بازدید 5993
سوژه

دو برنده آشنای دعوای استقلال با حسینی را بشناسید

قلعه نویی جرات نکرد که قدم پیش بگذارد و قبل از شروع فصل او را به سپاهان ببرد اما حالا دیگر کسی امیر را مقصر نمی داند. او دخالتی در این جدایی ندارد ولی به محض اجرایی شدن آن ، حسینی را به اصفهان می برد. با پول بیشتر و جایگاه فیکس...
کد خبر: ۸۴۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 07 October 2018

پس از بازی با نفت مسجد سلیمان، دروازه بان ذخیره که گفته می شد دیگر قرار است به ترکیب اصلی برگردد، تحت فشار روانی شدید، اعلام کرد نیم فصل می خواهد از استقلال برود و سپرست و معاون باشگاه هم علیه او در رسانه ها و خیلی علنی داد سخن سر دادند تا دیگر همه در جریان شکاف عمیق درون تیم قرار بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال که فصل گذشته از سوی وینفرد شفر به بازی گرفته شد، تصور می کرد که حضورش در ترکیب اصلی تیم به معنای این است که مهدی رحمتی به طور کلی کنار رفته و هیچ کس جلودار او نخواهد بود.در این فصل اما معلوم شد این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و این مربی آلمانی، ناگهان همان دروازه بان نیمکت نشینی که خودش، او را به ترکیب اصلی آورده بود دوباره به نیمکت ذخیره ها تبعید می کند.
در این میان اما چه کسی در این میان برنده بازی شد؛ استقلال یا حسین حسینی؟ یقینا هیچ کدام از این دو برنده نیستند! استقلال گلر مطمین و آینده دارش را از دست می دهد و حسینی هم فرصت بزرگی در تیم محبوبش را... برنده این نخست جدال بی تردید کاپیتان سیدمهدی رحمتی است که خیلی ها فکر می کردند کار او فصل گذشته در استقلال تمام است اما رحمتی آهسته آهسته و با صبر به ترکیب اصلی و قلب شفر برگشت، دروازه بان مورد اعتماد شفر شد و یک جوان دیگر را هم از سر راهش برداشت؛حالا اگر حسین حسینی برود، مهدی رحمتی دروازه بان بی رقیب استقلال است و می تواند با خیال راحت چند فصل دیگر هم شماره یک استقلال باقی بماند!

بعد از او اما امیرقلعه نویی که کاشف این گلر بود و اکنون در سپاهان کهکشانی یک گلر بزرگ کم دارد، برنده است. قلعه نویی جرات نکرد که قدم پیش بگذارد و قبل از شروع فصل او را به سپاهان ببرد اما حالا دیگر کسی امیر را مقصر نمی داند. او دخالتی در این جدایی ندارد ولی به محض اجرایی شدن آن ، حسینی را به اصفهان می برد. با پول بیشتر و جایگاه فیکس...

دو برنده آشنای دعوای استقلال با حسینی را بشناسید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار