بازدید 24932

عراق به ایران ویزا نمی‌دهد

یکی از فعالان بخش‌خصوصی از توقف صدور ویزای ایرانی‌ها به عراق به دلیل مسائل مرتبط با قطع صدور برق ایران به عراق خبر داد. اما آیا این مسئله حل شدنی نیست؟
کد خبر: ۸۱۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵ 13 July 2018

درحالی که یکی از فعالان بخش‌خصوصی از توقف صدور ویزای ایرانی‌ها به عراق به دلیل مسائل مرتبط با قطع صدور برق ایران به عراق خبر داده اما دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه می‌گوید علت این اتفاق قطعی سیستم کاربران است و سفارت‌خانه عراق این مشکل را به زودی حل خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از فعالان بخش‌خصوصی در توییتر نوشت: «امروز از سفر عراق جاماندم، سفارت عراق ۴۸ ساعت است که ویزا را متوقف کرده و حال شنیده‌ها حاکی از فشار ایران بابت طلب و قطع برق است.»

در همین حال دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه ضمن تائید توقف ویزای عراق برای ایرانی‌ها به تجارت‌نیوز گفت: امروز سفارت عراق و سفارت خانه‌های چند کشور دیگر در بخش اتصال سیستم با یک سری مشکلات مواجه شدند و این موضوع نیز ارتباطی به قطع برق از سوی ایران در عراق ندارد.

حسن دانایی‌فرد در پاسخ به این پرسش که عده‌ای علت توقف صدور ویزا را فشار ایران بابت طلب و قطع برق عنوان می‌کنند، افزود: قطع سیستمی سفارت‌خانه‌ها موضوعی عادی است و این نوع تحلیل‌ها تنها تصوری است که از سوی برخی افراد مطرح می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: موضوع قطع سیستمی را در سفارت‌خانه‌های دیگر پیگیر شدیم و حال سفارت عراق قول داده تا هرچه زودتر این مشکلات را برطرف سازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان