بازدید 37555
هزار و سیصد و پنجاه و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تفسیر فوتبالی ضرغامی از تصویب CFT/ایرانی‌ها چقدر طلا در خانه‌هایشان دارند؟/بغض و گریه نماینده مردم زابل در صحن مجلس/هاشمی‌طبا: استاد فرصت‌سوزی هستیم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ زاهدی: با تصویب CFT باید امثال سردار سلیمانی را به دشمن تحویل دهیم/اهالی این روستای ساسانی همگی پزشک هستند!/مدیر شبکه سه: رضا گلزار به انقلاب و نظام علاقه‌مند است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 07 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احتمالا شورای نگهبان CFT را تأیید می‌کند

علی مطهری اضافه کرد: عده ای نیز ممکن است به دنبال زمین زدن دولت باشند که می دانند اگر این لایحه تصویب شود در امور اقتصادی گشایشی ایجاد می شود در حالی که آنها می خواستند دولت زمین بخورد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این لایحه که هم اکنون به تصویب مجلس رسیده به شورای نگهبان می رود و اگر آنها ایراد نگیرند تصویب می شود و اگر ایراد بگیرند، به مجلس می آید تا ایراد رفع شود و باز به شورا می رود؛ سپس اگر تأیید شد قانون می شود اما اگر برگردد مجلس و مجدد بر آن اصرار شود، لایحه به مجمع می رود اما احتمال می دهم شورای نگهبان آن را تأیید می کند.

زاهدی: با تصویب CFT باید امثال سردار سلیمانی را به دشمن تحویل دهیم

نماینده مردم کرمان در مجلس با تأکید بر اینکه این مصوبه نه تنها کمکی به حل مسائل مالی نخواهد کرد بلکه گره‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی بیشتری برای کشورمان به وجود خواهد آورد خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای نگهبان از تصویب این لایحه جلوگیری کند. محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان در مجلس در واکنش به تصویب لایحهCFT در صحن علنی آن را یک لایحه تحمیلی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمرد و اظهار داشت: حق نبود که مجلس به این لایحه رأی دهد، چون این لایحه مخاطراتی برای کشور ما و منطقه به دنبال خواهد داشت که نمی‌توان آن‌ها را پیش بینی کرد.

وی با اشاره به برخی مواد این لایحه یادآور شد: موادی از این لایحه به صراحت از ما می‌خواهد در چهارچوب آنچه آن‌ها از پولشویی و مبارزه با تروریسم تعریف می‌کنند عمل کنیم و بر اساس برداشت آن‌ها ایران باید به تروریست‌هایی که مدنظر آنهاست به طور مثال برخی جریانات مقاومت در منطقه را تسلیم مجامع بین المللی کند.

زاهدی تصریح کرد: معنی این حرف این است که ما باید افرادی، چون سردار سلیمانی را کت بسته به آن‌ها تحویل دهیم. نماینده مردم کرمان با تاکید بر اینکه ایران تا پیش از این گاهی اوقات تحریم‌ها را دور می‌زد، بیان داشت: تصویب این لایحه یعنی دور زدن تحریم‌ها بی دور زدن از سوی دیگر آمریکا فشار‌های زیادی بر ما وارد کرد تا نفت ایران به فروش نرسد در حالی که با دور زدن تحریم‌ها می‌توانستیم نفت مان را بفروشیم. زاهدی در پایان با تأکید بر اینکه این مصوبه نه تنها کمکی به حل مسائل مالی نخواهد کرد بلکه گره‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی بیشتری برای کشورمان به وجود خواهد آورد خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای نگهبان از تصویب این لایحه جلوگیری کند.

حساب بانکی زیباکلام توقیف شد

صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود خبر داد که حساب بانکی‌اش که کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان را جمع‌آوری می‌کرد مسدود شده است. کانال تلگرامی صادق زیباکلام اعلام کرد: به دستور مقام قضایی امروز صبح حساب وی را که در رابطه با جمع آوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه می بودرا مسدود کرده اند. وی اضافه نمود شخصا از این اقدام قوه قضاییه خیلی خوشحالم و قبلا هم گفته بودم یک گوسفند نذر کرده ام که دادستان حسابم را ببندد. اما به واسطه دفاع از اهالی دهکده امید و هموطنانی که به این حساب پول ریخته اند، هم به ریاست محترم قوه قضاییه اعتراض خواهم ‌نمود و هم به کمسیون اصل ۹۰مجلس علیه قوه قضاییه شکایت خواهم نمود.

تفسیر فوتبالی ضرغامی از تصویب اف ای تی اف

عزت الله ضرغامی در حساب توئیتری خود نوشت: «‌اجمالاً بازی رفت FATF به نفع مجلس تمام شد. منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان خواهیم بود. امیدواریم به ضربات پنالتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نرسد. راستش حالشو نداریم!عمراً ترامپ و هیئت حاکمه‌ی آمریکا بتونن تاکتیک تیم ما را متوجه شوند. چون خود ما هم اجمالاً دنبال توپ می‌گردیم!»

واکنش رحیم‌پور ازغدی درباره پیوستن به FATF

حسن رحیم‌پور ازغدی درباره پیوستن به FATF و حواشی آن در توییتر خود نوشت: ما در 30 -40 سال بعد از انقلاب شاهد قراردادهایی بودیم که با وجود تهدیداتی که داشتند، بسته شدند و افرادی که آنان را امضا کردند حتی اعتقاد داشتند که این قراردادها هیچ ضرری و تهدیدی برای کشور ندارند و اینها فرمالیته اند، ولی بعداً دیدیم که همان قراردادها کار دستمان داد.

ایرانی‌ها چقدر طلا در خانه‌هایشان دارند؟

کشتی‌آرای، عضو هیأت مدیره طلاوجواهر تهران به خبرآنلاین گفت: بررسی ها نشان می دهد با افزایش قیمت طلا، میزان ذخایر طلای خانگی در ایران رو به افزایش گذاشته و طبق برآورد ما 200 تن ذخایر خانگی داریم. افزایش بی رویه و شوک قیمتی که به صنعت طلا وارد شده به پول و سرمایه های مردم آسیب می رساند در نتیجه مردم نگهداری مصنوعات طلا را نوعی سرمایه گذاری برای روزهایی که احتیاج دارند،انجام می دهند. در حال حاضر سرمایه گذاری در بازار طلا متنوع شده، به طوری که علاوه بر معاملات طلا، صندوق های سرمایه گذاری یا خرید و فروش سکه، یک نوع داد و ستد تجاری جدید هم رایج شده است که ثمره افزایش قیمت ارز است. این داد و ستد تازه خرید و فروش طلای آب شده است و کسانی که می خواهند سرمایه های خود را حفظ کنند به این نوع داد و ستد در بازار طلا روی آورده اند.

بغض و گریه نماینده مردم زابل در صحن مجلس

▫حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند که درباره عدم ساماندهی تبخیر و رسوب آب سدها در صحن علنی مجلس از وزیر نیرو سؤال می‌پرسید، ضمن تأکید بر وضعیت بد آبی استان سیستان و بلوچستان، با بغض و گریه از وزیر نیرو و رئیس‌جمهور خواست که به وضعیت این استان رسیدگی کنند. او هرچند گفت از اظهارات وزیر نیرو در صحن قانع نشده اما به شرط رسیدگی به وضعیت آبی استان سیستان و بلوچستان، سؤالش را به رأی نگذاشت./اعتمادآنلاین

اهالی این روستای ساسانی همگی پزشک هستند!

«دهکده پزشکان» نامی است که به روستای طراران یا دلارام داده‌اند. روستایی در 6 کیلومتری تفرش که از 200 خانوار آن 175 پزشک بیرون آمده. شاید برای شما هم سؤال باشد که چطور این تعداد پزشک از این روستا به جامعه پزشکان پیوسته است. یکی از اهالی می‌گوید: «بچه که بودیم جیب ما پر از گردو و بادام بود و مثل نقل و نبات بادام و گردو می‌خوردیم آن موقع که مثل الآن نبود که همه چیپس و پفک بخورند!»/ايران

کسانی که بر مذاکره با آمریکا پافشاری می‌کنند، سرشان در آخور غربی‌هاست

اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله در مصاحبه با برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو: در چندین مرحله جمهوری اسلامی ایران با آمریکایی ها مذاکره کرد که اولین دور مذاکره نیز در زمان دولت موقت بر سر موضوع گروگان‌های آمریکایی بود اما دیدیم که آنها چگونه زیر قول ها و تعهداتی که داده بودند، زدند و نمونه آخر بدعهدی آمریکایی‌ها، در موضوع برجام بود که یک طرفه از این توافق بین المللی خارج شدند. در حال حاضر برخی همچنان بر موضوع مذاکره با آمریکا پافشاری می‌کنند و گویی این افراد سرشان در آخور غربی‌ها است و می خواهند بخاطر منافع شخصی و گروهی خود مملکت را بفروشند.

هاشمی‌طبا: استاد فرصت‌سوزی هستیم

مصطفی هاشمی طبا، نامزد انتخابات ریاست جمهوری به خبرآنلاین گفت:تجربه نشان داده که ما همیشه تصمیماتمان را در بدترین حالت ها می گیریم، یعنی می توانیم با یک پیش بینی هایی تصمیماتی بگیریم که مسائل برای ما حاد نشود ولی ما معمولا تصمیمات این چنین را نمی گیریم می گذاریم تا حاد شود بعد با دادن امتیازات بسیاری راضی می شویم. مثل آزادی گروگان ها. صریحا می خواهم بگویم ما در بدترین شرایط با آزادی گروگان ها موافقت کردیم در حالی که ما به راحتی می توانستیم امتیازاتی بگیریم و زمان زودتری آن گروگان های سفارت را آزاد کنیم. می خواهم بگویم به دنبال بدترین حالت نرویم و در ناچاری امتیاز بدهیم و تصمیم بگیریم و بعد نشود و ما دچار مشکلاتی شویم با التماس بگوییم ما را قبول کنید. به نظرم مخالفین (لوایح چهارگانه) خیلی حرف های ناجوری می زنند و کاملا حرف‌هایشان با منافع کشور در تضاد است.

ارز، قیمت خودرو را پایین کشید

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه‌فروشندگان خودرو گفت: این کاهش قیمت در حالی است که هنوز هم شرکت های تولید کننده داخلی عرضه خودرو را به بازار افزایش نداده اند. امروز حاشیه قیمت در بازار برای خودروهای ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان به ۱۸ تا ۲۶ میلیون تومان و خودروهای ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان به ۳۷ تا ۵۰ میلیون تومان رسیده است. /مهر

واکنش اژه‌ای درباره برخورد با احمدی‌نژاد

حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای‌ ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری کردستان در پاسخ به سؤالی در خصوص چرایی عدم برخورد با افرادی مانند احمدی‌نژاد، گفت: قبول دارم دستگاه قضا با برخی از افراد به یک جهاتی الان مدارا می‌کند ولی مطمئن باشد با هر کسی که مرتکب جرمی شود، برخورد قاطع می‌شود شاید دیر و زود داشته باشد، ولی سوخت و سوز ندارد!

آخوندی در جلسه هيأت دولت استعفا می دهد؟

قاسم بی‌نیاز:وزیر راه و شهرسازی هیچ نامه‌ای مبنی‌بر استعفای خود را به هیئت دولت تقدیم نکرده است. وزیر امروز بلافاصله بعد از برگشت از مجلس وارد جلسه هیئت دولت شده و ممکن است در این جلسه اتفاقاتی رخ دهد ولی تا به این ساعت وزیر راه و شهرسازی استعفا یا برکنار نشده است.

سقف قیمت بلیت تهران ـ نجف در اربعین چقدر است؟

سازمان هواپیمایی کشوری تعلام کرد: براساس توافقات صورت گرفتهِ مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی، قیمت مسیر تهران ـ نجف ـ تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف، بغداد و بلعکس ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد ـ نجف-مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و فروش بلیط بالاتر از این ارقام خلاف است.

افشانی از نظر قانونی می‌تواند شهردار تهران بماند!

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز نود و دومین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات سخنگوی وزارت کشور درباره مشمولیت شهرداران در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: او سخن جدیدی نگفته است و ما منتظر گرفتن نظر از دو مرجع هستیم که در این زمینه توسط وزارت کشور اقدام شده است. دما از نظر قانونی نظرمان را اعلام کردیم که افشانی می‌تواند همچنان شهردار تهران بماند و از وزیر کشور هم می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر نظرش را اعلام کند. /ایرنا

جسد روزنامه‌نگار منتقد عربستان تکه‌تکه شده است!

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از رئیس «انجمن رسانه‌های عربی» ترکیه و دوست «جمال خاشقچی» خبر داده که مقام‌های ترکیه تکه تکه شدن جسد خاقشچی را تأیید کرده‌اند. یکی از دوستان «جمال قاشقچی» به رسانه آمریکایی گفت که مقام‌های ترکیه مرگ و تکه تکه شدن جسد این روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی را تایید کردند. در تازه‌ترین خبرها درباره سرنوشت جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی، یک رسانه آمریکایی از مرگ و تکه تکه شدن این فعال رسانه‌ای خبر داده است./ فارس

نادر قاضی‌پور تصمیم مجلس را ترکمانچای خواند

نماینده ارومیه در نطق شفاهی خود گفت: امروز روز مهمی برای مجلس بود. از ساعت 6 صبح نمایندگان مشغول بررسی لایحه cft بودند. با اینکه مضرات تصویب FATF گفته شد اما دولتی‌ها بر تصویب این لایحه اصرار کردند و بالاخره عهدنامه ننگینی مثل ترکمانچای و پاریس تصویب شد. /اعتمادآنلاین

انتقاد آیت الله مکارم از تعلل دستگاه قضا

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از تعلل دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اظهار کرد: مدت‌ها گفته می شود با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنیم اما در عمل چیزی نمی‌بینیم، یکی از دلایل این است که تشریفات زیادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی وجود دارد، امیدواریم نتیجه اجازه رهبر انقلاب در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی را ببینیم. این مرجع تقلید کار دستگاه قضایی را مکمل کار نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: باید در رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی تسریع شود. او در عین حال خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید با ملایمت و قاطعیت برخورد کند تا اسباب بهانه جویی برای دیگران فراهم نشود همچنین باید آموزش‌های کافی به پرسنل نیروی انتظامی داده شود تا در مواجهه با دیگران عصبانی نشوند. /جماران

مدیر شبکه سه: رضا گلزار به انقلاب و نظام علاقه‌مند است

علی فروغی به‌ عنوان مدیر شبکه سه سیما در واکنش به سؤالی درباره استفاده از چهره‌‍هایی نظیر گلزار در تلویزیون گفت: من اصلاً به دنبال این نیستم که آنتن شبکه را با چهره‌های شاخص پر کنم، ولی اگر چهره شاخصی داریم که حاضر است برای این کشور و نظام قدمی بردارد چرا من استفاده نکنم و این مسیر هم ادامه دارد. الان چهره‌های دیگری هستند که با برنامه‌های دیگر به شبکه سه اضافه خواهند شد و با همه آن‌ها این حرف‌ها را زدیم. آقای محمدرضا گلزار به خاطر فیلم‌های سینمایی که بازی کرده یک تصویر بیرونی از او ساخته شده در حالی که این بازیگر است و آن‌ها فقط نقش بوده است. آقای محمدرضا گلزار زمینه‌های دینی و اعتقادی خیلی خوبی دارد و اتفاقاً دشمن از همین استفاده می‌کند که مردم فکر می‌کنند هنرمندان ما جدا از این مسائل هستند. اما گلزار زمینه‌های دینی خوبی دارد و به انقلاب و نظام علاقه‌مند است چرا ما نباید از وی استفاده کنیم.

همسر متهم «سکه ثامن» در فرودگاه تبریز بازداشت شد

فرماندار تبریز گفت: همسر مدیرعامل سکه ثامن در فرودگاه تبریز بازداشت شد. علیار راستگو فرماندار تبریز، در گفت‌وگو با فارس در خصوص موضوع بازداشت همسر ف-ز مدیرعامل سکه ثامن در تبریز، اظهار داشت: این موضوع صحت داشته و این فرد توسط نیروی انتظامی در فرودگاه تبریز بازداشت و تحویل مقامات قضایی شده است.

شورای عالی اصلاح طلبان شبیه نظام‌های عقب مانده‌ای چون کویت و عربستان است

سعید رضوی فقیه درباره تأثیر عملکرد فراکسیون امید بر سرمایه اجتماعی جریان اصلاحات، می‌گوید: درباره کامیابی یا عدم کامیابی فراکسیون امید می‌توان به چند نکته اشاره کرد؛ یکی اینکه اساسا مکانیسم تهیه این لیست، دموکراتیک نبود. یعنی در واقع اصلاح‌طلبان که بیان نظرات مختلف در نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کردند، در تصمیمات بزرگی چون تهیه این لیست، به این مکانیسم پایبند نبودند. شاید بتوان گفت این تصمیمات به شیوه کاملا ابتدایی و قرون وسطایی گرفته شده است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: آقای خاتمی برای ما عزیز هستند، ولی اینکه بخواهند یک شورای مشورتی داشته باشند که در امور راهبردی به اصلاح‌طلبان پیشنهاد و مشورت بدهد، بیش از آنکه به جمهوری اسلامی شبیه باشد به نظام‌های عقب مانده‌ای چون کویت و عربستان شبیه است. این صحبت من به این معنا نیست که ما به آقای خاتمی ارادت نداریم، بلکه به این معناست که این شیوه تصمیم‌گیری درباره مسئل کلان ملی صحیح نیست و نتایج مطلوبی هم در پی نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۶۵
خداوکیلی کی نشسته مواردی که توی fatf هست رو بخونه؟ باور کنید هیچکس. چه برسه به cft. حالا همه شروع میکنن به جنگ و دعوا سر اینکه به نفع ملت هست، یا به ضرر، ولی به هرچی بخواین قسم، هیچکدومتون یک خط هم از اینها رو نخوندین که ببینین چی هست. فقط تو تلگرام و ... یه چیزی خوندین یا شنیدین، حالا میایین دعوا میکنین سرش.
در ضمن من هم مثل خودتون هستم، ولی با کسی دعوا ندارم، فحش ندین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
کواکبیان: اطلاع دقیقی ندارم ، ولی خب باید بهانه رو از دست دشمن بگیریم!!و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
بابا جان، روسیه و چین هم عضو این کنوانسیون یا هرچی اسمشه شدن، یعنی اگه سر ما کلاه گذاشته شده، پس سر روسیه و چین هم کلاه گذاشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
دولت خرش از پل گذشت و به تصویب لایحه رسید ..حالا فیتیله قیمت ارز رو پایین می کشه تا ابان ماه و کاسبی با دور جدید تحریم..
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سه نماینده ای که از وزارت نفت حقوق ۲۰ میلیونی میگرفتند،در دفاع از اف ای تی اف ،نطق های اتشین فرمودند!! ان هم با کلی ژست دلسوزی برای معیشت
مردم !! و
امین بدیعی
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
برای اینکه ایندفعه هم مثل دفعه قبل و قضییه ان پی تی است که اون آقای معرف تو مجلس میگفت ام پی تری ! خیلی ها هنوز فرق بین ان پی تی و ام پی تری را متوجه نیستند !
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
دقیقا ...کاملا با شما موافقم.
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سایت تابناک نظر دست اندرکاران سایت تابناک درمورد اف آ تی اف چیست؟ شما هم در مورد معایب ومحاسن ان مطلبی بنویسید
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
دولت در مورد گرانی ارز وسکه وخودرو وبورس بارش را بسته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
این معاهده باعث بالا رفتن نرخ دلار میشه چون دیگه امکان دور زدن تحریم ها و وارد کردن چمدانی ارز به کشور گرفته میشه.یعنی خودمان خودمان را تحریم میکنیم. از طرفی عربستان و امریکا با حق وتو مانع از خروج ایران از لیست سیاه و استفاده از مزایاش میشن.
اسماعیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
37 تا کشور عضور FATF هستند.
FATF مخفف Financial Action Task Force هست به معنی گروه ویژه اقدام مالی -
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
حالا این اف تف تف تف چی هستش همه بخاطرش افتادن به جون هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
پاسخ به ناشناس 21:43
برادر من چرا اینقدر ساده ای؟ مگه ما را با همون معیاری میسنجند که چین و روسیه رو میسنجند؟ چین و روسیه خودشون جزو باج گیرهای معاهدات بین المللی هستند زمین تا آسمان با ما فرق دارند.ولی اینکه وزیر راه در دفاع از این معاهده میاد میگه همه دنیا عضو این معاهده هستند و بعداً معلوم میشه فقط 39 کشور عضو هستند و 3 کشور ناظر آدم میفهمه موافقان پیوستن هم در توهم به سر میبرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
خداوکیلی برید تحقیق کنید ببینید لاریجانی رئیس مجلس هستش یا نماینده دولت در پالرلمان.... هر چی لاویح صد من یه قاز و مضر به ملت رو سه سوته تصویب میکنن..... این حضرات و اخوان بازنشسته نمیشن .؟ از وقتی من خودم میشناسم اینها از سران مملکت بوده اند.... به نظر تان بس نیست؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
باور کردنی نیست اماواقعیت دارد:
شاخص کل بورس تنهادر۵ دقیقه اول شروع بکارتالاربوس بیش از ۲۰۰۰ واحدسقوط کرد ! تخلیه حباب بزرگ بورس باشدت ادامه دارد همه فروشنده شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
نگران نباش- طبق گذشته همه مسائل مالی در ایران انجام خواهد شد. این ها همش فیلم است تا مثلا بگویند در ایران مخالفت وجود دارد و از این پس گروه های مخالف امریکا در ایران محدود می شوند. آخر مگر می شود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
همه فکرمیکردند فردای روزتصویب FATF دلارسقوط میکنه وبورس میره بالا اما درست برعکس شد: دلار شد ۱۴۴۰۰ تومان وبورس بیش از ۱۲۰۰ واحد سقوط کرد !!!!
تمام دنیا حتی سوریه ویمن ولبنان عضو fatf هستن ولی ما با عضویت منافعمان بخاطر می افته چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
مای ما نه ! مای اونا منافعشان به خطر می افته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
عزیز ما هم عضو هستیم و خیلی کشورها در لیست خاکستری هستند و ما هم همین جور و لطفا زیاد اسیر تبلیغات نشوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
برفرض اگر بضررمان بود خوب می آییم بیرون
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سرتو از تلگرام دربیار. وارد سایت رسمی fatf
برو ببین این کشورهایی که گفتی عضو هستند یا نه؟ برو ببین کلا چند تا کشور عضو بودند. کمتر حرف مفت بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
به خاطر اینکه اف ای تی اف برای هر کشوری یک برنامه ای داره و برای ایران سختگیرانه ترین قوانین را نوشته.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
یعنی در ایران اینقدر قحط الرجاله که با زور و دور زدن قانون و غیره، میخوان اعجوبه ای بنام افشانی بر مسند شهرداری تهران، بماند؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
فک میکنم موضوع اصلی افشانی نیست،موضوع وقت کشی و بهانه گیری برای کار نکردن است
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
ناشناس 23:54
حرفت خوبه که باید تحقیق کنیم. ولی خودت آیا واقعا به
سایتش نگاه کردی؟
یه کم بیشتر توجه کن میبینی عضو هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
در سایت رسمی اف ای تی اف مشخص است که سوریه، یمن و لبتان عضو آن نیستند. بسیاری از کشورهای آفریقا و حتی آمریکای جنوبی، عربستان سعودی و تعداد قابل توجهی از کشورهای آسیایی اطراف ما عضو آن نیستند.
یعنی زیباکلام هنوز پول هایی که برای کمک به زلزله زده ها جمع شده رو به زلزله ها نداده
خوب باهوش با این افت ارزش ریال که عملا و علنا پول خیرین رو به باد دادی
شهرک امیدت هم مثل دولت امید با تدبیر عالیتون به قهقرا میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
داره مثل علی دایی روستایی میسازه نمونه.پس حرف مفت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ناشناس ۰۹ ۲۲
کسی که گرسنه هست نان میخواد نه تعطیلات در هتل چهارستاره
شما حرف مفت میزنی اونم مفت مفت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
جناب ۲۲.۳۱ نان را نیروهای امدادی دولتی باید برسانند و ساخت روستای نمونه را اقایان دایی و زیبا کلام به عهده گرفتند تا کار اجرایی را به دولتیان اموزش بدهند.هرچند با ۳ برابر شدن قیمتها مخارج زیاد شد ولی مطمئنم اگر کار به دولتیها سپرده میشد الان هنوز مشغول جانمایی روستا بودند
ناشناس
| Australia |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
ایشون استاد دانشگاه هستن! اخه تو یه کشور جهان سوم با این اقتصاد متزلزل و دولت و قوانین ناکارامد (( اینهمه ایده آل گرایی )) چه معنی می تونه داشته باشه
الان چند نفر تلف شدن آقای زیبا کلام؟؟ و پول تو حساب شما بود؟؟؟
....
ali
| United States of America |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
وقتی که زلزله اومد برخی مسولان اول شهر ایستادند کمکهای مردمی رو می گرفتند به کسی اجازه ورود نمی دادند و به اسم خودشون توی شهر به خانواده ها می دادند مردم دیگر به مدیران اعتماد ندارند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
فقط دیدند که با تمیز کاری زیبا کلام قطعا کم کاری دولتیان افشا میگردد و با انها مخالفت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
آقا به من و شما چه مربوطه؟؟؟ اون شخصی که کمک هاشو به جای نهاد متولی به یه سلبریتی میده خودش باید فکر اینها رو میکرد. منم برای کارتن خواب های حومه پاریس کمک و اعانه جمع میکنم.... بده در راه خدا!!!! خب این شمایید که با پول دادنتون باعث میشید من رانت خوار و یا سوء استفاده گر بشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
عزیزم مشکلات مملکت ما بخاطر همین ب ما چه ها هست
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
روستای نمونه را آرزوست !!! هههخخخ
با تصویب cft, ژن خوبای اونور ابی امشب خوشحال اند و از باباهاشون ممنون بابت تصویب..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
اره پول ها راحت تر می رسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
واقعا شما اگر یک شب مزخرف ننویسید خوابتان نمی رود
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
بر عکس ژن خوبهای اینوری شدیدا عزا گرفتن چون نمیتونن مثل اونها که قبلا بردن پولهای اختلاس رو ببرن اونطرف اب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
رو بخون CFT بجای این حرفها زحمت بکش و برو اول متن
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
وقتی که اآمد ننیوز هم موافق تصویب اف ای تی اف هست پس کاسه ای زیر نیم کاسه ست
اقای دکتر زاهدی . ایا به گفته های خود ایمان داری بایستی اذعان کنم که خیلی ساده اوحب و هیچ اطلاعی از این کنوانسون نداری و اگر باور نذاری و فقط برای اغفال عامع این را گفتی معلومه که خیلی رندی . در هر دو صورت بدرد این ملت نمیخوری چون هنوز برای قدرت جنگ میکنی و مزه وزارت برایت خیلی شیرین بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
شما خودت خبر داری و یا فقط اصلاح طلب و اصول گرا و یا جریان ملی گرا و غرب گراها را دنبال می کنید؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
وقتی نظرات امثال اقایان دکتر ها قدوسی و زاهدی و ...
و امثالهم را میخوانم و به معنای واقعی( اصولگرایی ) فکر میکنم .واقعا ایا این قدرت و تسلط سیاسی اینقدر جذاب و زیبا و دلربا است که تا این حد باید حق را باطل و برعکس نشان داد
در علم برای اینکه بتوان چیزی را ثابت کرد میگن باید تکرار پذیر باشه و حداقل بشه 3 مرتبه اون رو تکرار کرد و در همه موارد نتایج مشابه دیده بشه.

خوب همه ما میدونیم که با خوندن کتاب های درسی مدارس کسی در کنکور قبول نخواهد شد حتی اگر کتاب رو خط به خط حفظ کنه

از طرفی برای خرید کتاب های تست و کمک آموزشی کنکور برای قبول در پزشکی باید حداقل به پول الان 50 میلیون تومن هزینه کتاب، کلاس و مشاور کرد و تازه از 3 سال قبل از کنکور درس خواندن برای کنکور با روزی حداقل 4 ساعت شروع شود.

خوب این ها رو که کنار هم میذاریم با عقل سلیم جور در نمیاد که اهالی یک روستا که معمولا فقیر هستند بتوانند پزشکی قبول شوند.

من سال ها قبل از یکی از دوستانم کهجز ناظران کنکور بود صحبت میکردم میگفت در حوزه های امتحانی دور افتاده معمولا خود مراقبین برای بالا بردن آمار قبوری مناطق پاسخ سوالات رو به داوطلبان میدن و کمک های زیادی در جلسه به اونها میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
عزیزم اون پزشکی که تو این خبر فرمودن ما قدیما بادام و گردو میخوردیم نه پفک و چیپس، دکتر قوام زاده پدر علم هماتولوژی ایران هستن
پس لطفا ساکت باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
چه نظر طولانی و مزخرفی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
این بنده خدا فکر کرده در کنکور فقط اونهایی قبول می شوند که پنجاه میلیون خرج کنند و کلاسهای مختلف ثبت نام کنند ! راستس اون دوست ناظر شما نگفت اون حوزه دورافتاده کجا بوده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
تو روستا نمره الکی زیاد میدن خودم مشاهده کردم که میگم.تو ایران هیچی به حقدار نمی رسه.من خودم شاگرد اول دانشگاهمون بودم ولی الان بیکار و مریضم و هیچ وقت نتونستم از هوشم استفاده کنم بخاطر فقر مالی و نبود حمایت
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
اکثر افرادی که پزشکی قبول میشن از خانواده های ثروتمندی هست که پدران آنها پزشک، مدیر، ، کارمند شرکت نفت ، بانک، آموزش و پروش و .... هستند. البتهفرزندان اعضای هیات علمی ، جانبازان و شهدا که با سهمیه به راحتی در پزشکی قبول میشن
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
قسم میخورم شما معترظین به این نظر پزشک هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
عزیز جان اگر تو نتونستی پزشکی قبول بشی چرا به دیگران تهمت میزنی داشتن هوش بالا هم ژنتیکی هست و امکان با هوش و استعداد بودن مردم یک منطقه که اکثرآ از یک خانواده هستند زیاد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
البته اینکه جایی همه تحصیل کرده اند خوب است ولی اینکه همه پزشک هستند نمیتواند مایه فخر و مباهات باشد . چرا کسی سراغ رشته ای مهندسی نرفته ؟ یا ادبیات ؟ یا حقوق ؟ یا هر رشته دیگر .
شاید همان فقر ریشه این گرایش باشد .
جامعه ای که بیشترین بها را به پزشکانش میدهد جامعه ای بیمار است و جامعه ای که به معلمانش بیشترین بها را میدهد جامعه ای متعالی است . زیرا میدانند معلمین در رشد یک جامعه چه نقش پررنگی دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
خداییش با خرجهای آنچنانی وقتی دانشگاه و رشته خوب قبول نمیشید بنا رو میزارین به تحقیر کسانی که با حداقل امکانات تو رشته های خوب قبول شدن این خاصیت را حسادت میگویند و در برخی انسانها یافت میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
دوست گرامی 655 شما با این سطح سواد "معترظ"!!! متوقع قبول شدن تو پزشکی هم هستید؟
ای کاش نماینده زابل برای فقر و فلاکت مردم سیستان و بلوچستان هم اشکی می ریخت ، خبر گوشت گربه خوردن مردم منطقه ایشون رو منقلب نکرد ؟!! جناب نماینده نمیدونم خرید میکنی یانه ولی موقع خرید یادی از کارگران و مردم بیکار هم کن بد نیست ، اشک تمساح دردی از ملت رو دوا نمیکنه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
لطفا با این حرف ناسزا باصطلاح قصد دفاع از مردم منطقه را نداشته باش
کسی گوشت گربه نمی خورد. مگر شما تهرانیا توی کالباس هایتون گوشت گربه باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
من اینترنتی کمک میکنم به کمیته امداد و با اینکه هیچوقت استان سیستان و بلوچستان رو ندیدم، ولی سعی میکنم همیشه این استان رو به عنوان دریافت کننده کمک انتخاب کنم، حتی از استان خوزستان که استان خودم هست محروم تر هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
اگر جایی از کشور نسبت به جاهای دیگر کمتر توسعه یافته به خاطر این است که مسولان این استان ها فعال نیستند و توان گرفتن حقشون را ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
منظورت اینه که برای تامین آب منطقه اعتراض کرده کار اشتباهی کرده ؟
غرب رفع تحریم رو گرو گرفته و برجامی ها رو دنبال خودش می کشه...یه روز ۲۰۳۰ ، یه روز پالرمو ، CFT و..
این ها هم چون جز برجام ، کارنامه ای ندارند ، همه جوره پای حفظ کاغذ اون هستند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
چه استنتاجی
بانک مرکزی باید ارزهای جایگزین دلار وارد کشور کنه. مثلا اگر به چین نفت صادر میکنیم، یوآن تحویل بگیریم، ولی وقتی به هندوستان صادر میکنیم، بجای روپیه هندی ازشون پول دیگری که ثبات بیشتری داره بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
بعد پول این کشورها رو چطوری خرج کنیم؟ مثلا بیایم با روپیه ثبت سفارش بدیم؟ یا اینکه با یوان بریم جنس اروپایی بخریم؟ جناب نابغه با پول این کشورها فقط میتونیم از همون کشور جنس بخریم چون ارزش پولی زیادی ندارن یعنی درحقیقت نفت میدیم کالا میگیریم.
چرا مجلس با تصویب این مصوبه بهانه کم کاری را از دولت گرفت؟
الان دولت چه بهانه ای بیاره؟
هر چی بهانه میاره شما زود تصویب میکتید اینجوری نمیشه که.
هر چند میدونم دوباره یه داستان دیگه سر هم میشه که اگه این نباشه نمیشه.
جالب اینجا بود که ما تا حالا عضو این کنوانسیون نبودیم کار خودمونو میکردیم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
شما را نمی شناسم ولی مردم فقط دارند خسارات هولناک تحریم ها را سالها می پردازند و متاسفانه اقلیتی پر قدرت که خواستار کشور بدون حساب و کتاب هستند از محاسبه و نظم و کار قانونی داخلی و خارجی خوششان نمی اید و منافعشان در هرج و مرج و حمل دلارهای بدون حساب در چمدان های بدون امار است و بس .ولی طاهرا قرار است تا دوران بخور و در رو تمام شود .
امروز با این کارهایی که پایداری ها و باند احمدی نژاد تو مجلس راه انداختند ، بعید میدونم این جماعت بگذارند ملت روی ارامش رو ببینه ؟!بابا شما رو جون عزیزانتان قسم به فکر ملت باشید ، جوانان کشور چه پسر و چه دختر به سن ۴۰ سالگی رسیدن نه شغلی نه امیدی برای ازدواج دارند ، به فرزندان خودتون نگاه نکنید که به دنیا نیومده از همه لحاظ تامین هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
خیلی بدبختی که فکر میکنی حل میشه. با اینکار. خودشون میگن حل نمیشه.بدبختی حقمان هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
در بدبختی ما شکی نیست که گیر امثال شماها کردیم
ازقاضی پورسوال کنید درعهدنامه ترکمن چای چه اتفاقی افتاد. یقین بدانید نمیداند .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
احتمالا این هفته ده بیست کیلو گلابی زیاد تر از حد مجازشان میل کردند و این ادعاهای ایشان از روی ان است .
شوراي نگهبان اگر لايحه FATF را تائيد نكند بر خلاف نظر رهبري عمل كرده است
حال بايد ولايت مداري خودش را ثابت كند
اقاي ضرغامي هم هندوانه زير بغل شوراي نگهبان نگذارد تا ماهيگيري كند
باید از نقش پر رنگ علی اقای لاریجانی در تصویب fatf تشکر کرد ، دمش گرم ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
صبوریش در برابر رفتارهای زشت برخی از نمایندگان مثال زدنیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
خدا خیرش بدهد ممنون که مردم را در این شرایط بحرانی در مقابل تهاجم سنگین و زهر اگین مخالفین تنها نگذاشتید ممنون
متاسفم جناب زاهدی ، از این سفسطه گری خسته نشدی ؟! چرا دارین بذر تفرقه میپاشین ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
ای کاش کسانی که پیام میگذارند یکبار fatf , cft , ...را بخوانند . هر رابطه و عقدی برای بدست آوردن هرچیزی باید بهایش را پرداخت اگر آن چیزی که بدست می آوریم ارزشش بیشتر از پرداختی باشد سود کرده ایم .بالاترین ارزش برای هر کشوری استقلال است اگر این کالایی باشد برای معامله با هر بهایی زیان کرده ایم .
این لوایح جهانی است یعنی آلان همه کشورهای دنیا جز کره شمالی عضو آن شده اند اگر مضر باشد خب برای همه مضر است واگر نباشد نیست / دلواپسان نشان داده اند هر آنچه به موفقیت دولت بیانجامد برایشان زهر است وخودشان بهتر از تمامی افراد دیگر میدانند که برخی از مفاد این لوایح توسط خود کشورها تغییر داده میشود که ایران نیز این کار را نموده است یعنی لوایح اصلاح شده توسط مجلس را تصویب کرده اند ونه لوایح ارسالی از سوی fatf را
میتوان باور کرد که اغلب کشورهای دنیا به این قرارداد متعهد وانهنگام فقط بعضی نمایندگان ما ان را به ترکمانچای ربط دهند ایا با ایستادگی در برابر دنیا حفظ منافع ملی امکان پذیر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
به خاطر اینکه اف ای تی اف برای هر کشوری یه برنامه ای داره. و برای ایران سختگیرانه ترین برنامه ها را در نظر گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
خسته شدیم از این همه تصمیمات پشت پرده و توجیهات مکرر
باز جناب ازغدی مرد همه فن حریف و ایرانگرد سیاست و یار جناب عباسی به ابراز احساسات کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
ازغدی خیلی مبهم کلی نوشته است که اگر به نفع یا به ضرر کشور تمام شود مطالب را آنطوری که می خواهد تفسیر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
واقعا ایشان از اینهمه کاشتن بدر کینه و نفاق و زدن حرفهای پر از نفرت و ادعاهای خلاف خسته نمی شوند ؟
انشالاه با تصویب اف ای تی اف گشایشی بزرگ برای این باشد که پول کشورم برای ترمیم بیمارستان کهنه و خرید دستگاهای پزشکی و ایجاد زیر ساخت های کشورم خرج شود نه برای این خرج شود من دنبال آبادانی و رفع فقر در کشورم هستم
اگر ان اصلاحیه ای که کارشناسان در ان تذکر داده بودند در ان دیده شده باشد بله تصویب می شود و گرنه خیر
خیلی جالبه سی سال خدمت بس نیست
برید خونه هاتون دیگه
از همین حالا آقای ظریف گفتند که فکر نکنید با پیوستن به این قرار داد گشایش اقتصادی شود و همه چیز گل و بلبل شود . پذیرش آن بخاطر این هست که تحریمهای آمریکا ساز نباشد و دست دولت باز باشد که حتی با چین و روسیه هم نیاز به تصویب سی اف تی هست
یه دلیل این هردمبیل بازیا اینه که هیچ یک از مسئولین بابت کاری که می کنن مواخذه نمیشن. مطمئن باشید که اگر کسی باید هر امضایی که می کنه در زمان مسئولیت و حتی بعدش بازخواست بشه. دیگه کسی بابت جناح بازی و غیره و ذلک امضای الکی نمیزنه
پول چینی اگر داد وستد کنی و وارد بازار ارزی کشور شود باید ارزش آن با ارز قدرتمند برابری کند و دیگر اینکه با پوند هم قیمت برابر داشته باشد . اگر غیر از این باشد یعنی ضرر خواهیم کرد . یعنی ضرر پایین بودن ارز چینی را ایران باید جبران کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ارز یوان چین مصنوعی پایین نگه داشته شده برای تقویت صادرات چین، اما ویژگی این پول اینه که ثبات داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
مطمئن باش هرچی باشه از ریال ما با ارزش تره
جالبه لاریجانی و مولفقان اف ای تی اف می گویند با این کار مشکلات کشور حل میشه.ولی خود ظریف میگه نه من و نه دولت تضمین نمیدیم مشکلات حل بشه. این ها می گفتند با برجام باران هم بیشتر می باره این شد . وای به حالمون با این کار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
پاکستان ده سال تلاش کرد اخرم از لیست خارج نشد ظریف اینا عشق اینا دارن یه جا عضو بشن برن خارج بیان بخدا همین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
مگه نمی بینی هی سیل میاد. نتایج برجامه دیگه.
تابی جون خیلی بالا و پایین کردم ببینم نظر شما تو سایتتون در باره اف ای تی اف چیه ؟
به نظر شما باید تصویب میشد یا نه؟
میشه موضع خودت رو روشن کنی ؟ موافقی یا مخالف ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
آخه تابناک کیه که ازش میپرسی؟ بیا از من بپرس، من موافقم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
وظیفه یک سایت خبری ابراز نظر خودش نیست و اگر صدا وسیما اعلام نظر میکنه بخصوص در بخشهای خبری اشتباه میکنه.یک سایت یا بخش خبری با اکثر کارشناسان اگاه موافق و مخالف مصاحبه انجام میده و نتیجه گیری رو به مخاطب واگذار میکنه.به این میگن احترام گذاشتن به شعور مخاطبین که متاسفانه صدا وسیما رعایت نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
شما اول دانش رسانه ایتون رو ببرید بالا بعد برای صداوسیما نسخه بپیچ
شگرد رسانه های زرد که دنبال افزایش مخاطب هستند در مورد مباحثی که موافق و مخالف یکسان دارند سیاست بیطرفی یا یکی به میخ ویکی به نعل هست
اما اگه رسانه ای واقعا دنبال حق و حقیقت باشه حتی اگه طرفداران موضوعی در اقلیت هم باشند حرف حق رابرجسته خواهد کرد ه
در مورد فراکسیون امید آقای رضوی گفتند ....... تو شهر ما چند تا نماینده با شعار اصول گرایان چند روزی مانور سیاسی دادند دیدند که مردم دور وبرشان را خالی کردند بنابراین تا نزدیک انتخابات شعار انتخاباتی و تبلیغی را بسمت اصلاح طلبان دادند . یعنی عکس خاتمی را در هر جلسه با خود داشتند بنابراین در یک جامعه دمکراسی اول نجابت سیاسی حرف اول را چه در عمل و چه در حرف میزند نه چیز دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
خیلی ساده است : وقتی یک نماینده واسه تبلیعاتش ۵ میلیارد تومان خرج میکند که قرار است ظرف ۴ سال نمایندگی جمعا یک میلیارد تومان حقوق بگیرد .
خودتان کمی فکر کنید چرا باید ۴ میلیارد تومن ضرر را بخرد و تازه ممکن است انتخاب نگردد .
یعنی چقدر در این مدت سود و منافع و ثروت خوابیده ؟
لطفا کمی فقط فکر کنید .
بعد از خاتمه جنگ ایران و عراق ، هر روز اکثریت مردم را به نحوی سرگرم میکنند تا مدیران دو تابعیتی به کارشان برسند
در مورد نظراتی که طیف های سیاسی در این بسته خبری میبینم سی اف تی و اف ای تی اف . این تحلیل ها و دقیقا در لحطات آخر اگر هم تصویب شود نتیجه نخواهد داشت چون برای اینکه این تعهدات برهم بخورد کافی هست مثل برجام کاری بکنند که بهانه دست طرف بدهند حالا تا آنموقع خیلی فرصت هست من نظرم این هست که با حرکاتی بهم خواهد خورد زیاد خوشبین نیستم چون تجمیع و پشتوانه همه طیف سیاسی و تصمیم گیر اصلی را ندارد
این انقلاب حالا مگر محتاج. هواداری گلزار هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
خلاصه یکی از شقوق پول شویی و رانت بازی هم همین سلبریتی سازی است
جانم دیگه تصویب شد این پلها به سیستان و کردستان و خوزستان میرسه انشالله
این اقتصاد ورشکسته بعد از خدا توسط طیب نیا سر وسامان میگیره و بس ؟!تا وقتی موسسات قارچ گونه مالی تو این کشور پول تزریق کنند وضعیت همینه ، دلار ۱۹ هزار تومان اگه پدر ملت رو دراورد ولی خیلیها رو میلیاردر کرد ، اونها خیلی ترامپ رو دوست دارند ، امروز که fatf تصویب شد خیلی غمگین بودند ؟!
من از نوجوانی سخنان ازغدی را میشنوم وتمام سخنان ایشان بدین صورت هست که فقط ور غالب کلمات و جملات بسیار زبیا بیان میکنند مثلا در مقام عدالت اجتماعی از لا بلای کتابها جستجو میکننند که بله چنین باید بشود و چنان نباید بشود خوب کسی نیست به ایشان بگوید شما که دهها سال سخنرانی میکنی چرا مسولیت کاری را بعهده نمیگیری چرا فقط حرف میزنید و نصیحت میکنید . در ۱۴۰۰ حتما کاندید بشوید ۸۰ میلیون بشما رای خولهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
مثل بعضی اقایان که غیر متعظ نام دارند را امام خمینی فرمودند که اگر به این اقایان اداره یک نانوایی را بسپارید نخواهند توانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
ای کاش به همین نصیحتهای ایشان گوش میکردند و یا نه به نصایح رهبر گوش میکردند . برادر عزیز یک محقق کارش تحقیق است .
کسانی که بر مذاکره با آمریکا پافشاری می‌کنند، سرشان در آخور غربی‌هاست!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای کوثری اصولاً سر در آخور بودن کاری زشت ، مذموم و نکوهیده است ! حالا اگر این کار جنبه سیاسی و ملی هم پیدا کند خیانت و آب به آسیاب دشمن ریختن هم به آن اضافه می شود ! اما دردناک تر از همه این دو مورد کسانی هستند که با هیاهو و کردن و هوچی گری و مخالفت با این و آن دم از انقلابی گری میزنند و در حالی که خیل عظیمی از ملت برای حقوقهای یک میلیونی باید کلی خفت و خاری را تحمل کنند دهها میلیون حقوق مشخص و قانونی و مبالغ معتنابهی امتیاز و رانت را برای خود برمیدارند ، برای اینگونه آدم نما ها دیگر سر درآخور و جیره خور اجنبی و رذل و نامرد جملات کوچکی است ! خدایا شر نا اهلان و نامحرمان را از سر این ملت و انقلابشان کوتاه بفرما ، آمین یا رب العالمین
امشب شبکه مستند در مورد احداث راه آهن جنوب به شمال توسط مهندسین آلمانی نشان میداد که چقدر به کار و حرفه خود بها میدادند یعنی کاری که انجام دادند تا هشتاد سال ضمانت دادند انگار برای کشور خودشان کار میکردند و چند تا مهندس و کارگران زیادی در پروژه ها کشته شدند . ولی روس و انگلیس با بی طرفی ایران به کشور ما حمله کردند و خسارت زیادی ببار آوردند سوال این هست چرا اعلام خسارت از این دو کشور نمیشود . چرا هنوز رابطه سیاسی و اقتصادی داریم . چرا
خدا رو شکر در تحریم خود کفا شدیم
همه این جار و جنجال ها و بازیها آخر به این ختم میشه که دلار میشه همون هفت هشت هزارتومانی که دولت میخواست و همه چی به خوبی و خوشی تموم میشه!
فقط ملت بدبخت باید با اینهمه گرونی بسازند
به باور ،من ،شفاف ترین سایت خبری که هم نظر سنجی دارد ،و هم نظر دهی دارد ،و اجازه به مخاطبان خود میدهند نظرات خود را بگویند ،همین سایت وزین تابناک است ؟ ای کاش مسولین سایت متن کامل FAFT و CFT را برای خوانندگان خود منتشر کنند ،و از خوانندگان خود بخواهند مانند نمایندگان رای مثبت ،و منفی بدهند ،و در پایان از دو کارشناس بیطرف بخواهند تحلیل خود را از این رای گیری بیان نمایند ؟ چونکه اکثریت مخالفین لایحه از طیف رقیب ،ویا مخالف دولت هستند ؟، و بنوعی مخالف مردم میباشند ؟ و دیگر اینکه اکثر مردم ایران بر این باور هستند که دلالی ارزی ،و گرانی سکه ،وطلا و در پی آن افزایش قیمت اجناس توسط همین طیف ضد دولتی ،و یا ضد مردمی صورت گرفته ،و میگیرد ؟
اف ای تی اف به ضرر ماست چون قرار تحریم بشیم بس عراقچی سوال شد ایا بعد اف ای تی اف مثلا میشه یه نهادی که از دولت پول میگیره را تحریم داخلی کرد اقای عراقچی در جوابی غیر منتظره بله میتونن خودتون تهش بخونید اگه تا دیروز نمی ذاشتن از یک سی مغازه خرید کنیم دیگه الان درجیبه گل میگرن
یه سوال کنم کسی به ذهنش نرسید چرا امریکا عربا سکوت کردن هیچی در مورد اف ای تی اف نمیگن و گذاشتن دولت در ارامش تصویبش کن کسی به این ماجرا فکر کرده حتی تابناک به ذهنش نرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
جوابسئوال:چون با مخالفتهای داخلی نیازی نمیدند که خودشان دخالت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
بابا چه ذهن خلاقی داری تو!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
شما دایم المتوهمین دنبال چی هستبن
آقای رضوی من دفاعی از شورای اصلاح طلبان ندارم.خود را اصلاح طلب می دانم اما دعواهای شما را بی ارتباط با توقعات و انتظارات مردم و تعریف اصلاح طلبی قلمداد می کنم‌‌.
بگذریم ،اما واقعا کویت و عربستان را به این راحتی می شود در یک کفه قرار داد؟ آیا همه جمع بندی هایتان همین طوری است؟
پاسخ ها
جواب به اصطلاح آقای رضوی
| France |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
در جواب این به اصطلاح آقای رضوی باید گفت حتما یک سر به عربستان و کویت بزن و شهرهای اونجا رو با ایران مقایسه کن در ضمن ارزش پول ملی و درامد سرانه مردم همین کویت رو مقایسه کن با ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
اصلاح طلب کیلویی چنده
امروز اقای ذالنور دنبال شفافیت رای بود نکنه میخواهید با تیم نوجوانان اصلاحات مسابقه بدید ؟! از تیم امید که ۳۰ بر صفر شکست خوردید تو تهران ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
میخواسته به جناب جنتی کمک کنه و کارش رو راحت کنه
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
لیست امید = لیست ناکارامدان
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
جالبه امروز اکثر خبرگزاریهای اصولگرا دنبال افزایش قیمت ارز بودند ؟! یه عده حاضرند ملت نابود بشن تا اهداف جناحیشون محقق بشه ؟! خدا خودش به داد ملت مظلوم برسه ،؟!
fatf یعنی شفاف سازی. از چی میترسید؟
جالبه که این نمایندگان مردم با رای گیری علنی و اعلام رای نمایندگان مخالفت کردن!!!کجای دنیا اینقدر شفافیت و صداقت وجود داره به نظرتون؟ مامیتوانیم!ما رکورد زدیم...
متاسفانه دوست و دشمن به شورایی محترم نگهبان می تازد .هرکدام به نوبه خود مسئولیتی در قبایل مردم ]جامعه و کشور دارند دارند.متاسفانه عده ای در مجلس ازترس بیگانه به قوانین رای میدهند ولی در شورای نگهبان بدون ترس و واهمی وبا تطبیق با موازین شرع و صلاح کشور مقتدرانه نسبت به آن ایراد ویا تائید می نمایند . اینگونه نباشد هرکسی صاحب تریبونی شد به این شورا بتازد. حدو حدود خودمان را بدانیم .برای من جای سوال است قانون در مجلس تصویب و به تائید شورای نگهبان می رسد وبه دولت ابلاغ میگردد و دو.لت آن را اجراء نمی کند ودر مجلس نیز معاونتی برای پیگیری آن متاسفانه نیست کسی بر آن اعتراضی نمیکند وبر تریبون نمیدمد که چرا اجراء نشد.این را بدانیم بازند و برنده به اجراء درآمدن قوانین در کشور مردم نظام است .نه اینکه به قوانین تفننونی رای دهیم و ازسر خودمان بازکنیم و وقتی شورای نگهبان آنرا رد کرد بگوئیم ما که به قانون رای دادیم ولی شورای نگهبان آن را رد کرد و جامعه را برعلیه این شورا بشورانیم .واز اصطلاحات سیاسی در تصویب قوانین کشور خود دار ی کنیم واین را بدانیم هم زمین مجلس بزرگتر است وهم تعداد نفراتشان و بالطب تعداد گل خود آنان بیشتر ازشورای نگهبان است.
بنزین لیتر 6 هزار تومن زودتر انجام بدید.
بنظر من در چنین روزهای حساس و سرنوشت سازیست که ملت شهید پرور ایران اسلامی قادر خواهد بود که در خانه ملت خادمین را از خائنین که با رأیشان به مجلس رفتند تا بنفع ملت و مملکت انجام وظیفه کنند را بهتر تشخیص دهند....تا وقتی که برخی در مجلس هستند خبرهای ناگوارتر از اینها خواهد بود در راه هست..
آقای زاهدی لطفا دهنت آب بکش.
اف ای تی اف فقط یک کنوانسیون شفافیت مالی است که اکثر کشورها به آن پیوسته اند.ماعادت کرده ایم به توهم توطیه.انگار تمام دنیا بیکارندوفقط دارند برای ما طرح ونقشه میریزند.آقای زاهدی وامثال وی با درآمدهای چند ده میلیونی چه خیالی دارند که برسر تولید واقتصاد کشور چه می آید؟شما را به خدا بس است سفسطه بازی.آخه این موضوع چه ربطی به تحویل دادن سردارسلیمانی داره؟
سردار یک نظامی شناسنامه داراست که درجهت منافع ملی کار نظامی انجام میدهند.
انشالله باتصویب شدنش نون بیادسرسفره افرادکم درامد
از مالفان همین بس در مصاحبه از اعتراض کنند گان وقتی پرسید که ایا میدانی این اف ای تی اف چیست گفت نه وی میدانی چکار میکند گفت نه چه ضرری دارد گفت نه مشت نمونه خروار متنی نوشته اند بدست ملایی دادند ودانشجویی که برو بالا این را بخوان واز تظاهر ککندگان پیش ساخته دعوت به همکاری گردید وجو را بهم بزنند قرادادالجزایر وقتی بسته شد هیچکس نفهمید چه شد ملاقای ژنرال امریکایی کسی نفهمید چه شد 598 را کسی نفمید چرا وفقط عده ای با استفاده ابزاری برای کوبیدن طرف مقابل استفاده دارد ما در این دنیا زندگی میکنیم باید با دیگران ارتباط داشته باشیم پیشنهاد به اقایان مخالف رابطه با دنیا ومخالف همه چیز پیشنهاد میکنم دور ایران را دیوار بکشند وبا همه دنیا اگر راست میگویند قطع رابطه کنند ودر داخل هرچه میخواهند بکنند
دولت که cftرا به مجلس برده میگوید ضمانتی نمیدهیم .چطور مطهری محکم عنوان میکند که گشایش اقتصادی ایجاد میشود؟ در مورد برجام هم همین سخنان امیدوار کننده را شنیدیم . اینطور پیش رود کشوری بدون ارتش خواهیم داشت .اصلا چیزی که ضمانت اجرایی ندارد و سودی را تضمین نمیکند چرا باید برای تصویب به مجلس ببرند؟ برای یک کار تجاری و عقد قرار داد یک کاسب کلی تحقیق میکند و سود آنرا برآورد میکند اگر سود نداشته باشد قراردادی نمیبندد چرا برای یک مملکت تضمینی وجود ندارد ولی قرارداد بسته شود؟
از تابناک میخواهیم که نظرات کاربران را به نمایندگان مخاتف aftf اعلام کند و به انها مانند زاهدی .نقوی .و بقیه مخالفان بگوید که مردم همه موافق اجرای معاهدات بین المللی هستند ..شمها چوتن منافعتون در خطره مخالفت میکنید ...این طرز تفکرات قرون وسطایی را کنار بزارید ...مردم خسته شدند مردم ارزونی و رفاه و امنیت و ارامش میخواهند .....شماها و فرزندانتان و اقوامتان وضعشون خوبه .مردم بیچاره شدند .
خنده دارترین حرف، حرف مطهریه! بابا جان ، خود ظریف می گه نه من و نه رییس جمهور هیچ تضمینی نمیدیم که با تصویب این لایحه گشایشی در امور کشور حاصل بشه، اونوقت علی خان مطهری متوهم شده که مخالفان تصویب از ترس این که گشایشی در اقتصاد کشور ایجاد بشه و چون می خوان دولت زمین بخوره، مخالفت می کنند!!! متاسفم از این همه بی تقوایی و شیطنت
فریاااااااااااااااااااااااااااد
چرا سازمان بنادر و دریانوردی بندرامام پذیرفته شدگان نهایی آزمون فراگیر 96 را بعد از گذراندن و قبولی در تمامی مراحل کتبی، حضوری، مصاحبه، پزشکی، اخذ مدارک و ..... دعوت به کار نمی کند
چند سال باید بگذرد؟
من از مجلس محترم به خاطر قانون ام پی تری تشکر می کنم. بابا پول ملت به جیب افرادی دیگر میره!
چقدر درد داره
چقدر دردر داره ببینی کشورت ، زادگاهت ، میهنت و عشقت رو دارن اینجوری به باد فنا میدن بره
خیلی درد داره بخدا

هنوز تصویر اون طلبه که بخاطر تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام به نشانه اعتراض با خانواده ش توی سرما شب تا صبح جلو مجلس تحصن کرد جلو چشممه

آقایون هیچ کس قبول نکردند که با برجام قرار نیست هیچ مشکلی حل بشه
همشون از بح بح و چح چج بودن برجام میگفتن و مست برجام شده بودن
کو کجاست؟؟؟ مرحوم برجام رو میگم کو کجاست؟؟؟
اینکه دولت حسن روحانی میخاد با تنفس مصنوعی اروپایی چند صباح بیشتر برجام رو زنده نگه بداره حکایت دیگریست
اما
اما دوستان اینکه ظریف در صحن مجلس اعتراف میکند که با تصویب اف ای تی اف من و رئیس جمهور هیچ تضمینی برای حل مشکلات نمیدهیم و تصویب این قانون فقط یک بهانه رو از آمریکا میگیره اینو کجای دلم بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا نمایندگان مجلس ما چشون شده چرا اینقدر تغییر کردن؟؟؟؟؟
یعنی فقط بخاطر رفع یک بهانه میخاید این قرارداد ننگین رو به کشور تحمیل کنید؟؟؟؟؟؟؟

عزیز دل برادر ای نماینده محترم مجلس اون برجامی که آقا میگفتن خوبه عالیه آفتابه تابانه و فلانه و بهمانه گفتن با برجام ایران گلستان میشود اومدن تو خیابونا بخاطر تصویبش رقصیدن نتیجه اش شد این ؛ اینکه از همین الان معلومه خودشون دارن میگن هیچ تضمینی نمیدیم برای حل یک مشکل پس چرا تصویب میکنید پس چرا رای مثبت میدید؟؟؟؟؟؟
آدم مومن که از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه ، میشه؟؟؟؟؟

میخاید برای دشمن شفاف سازی کنید به چه قیمتی؟؟؟؟؟
در مقابل چیو میخاید بگیرید؟؟؟؟؟؟؟
الله اکبر آدم هنگ میکنه از تصمیم این نمایندگان

لااقل رای خودتون رو هم شفاف کنید که ما خودی رو از غیر خودی تشخیص بدیم و در انتخابات آتی مجلس بدونیم به کی باید رای بدهیم و به چه و کسی نباید رای بدهیم

اسامی مخالفان و موافقان اف ای تی اف رو بدید به رسانه ها

این حق مردم هست که نماینده شون رو بشناسند و بدونند نماینده شون با خط فکریشون میخونه یا نه

بله برادر این حق منه که بدونم نماینده ای که انتخاب کردم با عقیده فکری من همخوانی دارد یا ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر داشت که انتخابات آتی مجلس بهش رای میدم
نداشت دفعه بعد بهش رای نمیدم

آقایان نمایندگان مجلس شما که از شفاف سازی در مقابل دشمن واهمه ای ندارید چرا از شفاف سازی در مقابل مردمی که به شما رای داده و انتخابتان کرده اند واهمه دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس به طرح شفافیت آرا نمایندگان هم رای بدید

شفافیت حق دشمن نیست ؛ شفافیت حق مردم است آنهم با تصویب طرح شفافیت آرا نمایندگان

کدوم مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین مردمی که ۸ سال دست خالی جنگیدن
همین مردمی که جوانان و نوجوانان مث دسته گلشون رو فرستادن جلوی توپ و تانک تا شما الان راحت روی صندلی مجلس تکیه بدید
همین مردمی که خون دادند و همین الان هم دارند خون میدن

کدوم مردم مردمی که در همه ی انتخاباتها با عشق به میهن پرشور پای صندوقهای رای حاضر میشن

شفافیت حق مردم عزیز ایران است نه حق دشمن

ما مردم منتظر تصویب طرح شفافیت آرا نمایندگان هستیم
((مدیر شبکه سه: رضا گلزار به انقلاب و نظام علاقه‌مند است ))
من شخصا اين هنرمندهاي بي غم رو اصلا قبول ندارم ول اين مدير محترم بعد از چند دهه از انقلاب چرا الان به اين نتجيه رسيدند كه اين جماعت مخالف انقلاب نيستند ؟؟!!!
يا شايد هم مدير محترم به جريان رئيسي و تتلو اقتدا كردن , كه انشالله عاقبتش خير باشه
نادر قاضی‌پور تصمیم مجلس را ترکمانچای خواند

نماینده ارومیه در نطق شفاهی خود گفت: امروز روز مهمی برای مجلس بود. از ساعت 6 صبح نمایندگان مشغول بررسی لایحه cft بودند. با اینکه مضرات تصویب FATF گفته شد اما دولتی‌ها بر تصویب این لایحه اصرار کردند و بالاخره عهدنامه ننگینی مثل ترکمانچای و پاریس تصویب شد

آقای قاضی پور نگرانه با تصویب لایحه قیمت گاوهای پسرش پایین بیاد???
نمایندگان مجلس اگر واقعا نماینده مردم هستند بایستی تا آخر از لایحه مورد تاییدشان حمایت کنند چون این لایحه نه خلاف شرع است ونه خلاف قانون ودرمقابل کسانی که ازتاریکی لذت میبرند چون دزدی وماهیگیری آسانتر است بایستند
آقا زاهدی این حرف شما چه معنی می ده؟
آقای کوثری خبر نداری سر چه کسانی در آخور شرقی ها است؟؟؟؟!!!!
همه به دنبال اینند که با یک طرح یا لایحه مشکلات کشور حل شود معجزه ای در کار نیست تا تک تک ماها کارهایمان را درست نکنیم تلاش نکنیم وجدان کاری نداشته باشیم اتفاقی نمی افتد
ف ز...!!!! :-)
ش ج
م ه
ب ز
و الا ماشالا
لامصب یکی دو تا هم که نیستن

خیلی جالبه دزدهای کلفت میلیاردی رو اینجوری نام میبرن اونوقت یه دزد جیقیله باید کامل شناخته بشه با هفت جد و آبادش
اصلا یه سوال: این آقا که الان گرفتنش چی میشه؟
مگه آقای رحیم پور ازغدی متخصص مسائل حقوق بین الملل هستند که در این موارد اظهار نظر می کنند.
حرفهای آقای هاشمی طبا کاملا صحیح هستند. واقعا استاد فرصت سوزی هستیم. خواهش میکنم منافع جناحی را به مصالح کشور ترجیح ندهید و به فکر مردم باشید.
باید ژنهای خوب ممنوع الخروج گردند تا ما نتوانیم این سرمایه های عظیم را از دست بدهیم....
بازم دم اون نماینده گرم که از ریختن اشک هم برای مردمش ابا نداره ، اون آقایونی که توی مجلس خوابن ودنبال باند وباند بازی و ..... جطور ؟ یا دنبال عکس گرفتن با نماینده اتحادیه اروبا ! زنده باد دکتر دهمرده
درود بر آقایان علی لاریجانی و مطهری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
اره خب حتما درود
درود بخاطر اینکه به جای اینکه به سیستان و بلوچستان و امثالهم برسند به فکر بهانه گرفتن از دشمن هستند.
اگر پول ایران را نداده بودن به لبنان و عراق و سوریه الان نماینده سیستان و‌بلوچستان گریه نمیکرد
تو که نذر کردی حساببتو ببندن
چرا از اول حساب باز کردی؟
آخه هر کسی را بهر کاری ساختن
یوهویی جو گیر میشن بعد توش میمونن مجبور میشن پولو قلمبه بدن یکی دیگه کار را براشون انجام بده که اونم یه جور دیگه میخواد بخوره. و ....
چیه حالا چش دوخیتن به طلای ملت
کاربر محترم ۹'۸ درد دل زیادی کردی در مورد برجام گفتی و هنوز به فواید آن که حق داشتن از انرزی هسته ای هست را نمیبینی . چرا چون آن‌تعصب جناحی اجازه به شما نمیدهد چطور هست که دیگر کشورهای دور و برت این حق را ندارند . آیا آنها هم از فردا شروع به غنی سازی کنند تکلیف سازمان ملل چیست یعنی هر کی به هر کی هست صبح زود بیدا شد شروع به غنی سازی اتم کنند بعد تکلیف خاورمیانه چی میشود . ولی سوال اصلی این هست که حتی تو مناظره دیشب من دیدم اصولا اینطوری هست که ایران بعد از انقلاب دوست ندارد در قرار دادهای بین الملی عضویت پیدا کند ولی میخواهد خودش قانون بنویسد یعنی میگوییم خودمان بهترش را داریم
آقای زاهدی شما حاضرید در صورت تصویب کامل CFT و عدم تحویل حتی یک سرباز این مملکت بیائید و از همین تریبونهایی که دارید بگوئید حرفهای من حرف اشتباه بوده و از مردم به خاطر وقت سوزی معذرت خواهی کنید
دوشنبه ۱۶ مهرساعت ۱۳:۱۵
دلار ۱۴۴۰۰ تومان !!!
سلام.تفاوت قبول fatf برای مردم عادی اینستکه حداقل امید دارند که میزان سرریز بخور بخور توسط آقازاده ها و ژنهای خوب غربگرا برای مردم در صورت قبول آن از حالت سرریز توسط آقازاده ها و ژنهای خوب شرقگرا بیشتر باشد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان