بازدید 6229
برانکو بدون ترکش سراغ نیمه نهایی آسیا رفت، شفر به نباختن راضی شد

استقلال 0 - پرسپولیس 0؛ دربی بی کیفیت، پر از خطا ، بدون گل

با تساوی این دربی بی کیفیت، پرسپولیس قبل از مصاف حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، 16 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی لیگ بازگشت اما استقلال که قاعدتا باید برای جبران عقب ماندگی در لیگ روی به حمله می آورد، بدون دغدغه هجوم به دروازه حریف، به تساوی رضایت داد و حالا با 8 امتیاز در رده هشتم ایستاده است.
کد خبر: ۸۳۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 27 September 2018

هشتادوهشتمین دربی استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر هجدهم فوتبال با نمایشی بسیار ضعیف ، پربرخورد، بدون کیفیت و کسل کننده با نتیجه تساوی صفر - صفر خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، مهمترین مصاف فوتبال باشگاهی ایران از ساعت 18:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و این بازی که در سطح کیفی بسیار نازلی برگزار شد، با کمترین خطر روی دروازه ها و جنگ خسته کننده دو تیم در میانه میدان، مساوی بدون گل تمام شد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام (الحاجی گرو - 46)، مرتضی تبریزی (مهدی قائدی - 83) و روح الله باقری (اللهیار صیادمنش - 58).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (شایان مصلح - 39)، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (آدام همتی - 78)، سیامک نعمتی (امید عالیشاه - 68)، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

با این تساوی پرسپولیس قبل از مصاف حساسش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، 16 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی بازگشت اما استقلال که قاعدتا باید روی به حمله می آورد، بدون اینکه زحمت حمله به دروازه حریف را به خود بدهد به تساوی راضی بود و حالا با 8 امتیاز در رده هشتم ایستاده است.

مهدی رحمتی امروز چهاردهمین دربی خود را پشت سر خواهد گذاشت تا باسابقه ترین بازیکن استادیوم آزادی در بازی امشب باشد.کاپیتان های دو تیم استقلال و پرسپولیس هر کدام به دلایلی عجیب از سوی کارلوس کی‌روش از تیم ملی دور مانده‌اند تا از این حیث مشترک باشند. در پایان نیمه، برانکو و شفر هر کدام اعتراض شان را به شکلی به تیم داوری نشان دادند. شفر با لبخندی ملیح به سمت داور چهارم رفت و نکات مدنظر را منتقل کرد و سپس راهی رختکن شد.

دقیقه 2: احمد نوراللهی از سمت راست ارسالی خطرناک روی دروازه استقلال داشت که ضربه سر علی علیپور از کنار دروازه مهدی رحمتی به اوت رفت.

دقیقه 11: ارسال فرشید اسماعیلی از روی ضربه ایستگاهی توسط کمال کامیابی‌نیا به صورت ناقص دفع شد که توپ برگشتی را روح‌الله باقری به سمت دروازه شلیک کرد. علیرضا بیرانوند موفق به مهار شوت باقری شد.

دقیقه 25: آرمین سهرابیان با خطا روی علی علیپور کارت زرد داور را مقابل چشمان خود دید.

دقیقه 29: بشار رسن در سمت راست احمد نوراللهی را صاحب توپ کرد. این بازیکن قصد داشت با پاس عرضی مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت گلزنی کند که البته پاس او در آستانه ورود به دروازه بود که پیش از این اتفاق مهدی رحمتی توپ را با پای خود متوقف و سپس به صورت کامل در اختیار گرفت.

دقیقه 38: حسین ماهینی خطایی روی طارق همام انجام داد که پس از برخورد با این بازیکن به شدت مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

دقیقه 47: پژمان منتظری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 59: اللهیار صیادمنش از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که البته توپ او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 62: احمد نوراللهی در حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه استقلال شد و از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد که توپ او در چارچوب نبود.

دقیقه 64: پاس بلند پشت مدافعان استقلال به علی علیپور رسید که این بازیکن نتوانست کنترل خوبی داشته باشد، اما موقعیت خطرناکی روی دروازه سیدمهدی رحمتی ایجاد شد که در نهایت رحمتی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 65: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه پرسپولیس نظم دفاعی این تیم را به هم ریخت و موقعیت مناسبی برای گلزنی پیدا کرد، هرچند ضربه او توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 77: استقلالی‌ها در موقعیتی مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شدند، اما علی کریمی نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه 85: کرنر ارسالی از سوی بشار رسن موقعیت خوبی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد که ضربه سر کمال کامیابی‌نیا راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 1+90: شجاع خلیل‌زاده به دلیل اعتراض شدید به تصمیم علیرضا فغانی، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 2+90: روزبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
این فوتبال فقط گردش مالی داره دیگه هیچی نداره.کاملا به همه چیز دیگه مملکت میاد
تبانی ، تبانی / کلک اصفهانی
شما دیگه دلتون به چی خوشه!!
فوتبال ایران ملغمه ای از حب و بغض و تنگ نظری و قانون شکنی است ، نه قانونمندی غرب را داریم نه معرفت و غیرت
شرق را . بازیکنی که میلیاردها تومان از بیت المال پول می گیرد ، یک سانتر نمی تواند انجام دهد و مربیان نامدار دو تیم
سرخابی هیچ تاکتیک مشخصی ندارند حیف از وقت و پول و
انرژی دهها هزار تماشاگری که برای دیدن این جنگ زرگری به هدر رفت
اون بدبختهایی که رفتن ورزشگاه تو این اوضاع
نتيجه بازي تباني بود
بخاطر گروني كه مردم تو استاديوم آشوب نكنن بازي رو توافقي مساوي كردن
از مردم تعجب میکنم !وقتی میبینند این دو تیم در دبی کیفیت لازم برای یک بازی خوب را ندارند برای چی به استادیوم میروند مگر این که فقط دنبال کری خونی برای یکدیگر باشند
وقتش رسیده است که علیرضافغانی ازداوری بازنشسته شوداگر یک داور جوان مثل دکتر بیژن حیدری ویاصفائی بجای فغانی بود بهترازفغانی بود فغانی بی طرفانه قضاوت نکرد وبه نفع استقلال قضاوت کرد فغانی یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت وباید تحت هر شرایطی وبه هرنوع که نگاه کنی باید سهرابیان ویکی دیگر ازاستقلالیها را باید احراج میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
اگر فغانی یکی الی دو بازیکن را احراج میکرد بازی بهترمی شد وبرحوردها کمترمی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
دوست عزیز چند تا «باید» نوشتی؟؟؟ احیاناً این بایدها رو در مورد پرسپولیس نمی شه بکار برد؟؟؟؟
با توجه به نوع بازی سرخابی های تهران نشین ، بهترین فرصت همین روزها است تا ورزش جدیدی به نام ( تکواندو با توپ ) ابداع و به فدراسیون های آسیایی معرفی تا در بازیهای آسیایی بگنجاند و برای آینده ورزش ما مدال آور باشد . مثل اندونزی که اخیرا همین کار را کرد .
در هیچ کجای دنیا اینجوری راگبی رو مثل ساکر بازی نمی کنند . اونهم به یه توپ گرد!!
من از اول می دانستم بازی با توجه شرایط اقتصادی کشور، مساوی میشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر