بازدید 12782

ویلای لواسان از فیروزآبادی پس گرفته شد

هفته پیش بود که جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به دادستان تهران از عدم تخلیه ویلای لواسان توسط فیروزآبادی گلایه کرد. بعد از انتشار این نامه رسانه ها به صورت گسترده به آن پرداختند که با واکنش فیروز آبادی مواجه شد. فیروزآبادی در بیانیه ای وجود هر گونه حکم ولایی و قانونی مبنی بر تخلیه این ویلا را رد کرد. در این میان سکوت ستاد اجرایی فرمان امام در مورد این ویلا که متصدی قانونی آن است به شبهات افزود است. تا این که امروز منبعی آگاه خبر داد ستاد اجرایی امام تا ساعات دیگر بیانیه ای در این زمینه صادر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 20 June 2018

یک منبع آگاه در ستاد اجرایی فرمان امام اعلام نمود که امروز صبح ویلای فیروزآبادی از وی پس گرفته شده است و تا ساعاتی دیگر این ستاد بیانیه ای در این مورد صادر خواهد کرد.

به گزارش فردا، هفته پیش بود که جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به دادستان تهران از عدم تخلیه ویلای لواسان توسط فیروزآبادی گلایه کرد. بعد از انتشار این نامه رسانه ها به صورت گسترده به آن پرداختند که با واکنش فیروز آبادی مواجه شد. فیروزآبادی در بیانیه ای وجود هر گونه حکم ولایی و قانونی مبنی بر تخلیه این ویلا را رد کرد.

در این میان سکوت ستاد اجرایی فرمان امام در مورد این ویلا که متصدی قانونی آن است به شبهات افزود است. تا این که امروز منبعی آگاه خبر داد ستاد اجرایی امام تا ساعات دیگر بیانیه ای در این زمینه صادر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۷
آخی بنده خدا ویلا رو پس داد فهمید نیاز دارن چه ادم منصفی (البته اصلا اگر قبل از این ماجرا پس داده بود معلوم بود قصدی نداره اما تصرف مال دیگران جرم است) انشالله اجاره سالهایی استفاده شده سمتی نداشته اند را نیز پرداخت کنند
طمع را نباید چه چندان کنی ؛ که صاحب کرم را پشیمان کنی
تا گندش در نیاد کسی به فکر چاره نیست
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.
جناب مولوی می فرمایند:
تا نگرید کودک حلوا فروش
بحر بخشایش نمی آید به جوش
امیدواریم از اموال ستاد اجرایی حاتم بخشی برای ایشان در مکان دیگری صورت نگیرد
حالا پس گرفتید.به چه کار ملت می آید ؟آیا برای منافع مردم که این ویلا به آنها تعلق دارد هزینه می شود؟
خسته شد طفلی
۲۵ شال ناقابل دستش بود
هر کار معمولی در کشور ما باید با آژان کش کشی انجام شد
زنده باد جنبش عدالتخواه دانشجويي
باعث خوشنودی هست که فشار رسانه ها باعث احقاق حق شود اما برای اجرای عدالت کامل ایشان باید اجاره این بیست سال بیشتری که اونجا بودن را نیز پرداخت کند.
سلامودرودبرجنبش عدالتخوآه
خوب یه جای بهتر می دن به ایشون از قول من بگید ناراحت نباشن
یعنی اگر اعتراضی صورت نمی گرفت ایشان فکر می کردند که این ویلا ملک پدریشان است و تا ابد نباید پس بدهند. مقامی در این سطح وقتی می گوید این ویلا برای مسایل کاری در اختیارش گذاشته شده بوده است باید توجیهی برای نگه داشتن آن بعد از پایان مسئولیتش هم داشته باشد.
سخت نگیرید این چهار تا اطاق خرابه با هفت هزار متر مربع د رابتدای کند لواسان قابلی نداره که ایشان را مجبور به اجاره نشینی در این آشفته بازار می کنید .
خوبه ماجرا که علنی شد، بالاخره حاضر شدن که ویلا رو تخلیه کنن
درود بر سر لشکر فیروز آبادی .با جواب دندانشکن واسترداد فوری ویلا .واقعا دل با مال دنیا نبستی .
سربلند باشی
دانشجویان عزیز عدالت‌خواه از خود نپرسیدم چرا در عرض این بیست و پنج سال استقاده از این بیت المال اشکالی نداشت و حالا داره؟ کار شما درست اما چرا هر وقت به شما احتیاج داشته باشند اطلاعات را می دهند و از شما عکس العمل را می خواهند؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل