بازدید 3157

هنرمندان کشور تحت پوشش بیمه سرمد قرار گرفتند

کد خبر: ۸۱۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶ 13 July 2018

تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان بیمه سرمد و صندوق اعتباری هنر منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این مراسم روز چهارشنبه 97 /4/ 20 با حضور دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره، سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، سید روح الله علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی اداری، اکبر رواقی مدیر بیمه های اشخاص، رامتین حامی فرد مدیر روابط عمومی و منصور وحیدی‌فر معاونت این صندوق برگزار شد.
کاتب در این مراسم با ابراز خوشنودی از انعقاد این تفاهم نامه، گفت: این قرارداد، دارای بازار هدف ویژه ای شامل هنرمندان است که جامعه فرهنگی جامعه را تشکیل می شوند.

وی لزوم خدمت رسانی شایسته و درخور به هنرمندان را توسط مجموعه این شرکت مورد تاکید قرار داد و گفت: خدمات رسانی به جامعه فرهنگی برای بیمه سرمد افتخار بزرگی است و باید ارائه خدمات به گونه ای باشد که رضایتمندی همه جانبه را در میان این قشر فرهیخته جلب نماییم.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته به ازای هر فرد، حداقل دو بیمه‌نامه وجود دارد، وضعیت بیمه های عمر را در کشور نامناسب دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب به قشر هنرمند و تلاش این افراد در راستای ترویج فرهنگ بیمه‌ای در کشور، بتوانیم شاهد تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور باشیم.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای انعقاد این تفاهم نامه افزود: از این پس در ارائه خدمات بیمه درمان، صندوق اعتباری هنر و بیمه سرمد در یک راستا قرار می‌گیرند و باید در کنار هم پاسخگوی ارائه خدمات مناسب به هنرمندان باشند.

حسن زاده ابراز امیدواری کرد: همراهی و همگامی با بیمه سرمد اتفاقات خوبی را برای این قشر رقم بزند و دغدغه های آنان را در حوزه بیمه های درمان کاهش بخشد.

وی با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر، حساسیت قابل توجهی را برای انتخاب شرکت بیمه مناسب به خرج داده است، بیمه سرمد را به عنوان شرکتی قابل اعتماد معرفی و انعقاد تفاهم نامه با این شرکت را با توجه به حمایت های بانک صادرات ایران به عنوان گسترده ترین بانک خصوصی کشور مثبت ارزیابی کرد.

در پایان این مراسم، تفاهم نامه توسط رییس هیات مدیره بیمه سرمد و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به امضا رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان