بازدید 28819
۷
حاشیه

توهین جنجالی ژاوی به بازیکن جوان پرسپولیس

پس از بازی به طاهرخانی گفتم ژاوی بزرگتر از توست و نباید با او بحث می کردی که طاهرخانی گفت ژاوی بینی من را کشید و جمله‌ای با مضمون اینکه «کوچولو، اینجا چه می‌کنی» به من گفت!
کد خبر: ۸۳۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 05 October 2018

مدیرعامل پرسپولیس جزییات کل کل حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جوان قرمزها با ژاوی هرناندز کاپیتان معروف السد را فاش کرد که باعث تعجب رسانه ها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گرشاسبی درباره جملاتی که طاهرخانی در انتهای مسابقه با ژاوی ردوبدل کرد، گفت: پس از بازی به طاهرخانی گفتم ژاوی بزرگتر از توست و نباید با او بحث می کردی  که طاهرخانی گفت ژاوی بینی من را کشید و جمله‌ای با مضمون اینکه «کوچولو، اینجا چه می‌کنی» به من گفت!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه شجاع خلیل‌زاده با بازیکنان حریف درگیر بود، خاطرنشان کرد: بازیکنان حریف خیلی پرخاشگر بودند و حرف‌های پرخاشگرانه می‌زدند. آنها انتظار داشتند که پرسپولیس را با ۴،۳ گل شکست دهند و در رسانه‌های قطری هم چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شد. آنها وقتی دیدند حریف قدرتمندتر از این حرف‌هاست، به اعتراض روی آوردند و شجاع شجاعانه مقابل آنها ایستاد.

جمله جنجالی ژاوی به بازیکن جوان پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
طاهرخانی هم میگفت بابابزرگ بدبخت واسه یه ذره پول تو این تنور نونوایی چکار میکنی ای از تاریخ مصرفت گذشته؟
زنده باد پرسپولیس
بازیکن ما زبانش اینقدر خوبه که متوجه شده؟د
یه طور گفتی‌ توهین که فکر کردم هزاران فحش رد و بدل شده
با اين عرب های اطراف خلیج فارس بايد در هر جا مقايله به مثل كرد
تهران کوچولو رو نشونشون میدیم
اتفاقا حرف قشنگی زده طاهرخانی باید بزرگی خود را بیاموزه وعیبش تنها سر پایین بودنه و ندیدن اطراف خود که موقعیت و جاگیری و دید خوب میتونه به بزرگتر شدنش کمک کنه بازی دویدن نیست یا تکنیک داشتن بزرگ شدن همراه با فکره و انالیز کردن خود کاری که شجاع نیاموخته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار