ مانع را برای مردم چرا عنوان نکردید؟

فقط ۲۰ درصد مردم چابهار به آب شرب دسترسی دارند

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها گفت: مردم شهرستان چابهار ۲۰ درصد از آب شرب بهره‌مندند، آن هم شهرستان و استانی که دقیقا کنار دریای عمان است و اگر مسئولان دست دراز کنند می‌توانند از آب این دریا برداشته و به مردم بدهند. عزیز سارانی اظهار داشت: مردم شهرستان چابهار ۲۰ درصد از آب شرب بهره‌مندند، آن هم شهرستان و استانی که دقیقا کنار دریای عمان است و اگر مسئولان دست دراز کنند می‌توانند از آب این دریا برداشته و به مردم بدهند. وی افزود: تصفیه‌کن‌های بزرگ آب جهت شیرین‌سازی هزینه‌های زیادی را در بر دارد که دولت زیر بار این هزینه نمی‌رود و نمایندگان شورای عالی استان‌ها تقریبا یک سال و نیم است که پیگیر این موضوع هستند. مشکلی که به دلیل خشکسالی ۲۰ سال است گریبانگیر مردم منطقه شده و با قطع شدن آب رودخانه هیرمند، این استان وضعیت مناسبی ندارد. چاه‌ها همه خشک شدند و تنها چشم امید مردم به بارندگی در کشور افغانستان است که رودخانه هیرمند در آنجا جریان پیدا کرده و آب آن به اینجا منتقل شود که البته تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است. /ایلنا

کنایه سیدجواد هاشمی به سن و سال مسئولان

سیدجواد هاشمی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید۲» پس از استقبال تماشاگران و به خصوص کودکان و خانواده‌ها این این فیلم گفت:قسمت سوم پیشونی سفید و همچنین فیلمی به نام «ترنادو» را برای بچه‌ها ساخته‌ام و من تا زمانی که زنده‌ام فقط می‌خواهم برای کودکان فیلم بسازم. متأسفانه مسئولین کشور ما پیر شده‌اند و هیچ کدامشان فضای بچه‌ها و لزوم فیلم ساختن برای آن‌ها را متوجه نمی‌شوند. امیدوارم سن مسئولان کشور جوان شود و بچه‌دار شوند تا متوجه شوند که برای کودکان باید فیلم ساخت. / ایسنا

دست ایران از یک میزبانی بزرگ کوتاه ماند

کمیته اجرایی فیفا امروز میزبان جام جهانی فوتسال 2020 را اعلام کرد که بر این اساس کشور لیتوانی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد. فدراسیون فوتبال ایران در چند وقت اخیر تلاش‌هایی برای گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال انجام داده بود و در همین راستا مهدی تاج دیداری با اینفانتینو رئیس فیفا داشت؛ اما در نهایت میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 به ایران نرسید.

ادعای رویترز درباره اخراج یک دیپلمات ایرانی از فرانسه

رویترز به نقل از برخی منابع مدعی شد فرانسه یک ماه پیش، یک دیپلمات ایرانی را در چهارچوب اتهام مربوط به تلاش برای بمب‌گذاری در اجلاس گروهک تروریستی منافقین اخراج کرده است. /باشگاه خبرنگاران

تورم ثروتمندان از فقرا پیشی گرفت

مرکز آمار، محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» را بین ١٥. ٧ درصد برای دهک اول تا ١٧. ٧ درصد برای دهک دهم برآورد کرده است. نرخ تورم کل کشور در مهر ماه ١٣٩٧ برابر ١٣. ٤ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ١٢. ٧ درصد برای دهک اول تا ١٤. ٣ درصد برای دهک دهم نوسان دارد. محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» بین ١٥. ٧ درصد برای دهک اول تا ١٧. ٧ درصد برای دهک دهم است. مرکز آمار همچنین در مورد گروه عمده «کالا‌های غیر خوراکی و خدمات» تورم را بین ١٠. ٤ درصد برای دهک اول تا ١٣. ٦ درصد برای دهک دهم برآورد کرده است.

توصیه انقلابی امام جمعه تهران به رئیس جمهور

امام جمعه موقت تهران گفت: من در اینجا توصیه‌ای به رئیس‌جمهور محترم دارم. بیایید اساس بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و بر مبنای صفر را بنیان بگذارید که کاری انقلابی است. این کار اگر امروز مشکلات ما را حل نکند، اما بعد‌ها مورد احترام و تحسین شما می‌شود. آینده را باید با نگاه بلندمدت دید. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت باید صادقانه با مردم سخن بگوید، تأکید کرد: مردم اگر سخن صادقانه را بشنوند همراهی می‌کنند؛ این مردم هشت سال دفاع مقدس را حمایت کردند؛ همین ملت در برابر تحریم‌ها ایستادند و از دستیابی انقلاب اسلامی به دانش و فناوری هسته‌ای حمایت کردند. دولت باید به گونه‌ای حرکت کند که اعتمادساز باشد.

نماینده مجلس: روحانی انگیزه ای برای فعالیت ندارد

سیدمحمدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در ارزیابی خود نسبت به چهار وزیر پیشنهادی دولت، اظهار داشت: فکر می کنم آقای روحانی دچار روزمرگی شده و انگیزه و امیدی برای فعالیت ندارد. وی افزود: جابجایی و معرفی وزرای پیشنهاد شده از سوی دولت در حالی که افراد توانمندتری داشتیم نشان می دهد که آقای روحانی هم خود انگیزه ای برای کار کردن ندارد و هم تحت فشار گروه های سیاسی قرار دارد.

نامه محرمانه اطلاعات سپاه به مجلس درباره شایعه گرین‌کارت

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که اطلاعات سپاه طی نامه رسمی به مجلس، ادعای واگذاری ۲۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی درجریان مذاکرات برجام را تکذیب کرد. علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«پس از تکذیب توسط دکتر ظریف، سازمان اطلاعات سپاه نیز طی نامه رسمی به مجلس، ادعای واگذاری ۲۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی در جریان مذاکرات برجام را (که توسط یک نماینده مجلس مطرح شده بود) تکذیب کرد. ‏با مهر محرمانه بر نامه رسمی، بجای معرفی مرتکب به دادگاه عملا از او حفاظت کرده اند.»

پیش بینی عضو هیأت رییسه مجلس از وضعیت وزرای پیشنهادی

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: قطعا دو وزیر از چهار وزیر پیشنهادی مجلس می‌تواند رای اعتماد بگیرد. علیرضا رحیمی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص و وضعیت فعلی اقتصادی کشور، انتظار می‌رفت که رییس جمهور گزینه‌هایی در سطح وزارت و با سابقه وزارتی در دو وزارتخانه راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت معرفی می‌کرد تا بتواند موتور سنگین صنعت و راه و شهرسازی را به حرکت درآورده و به سمت مطلوبی برساند. وی توضیح داد: به نظر می‌رسد وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه صمت و راه و شهرسازی مسیر سختی پیش رو دارند گرچه وزیر پیشنهادی صمت به دلیل سابقه نمایندگی مجلس توانسته مقداری جو مجلس را تکان داده و به حرکت درآورد منتها فضا بیشتر احساسی و رفاقتی است تا اینکه فضای حرفه‌ای و مدیریتی نسبت به آقای رحمانی وجود داشته باشد. این عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به وزیر پیشنهادی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای شریعتمداری گزینه مطلوبی است. به رغم جوسازی‌های سنگین که علیه ایشان مطرح شد، اما گزینه خوبی است و در حقش بی‌انصافی و اجحاف شده است. وی با بیان اینکه شریعتمداری با حضور در تمامی کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها به طور قاطع از عملکردش دفاع می‌کند، گفت: فضای مجلس به نفع ایشان بوده و توانسته تا حدودی نمایندگان را اقناع کند. اگر امثال آقای شریعتمداری برای سایر وزارتخانه‌ها معرفی می‌شدند، می‌توانست امتیاز و اعتبار کابینه روحانی بیشتر شود ولی به هر حال باید منتظر نظر مجلس و رایزنی‌های وزرا باشیم. /خانه ملت

روایت مازنی از حواشی ماجرای شهردار تهران در قانون منع به کارگیری بازنشستگان

عضو فراکسیون امید در تشریح حواشی ماجرای شهردار تهران در قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت :اختلافات درون گفتمان اصلاحات به گونه‌ای در خدمت توپخانه مخالفان اصلاحات قرار گرفت. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از برخی قضاوت‌ها نسبت به طرح مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: استفسار حق نمایندگان و پاسخ مثبت یا منفی حق مجلس است. احمد مازنی با بیان این که طرح یک فوریتی استفساریه درباره شمول یا عدم شمول «قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان» بر شهردار تهران با قضاوت غیر منصفانه‌ای روبه رو شد، اظهار کرد: طبق اصل نود و هشتم قانون اساسی مرجع تفسیر قانون اساسی، شورای نگهبان و بر اساس اصل هفتاد و سوم مرجع تفسیر قانون عادی، مجلس شورای اسلامی است، در این مورد بین حقوقدانان اختلاف نظر پدید آمد گروهی شهردار تهران را مشمول استثنا می‌دانند و گروه دیگر شهردار تهران را مشمول استثنا نمی‌دانند؛ بنابراین، جمعی از نمایندگان مجلس با مشورت صاحب نظران از جمله اعضاء شورای شهر تهران راه حل را طرح استفسار از مجلس دانستند تا پاسخ آری و یا خیر مجلس به این اختلاف نظر حقوقی پایان دهد و فصل الخطاب این بحث ها در سطح جامعه باشد. /ایلنا

آخرین دستاوردهای پیگیری ورود زنان به ورزشگاه ها در مجلس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در زمینه ورود زنان به ورزشگاه‌ها گشایش‌های خوبی رخ داده است، اما نیازمند تدوین پروتکل هایی برای تضمین امنیت اجتماعی در این زمینه هستیم. ناهید تاج‌الدین اظهار کرد: موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها مدت‌ها است که در فراکسیون زنان به طور پیوسته پیگیری شده و بعضا نتایج خوبی هم در پی داشته است باید بگویم روند بررسی ورود زنان به ورزشگاه ها از طریق وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، وزارت کشور و نیروی انتظامی و از سوی دیگر معاونت زنان ریاست جمهوری در حال پیگیری است و گشایش های خوبی هم صورت گرفته، اما نیازمند تدوین پروتکل هایی برای تضمین امنیت اجتماعی در این زمینه هستیم. /ایسنا

موضع گیری توئیتری آقای سخنگو درباره سابقه نظرات مجمع تشخیص و شورای نگهبان

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در صفحه شخصی‌اش در توئیتر توضیحاتی درباره سابقه نظرات شورای نگهبان پیرامون مصوبات مجلس و در راستای نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرده است. متن کامل یادداشت کدخدایی به شرح زیر است: سابقه نظرات شورای نگهبان نشان می‌دهد که بارها مصوبات مجلس با اعلام مجمع تشخیص مصلحت، به دلیل مغایرت یا عدم انطباق با سیاست‌های کلی ابلاغی، از سوی شورای نگهبان با ایراد اصل 110 قانون اساسی مواجه و مصوبه جهت اصلاح به مجلس اعاده شده است.

نامه‌ی رسول خادم از مجارستان به رئیس جمهور!

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در نامه ای به دکتر روحانی رئیس جمهور با بیان اینکه در ابتدای صف مسئولیت پذیرش نواقص هستیم، اعلام کرد: با تدارکات فعلی بخش قابل توجهی از این نواقص کاهش نخواهد یافت و این موضوع مورد پذیرش قهرمانان ملی و مردم نیست. وی در بخشی از نامه خود نوشت: ایستاده ایم تا همه دنیا صدای سرود ملی “ایران” را بشنوند، در زمان اشتباهات فنی و شکست قهرمانانمان نیز، در ابتدای صف مسئولیت پذیرش نواقص هستیم. اما برای رقابت با حریفان مدعی در جهان ورزش، بخش قابل توجهی از این نواقص بدون تدارکات لازم، قابل کاهش نخواهد بود و ادامه آن مورد پذیرش قهرمانان ملی و مردم حمایت کننده ایشان نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹۰
اصلاح طلبان بلافاصله بعد از اعلام دلار ۴۲۰۰ تومانی برای جهانگیری به عنوان قهرمان رپرتاژاگهی میرفتن...حالا میگن اختیار نداره!!
سوپرمنی که یکباره بی اختیار شد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
چرت نگو
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
من در تعجبم که این همه دکتر مهندز تو این کشور وجود داره
این به ظاهر اصلاح طلبان چرا گیر داده اند به این شهردار پیر و بازنشسته فعلی تهران؟!!!
یعنی اینقدر سخته تا یکی مثل خودشون رو از اَلَک یا صافی بگذرونن، بکننش شهردار؟!!!
مهدی دوصفرهفت
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
به احتمال زیاد ججهانگیری نامزد کمکی (آقای)محمد رضا عارفه
کی به کیه
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
سید محمد جواد ابطحی : فکر می کنم آقای روحانی دچار روزمرگی شده و انگیزه و امیدی برای فعالیت ندارد. وی افزود: جابجایی و معرفی وزرای پیشنهاد شده از سوی دولت در حالی که افراد توانمندتری داشتیم نشان می دهد که آقای روحانی هم خود انگیزه ای برای کار کردن ندارد

پایان غم انگیز ؛
دولت تدبیر و امـــــــــــــــــــــــــیــــــــــــد!

یاد مناظره های انتخاباتی بخیر!
ایول به خودمون
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
آقا آلمانی ها حمله کردند به تابناک
هر چی میکشیم از دست همین آلمانی ها میکشیم
اون از فروختن سلاح شیمیایی به صدام در جنگ تحمیلی
حالاهم که با صادرات پورشه و بنز و بی ام و به ایران باعث شدند مردم بدبخت، بیشتر اختلاف طبقاتی رو حس کنند

باید از متفقین کمک بگیریم!
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
میخوام یه چیز بنویسم به رئیس جمهور بگین شاید برای ادامه کارکردن لااقل تا پایان این دوره ریاست جمهوریش یخورده روحیه گرفت!

ایران بزرگترین تولیدکننده پسته، زعفران، خاویار،زرشک، فیروزه، میوه‌های شفتی (مثل زردآلو)و فرش دستباف در جهان است. این کشور همچنین بزرگترین ذخیره روی در جهان را دارد.

ایران همچنین هشتمین تولیدکننده میوه، دومین تولیدکننده خیار، نهمین نیروی بزرگ نظامی،دهمین دارنده تانک نظامی،چهارمین تولیدکننده سیمان،نهمین تولیدکننده آهن، هشتمین تولیدکننده لیمو،دهمین تولیدکننده انگور،دومین تولیدکننده زردآلو، هشتمین تولیدکننده مرغ،سومین تولیدکننده گاز طبیعی،ششمین تولیدکننده نفت،سومین صادرکننده نفت،ششمین تولیدکننده پیاز، دومین تولیدکننده گردو، سومین تولیدکننده هندوانه،هفتمین تولیدکننده گوجه فرنگی، هفتمین تولیدکننده مرکبات،چهارمین تولیدکننده بادام و هفتمین تولیدکننده پشم سیزدهمین تولیدکننده آهک دومین تولیدکننده پرلیت پنجمین تولیدکننده باریت در جهان است.

هرچند که بنده

چندروز پیش رفتم فروشگاه رفاه پسته بخرم میگه انقدر گرون شده نیست تا بیاریم!
زعفران که شده کیلویی بیشتر از دوازده میلیون تومن! خاکه اش رو هم نمیتونیم بخریم
تا به امروز خاویار رو انقدر که نایاب و گرونه و هیچکس نمی خره، تاحالا از نزدیک ندیدمش!
فرش ماشینی هم که نمیشه بهش نزدیک شد چه برسه به فرش دستبافت!

فکر کنم تنها کشوری باشیم که در هرچیزی که تولیدکننده مقتدری محسوب میشیم، مردم داخل کشور از اون محصول، محرومند!

ودر پایان باید گفت که الا یا ایها الروحانی،
رئیس جمهوری آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکلها
کولی بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
باهمه حرف های امیر مهدی موافقم
اما
یخورده) نه)
یه (خرده) درسته
باتشکر
شومپت کته کله خودتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
من در تعجبم که با این همه اخباری که در بالا گفته شد
مخاطبان چه نکته هایی از این اخبار برداشتند!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
روحانی مدتهاست که خوابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
اصلاح طلبان اگر آب ببینند شناگران ماهری هستند قانون و دموکراسی و آزادی اندیشه همش کشکه مهم قدرت و منصب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
آخه تاکی باید بلا بسرتان بیاد تا بفهمید سرکاریدو!!!!!!!!
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
همین مصاحبه جهانگیری برای ارز 4200 تومانی باعث شد 140 میلیون تومان از گلوی خانواده ام بردارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
شنبه پنجم ابان
روند نزولی بورس همچنان باشدت ادامه دارد
امروزهم تنهادرده دقیقه نخست شروع بکارتالاربورس شاخص کل بیش از۱۰۰۰ واحد سقوط کرد همه فروشنده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
شاخص کل بورس که تایک ماه پیش درآستانه فتح قله ۲۰۰ هزارواحدی بود درادامه ریزش های سنگین چندهفته اخیر دقایقی پیش به کانال ۱۷۰ هزارواحدی سقوط کرد همه فروشنده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
چرت و پرت نگو
این هم ادعای کذب دیگری از کریمی قدوسی که اطلاعات سپاه تکذیب کرد!!!
فاین تذهب جناب قدوسی؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
حاج آقا علم الهدی همشهریتان را دریابید بجای جهانگیری
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
آقایان صجبتي راجع وضع زندگي مردم نكردن ؟ اهان ما اشكنه ميخوريم و تحمل ميكنيم. راستي تخم مرغ هم گرون شده. اشگنه صرف نداره.
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
آقای قدوسی، منبع و سندت برای طرح کردن تحویل گرین کارت و یا تابعیت به ٢٥٠٠ نفر از مقامات کشورمان چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
در مورد مطلبی که گفتند خودمان نمی توانیم محصولات خودمان را استفاده کنیم. این پدیده در بسیاری از کشورها مثل خود آمریکا هم می افتد و محصول و خدماتی تولید می شود که مردم آن کشور خودشان توان استفاده از آن را ندارند و این بر می گردد به سیاستهای اقتصادی و تولید کنندگان آن محصولات تنها مزیتی که ما داریم هزینه حمل و نقل و احتمالاً مالیاتی است که کشور مقصد مثلاً برای خاویار وضع کرده است. .
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
احتمالا خود کریمی قدوسی هم متقاضی بوده موفق نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
این آقای کریمی قدوسی از این همه تهمت چه چیزی نصیبش می شود؟ دعا می کنم یا خداوند هدایتش کند یا هرکار دیگری که مصلحت می داند. اشکال در کار هر مقامی هست البته باید اصلاح شود ولی اشاعه دروغ و تهمت بدترین کاری است که مردم را در همه چیز گمراه می کند و راست و دروغ باهم آمیخته می شود و مردم بدبین شده و دیگه سنگ روی سنگ بند نمی شود.
تبلیغات دولت و حامیان رسانه ای او برای اینکه بگویند دولت هیچ کاره است کم کم دارد به خودشون بر می گردد و اصلا هر بلایی سر ملت امده از خود همین دولت درست شده مثل قضیه نرخ دلار و اقای جهانگیری
اگر نتوانسته اید که اب شیرین کن از منطقه دریایی درست کنید از بی عرضگی خودتون در استان است که نمی توانید حق خودتون را بگیرید اگر یک کمی از تبریزی ها یا ارومبه یا جاهای دیگر الگو می گرفتین و یاد می گرفتین که چجوری باید به حق خودتون برسید با اینکه این شهر هم در دورترین منطقه کشور است
پاسخ ها
حسام خالقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
لعنت ب ما که تو ایران به دنیا اومدیم
هیچ خبر خوشحال کننده ای وجود نداره!!!!!
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
دقیقامشکل ازنمایندگان بی عرضه شونه
الان اقایان با دیپلماسی خنده جواب این اخراج را می دهند
فکر کنم اگر نیروهای نظامی در محیط بین الملل نبودند الان ما باید ........!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
بشین بابا..حالمان را بیش از این بهم نزن که حرفهایت بوی حرفهای کریمی قدوسی را می دهد
مشخصه که مسئولین هم دچار روزمرگی شدند
وگرنه بلایی که گرانی سر مردم اورده قابل قبول نیست
ظاهرا اونها عادت کردند
اقای ابوترابی اگر دولتها از نگاه سیاسی بر اقتصاد بر می داشتند و برای سرکوفت زدن بر جناح مقابل این کارها را انجام نمی دادند الان اینجا سوییس اسیایی بود
خیلی جالب است که مراجع همه گفتند نباید زنان بیاید در ورزشگاهها ولی عده ای در مجلس و دولت دارند بال بال می زنند برای ورود به ورزشگاهها
این چه جور مجلسی است که ادعای اسلامی هم دارد؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
اسلام کی گفته زن نباید بره ورزشگاه؟
نیومده نامه زده که منتقدین بروند یقه روحانی رو بگیرن نه اونو!!..حالا اگر تیمش قهرمان شده بود هم همین کارو می نرد؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
جوریدشده اگر کسی لیوان آب هم از دستش بیفته و بشکنه و نتونه آب بخوره میندازه تقصیر روحانی...دیوار کوتاه یعنی دیوار روحانی
خیلی باحالی خادم جان!
تا یک تق و توقی می شود نامه می زنید و می گویید پول نیست و تقصیرها بر گردن عدم بازی ها به خاطر ارز می گذارید
ولی چرا فوتبال که این همه مشکل دارد و نمی توانند درست بازی تدارکات انجام دهند می روند در جام حهانی خوب بازی می کنند و یا در پاراسیایی بهترین نتیجه را معلولان عزیز کسب می کنن؟؟
بهتر است برود ایرادات خودتان را برطرف کنید تا دنبال مقصر ان هم برای کشتی ما که در سطح جهانی مطرح است و در خون ما است کشتی قهرمانی
ای مردم چرا وقتی خودتون در سختی و نکبت زندگی میکنید پای یک انسان بیگناه رو بدون رضایتش وارد این شرایط نکبت بار میکنید.

همین حالا اگر از متولدین دهه 60 به این طرف بپرسید بین وجود داشتن و وجود نداشتن رو انتخاب کنن بالای 99 درصد اونها ترجیح میدن کاش اصلا به دنیا نمی آمدن

ما باید یاد بگیریم بهبود شرایط زندگی ما در دستان خود ماست و هیچ انتظاری نباید از دیگران برای بهبود آن داشته باشیم. ما نباید انتظار داشت باشیم دولت ها در ایران مشکلات ما را حل کنند.

شما ثروتمندان دنیا را نگاه کنید همگی ثروت خود را از والدینشان به ارث بردن. دونالد ترامپ ، بیل گیتس، جف بیزوس و .....

عکس آن هم صادق هست یعنی ههمه فقرا، مجرمین و افراد شکست خورده در زندگی از خانواده های فقیر وارد جامعه شدن

به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
بخدا تو عقب افتاده ای...برخی جملاتت آنقدر مضحک است که ارزش پاسخگویی ندارد
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
من دهه هفتادیم. راضیم به دنیا اومدم. هر مشکلی هم
هستش مشکل مدیریتیه . دهه شصتیا نتونستن کار افرینی کنن. الکی رفتن دانشگاه فک کردن خبریه. الان همه استارت آپ ها دست دهه هفتاد به اینوره. ه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
نخیر جناب ایشون عقب افتاده نیست شما ای کیوت درک نمیکنی ایشون چی میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
من یه دهه هفتادی بدبخت مفلوک بیکارم
ایا کسی نیست که جلوی این اعضای جبهه ی پایداری رو بگیره که هر روز با اخبار جعلی وادعای موثق بودن اشخاص مختلف را با تهمت زدن تخریب می کنند ایا واقعا اینها دلسوز نظام هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
از آقای علم الهدی باید پرسید چرا به تک تک جملات روحانی و دولتش عکس العمل سریع نشان می دهد اما نسبت به برخی چراغ خاموش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
خداوکیلی اگر رفتار قدوسی و ادعاهای خلاف واقعش را اصلاح طلبان داشتند اولین کسی که بشدت معترض میشد همین آقای علم الهدی گرامی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
ببین پشتشون به کجا گرمه
جناب علم الهدی اتفاقا درست فرمودید و با جنابعالی موافقم.حالا اگر جناب جهانگیری راست بگوید و یکی از مشکلات را سنگ اندازی بازندگان انتخابات عنوان کند انشالله که برخی دلگیر نخواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
ایشان چرا همین صداقت را از نماینده مشهد نمی خواهند...چرا نسبت به اینهمه ادعاههای ناصحیح این نمایندگان سکوت کردند
فرانسه نوکر حلقه بگوش آمریکا و اسراییل است هیچ تعجبی ندارد. آنها برایشان تصمیم میگیرند چه بکنند.
هنوز روحانی خیلی مرده با تمام کار هایی که از طرف افراطیون میشه تو این وضعیت استعفا نمیده ‌.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
اره واقعا روحانی خیلی مرده واقعادستش درد نکنه استفاء نمی ده برو بابا خیلی سرخوشی ها.نشسته اون بالا از حال ما اصلا خبر نداره فک میکنه اینجا سوییسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
لطفا اول برو معنی افراط را یاد بگیر بعد بیا و لفظ قلم صحبت کن خود روحانی مسبب اصلی این مشکلات هست با اون اطرافیان اصلاح طلب و اعتدالی ناکارامد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
معلومه با ین کابینه ضعیف و سهامی گروه های اصلاحاتی
مسیولین با ترفند وبگیر و ببند سایتها فعلا قیمت ارز ا رو کنترل کردند ولی غافل از اینکه افلام خوراکی که جز مایحتاج عمومه هر روز بالا میره ؟! رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی ۲۰ هزارتومان ؟؟؟؟؟؟!!
چرا ارز زایران رو تو ایران پرداخت نکردین تا ابروریزی نمیشد ؟! ۱۵۰ میلیون دلار ارزش این همه تحقیر ملت رو داشت .یعنی وضعیت ارزی این قدر افتضاحه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
به هر کس که ویزای عراق گرفته باید میدادند.چون چندان اختلافی با بازار ازاد نداشت و با توجه به پرداخت پول برای ویزا که بیشتر از اختلاف قیمت ارز در میامد کسی نمیتونست اقدام به گرفتن ارز و ویزا به جهت فروش در بازار ازاد کند .مساله ساده ای که عده ای بیکفایت پیچیده کردند وابروی ملت را در عراق بردند .هر چند انداختن تقصیر به گردن دولت بی ا نصافیست واز این مدیران نابغه در کشورمان کم نداریم که بوقت بحران بیکفایتی خود را بطرز عجیبی اشکار میسازند.مسئول این بی تدبیری و تحقیر ملت ایران باید برکنار شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
فقط یک کار را توانستید درست و بدون اشتباه و خون دل انجام بدهید ؟
جالبه که دولت داره مارو قورباغه پز میکنه یعنی به تدریج وخورد خورد قیمتا بالا میره .اگه مواد غذایی یه دفعه دوسه برابر میشد مردم شورش میکردن ولی حالا دارن بیست درصد بیست درصد قیمتا رو بالا میبرن که کسی صداش درنیاد .شیر ولبنیات تو این دوسه ماهه .دویست دویست تومن رفته بالا حالا دوبرابر شده .وخیلی از اجناس روز مره مصرفی هم همینطور .تا کجا این وضع ادامه داره خدا میدونه
راستی چه لزومی داره برخی مسوولین تا ۹۰ سالگی بخوان در منصبشون بمونن و اصرار به خدمت کنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
قدرت خانم خیلی خوبه و جدا شدن ازش ممکن نیست و فقط عزراییل میتونه به مردم لطف کنه
کسی فرق ان پی تی و ام پی تی رو نمیدونه ازش چه انتظاری دارید ؟!
روحانی اصلاً دلش برای مردم نسوخته با اون همه وعده های پوچ. فقط به فکر ریاست خودش بوده، اینکه بعنوان رئیس جمهور اسمش تو تاریخ ایران ثبت بشه
درود بر ایت الله جوادی املی ! و اما اقای علم الهدی درست گفته که اقای جهانگیری اگر اجازه تعویض یک منشی را نداری برادر من دیگه چرا هستی اخه ؟؟!! برو فریاد بزن به ملت بگو دیگه .... بعد اونهمه وقت الان میگی ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
خوب حالا گفته بفرمایید چه میشود ؟ هیچ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
آقای جهانگیری برای لاپوشانی مشکلات مدیریتی اصلاح طالبان هر مدتی یک سازی کوک میکنه با فرار رو به جلو اما مردم همه چیز را میفهمند
بودجه ریزی یک کارتخصصیه . خوبه هرکس در تخصص خودش صحبت کنه .
وقت داشتید یک سری به پارکها بزنید تا ببینید هرسه مورد قمار وپاسورشراب. بعلاوه شیشه و... خیلی علنی وحتی بین دختران کم سن. وسال در حال اجرا ست
اگر فامیل و اشنا دارید معرفی کنید تا به جای جهانگیری به پست معاونت ریاست جمهوری بگماریم، نظرش هم نظر شماست و دیگر اختلافی با دولت ندارید، اگر مورد قبول است بگو تا از فردا شروع کنیم
واقعا ما مردم ایران مردمان بدی هستیم..آخه عزیزان من چرا از مدیران و مسئولین کشور اینقدر انتظار بیجا دارید..ما که تو کشور منبع درآمدی نداریم..نه نفت نه گاز نه معدن نه هیچچیی..بعد شما از این مسئولین انتظار دارید مملکت رو براتون گلستان کنن..مگه میشه آخخخخه
آقای روحانی دچار روزمرگی نشده،
ایشون چند بار بحث همه پرسی رو مطرح کردند که راه حل منطقی در این مقطع می‌باشد،
اما کسی توجه نمیکنه.

البته بعد به مدت احتمالا نرمش قهرمانانه انجام بشه.
که شاید دیر باشه.
مگه قحط الرجاله که بازیه وزیررفوزه روبرای یه وزارت دیگه کاندید میکنن
علی دایی عزیز درود بر تو.
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
آقاي جهانگيري اين آقا كاملا حق داره چرا سال 96 از اين حرفها نزدي ، چرا جوابهاي گنده گنده به شهردار ميدادي ، و همش از سابقه مديريتي خودت دفاع ميكردي . مگر اين شما نبودي كه اعلام ميكردي "من در جايگاه حقي هستم چون از دهستان شروع كردم و بدون رانت به اينجا رسيدم " حالا چطور نميتوني استعدادها خودت را بنمايش بگذاري ؟ فكر ميكني با استعفا وظيفه خودت را انجام خواهي داد ؟ ....
تابناك خيلي روش مسخره اي در پيش گرفته اي ! مثبت منفي ها را برداشته اي و قسمت نظرات را جولانگاه دلواپسان كرده اي ! كه خود گويندو خود خندند !
کار دایی خیلی زشت بود
به خاطر نفسش هلال احمر رو تحقیر کرد
ای کاش به جای کنایه زدن وسنگ انداختن زیرپای همدیگرمقداری اتحادبرای ابادانی کشورداشتیم
به شرف این ایام مقدس علم الهدی بغیر از حرف راجع به سوفیالورن یک حرف خوب دیگرش همین صحبت است. پاینده باشی دلاور.
آقای صدیقی جوانان قبل از انقلاب قمار باز و مشروب خوار نبودند بلکه همان جوانها انقلاب کردند و بعد ازانقلاب جنگ را اداره کردند و مملکت را هم تا حالا اداره کرده اند .
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
فيلم " پيشوني سفيد 2" آقاي سيدجواد هاشمي براي كودكان و نوجوانان نه تنها آموزنده نيست بلكه خيلي بدآموزي هم دارد و والدين از ديالوگ هاي سخيف و فحش ها زياد داخل اين فيلم، ناراضيند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
به هرحال باید فیلم فروش داشته باشه دیگه!
مسئولین کشور ما پیر شده‌اند و هیچ کدامشان فضای بچه‌ها و لزوم فیلم ساختن برای آن‌ها را متوجه نمی‌شوند. امیدوارم سن مسئولان کشور جوان شود و بچه‌دار شوند تا متوجه شوند که برای کودکان باید فیلم ساخت. / ایسنا چرا نگفتی بعضی از این پیرمردها اصلا قدرکار وکارگر را نمیدانند چون عمرا کل برجامعه بودند اینها درحالی که برسفره های رنگارنگ نشسته اند دستور مقاومت به بازنشسته ای که چندین ماه است گوشت نخورده میدهند
چرا اول هر هفته صبح ها باید اخبار امام جمعه مشهد و تهران که معمولا هم اعصاب خورد کن هستن تیتر خبرهاتون باشه؟؟؟
چرا اینقدر صحبتهای صدیقی و علم الهدی باید در متن جامعه باشه؟ اینقدر این حضرات برای جامعه مهمن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل !!!!
کسانی که دایی را میشناند خوب میدانند که دایی حتی از یک ریال هم نمیگذره! ! ایشان در هیچ کاری قدم نمیذاره اگه پول توش نباشه! اینو همه همبازی ها و هم دوره ای هاش میدونن!
علت اعتماد کسانیکه به افرادی مثل دایی اعتماد میکنند این هست که براحتی و بدون تشریفات فقط با یک تلفن از ایشان بپرسند که پولی که به شما دادم چقدر را خرج کردی چقدر باقی مانده و با روند کار هر روز اطلاع پیدا میکنند اما بارها در همین سایت و در خیابان و بیابان و مغازه و حتی در اعتراصات گذشته مردم پرسش با فریاد میگویند این همه از فروش ثردت و منابع و درآمد آب و برق و گاز و تلفن و معدن و بیمه و مالیات و عوارض وووو کجا خرج میشه . آیا جواب دادند . راستی چی جواب دادند . بهرحال هنوز مردم نمیدانند چقدر در دیگر کشورها هزینه میشود . اعتماد چی هست . اول اعتماد را معنی کنید .‌
ای کاش زمان انتخابات احساسی رای ندهیم. احساسی به دولت امید رای دادیم بدون اینکه توانمندی آنها را بدانیم چیست؟؟!! واقعا" دولت امید فقط کرسی صدارت را اشغال کردند و دریغ از توانمندی مدیریتی و برنامه ریزی مناسب جهت حل مشکلات مملکت!!! فقط هیئت دولت تشکیل می شود و دور هم جمع میشوند هر کس بر اساس ظن خود تفسیری از حوزه کاری خود ارائه میدهد و بعدش یکسری تصمیمات احساسی !!! الان نگاه کن وزیر نیرو یک چیز را فهمیده و آنهم اینکه در اروپا برق گران است؟؟!!! و باید در ایران هم مردم را نقره داغ کنیم!!! چون میخواهیم کشور هم پای اروپائی بسازیم!!!! فساد اداری در اکثر ارکان اجرائی بیدادی میکند و هیچکس را یارای مبارزه با آن نیست!!! وزیر نفت روی ارزانی سوخت متمرکز شده !!!و.... هیچکس به فکر برنامه ریزی جهت اسایش و ارامش مردم نیست. الان هم حمایت از تولید داخل شده ابزاری در دست یکعده که با آن کاسبی راه انداخته اند و قفلی روی قفلهای دیگر نهاده اند با این حربه اکثر پروژه های بزرگ جهت تامین تجهیزات در زمان مناسب با مشکل روبرو شده اند و دریغ از یکنفر که حدو حدود این تصمیم را مشخص کند ؟؟!!1و.... خداوند به همه ما رحم کند و به امید اینکه دولتی سر کار بیاید که هم و غم مردم را حس کرده و برای رفع مشکلات برنامه علمی و اسلامی مشخصی داشته باشد نه گرده بر داری از تئوری غرب که فقط به سرمایه داری فکر میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
زهی خیال باطل
امام جمعه تهران گفته است دولت شفاف و صادق باشد تا مردم مثل قضیه هسته ای پشتیبانی کنند در صورتیکه همین گفته ایشان نادرست است مردم هیچگاه از مسئله هسته ای حمایت نکردند.
زنده باد علي دايي ، خدايي هم جگر داره هم درستكاره .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل