بازدید 6557
سوژه

هزینه چندده هزاردلاری شکایت استقلال درCASازکجا؟

کد خبر: ۸۳۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 08 September 2018

فدراسیون فوتبال در حالی که بر اساس قوانین داخلی و احکام مراجع و ارکان قضایی خود تصمیم به پیروزی پرسپولیس در سوپرجام داده است اما استقلالی ها همچنان اعتراض دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، آبی ها می گویند این حکم غیرقانونی است و می گویند مسئله را نه از درون فدراسیون فوتبال که از طریق شورای حکمیت ورزش در سوئیس پیگیری می کنند. آنها بر این باورند چون بازی سه روز قبل از انجام به حکم فدراسیون لغو شده، بر اساس قانون فیفا و اساسنامه باید تجدید شود اما ارکان قضایی فدراسیون به صورتجلسه و جلساتی تاکید دارند که در آنها نماینده استقلال تاکید کرده است آبی ها در دربی شرکت نمی کنند و شورای تامین هم به دلیل امنیتی بودن کشیدن کلی جمعیت به ورزشگاه آزادی و لغو بازی به دلیل حاضر نشدن یکی از تیم ها چاره ای غیر از لغو پیش از بازی مسابقه نداشته است.

هزینه چندده هزاردلاری شکایت استقلال درCAS ازکجا؟

این استدلال هایی است که آبی ها امروز قبولش ندارند و می گویند نماینده شان حتی صورتجلسه شورای تامین را هم امضا نکرده است. حالا آنها رای را غیرقانونی خواندند و تهدید به شکایت به شورای حکمیت ورزش می کنند. جایی که فقط تشکیل پرونده برای شان ۱۰۰۰ دلار هزینه دارد و ادامه کار توسط استخدام وکلای خارجی یا داخلی، که باید پول بلیت های رفت و برگشت به سوییس و اقامت در هتل ها را هم به آن اضافه کرد، به چند ده هزار دلار  هزینه می رسد. آیا این پول را فتحی از جیب خودش می پردازد؟

مدیران فعلی استقلال که دنبال اثبات عرق و تعصب شان به استقلال هستند، بر این باورند اقلا تا یک سالی که این پرونده آنجا در جریان است، فدراسیون نمی تواند کاپ جنجالی را به قرمزها بدهد! یعنی فقط با این استدلال بیت المال را خالی می کنند که از مظان اتهام خارج شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
از همونجایی که هزینه های خوزه و برانکو تامین شد.
حق ما استقلالی ها رو خوردن سه روز قبل مسابقه رای دادن به نظر نویسنده پرسپولیسی مطلب نباید از حقمون دفاع کنیم .نباید از مافیای داخلی فوتبال شکایت داشته باشیم؟ تا کی سرمون رو مثل کبک بکنیم توی برف. گذاشتن مدیر عامل قرمز برای استقلال و....حالا که یک استقلالی اصیل برای استقلال اومده میخواید بکوبیدش.
دفاع کردن از حق هزینه داره و ما حاضریم باشگاهمون اون رو بپدازه.
شما نمی خواد نگران باشی ، شما اگه دلسوز بودین این همه بخور بخور که آقا زاده ها کردن رو پوشش می دادین شما دلتون برای مردم نمی سوزه
باید از حقوق تیم دفاع کنند نکنن خیانت بزرگی کردن
این هزینه رو ناعدالتی به بیت المال تحمیل کرده نه مدیر محترم استقلال.. ضمنا هزینش رو هم خود طرفدار ها میدن شما نگران نباش
وقتی به آدم ظلم بشه وکسی هم گوشش بدهکار نباشه هزینه اش رو از زیر سنگ هم بیدا می کنن !
شما که 6 صفر باختین یه 3 صفر هم روش
یخ لازم شدی تابناک !
مشخصه خیلی دوست داری کاپ به پرسپولیس برسه. تعصب و جانبداری نویسنده مقاله از پرسپولیس کاملا مشخصه.
آقای تابناک چرا داری مغلطه میکنی؟؟؟ گجای دنیا برای احقاق حق باید بخاطر چند هزار دلار که مدیران استقلال در مقابل چندین میلیون دلاری که پرسپولیس تا به امروز بخاطر ضعف مدیرانش به بازیکنای درجه چندم پرداخت کرده , می خواهند هزینه کنند شده کند کردن تحویل جام به پرسپولیس؟؟؟ چرا این همه طرفداری ازپرسپولیسی می کنید که همه می دانیم چگونه در طی این چند سال صاحب مقام های قهرمانی مفتی شده
خوب کاری میکنند
باید از حق ۳۰ میلیون هوادار دفاع کنند
پواشم از جیب هوادار میره نه از جیب شما.
کاسه داغ تر از آش نشین لطفا
حق رو باید گرفت ، به هر قیمتی. ما هواداران حاضریم با اتحاد این پول رو تأمین کنیم . شما نگران نباشید ، دست به سوی شما دراز نمیکنیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر