بازدید 42575

توفان توئیتری «مهناز افشار» برای همسرش

کد خبر: ۸۱۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴ 01 July 2018

موضوع پرونده یاسین رامین همسر مهناز افشار و موضع گیری‌های این بازیگر جنجالی شد.

به گزارش آخرین خبر، مهناز افشار در توئیتر خود درباره برادرانش نوشت: «‌ای کسانی که همش دنبال قاتل بروسلی می‌گردید و دنبال این هستین داداش‌های من کارشون چیه. هر دوی آنها در بازار کار میکنن، یکیشون جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون داره. سوال‌های بعدی رو هم به نوبت جواب میدم.»

پست این بازیگر سینما در جواب کسانی بود که برادرانش را به دلالی و برج‌سازی متهم ‌کرده بودند.

در ادامه یکی از کاربران توئیتر در جواب این پست نوشت: «من یجا تو اخبار خوندم انگار دادگاه همسر محترمشون شروع شده بالاخره ماه پشت ابر نمی مونه گرچه امیدوارم همسر ایشون بیگناه باشه، چون اگه نباشه، با یکی از کثیف‌ترین آدما ازدواج کردن که با جون بچه‌ها بازی می‌کنن.»

مهناز افشار در پاسخ این توئیت وعده جالبی داد و نوشت: «بله عزیزم البته این چندمین دادگاه است، البته موضوع اتهام اختلاف حساب مالی است و امیدوارم عدالت برقرار بشه. تصمیم دارم لایو دادگاه را نشون بدم اگر مانع نشن.»

کار به اینجا ختم نشد و کاربر دیگری نوشت: «من اینقدر می‌پرسم تا ببینی سوالم رو... دیروز تو خبر دیدم همسر شما با وثیقه ٢٩میلیاردی بیرون هستن و برام سوال شد این پول رو از کجا آوردن؟! جز از مزیت‌های ژن برتره؟ من دوست دارم تکلیف معلوم باشه کدوم وری هستی، نمی شه حرف‌های قشنگ زد ولی با زندگی آقازاده‌ای، می شه؟»

مهناز افشار از کنار این موضوع رد نشد و در جواب نوشت: «خیر، با این وثیقه بیرون نیستن. خیلی کمتر اگر اجازه بدید تا روز دادگاه اگر مانع من نشن، میخوام برای جویندگان حقیقت جلسه دادگاه رو لایو بگیرم. جویندگان نه بیکاره‌ها.»

برخی از کاربران هم به این موضوع انتقاد کردند که دادگاه همسر مهناز افشار علنی نیست، او در جواب این انتقادات پاسخ داد: «اتفاقا علنی است تشریف بیارید ۱۱ تیر صبح.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۶
در هر صورت استفاده از رانت و فساد یکی دیگر از مدیران بی لیاقت و خانواده اش کاملا مشهود است.
شما نمیتوانید در جامعه ای خوشبخت باشید اگر حتی یک نفر در آن خوشبخت نباشد. در غیر اینصورت خوشبختی شما به داخل منزل و ماشین شما محدود میشود.
یک جایی دیدم پدریاسین جان درجمع عمومی چلوجوجه کباب نخورد وگفت من فقط نان وپیازمی خورم .خوب نان وپیازکه که این همه پول لازم نداره ...
دردنیا یک عده همیشه زرنگ هستند و عده ای هم کودن یا همان ژن برتر و ژن بد بخصوص درایران با مردم بی سواد و کم آگاه و خرافاتی و اعقتادت جهلانه ژن های خوب بیشتر سود می برند .
من اصلاکاری ندارم همسرایشان چه کاره هستندولی یک چیزمسلم است هرفردباغیرتی ازهمسرش دفاع میکنه وحتی بفرض اثبات جرم نبایدخانم افشاررابخاطرگناه همسرشان سرزنش کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
اخیرا مد شده بازیگران مشهور خانم با ثروتمندها ازدواج
میکنند مخصوصا آقازاده ها که ثروتمند ترند آدم یاد شاهزاده های عرب میافته که با پول خواننده ها و رقاصه هارو تصاحب میکردند مگر میشه یک آقازاده به صورت سالم ثروتمند بشه مخصوصا آقازاده های نوظهور دوران احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
ژست روشنفکری هم نگیره که بهش نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
کاملا حرف مفت و پوچی زدی غیرت چه ربطی به ماستمالی کردن جرم دارد اگه اینطوره هرکی از همسر مجرمش حمایت نکنه بی غیرته حتی اگه قاتل باشه باید از اون حمایت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
هر فرد باغیرتی از حق دفاع میکنه
چه همسرش باشه چه دیگری
موقعی که طرف رو زیر باران انتقاد می گیرد می گیم باید تحمل کرد باید صبور بود ولی وقتی نوبت خودمون میشه ... خانم افشار این شتری یه که در خونه همه نمی خوابه،
فراموش نکنیم آل کاپون به دلیل فرار مالیاتی به زندان افتاد اما آل کاپون بود
همان طور که تحمل دیگران را تست می زدی روزی رسید که حالا تحمل شمارو تست می زنن.
این هم بین تمامه پیغمبرها رفت جرجیس رو انتخاب کرد اینا اینقدر دارن که بتونن راحت از هر بندی در برن بیچاره اونهایی که بی کسن
از چی دفاع میکنی، از ژن خوب؟
از قدیم میگن تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها. اینم از اون جوکهاست که توی این مملکت آقازاده باشی و ادعای پاکدستی بکنی. دیگه همه ی این هشتاد میلیون از سر و ته قضیه خبر دارند. منتها اکثر این ژنهای خوب با کمک و راهنمایی باباهاشون جوری میخورن که آب از آب تکون نخوره، بعضیا هم از شانس بدشون یا از ندانم کاریشون اینجوری توی هچل میفتن. در هر صورت در اصل قضیه ی فساد ریشه ای در مملکت ، هیچ تردیدی نیست.
چقدر مردم چرکي هستيم طرف تحت فشاره ما هم نتيجه دادگاه معلوم نشده طعنه ميزنيم
طلبکارم شد
ادمي كه بازيكر ست همه جاي دنيا زير ذره بين هست نميشه لذت معروف و مشهور بودن را برد و به مردم گفت فضولي نكنيد، همسر ايشون هم در اقازادگيش كه شك نيست اما انشالا فاسد نباشد.
خرجش زياد شده ياد خالي كردن كيسه مردم افتاده
لایو میگیری؟؟؟!!!!!!
چطور شما موبایل میبری داخل دادگاه اما ما فقیر بیچاره ها نمی تونیم؟؟؟!!!
زندگی این مافیایی ها چقدر اهمیت پیدا کرده.
آقازاده بازی بسه دیگه، مردم خسته شدن از این حرف و عمل دروغ این آدما، انقلاب ما رو همینا نابود کردند...
توی ماجرای واردات شیرخشک فاسد، آقای یاسین رامین تنها بوده؟ چرا فقط به محاکمه این یه نفر پرداخته میشه؟

ضمن اینکه الان موضوع دادگاه چیز دیگه هست ظاهرا
آقای رئیس جمهور در صحبتهاشون گفته بودند:« اون هنرپیشه ایی که همسرش شیرخشک فاسد وارد میکنه »هم به عملکرد دولت اعتراض میکنه!
بعد الان این خانوم میخواد بره دادگاه فیلم بگیره که ثابت کنه مشکل فقط اختلاف حساب مالی است! یعنی رئیس جمهور کشور با اشرافی که به اطلاعات همچین پرونده هایی دارند از اصل موضوع خبر ندارند و فقط براساس حدس و گمان حرف میزنن! واقعن این افراد در مورد شعور مردم چی فکر می کنند.
وفساد همه جارا گرفته
امثال خانم افشار که ماله کشی میکنن زیاد داریم
خانم افشار تو دیگه توییت نکن!
هم از توبره هم از آخور حکایت این خانمه با پول آقازاده ها و رانتی ها زندگی لاکچری دارن با بازیگریشون هم ژست اپوزسیون ؛ در ضمن کدوم دادگاهه که اجازه میدن گوشی با خودت ببری ! لایو میذارم!... وعده سر خرمن !
مهناز خانم با ازدواج با آن آقازاده پول دار و البته مورد دار خودتو خراب کردی....اون پولا که خودت داشتی بس نبود...
سوال :خانم افشار شما واقعا ازدواج تان به خاطر علاقه بوده یا مسولیت پدر همسر و ثروت ایشان ؟
حسادت با مردم ما چیکار میکنه
انصافاً پاسخ دادن خانم افشار تحسین برانگیز است.
خیاط در کوزه افتاد....
دوستان بهتره که این کلمه ژن خوب دیگه تکرار نشه ...........چون ژن وتربیت و ذات اگر خوب باشه کسی دنبال مال مردم خوری ورانت خوری وهزار کار غلط دیگه نمیره ...........
عجب آدمهای خیری .پیدا می شند.همین همسر مهنا ز افشار ایشان را گرفته وبزک کرده وبرای لذت بردن مردم به نمایش گذاشته.
مشکل از یاسین رامین همسر مهناز افشار نیست مشکل از سیستم می باشد که این اختیارات را به افراد می دهد مگرنه این اتفاقات در غرب و اروپا نمی افتد
بسوزد پدر فقر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر