بازدید 2667

جلسه غیرعلنی مجلس برای حمایت از اقتصاد ملی

کد خبر: ۸۱۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 04 July 2018

بررسی طرح دو فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در جهت مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه غیرعلنی صبح امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: طرح فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در جهت مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران روز گذشته در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و قرار شد به دلیل اهمیت موضوع امروز در جلسه غیر علنی رسیدگی شود.

وی افزود: هم اکنون دو سخنران مخالف و دو سخنران موافق این طرح در حال بیان نظرات خود هستند و به رغم اعلام حضور وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه هنوز محمود حجتی حضور نیافته است.

به گزارش ایرنا، کمیته پیگیری طرح دو فوریتی حمایت از اقتصاد ملی برای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران هفته گذشته به تصمیم مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. در این کمیته مقرر شد طرحی برای برون رفت از شرایط کنونی تهیه شود.

در ابتدا این طرح با عنوان طرح دو فوریتی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور مطرح شد اما عنوان این طرح تغییر کرد، هدف از تهیه آن حل مشکلات اقتصادی کشور، مقابله اقدامات خصمانه آمریکا، کاهش مشکلات مردم، تقویت اقتصاد ملی و رونق بخشی به کسب و کار، تامین نیازهای اساسی و تسهیل امور اجرایی کشور است.

براساس جزییات طرح 24 ماده ای حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات آمریکا، شورای هماهنگی ثبات مالی تشکیل می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل