بازدید 2873

اظهارنظر قلعه‌نویی درباره گرانی ارز و تورم

کد خبر: ۸۲۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 02 August 2018

امیر قلعه نویی در ادامه اظهارنظرهای اجتماعی خود درباره تاثیر شرایط اقتصادی بر فوتبال گفت: چند چیز شاخصه یک جامعه است؛ اقتصاد و امنیت و چند عامل دیگر. نوسانات ارزی، تورم و گرانی روی روح جامعه تاثیر گذاشته و آرامش را گرفته است و روی فوتبال نیز تاثیر گذاشته است. ما هزینه کردیم اما هزینه ما نه بالا بود و نه پایین و بر اساس بودجه ای که داشتیم، هزینه کردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان که باشگاهش بخاطر هزینه های هنگفت و میلیاردی تحت شدیدترین فشارهاست، گفت: فوتبال نشاط می آورد و شما به یاد دارید که در زمان دیدارهای تیم ملی مردم شاد بودند. اینکه بگوییم کدام تیم چقدر هزینه کردند، درست نیست. هزینه بارسلونا و رئال با اوساسونا یکی نیست و کسی درباره دیگری حرف نمی زند. امیدوارم ورزش ما به شکلی پیش برود که قائم به شخص نباشد. مثلا در سازمان تربیت بدنی هر رئیسی که می رفت، نگرش عوض می شد و در وزارت ورزش نیز هر فرد یک کار می کرد و این ها کار بدی است و امیدوارم همه قانونگرا باشند. یک بودجه مشخص و در زمان مشخص نیاز فوتبال است. 3 میلیارد پول در نقل و انتقالات اندازه 30 میلیارد در کل فصل است. هر چیزی باید قانونمند باشد و اینگونه مملکت ما پیشرفت می کند. اگر اقتصاد مشکل داشته باشد، جوان ها بلاتکلیف هستند. حتی آنهایی که وضع تا حدودی خوب دارند، آرامش ندارند. این ها جامعه را به سمت خطرناکی می برد. مخصوصا که مملکت ما جوان است و انرژی دارد و باید برنامه ریزی برای آنها داشته باشیم. سن اعتیاد و این مشکلات را شما بهتر از من می دانید.

امیر قلعه نویی درباره اهمیت حضور هواداران در فوتبال و ورزشگاه ها عنوان کرد: من در زمانیکه مربی تیم ملی بودم، 2 اجلاس 3 روزه رفتم که هر کدام یک روز درباره حضور تماشاگران بود تا با تماشاگر درآمدزایی کنیم. در فوتبال ما قدر هواداران را نمی دانند هواداران را به جای اینکه فرصت بدانند، تهدید می دانند. من یک سوال دارم. می گویم شما 2 بار هواداران را بخشیدید، یک بار هم تعلیق می کردید. من که نبودم و جای دیگری بودم و چرا من باید جریمه بدهم؟ یک بار تعلیق می کردید و می گفتید اگر تکرار شد، دو مرتبه جریمه می شوید تا من تیمم را کنترل کنم. تراکتورسازی شجاعی و دژاگه و مربی خارجی اورده و تماشاگران دوست دارند آنها را ببینند و وقتی آنها را راه نمی دهند، چه فایده ای دارد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی