بازدید 5758
۱

توضیحات پلیس آگاهی درباره قتل‌های خانوادگی

کد خبر: ۸۱۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 30 June 2018

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص بروز قتل‌های خانوادگی گفت: عوامل خانوادگی و اجتماعی در بروز قتل‌های خانوادگی بسیار مهم است، به هر شکل یکی از راه‌های کاهش قتل‌های خانوادگی این است که وقتی اختلافی بین اعضای خانواده وجود دارد، بهتر است این مشکلات را با مراجعه به مراکز مشاوره رسمی حل کنند، تا متاسفانه شاهد چنین مواردی نباشیم.

به گزارش ايلنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی (سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ) درباره اقدام به سرقت معتادان گفت: افراد معتادی که اقدام به دزدی نیز می‌کنند، توسط اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دستگیر و به مراکز بازپروری تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد: زمانی که این افراد در دوره بازپروری هستند، بر اساس ضوابط یک دوره مشخص است و متاسفانه برخی از این افراد پس از آزادی، دوباره وارد چرخه قبلی می‌شوند و برای تهیه مواد دوباره اقدام به سرقت می‌کنند، لذا ما در پلیس آگاهی با سرقت این افراد برخورد می‌کنیم.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین در خصوص بروز قتل‌های خانوادگی گفت: عوامل خانوادگی و اجتماعی در بروز قتل‌های خانوادگی بسیار مهم است به هر شکل یکی از راه‌های کاهش قتل‌های خانوادگی این است که وقتی اختلافی بین اعضای خانواده وجود دارد، بهتر است این مشکلات را با مراجعه به مراکز مشاوره رسمی حل کنند، تا متاسفانه شاهد چنین مواردی نباشیم.

سرهنگ یاراحمدی در پاسخ به سوالی درباره آمار قتل‌های خانوادگی در سه ماه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: آمار این مدت طبیعی است و در سال‌های قبل نیز به همین منوال بوده و چنین مواردی را مشاهده کرده‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همه اینها ناشی از فقر و بی پولی و بیکاری هست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر