بازدید 10180
خبر

مهاجم اخراجی شفر دراستقلال،به اروپا ترانسفرشد

علی قربانی که در دو سال حضور در استقلال به خوبی توانسته توانایی های خود را نشان بدهد، حالا در اولین فصل حضور در فوتبال اروپا امیدوار است بتواند با درخشش در پیراهن اسپارتاک نظر کی روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند.
کد خبر: ۸۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 03 September 2018

مهاجم فصل گذشته استقلال که توسط شفر آلمانی از لیست کنار گذاشته شد، با انتقالی رسمی با تیم اسپارتاک ترنوای اسلواکی قرارداد امضا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی قربانی یکی از بازیکنان مورد علاقه شفر بود که سرمربی این تیم علاقه زیادی به حفظ این بازیکن داشت اما او در نهایت با مدیران استقلال به توافق نرسید و ترجیح داد از این تیم جدا شود.

مهاجم اخراجی شفر دراستقلال،به اروپا ترانسفرشد

قربانی به خاطر نمایش خوب فصل گذشته چند پیشنهاد خارجی داشت که در نهایت تصمیم گرفت با باشگاه اسپارتاگ ترنوا اسلواکی قرارداد امضا کند، قهرمان فصل گذشته لیگ این کشور که برای فصل جدید در یورو لیگ حضور دارد. تیم فوتبال اسپارتاک در یورو لیگ با تیم های فنر باغچه، اندرلخت بلژیک و دینامو زاگرب کرواسی هم گروه است و این بهترین فرصت برای علی قربانی است که بتواند توانایی های خود در این بازی های سطح بالا و مهم را نشان بدهد.

علی قربانی که در دو سال حضور در استقلال به خوبی توانست توانایی های خود را نشان بدهد اما با میلی شفر و کم لطفی سکوها مواجه شد، حالا در اولین فصل حضور در فوتبال اروپا امیدوار است بدرخشد و حتی بتواند با گلزنی در پیراهن اسپارتاک نظر کی روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل