بازدید 9689
۴
گزارش

اتهام جدید فرهادمجیدی متوجه کدام بازیکن استقلال است؟

فرهاد که ترک باشگاهش در دوره سرمربیگری مظلومی و رفتنش به باشگاههای عربی، این تیم را از صدر جدول لیگ در نیم فصل نخست به زیر کشید و قهرمانی را از استقلال دور کرد، این بار هم بعد از تکذیب دستیاری اش در استقلال توسط مدیران باشگاه جو روانی را با یک اتهام بهم ریخته است
کد خبر: ۸۳۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 08 September 2018

مجیدی دست بردار نیست و به رغم اعلام چندباره مبنی بر حفظ آرامش استقلال، بعد از شکست ابی ها مقابل السد با بیانیه یا پیام هایش در صفحه اجتماعی برای این تیم و بازیکنان و مدیرانش حاشیه می سازد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد که ترک باشگاهش در دوره سرمربیگری مظلومی و رفتنش به باشگاههای عربی، این تیم را از صدر جدول لیگ در نیم فصل نخست به زیر کشید و قهرمانی را از استقلال دور کرد، این بار هم بعد از تکذیب دستیاری اش در استقلال توسط مدیران باشگاه (که برای چندمین بار است که اتفاق می افتد)؛ در صفحه شخصی‌اش گفته که بارها از سوی وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره یا بخش‌های دیگر مدیریتی با او صحبت شده، اما حرفی درباره حضورش در کادرفنی زده نشده است. مجیدی موضوع اضافه شدن به کادرفنی را تکذیب کرد تا حرف و حدیثی درباره او ایجاد نشود و رسانه های هوادارش هم برای مدتی ساکت شده و از خبرسازی دست بکشند.

اتهام جدید فرهادمجیدی متوجه کدام بازیکن استقلال است؟

مجیدی همچنین در نوشته تازه اش یکی از بازیکنان فعلی استقلال را متهم کرده: «یک نفر در بین استقلالی‌ها که درون زمین درسرعت کم می‌آورد، اما بیرون از زمین با سرعت بالایی دسیسه به خرج داده و باعث جدایی دو بازیکن و همچنین جذب یک بازیکن مصدوم شده است...» حالا  ابهام اینحاست که منظور مجیدی از این فرد چه کسی است؟ سوال مهمی که تسنیم این روزها مطرح کرده این است که :«اگر مجیدی خودش نمی‌خواهد به کادرفنی استقلال اضافه شود، چرا باید یک نفر اقدام به چنین کاری کرده و فضایی ایجاد کند که گویا شفر نمی‌خواهد مجیدی دستیار او شود؟!»

مجیدی به طور واضح از این موضوع ناراحت و عصبانی است که برخی‌ها خواسته‌اند به شفر بگویند آمدن مجیدی یعنی جانشینی او در صورت عدم کسب نتیجه‌گیری... اما حقیقت این است که این شائبه بین برخی کارشناسان و پیشکسوتان استقلال هم به طور جدی مطرح است و نمی توان آن را کلا تکذیب کرد.

وقتی به صحبت‌های مجیدی دقت شود، تنها به بازیکنانی باتجربه در استقلال می‌رسیم، بازیکنانی که خودشان با مجیدی همبازی بوده‌اند. مجیدی البته اشاره کرده که برخی‌ با نام او بازی می‌کنند تا به اهداف‌شان در استقلال برسند. کسانی که به قول مجیدی دنبال شیطنت و اهداف‌ شخصی‌شان هستند تا هم استقلال ضربه بخورد و هم خودش. باید دید در نهایت ماجرای ادامه‌دار مجیدی و استقلالی‌ها به کجا کشیده خواهد شد و چه کسانی دنبال حضور او هستند و چه کسانی هم نمی‌خواهند شماره 7 پیشین آبی‌ها به این تیم بازگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کسی که دیپلم ندارد چطور سرمربی میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
چه ربطی داره مثلا قلعه نوعی و نکونام دکترا دارن
منتظری منظورش هست
منظورش حتما رحمتی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل