بازدید 2820
۱

طارمی: جام ملتها از جام جهانی مهم تر است!

کد خبر: ۸۴۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 08 October 2018

مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید با تمام مشکلاتی که وجود دارد به همراه دیگر اعضای تیم به دنبال کسب قهرمانی در آسیا و خوشحال کردن مردم ایران هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و در خصوص شرایط خودش و تیم گفت: خدا را شکر دوباره به تیم ملی دعوت شدم و با توجه به تمام کمبودهایی که داریم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم. از نظر من همه شرایط فراهم نیست و ما خیلی مشکل داریم و هزاران بار گفتیم و شما همه می‌دانید. اما ما همه تلاش خود را با جان و دل تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم.

وی در ادامه گفت: طبیعتا جام ملت‌ها برای ما از جام جهانی بسیار مهم‌تر است و ما می‌توانیم خود را اینجا نشان دهیم. ان‌شاالله ایران بتواند با کمک همه‌ی مردم بعد از مدت‌ها قهرمان آسیا شود و پتانسیل خود را به خوبی به رخ همگان بکشد. اینجا یک سکوی پرتاب خوبی برای همه ما است و امیدوارم تیم ملی قهرمان بشود و مردم ایران را خوشحال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو یکی ساکت باش لطفا. بهترین خیری یت اینه که شما بچسبی به باشگاهت و فکر ورود دوباره به پرسپولیس رو از سرت بیرون کن. از نظر من تو لیاقت پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس رو نداری. خلاص
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل