بازدید 12933

منتقد رئیس جمهور حامی او شد

کد خبر: ۸۱۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 08 July 2018

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس،گفت: اصلاح‌طلبان با مطرح کردن طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور به دنبال امتیاز‌گیری از دولت هستند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور که از سوی تعدادی از اصلاح‌طلبان مطرح شده است، اظهار داشت: شرایط فعلی کشور ایجاب می‌کند که وحدت و انسجام ملی بیش از گذشته بین سران قوا و مسئولان حفظ شود؛ لذا طرح‌هایی چون عدم کفایت رئیس‌جمهور در چنین شرایطی به مصلحت کشور نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه انگشت اتهام در بخشی از مسائل به سمت جریان اصلاحات است، بنابراین این اقدام اصلاح‌طلبان فرار به جلو است.

عضو فراکسیون نمانیدگان ولایی مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با مطرح کردن طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور به دنبال تبرئه کردن خود هستند،گفت: آنها درصدند حساب خود را از آقای روحانی جدا کنند تا هزینه ناکارآمدی‌های دولت به پای آنها نوشته نشود.

حجت‌الاسلام پژمانفر با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان با این اقدام به دنبال امتیاز‌گیری از رئیس‌جمهور هستند، اظهار داشت: برخلاف فضاسازی‌های صورت گرفته، بنای ما این است که به دولت کمک کنیم. امروز تمام اقدامات ما در همین جهت است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه ما قائل به کمک کردن به دولت هستیم، تصریح کرد: اتفاقاً امروز این اصلاح‌طلبان هستند که باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند به دولت کمک کنند، یا خیر؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر