بازدید 11001
۱
سوژه

دیلی میل: دژاگه بازهم بدون تیم مانده است!

قرارداد این ملی‌پوش ایرانی در پایان فصل نیز از سوی باشگاه انگلیسی تمدید نشد تا حالا باز هم بدون تیم بماند و الیته مشتری خاصی هم برای اشکان پیدا نشده...
کد خبر: ۸۱۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 17 July 2018

سایت روزنامه هال دیلی‌میل انگلیس نوشت: در 3 هفته مانده به آغاز فصل جدید فوتبال باشگاهی در انگلیس هنوز 75 بازیکن بدون تیم هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، در فهرست منتشره این رسانه انگلیسی نام 75 بازیکن از جمله اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی نیز دیده می‌شود. دژاگه و جک هابس از تیم ناتینگهام‌ فارست هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. دژاگه در نیم‌فصل دوم فصل گذشته چمپیونشیپ انگلیس به ناتینگهام فارست پیوست اما به دلیل مصدومیت نتوانست حضور جدی در ترکیب این تیم داشته باشد.

قرارداد این ملی‌پوش ایرانی در پایان فصل نیز از سوی باشگاه انگلیسی تمدید نشد تا حالا باز هم بدون تیم بماند و الیته مشتری خاصی هم برای اشکان پیدا نشده...بازیکنی که کی روش او را بدون اینکه حتی یک دقیقه بازی کند، با خود به روسیه برد.

خبر دیگر از لژیونرهای ایرانی قاره اروپا مربوط به کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم المپیاکوس یونان است. نیک استاماتلوس، خبرنگار ویژه تیم فوتبال المپیاکوس به سایت اسپورت اف‌ام یونان درباره پیشنهاد 16 میلیون یورویی باشگاه بشیکتاش ترکیه جهت جذب کریم انصاری‌فرد و فورتونیس گفت: باشگاه المپیاکوس هنوز پیشنهاد رسمی از سوی ترک‌ها دریافت نکرده و مدیران برنامه‌های این 2 بازیکن نیز چیزی را تایید نمی‌کنند.

دیلی میل: دژاگه بازهم بدون تیم مانده است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کی روش حداقل باید یه 10 دقیقه میزاشت این بازیکنان بازی کنن تا اینطور نشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر