بازدید 28160
هزار و سیصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش عارف به ریزش در فراکسیون امید چه خواهد بود؟/چرا مطالبات کارگران به خیابان کشیده می‌شود؟/فیلم افشاگری رحیم مشایی منتشر خواهد شد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کنایه معنادار زنگنه در سخنرانی افتتاحیه پتروشیمی در عسلویه/نهاد نمایندگی رهبری، مسأله دانشجویان بازداشتی را پیگیری می کند/برخی جوانان به دلیل عدم توانایی در پرداخت یک سکه راهی زندان شده‌اند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 04 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه معنادار زنگنه در سخنرانی افتتاحیه پتروشیمی در عسلویه

امروز بیژن زنگنه وزیر نفت در هنگام سخنرانی مراسم افتتاح سه پروژه مهم پتروشیمی در عسلویه در حضور رئیس جمهور در هنگامی که می خواست آمار و اعداد مرتبط با پروژه های پتروشیمی و‌ محصولات آنان را بدهد، خواستار نمایش جدول و آماری مرتبط با گزارشش روی پرده سالن شد که به رغم اصرار او این اتفاق باتاخیر و اشتباه همراه بود. زنگنه وقتی وضعیت را اینگونه دید به کنایه گفت ما هر قدر تلاش کردیم این لپ تاب را در اختیار ما بگذارند نگذاشتند، مثل خیلی چیزهای دیگر که در پشت پرده است و اختیارش دست دیگران است این لپ تاب هم در پشت پرده قرار دارد و در اختیار دیگران است!

علت انتشار بوی نامطبوع در شیراز مشخص شد

صبح امروز انتشار بویی مشمئز کننده در محدوده‌ی جایگاه عرضه‌ سوخت پیرنیا، موجب آزار شهروندان شد. امیر بنی‌کرمی، مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس ضمن رد خبر منتشر شده در فضای اجتماعی مبنی بر اشتعال یکی از جایگاه‌های سوخت شیراز در مجاورت پل پیرنیا گفت: در سه کیلومتری این جایگاه یک کارخانه یخچال‌سازی است که ظاهرا از گازهای مخصوصی استفاده می‌کنند و تصاعد آن منجر به پخش بوی گاز در سطح گسترده‌ای تا خیایان‌های اطراف این کارخانه شده است. /ايسنا

خجسته: سران سه قوه هنوز تصمیمی نگرفته‌اند

خجسته، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: سران سه قوه تصمیماتی را که باید برای حل مشکلات معیشتی مردم می گرفتند تاکنون نگرفته‌اند. امیدوارم نتیجه سؤال از رئیس‌جمهور این باشد که سران سه قوه مخصوصا آقای رئیس‌جمهور به میان مردم برود و با توجه به مشکلات مردم راهکار ارائه دهند. فشارهای اقتصادی استخوان مردم را خرد می‌کند و آقای رئیس جمهور باید در جلسه سؤال از رئیس جمهور برنامه‌اش را برای حل مشکلات مردم مطرح می‌کرد. /اعتماد آنلاين

واکنش عارف به ریزش در فراکسیون امید چه خواهد بود؟

امید کرمانی‌ها در خبرآنلاین نوشت: هرچند انشقاق یا ریزش در فراکسیون امید هنوز در کلام است و به شکل فیزیکی این فراکسیون مجموعه مستقل و موازی دیگری را در کنار خود احساس نمی کند، اگر روزی واقعیت پیدا کند، دست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده بیش از پیش خالی می شود؛ بنابراین، نقش محمدرضا عارف در رفع این چالش و بحران تشکیلاتی بسیار مهم و کلیدی است، باید منتظر بود و دید آیا او همچنان از پاسخگویی به انتظارات هم اردوگاهی های خود عاجز خواهد ماند یا آنکه با تدابیر تاکتیکی از خود توانمندی مدیریت نشان داده و ورق را برمی گرداند.

چرا مطالبات کارگران به خیابان کشیده می‌شود؟

کاظم فرج اللهی، فعال کارگری به خبرآنلاین گفت: اینکه چه می‌شود که کارگران اعتراضات صنفی خود را به خیابان می‌آورند به نبود تشکل‌های مستقل کارگری که می‌توانند اعتراضات صنفی را کانالیزه و پیگیری کنند و عدم نتیجه‌گیری و وعده‌های توخالی که به آنها عمل نشده برمی‌گردد. آنها راه‌هایی را انتخاب می‌کنند که «کشیده شدن اعتراضات به خیابان‌ها» از جمله آنهاست. از کارگران نیشکر هفت تپه تا فولاد ملی اهواز و از کیان تایر تا هپکو و ماشین سازی اراک همگی به نوعی این تظلم‌خواهی را به خیابان‌ها آورده‌اند تا از نهادهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای پاسخگویی به مطالباتش کمک بخواهند.

نهاد نمایندگی رهبری، مسأله دانشجویان بازداشتی را پیگیری می کند

حجت الاسلام رستمی رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از ورود این نهاد به مسأله دانشجویان بازداشتی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده بخش قابل توجهی از پرونده های دانشجویی با حسن نظر مدیران ارشد و میانی دستگاه قضائی به شکل مناسبی در حال حل شدن است. /رجانیوز

پشت پرده شایعه رشوه گرفتن کمک داور داربی ۶۹ از استقلالی‌ها

مرتضی کریمی، داور داربی ۶۹ در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعه پول گرفتنش در این دیدار اظهار کرد: این خبر کذب محض است. یک مربی پس از داستان غش کردن محسن قهرمانی در دیدار پرسپولیس و سپاهان و صحبت علیه این داور بخاطر دوستی که با او داشتم، از من خواست تا علیه این داور مصاحبه کنم اما من این کار را نکردم. متأسفانه رفاقت یک خبرنگار با این مربی باعث شد چنین خبری روی خروجی یک خبرگزاری‌ برود. با پیگیری‌های من، این خبرگزاری مجبور به عذرخواهی شد و حتی آن خبرنگار هم از من پوزش خواست. اکنون یک روزنامه با استناد به همان خبر دوباره پرونده این قضیه را باز کرده، قرار است من و پرویز مظلومی فردا به دادگاه برویم تا از این رزونامه شکایت کنیم. من فردا از این روزنامه شکایت خواهم کرد و پرویز مظلومی تلویحا از من شکایت خواهد کرد و استنادش این روزنامه خواهد شد. در نتیجه اگر سندی موجود باشد، آن رسانه باید از خود دفاع کند. هیچ آدم عاقلی به گناه خود اعتراف نمی‌کند. اگر قرار بود من چنین کاری انجام دهم، حداقل رقمی می‌گرفتم که وضع زندگی‌ام عوض شود و پولدار شوم. این خبر اشتباه است و من فردا حتما دوباره آن را پیگیری می‌کنم تا با خاطیان این قضیه برخورد شود. علام اشتباه آفساید نوری، سهوی بود که ممکن است از هر انسان و داوری سر بزند، اشتباه اصلی را آن زمان انجام دادم که از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی نکردم و همین باعث شد، چنین قضایایی پیش بیاید.

فیلم افشاگری رحیم مشایی منتشر خواهد شد؟

دقایقی پیش، کانال محمود احمدی‌نژاد فیلمی سه دقیقه‌ای از رحیم مشایی منتشر کرده است که به گفته این کانال افشاگری او در خصوص مسائل پشت پرده است، در این فیلم مشایی از دستان پشت پرده صداوسیما می‌گوید، این کانال گفته است به زودی فیلم کامل این افشاگری را منتشر خواهد کرد.

مجلس به هیچ‌وجه اجازه افزایش قیمت بنزین را به دولت نمی‌دهد

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی گفت: مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را به دولت نمی دهد. کمیسیون انرژی پیش از سال ۹۷ و پس از آن اعلام کرد که با دو نرخی و چند نرخی کردن بنزین و افزایش قیمت مخالف است. مجلس و دولت هیچ طرحی مبنی بر افزایش قیمت بنزین، سهمیه بندی و چند نرخی کردن بنزین ندارد. عده ای با برداشت نامناسب رسانه ای موضوع دو نرخی کردن بنزین را مطرح کردند که به هیچ وجه صحت ندارد.

برخی جوانان به دلیل عدم توانایی در پرداخت یک سکه راهی زندان شده‌اند

اسدالله جولایی ضمن اشاره به افزایش تعداد پرونده‌های محکومان مهریه بدلیل رشد ناگهانی قیمت سکه گفت: افزایش پرونده‌های محکومان مالی در پی بالا رفتن قیمت سکه باعث شده است، بسیاری از محاکم بر پرونده‌های محکومان مهریه تمرکز کنند. معمولاً افرادی که در حال حاضر در زندان هستند، برای مهریه سنگین راهی زندان نشده‌اند و متأسفانه بیشتر این افراد نیز از قشر کارگر هستند و درآمدشان کمتر از دو میلیون تومان است و با توجه به اینکه اعسار آنها از سوی دادگاه پذیرفته شده‌است و به طور مثال به پرداخت ماهانه یک سکه محکوم شده‌اند، اما باز هم نمی‌توانند؛ حکم تعیین شده را اجرا و سکه را پرداخت کنند و برای 10 یا 20 سکه در زندان به سر می‌برند. / ایلنا

کالاهای اساسی بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته است

محسن بیگلری جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از همین جا به رئیس جمهور و تیم اقتصادی می‌گویم که یک روز از اتاق خود خارج شده و در میان مردم حاضر شوند. اینکه وضعیت اقتصادی مردم بسیار سخت شده است، متأسفانه سیر از گرسنه دیگر خبر نداشته و قیمت‌ها سرسام‌آور شده است. دولت باید دست از آمارهای غیرواقعی و دلخوش کردن به آنها بردارد، اکنون دیگر وقت مصاحبه و سخنرانی نیست و باید به صورت قانون وارد عمل شویم. متأسفانه میلیاردها دلار پول بیت‌المال در دست عده‌ای خاص بوده که با سوداگری خون مردم را در شیشه می‌کنند. من نمی‌دانم آقای رئیس جمهور شما چگونه شب سر بر بالین می گذارید، در حالی که ۵ میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور محتاج نان شب خود هستند. متأسفانه همه قیمت‌ها به ویژه کالاهای اساسی مردم بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته در حالی که دولت هیچ تدبیری برای آنها ندارد. آقای رئیس جمهور از نوسانات نرخ ارز اطلاع دارید، متأسفانه قیمت ارز امروز به ۱۳ هزار تومان رسیده، چرا تدبیری نمی‌کنید. /خانه ملت

غرضی: مردم از مدیران پیر و جوان خیری ندیده اند

سید محمد غرضی با اشاره به تصویب ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان گفت: طی چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، مردم تجربیات بسیاری از مدیران جوان، میان سال و پیر دیده‌اند، اما از هیچ یک خیری ندیده‌اند. داشتن تحصیلات دانشگاهی تنها زمینه را برای ورود افراد به کارهای تخصصی فراهم می‌کند، اما کمکی به بهبود وضعیت مدیریتی کشور نمی‌کند. /ايسنا

اجاره بهای آپارتمان، تهران گرانتر از کوالالامپور

در رده بندی شهرهای دنیا بر مبنای شاخص هزینه اجاره بهای آپارتمان، تهران در میان ۵۲۲ شهرجایگاه ۲۹۸ را دارد. شاخص اجاره بهای آپارتمان در این شهر برابر با ۱۹. ۰۶ اعلام شده است که نشان می دهد، قیمت اجاره آپارتمان در تهران تقریبا ۸۰ درصد ارزان تر از نیویورک است. متوسط شاخص اجاره بهای آپارتمان در تهران تقریبا مشابه شهرهایی مانند والنسیای اسپانیا، بمبئی در کشور هند و پاتایا در کشور تایلند است، ولی از واشنگتن ۵۰ درصد پایین تر و از ونکور کانادا۳۰ درصد پایین تر است. طبق این مطالعه شاخص اجاره بهای آپارتمان در کوالالامپور مالزی پایین تر از تهران و برابر با ۱۶. ۲۰ است. متوسط هزینه اجاره آپارتمان در تهران بالاتر از کبک سیتی کاناداست. / خبرآنلاین

هورالعظیم را آتش می‌زنند تا پول برق ندهند

عیسی کلانتری که امروز، سه‌شنبه، در پانزدهمین کنگره ملی «علوم زراعت و اصلاح نباتات» در موسسه تحقیقات و اصلاح نهال و بذر در کرج صحبت می‌کرد، درباره آتش‌سوزی‌های هورالعظیم در خوزستان مدعی شد که «هورالعظیم را آتش می‌زنند تا پول برق ندهند و این‌گونه برای ما گرفتاری ایجاد و به ما جفا می‌کنند.»

خبرگان در تهران، روحانی در عسلویه

پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) در حالی امروز در تهران آغاز به کار کرد که رئیس‌جمهور روحانی در آن حضور نیافت و برای افتتاح چند پروژه به عسلویه رفت. آیت‌الله هاشمی شاهرودی دومین غایب بزرگ این اجلاسیه بود.

برخی فکر می‌کنند اسلامیِ «جمهوری اسلامی» فقط برای حوزه است

آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: حوزه علمیه باید اسلام را در سطوح و ابعاد مختلف بشناسد و به جامعه معرفی نماید. حقیقت این است که پس از گذشت چهل سال، هنوز عده ای از مردم و مسئولین ما آگاه به ابعاد اسلام نیستند. برخی هم نظرشان این است که جمهوری اسلامی دو بخش است، جمهوری برای اهل سیاست و اسلامی برای حوزوی ها!

چرا عده‌ای نابسامانی‌ها را پای رهبری می‌گذارند؟

آیت الله احمد جنتی صبح امروز (سه شنبه) طی سخنانی در پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با تبریک روز مباهله اظهار کرد: اگر قرآن همیشه پیش روی ما باشد از تاریکی عبور می‌کنیم و به روشنایی می رسیم پس این کتاب الهی باید سرمشق و نور راه ما در همه کارهای اجتماعی، سیاسی و زندگی شخصی مان باشد. وی افزود: ما مسأله ای که الان گرفتارش هستیم این است که نابسامانی هایی که در مملکت است را به پای رهبری می گذارند، انگار که فعال مایشا در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی رهبری است و مجلس و دولت بیکاره هستند. باید مراقب باشیم که این نقشه شوم دشمن است، حال آنکه رهبری پیگیری اجرای برنامه هایی برای حل مشکلات کشور است.

تنها راه برون رفت از ابر چالش ورود رهبر است

پروانه سلحشوری در نطق مهمی امروز در مجلس گفت: به خدا پناه می برم و خطابم را مقام معظم رهبری قرار می دهم، زیرا اعتقاد دارم تنها راه برون رفت از ابرچالش های فعلی ورود رهبری برای نجات کشور است، همان گونه که ده سال پس از انقلاب در زمان امام خمینی (ره) نیاز به بازنگری قانون اساسی دیده شد و چنین نیز شد، اکنون از مقام معظم رهبری تقاضا دارم در مواردی که به نظر می‌رسد جمهوریت و اسلامی بودن نظام آن طور که باید در جامعه شکل بگیرد، صورت نگرفته به تغییرات در این حوزه ها کمک کنند.

خودسوزی مقابل شهرداری تهران

فردی صبح امروز (سه شنبه) با حضور مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت اقدام به خودسوزی کرد. عوامل شهرداری و پلیس با همراهی شهروندان حاضر در محل آتش را خاموش کردند و وی نجات پیدا کرد. به نوشته ایرنا، گفته شده علت این اقدام این شهروند، پلمب کردن مغازه اش بوده و شهرداری تاکنون در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است.

کدخدایی: نامه‌ها را برای کروبی می‌نویسند

سخنگوی شورای نگهبان در توییتر به نامه اخیر کروبی واکنش نشان داد. عباسعلی کدخدایی نوشت: متن روز‌های اخیر منتسب با آقای کروبی یادآور بیانیه‌های ایشان در سال ۸۸ است. متن‌هایی که از آن ایشان نیست و ظاهرا برای او می‌نویسند همانند تصمیماتی که برای او می‌گیرند،‌ ای کاش ایشان از حصر فکری اطرافیان در می‌آمد، خودش فکر می‌کرد! خودش تصمیم می‌گرفت و خودش می‌نوشت.

از شنبه تا دوشنبه ۱۸ درصد از ارزش دارایی‌ها کاسته شده

مجیدرضا حریری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح کرد: از شنبه تا دوشنبه ۱۸ درصد از ارزش دارایی‌های دارندگان درآمد‌های ثابت پایین آمده. قدرت خرید از سال گذشته تا کنون به یک سوم تقلیل پیدا کرده. در چنین شرایطی، سیاستگذار یا وجود دارد و بنا به مسائلی سیاست گذاری می‌کند و یا یک وادادگی در مقابل اتفاقات است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۷۴
میزان مشارکت در انتخابات مجلس آینده، 20 درصد هم نیست

خیلی ها فکر می کنند اصول گرایان 15 میلیون رای دارند، اما این اشتباه بزرگی هستش و اصول گرایان، حتی 4 میلیون رای هم ندارند

اصلاح طلب ها هم در مشارکت نکردن با هم متفق می شوند و یک تلپاتی نانوشته ای برای شرکت نکردن در انتخابات بینشان اتفاق می افتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
عدم حضور بالاخره موجب بالا آمدن عده ای خواهد شد و حضور پررنگ به مثابه رضایت از عملکرد مسئولین برداشت خواهد شد.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
چقدر بده که یه سری از خارج از کشور دانشجویان ایرانی رو پُر می کنند و میفرستند جلو و دست هیچ کسی هم به آنها در آنسوی آب ها نخواهد رسید و فقط و فقط آینده این دانشجویان تباه خواهد شد
دانشجویانی که چه در سال ۷۸ و چه در سال ۸۸ و نیز درسال ۹۶ نشان دادند که خیلی خیلی زود جو میگیرتشان و درصوریکه مؤدب ترین و باشخصیت ترین و با نزاکت ترین و حتی خلاق ترین معترضان در کشورهای اروپایی را دانشجویان شامل می شوند، در ایران تا تقی به توقی میخورد دانشجویان مشغول آتش زدن سطل زباله ها، شکستن شیشه ها و ایجاد مزاحمت برای مردم عادی اند !!!
یک خرده به خودمان بیائیم، یعنی همه چیزمان باید با دیگر کشورها متفاوت باشد ؟!
مسعود روحانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
بزرگترین مشکل بنده این هست که به فرض اینکه ما شرکت نکنیم نیز باز رای ما حساب می شود و رای هر فرد در درصد مشخص ضرب می شود .لذا فرقی دارد شرکت کنیم یا نکنیم به هر حال میگن حضور شکوهمند مردم
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
اونایی که به روحانی رأی دادند و موقع انتخابات خودشون رو به آب و آتش می زدند و خواب و آرامش را هم از خود و هم از دیگران گرفته بودند، به هیچ عنوان حق اعتراض ندارند و نباید معترض باشند
هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
اصولگرایان شاید 4 میلیون رای داشته باشند اما اصلاح طلبان با این مدیریت ضعیف و عدم پاسخگویی به مطالبات مردم 400 هزار رای هم ندارند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
تا وقتي دولتها به بنگاه داري مي‌پردازند وضعيت كشور بهبود نخواهد يافت

چه هاشمي باشد
چه خاتمي



چه احمدي نژاد باشد
چه روحاني


و اين امر فقط زماني اتفاق مي افتد كه فرزندان و نزديكان رييس جمهور هاي از كار اقتصادي دولتي بازداشته شوند.
یکی از اصلی ترین کارهایی که میشد ومیتواند جلوی سیر صعودی سکه ودلار را بگیرد افزایش سود سپرده های بانکیست که در تمام دنیا متداول است اما در ایران ببهانه زیاد بودن نقدینگی از این کار ممانعت میشود ویا میگویند بانکها توان پرداخت ندارند حال آنکه اولا نقدینگی که در طول این یکسال ببازار وارد شده است در نهایت باز به بانک باز خواهد گشت اما مثلا صد میلیون برداشت شده وچهارصد میلیون بازخواهد گشت ودر نهایت باز هم همان مشکل تکرار شده است دوما حراج کردن میلیاردها دلار وچند تن طلا بیشتر برای خزانه مملکت ضرر داشت ویا دارد ویا افزایش چند درصد سود بانکی !!! متاسفانه آنچه اکنون مشاهده میشود این است که مجلس محترم " کمیسیون اقتصادی ، بانک مرکزی ووو در گرانیهای اخیر دلار نقش مستقیم دارند "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
بهره بانکی بالا مجددا نیاز به خلق پول داره، و این چرخه تا ابد نمی تونه ادامه پیدا کنه. راهکار اینست که دولت کوچک بشه، صنایع کوچک فعال شوند، صادرات با قوانین بهتر تسهیل بشه و روابط تجاری با دنیا بهبود پیدا کنه. همه اینها به زمان نیاز داره و البته از عهده دولت فعلی و چه بسا دولت آینده خارج است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
واقعا همینطوره طرف 100 میلیون داده پارسال طلا خریده الان میفروشه 300 میلیون و اینم نقدینگی که بالا رفتن دلار ایجاد کرده
اقا منتشر شده.در ضمن خوب تبلیغ شده براش و همه مردمی که وقت دارن احتمالا میبینن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
اقای مشایی ویدیوی شما را دیدم پسندیدم.پس همانطور که شما فرمودید چون احمدی را نمیشد زد اول باید اطرافیان احمدی از جمله بقایی ومشایی را زد.همان کاری که پیشتر احمدی با ناطق ومرحوم هاشمی و بقیه اطرافیان کرد.دوم بفرمایید اوضاع امروز مملکت را که در اثر خروج ترامپ از برجام و اعتراضات دی ماه وگرانیها وکمبودها که انهم ناشی از تحریمهاست را شما یکسال قبل با کدام نیروی ماورایی پیشبینی کردید که در فیلم دیگری میفرمایید به بازجو گفتم خوش خط بنویس چون سال بعد همین موقع باید پاسخ بدهی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
چیز جدیدی هم نگفت .
به خاطر برق اتش می زنند؟!
خودشون هم در گیر هستند و مگر با اتش زدن چیزی معاوضه می شود که اینطوری می گویید؟
شما را کی اورده سرکار؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
بقال سر کوچه!
خانم سلحشوری می خواهید مثلا زن ها را به خارج بروند بدون اذن شوهر و همین طور اجازه خروج به مردان به اذن زنان!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
خاله زنک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
چقدر آدم باید کوته بین باشد که از سخنان این خانم چنین برداشتی داشته باشد .
نکند شما هم با این جریان که می خواهند بین ایران و عراق تفرقه درست کنند یکی هستید؟!
شما محیط زیستی ها به جای اینکه بیایید بکویید که چرا کشاورزی می کنیو و اب هدر می رود بروید راهکار بدهید برای کشت گلخانه ای و استفاده از اب دریا برای کشاورزی
فقط شما مدیران کیلویی می گویبد نمی شود همین عربیتان که بیابان تر از ماست کشاورزی می کنند ولی شما ها هنوز دنبال روش های کشاورزی به صورت سنتی که بیایید بگویید سفرهای زیر زمینی خشک شد
باید علیه همچین مدیرانی یک کمپینی ایجاد شود تا کار دستشان بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
کشاورزی با اب دریا؟عمو جون برو درساتو خوب بخون بعد بیا کامنت بزار.در عربیتان کدوم قسمتش با اب دریا کشاورزی میکنن؟خیاری که با شیرین کردن اب دریا میکارند چند تومن تموم میشه؟.بعد مگه گلخونه تو کشور نداریم؟بنظرت اگر میصرفید باید تعدادش هر سال اضافه نمیشد؟همچین نظر میدن بعضیا ادم فکر میکنه دو خط مطالعه کردن ولی متاسفانه دقیق میشی میبینی طرف از روی شکم سیری یک چیزی پرونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
نکند خود همون مدیری که با پرچم المان مطلب می گذاری؟
!
این کنایه ها معنا دار نیست ومی خواهند خودشون را از کم کاری ها مبرا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
الحمدلله در مسئله اجاره بها در تهران همردیف ممالک پیشرفته ای چون اسپانیا و شهر موسوم به شهر پرتغال یعنی شهر معظم والنسیا شده ایم. خدا رو شکر در این زمینه داریم به رقبای اروپایی و آمریکایی نزدیک می شیم. مسولان و دولت تدبیر و امید اگه تو این سالهای باقی مونده با همت و تلاش خود رو بیش از بیش بدرقه شهروندان کنند به حول و اراده این خدام ملت در این زمینه گوی سبقت رو از رقبامون خواهیم ربود. علی برکت الله
فقط موقع انتخابات و راهپیماییها ملت عزیز و شریفند پس از ان حیاط و هستیشان برای مسئولان پشیزی ارزش نداره !گرانی و تورم امان مردم رو بریده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
حیات عزیز!!!! حیات
ناشناس
| Thailand |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
درد مردم اینه که اینو الان فهمیدی
پوشک کالایی که در سوریه هم نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
کمبود و نبود کالاها یکی یکی خودشو نشون میده . الان پوشک ، بمرور زمان ... به نبود نان و اب میرسه.چون هیچکس به فکر حل مشکلات داخلی نیست .
ناشناس
| Australia |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
این خودش یک ( فرصته
بچه هامون دیگه زود جیش می گن! مجبورن که زود جیش بگن
وای به حال این نماینده مجلس که به جای همکری و کمک برای برون رفت کشور از وضعیتی که خود اینها مسبب آن هستند در فکر اصلاح قانون اساسی است.!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
اصلاح قانون راهکار برون رفت از وضعیت فعلی میباشد عزیزم
پس معلوم شد که چرا مشایی در دادگاه وکیلاش را مرخص کرده بود تا در این فیلم ضایع نشود
اين امار اجاره خونه كاملا غلطه . الان تو ونكوور كانادا يه آپارتمان ٢ خوابه منطقه خوب حدود ماهى ٢ هزار دلار اجارش هست كه با توجه به دلار ١٤ هزار تومان ميشه ماهى ٢٨ ميليون تومان . شما بگواصلا ٢٠ ميليون . مشابه اون آپارتمان تو تهران ماهى ٥ ميليونه كه ميشه ٤ برابريا به عبارتى اجاره خونه در تهران ٤٠٠ درصد از ونكوور ارزون تره. ٤٠٠ درصد كجا و ٣٠ درصد كجا . قيمت خونه تو ايران مفته . الان دوست من اپارتمان ١٠٠ متريش رو تو ونكوور بفروشه مياد تو تهران باهاش يه كاخ ميخره . اين امار رو چطورى ميسازين ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
توی کانادا دلار کاناد پرداخت میشه
ولی توی محاسبات شما دلار آمریکا ! دلار آمریکا هم گرونتره

در ثانی احتمالا حداقل دستمزد برای هر خانواده در کانادا رو خبر داری ؟

پس مقایسه کن درامد یکنفر متخصص رو در هر دو کشور و سپس هزینه هاشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
آی کیو اگه بگیم خونه ۱۰۰ درصد از فلان جا قیمتش کمتره یعنی قیمتش صفره یعنی رایگان
۴۰۰ درصد کمتر دیگه چه صیغه ای؟!!
نکنه دلال مسکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
دل خوش سیری چند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
آیا اجاره خونه در جای خوب تهران واقعا ماهی ۵ میلیونه...یه آپارتمان دو خوابه تازه حدود سه یا ۴سال پیش در فرمانیه ماهی ۱۵تا۲۰ میلیون تومان ااجارش بود
در جایی مثل عربستان کشاورزی می کنند ومن شنیدم چند سال پیش گندم هم به ایران صادر کرده بود ولی تو ایران آباد ما آقایان طرح نکشت را مطرح می کنند نمی دانم آقایان در چه فکری هستند آیا اگر کشت نکنیم تمام ایران بیابان نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
عزیزم خواهش میکنم بدون مطالعه نظر درج نفرمایید.ان طرح عربستان با اتمام تمام ابهای زیر زمینی به شکست انجامید وامروز ان منطقه به بیابانی بیحاصلتر از قبل تبدیل شده و با ازبین رفتن ابهای زیر زمینی و اتمام سفره های اب ان منطقه که چاههای بسیار عمیق اب انرا تخلیه کرد دیگر هیچ موجودی انجا زندگی نمیکند
اقای مصباح......... دیگه چه حرفی مونده...........عملکرد وتوانتون مسئولان را دیدیم.............با کارها ورفتارهای نسنجیده مردم را از دین گریزان کردند بخصوص جوانها را .......................چه جوابی دارند برای این همه فساد .............مگر حکومت اسلامی باید اینگونه باشد............. ...........
دیگه همه میدونن دادگاه مشایی فقط سیاسی کاریه و حذف نزدیکان احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
چی شد؟
تا همین چند ماه پیش می گفتین که چرا احمدی نژادها را نمی گیرند و مثبت هم گرفتین ولی الان شد یک موضع دیگر
با خودتون چند چندین
چرا قیاس اشتباه می کنید؟آخه چه چیز ایران به کشورهایی مثل آمریکا و کانادا شبیه هست که نرخ اجاره آپارتمان را با اونها می سنجید؟درآمد مردم اونها با ما قابل قیاس؟ارزش پولشون چی؟
آبقای عرف دیگر هیچ امیدی به فراکسیون شما هم نسیت ودراین چند سال دولت روحانی غیرن شعار چیزی بهدمردم نداده اید و همه اش دروغ گفته اید به هرحال همه شما ها زیر سوال هستید وباید هرچه زودتر روحانی راذاستیضاح کنید تا تکلیف مردم. معین شود قضیهذمدرکدتحصیلی حسین فریدون. را ببین وعلی مطهری که از اسم پدرش سواستفاد نموده ومردم را بیچاره کرده به هرحال معلوم شد که دولت بهار از دولت روحانی وهاشمی با صداقت تر بود
کاربران محترم دیشب در تیتر خبری سایت محترم تابناک از کاربران در مورد تعدد زوجات درج نظرات فرمودند که دستور شرع هست و سنت هست و و و .. حالا از دیشب تا حالا به بابا و ننه و اعضای خانواده در میان گذاشتید و عکسالعمل پدر محترم و والده چی بوده برادر و خواهر ها چه واکنشی داشتند آیا به عقل و فطرت و شعور سازگار بود . دوست دارم امشب در میان بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
بیکاری جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
خوابت نمی یاد
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
من باهمسرم درمیان گذاشتم والله تازه دوساعت ازبیمارستان مرخص شدم
همین حرفی که میزنید مجلس اجازه نخواهد بنزین و گازوییل و مشتقات نفتی گردن شود یعنی میخواهید گران کنید این تجربه را از کودکی که در دهه ۶۰ یادم هست همیشه گرفتار چنین فرضیه ای بودم که چیزی گران نخواهد شد اما بعدا گفتند بنزین از آب معدنی ارزانتر هست چرا باید چنین باشد
خجسته.. سران سه قوه چه تصمیمی باید بگیرند مگر اینکه آنبخش از تولید و اقتصاد که در دست دولت هست مثل اوایل انقلاب اجناس کوپنی تو صف بمردم بدهند انشالاه آن روزها برنگردد چون یادم هست وقتی روغن جامد که خودش عامل بیماری قلبی زود وقتی کوپن را میدادم فروشنده مرا اجبار میکرد که باید یک مایع شوینده باید بخری در غیر اینصورت روغنی در کار نیست . بنابراین راه برون رفت فقط اقتصاد خصوصی و مدی یت خصوصی مثل آلمان و فرانسه و آمریکا هست . بهداشت و درمان و آموزش مربوط به دولت هست
فیلمی که احمدی نژاد گفته چون اصلا بزه و جرمی واقع نشده که نیاز به وکیل و دفاع باشد چون تمام اتهامات مانند انگلیسی و اسراییلی فقط سیاسی هست و دادگاه باید سیاسی با وکلای سیاسی باشد من فقط از کلیپ صدا وسیما شنیدم که مشایی به قاضی گفت خودت تو ضیح بده من که مرتکب جرمی نیستم تا توضیح دهم
گرونیها به اندازه کافی مردم را عصبانی کرده بعضی ازاین مسولیینم با حرفهاشون بدجوری دیگه دارن میرن رواعصابمون خدا به خیرکنه
مردم چه گناهی کردن فقط همینو بگید
پاسخ ها
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
یک کشور به قول امیر کبیر مردم دانا می خواهد , به همین خاطر
حالا من موندم که اگر مشایی نامه بقایی رامقابل سفارت انگلیس آتش نمیزد حرفی ازجاسوس انگلیس وموساد نبود واصلا کسی کاریش نداشت .تانامه روآتش زد یکهو همه اتهامات یکی یکی مطرح شد
همه میدونن که ریس جمهور کاره ای نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
با این حرفهای غلط مردم را بیچاره کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
همه می دونیم که رئیس جمهور کاره ای هست وگرنه چرا رئیس جمهور شد؟؟ چرا دفعه اول که رئیس جمهور شد و فهمید کاره ای نیست دوباره رئیس جمهور شد؟ ما مردم رفتیم و التماسش کردیم تو رو خدا بیا رئیس جمهورمون بشو یا اجبارش کرده بودن؟؟
بابا یه کم منطق داشته باشید و شما طرفدارها و هم حزبی های رئیس جمهور هم به جای این حرفها رئیس محبوبتون رو راهنمایی کنید که یه کم دغدغه مردم داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
پس اون کی بود که گفت: آونچنان رونقی ایجاد بکنم که به یارانه بگید زکی
به دلیل شرایط اقتصادی که نتیجه سیاستهای غلط هست:
۱. رفت آمد فامیلی ما قطع شد
۲. نصف فامیل ما شغلشون را از دست دادن
۳. ۳۰‎٪ فامیل طلاق گرفتنند
۴. بعضی هاشون معتاد شدند
۵. الانم با این وضعیت باقی فامیل دارن به معضلات فوق دچار میشن
این بیماری سیاستهای غلط همه را نابود میکنه آخرش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
لابد بابای من همه کاره است
بنزین وسایر سوختها باید متناسب با ارز ازاد گران شود وهمزمان یارانه دهکهای پائین تامتوسط هم چند برابرشود درغیر اینصورت اهسته اهسته ونزوئلا هم ازما بهتر خواهد بود
سایت خبری تابناک.چرا نطق پروانه سلحشور را پوشش ندادی؟
خدا خیرتان دهد ۱۰ سکه ۵۰ میلیون و ۲۰ سکه ۱۰۰ میلیون است از کجا بیاورند.
جاي بسي تاسفه كه دلسوزي براي اين مردم درهيچ نقطه ايران يافت نميشود.ارحم ترحم روكه يادتان نرفته است.
کلید حل مشکلات مراجعه به آرای عمومی برای مسائل اصلی و کلان جامعه است!
سلام.چرا اظهارات ساحشوری رو سانسور کردید شما که از صدا سیما بدتر کردید.
نمایندگان نبایستی بگذارند قیمت بنزین بالا برود با این کار آتش به سرمایه ملی می زنند و خیانت به آیندگان , چرا که مصرف انرژی الخصوص بنزین بسیار بالاست
پوشک بچه چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
ان شاالله بچه ها بزرگ می شوند خودشان پوشک تولید می کنند
اگر نتیجه رای من در انتخابات مجلس فقط همین سلحشوری، مطهری و صادقی هم باشه، از اینکه یک ساعت وقت گذاشتم و تو اون انتخابات شرکت کردم راضیم.
تنها تدبير تاكتيكي آقاي عارف همون معرفي ژن خوبش (گل پسر حمیدرضا عارف) بود. ديگه لطفا انتظار تدبير تاكتيكي تازه اي از ايشون نباشيد.
بنظر شما اگر همه اعضا در این جلسه غایب بودند به حال ممملکت و این ملت فرقی می کرد ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار