بازدید 73161

واکنش عجیب و تلخ نماینده خمینی شهر به رسانه‌ای شدن یک رویداد شوم!

پس از رسانه‌ای شدن این خبر شوم، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، اقدام به نگارش نامه ای خطاب به رئیس سازمان بهزیستی کشور کرد که با حاشیه های فراوانی در فضای رسانه ای کشور رو به رو شد؛ نامه ای که می توان گفت حتی از اصل خبر تلخ منتشر شده نیز غم انگیزتر است.
کد خبر: ۸۰۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸ 07 June 2018
نامه تلخ نماینده خمینی شهر در واکنش به رسانه ای شدن خبر تجاوزپس از رسانه‌ای شدن این خبر شوم، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، اقدام به نگارش نامه ای خطاب به رئیس سازمان بهزیستی کشور کرد که با حاشیه های فراوانی در فضای رسانه ای کشور رو به رو شد؛ نامه ای که می توان گفت حتی از اصل خبر تلخ منتشر شده نیز غم انگیزتر است.

به گزارش «تابناک»؛ در پی انتشار خبر تجاوز سه فرد ناشناس به یک دختر بچه در خمینی شهر اصفهان، موجی از خشم و ناراحتی افکار عمومی کشورمان را فراگرفت و خاطر بسیاری از شنوندگان این خبر آزرده شد؛ مردمی که دیگر تحمل شنیدن چنین خبر‌هایی را ندارند و چشم انتظار رفتار قاطع و اساسی مسئولان در برخورد با چنین جرایمی هستند.

به رغم موج رسانه‌ای گسترده و ناراحتی عمومی که در جامعه در رابطه با این خبر پیش آمد و بسیاری از مردم شهر خمینی شهر نیز به آن واکنش نشان دادند، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای در واکنش به این خبر واکنش نشان داد که باور کردنی نیست.

سید محمد جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر ضمن نگارش نامه‌ای بلند بالا به رئیس سازمان بهزیستی کشور، از وی خواست به خاطر رسانه‌ای شدن این خبر از سوی رئیس اورژانس اجتماعی کشور، نسبت به برکناری این مسئول اقدام کند؛ درخواستی عجیب که نه قبل و نه بعد از آن در باب ضرورت رسیدگی فوری به ماجرا و مسائلی از این دست سخنی به میان نیامده است.

ابطحی در نامه خود به محسن بندپی نوشت: همان طور که مستحضرید آقای جعفری رئیس اورژانس اجتماعی کشور در اقدامی ناشیانه، مسأله تجاوز به دختر افغانی در شهرستان خمینی شهر را رسانه‌ای کرد، حال آنکه معلوم نیست تجاوز حتمی باشد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نامه خود بدون اشاره به عمق فاجعه و خبر تلخی که خاطر میلیون‌ها شهروند ایرانی را آزرده کرده است، افزود: ثانیاً معلوم نیست متجاوزان چند نفر بودند و ثالثاً معلوم نیست، تبعه چه کشوری بوده‌اند.

ابطحی همچنین بدون توجه به رخ دادن این رویداد در استانی بزرگ در میانه کشورمان (نه شهر و کشوری دیگر!) در ادامه نامه نوشت: رابعاً معلوم نیست انگیزه عامل یا عاملین در صورت صحت ماجرا چه بوده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در بخش دیگری از نامه خود، ضمن مرتبط کردن این ماجرا به مسائل ارزشی، در بخش دیگری از نامه خود نوشت: متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی و امام خمینی از فرصت سوء استفاده کرده و در شبکه‌های مختلف اسلام، پیامبر، اهل بیت (ع)، امام خمینی (ره)، رهبری و مردم شهید پرور شهرستان را آماج لجن پراکنی کرده اند.

وی همچنین در پایان از رئیس سازمان بهزیستی کشور خواست تا نسبت به برکناری رئیس اورژانس اجتماعی کشور با توصیفاتی که به آن اشاره شد، اقدام کند.

 
نامه تلخ نماینده خمینی شهر در واکنش به رسانه ای شدن خبر تجاوز

این نامه که بخش‌های مهمی از آن از نظر گذشت، آنقدر نکات مبهم و غم انگیز دارد که اشاره به همه آن‌ها در این مجال ممکن نیست. با این حال می‌توان با اشاره به معدودی از این نکات ناراحت‌کننده، ابعاد خسارت بار چنین رویکرد‌هایی را تشریح کرد.

اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی ـ که به عنوان قانون گذار و ناظر قانون باید چشم بینای مردم و حقوق آن‌ها باشد ـ این گونه از اصل ماجرا به رغم همه تلخی‌هایش به سادگی می‌گذرد و بر مسائل حاشیه‌ای متمرکز می‌شود، اولین نکته مبهم و قابل تأملی است که توضیح چرایی آن تنها در توان شخص نماینده مذکور است.

ابطحی بدون اینکه پذیرفته باشد این اتفاق در کشور ایران و حوزه انتخابیه او رخ داده است، با طرح این پرسش که مشخص نیست، متجاوز یا متجاوزان تبعه کدام کشور هستند، اصل ماجرا را به کلی به حاشیه می‌کشاند؛ فرافکنی عجیبی که به بهانه گیری شباهت بیشتری دارد تا استدلالی برای برکناری یک مسئول از سمتش.

او همچنین با طرح این پرسش که مشخص نیست انگیزه عاملین تجاوز چه بوده باشد، رسانه‌ای شدن آن را اقدامی علیه ارزش‌های انقلابی و اسلامی توصیف می‌کند، حال آنکه انگیزه هرچه باشد، در این ماجرا یک دختر بچه بی گناه قربانی نیات شوم چند جوان هوسران شده است و ظاهرا این موضوع محوری و مهم برای این نماینده مجلس چندان اهمیتی ندارد!

طرح این گونه نکات در نامه نماینده مردم خمینی شهر به رئیس سازمان بهزیستی کشور، این ابهام را ایجاد می‌کند که اگر انگیزه متجاوزین و تبعیت آن‌ها تابع شرایطی متفاوت از شرایط عادی باشد، از نظر این نماینده اصل موضوع اشکالی نداشته و همه چیز عادی بوده است!

از این نامه تلخ با توصیفاتی که رفت، می‌توان این گونه نتیجه گرفت، مادامی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع تجاوز، حاشیه‌ای و ساده انگارانه توجه می‌کنند و آن را در اولویت‌های دسته چندم دغدغه‌های خود جای می‌دهند، نباید و نمی‌توان از چنین جایگاهی انتظار اصلاح و برخورد قاطعانه با چنین مشکلی را داشت.

به ویژه آنکه می‌دانیم زمانی طولانی است که لایحه حمایت از حقوق کودکان در مجلس شورای اسلامی بلاتکلیف مانده است و نمایندگان اقدام عاجل و فوری برای تصویب و به سامان رساندن آن انجام نداده اند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۹
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۳۸۰
متاسفم
پاسخ ها
مهربانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
انشاا...۹۸ یک خانه تکانی اصلی در مجلس با نمایندگان شجاع مردمی و فراجناحی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
به مردمی تاسف بخوریم که به اینگونه افراد رای داده اند و الا ایشان که شخصیت و حساب و کتابش مشخصه. یادتان که هست در زمان آتش زدن پرچم امریکا تو مجلس با چه سرعتی خودشان را رساندند که در دوربین ها دیده شوند. برا شناخت ایشان کافی است در این جمله ایشان دقت کنید : باید دید انگیزه متجاوزین چه بوده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی ایشان تو ذهن خود در بعضی از مسائل تجاوز گروهی به یک کودک را می توانند توجیه کنند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
تاسف ، نه برای اون نماینده، بلکه برای مردمی که اون شخص رو نماینده خودشون کردن
.عنوان کردن جرم. جرمه
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
امثال ایشان و سایر مسئولین که احساس مسئولیتی در حرفه خود نمیکنند از دید خودشون حرف میزنند و منظورشان این است که اینکه جرمی که رخ داده در حاشیه قرار گیرد اما عنوان کردنش جرم است.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
یه عده میگن شاید تجاوز کار یه فرد ،یا افراد افغانی باشه ،
من یه سوال دارم ایا اگر در امریکا یه ایرانی به یک ،کودک ایرانی تجاوز کند ،ایا پلیس و امنیت امریکا زیر سوال نمیره ؟؟؟؟ چه تفاوتی داره متجاوز یک نفر بوده یا سه نفر ، ایرانی بوده یا افغانی ،اون دختر ایرانی بوده یا افغانی ،متاسفانه این اتفاق در کشور ما افتاده و باید به گونه ایی برخورد بشه که هیچ حیوان دیگه ایی در لباس انسان به خودش اجازه این کار را نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
آقا بیان فعل حرام گناه است و شاید رواج منکر باشد.فرقی نمیکند در مورد بچه های معین باشه یا دختربچه افغان.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
برادر مهربانی جان ! تو بار دیگر حماسه خواهی آفرید...؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
شوراي نگهبان نمي گذارد خانه تواني أساسي صورت گيرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دلیل فیلترینگ تلگرام همینه.ترس اقایون از رسانه
این اقای نماینده راجع به اسیدپاشی اصفهان عکس العمل نشون داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اصل تاسف بخاطر رای دادن لیستی هست که این تازه یک چشمه کوچیکشه . وزیر نالایق سه بار استیضاح میشه هر سه بار هم رای اعتماد میاره !!!! یک از علل اصلی خرابی اوضاع فعلی مجلسیه که بصورت لیستی ردیف کردن . فقط تیم اصلاح طلب باشن کفایت میکنه حالا کو تا بهتون حال بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ناشناس ۱۱:04 با نام مهربانی، شما هنوز به فکر رای و انتخاباتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دوستان باید تو شهرهایی مثل خمینی شهر خیلی کار فرهنگی صورت بگیره ، خیلی کار روی خانواده ها و فرهنگشون انجام بشه ، متاسفانه این آقای نماینده بیشتر ناراحته که چرا اسم شهرش خراب شده ، در حالی که متاسفانه یکی از مناطق جرم خیز و پر از فساد شده ، اون هم به دلیل اینه که هم رو فرهنگ مردم کار نشده و هم پر از. باغ و ویلا هست اطرافش ، فقط میتونم بگم متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
نتیجه اجرای قانون !!!!!۲۰۳۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
یه سول :
اگربجای این کودک ، فرزند این آقای نماینده زبانم لال قربانی شده بود آیا ایشان باز هم میخواستند رئیس اورژانس اجتماعی را برکنار کنند و به اون متجاوز با اینکارشون جایزه بدن !!!!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دارم فکرمیکنم اگر جنین شخصی وزیرامورخارجه کشوربو وضعیت ایران الان چه وضعیت فاجعه بار میداشت.بخدا اگر اینجوری افاضات هم نکنی و ساکت باشی حقوق و مزایاتو کامل دریافت میکنی.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بزرگترین کار فرهنگی!!!
مهربان توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
انشاا...98 و 1400 منتخبین شجاع مردمی پاکدست و قلبا اصلاح طلب نه زبانا و ظاهرا
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
امان از حافظه تاریخی شما ملت
ای کاش اون فیلمی که چندین سال پیش تو موبایلها پخش شد و در آن ی عده افغانی به زور به دختر ایرانی تجاوز کردن و کشتنش و در چاه انداختنش را میگذاشتید
تاا الکی بعضی ملت جو گیر نشن
ادوارد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
موضوع اینه که یه عالمه افغانی توی ایران هست و اگه کشور بریزه بهم اونا فقط همین تجاوز رو هم که یادشون باشه بسه ! دست به هرکاری میزنند .
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
دوست عزیز اتفاقا بنده در خمینی شهر ساکن هستم و بر خلاف ادعاهای شما شهر بسیار امنی می باشد. شما یه سر به بهارستان و زینبیه اصفهان یا امیرآباد نجف آباد بزنید تا بفهمید امنیت یعنی چه؟ با انتشار یک خبر که نمی توان درباره کل شهرستان قضاوت کرد. در ضمن ایشون از سال 1394 وارد مجلس شدند قضیه اسیدپاشی در سال 1393 اتفاق افتاد. اصفهان امن است که به روی دخترانش اسید می پاشند؟ در ضمن مردم خمینی شهر بسیار بافرهنگ تر از اصفهانی ها هستند. شما یاد بگیرید همه را به یک چوب نزنید.
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
آقای ناشناس باغات خمینی شهر را به دست اصفهانی سپردند که خرابش کردند.
شخصی ! با این طرز تفکر لایق نماینده بودن نیست. متاسفانه چنین برخوردهایی متجر به رد صلاحیت نمایندگان نمی شود. مردم خمینی شهر در ارا بعدی خود توجه به چنین نمایندگانی داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
با وجود فیلترهای ورودی برای مجلس انتظار نمیره در آینده افرادی بهتر جایگزین بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ایشان عضو کمیسیون اصل نود هم هستند. جایی که قرار است محل رسیدگی به شکایات مردم و استیفای حقوق آنها باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دوره بعد هم انتخاب میشه! حالا ببین!! من نمیدونم واقعا مردم اوناونجا ادم بهتر از این ندارن!!! واقعا دیگه اینا بهتریناشونن؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
امید وارم شورای نگهبان قاطعانه این شخص رو رد صلاحیت کنه دفعه بعد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مسئله این نیست که مردم آنجا آدم بهتر دارند یا ندارند، مسئله اینجاست که مردم تاثیر چندانی در انتخاب شدن آنها ندارند. هیچ نماینده ای واقعا نماینده روحیه و اخلاق مردم شهر و حوزیه انتخابیه اش نیست. آنها نماینده بزرگان هستند.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دوست ناشناس 14:29 متاسفانه انتخابات مجلس ربطی به شهر و ... نداره. به جرات میشه گفت بالای 80 درصد از کسانی که رای میارن به دلیل شایستگی اونا نیست، بلکه در اکثر موارد به دلیل عدم وجود افراد لایق یا رد صلاحیت شدن افراد لایق هستش و در نهایت افرادی که تایید صلاحیت میشن اکثر دارای همین افکار و عقاید هستن
خدایا مارا از دست این نمایندگان محفوظ بدار.
اتفاقا حرف درستی زده
روزانه هزارن جنایت در کشور انجام میشود
چطور یک اتفاق تایید نشده را انقدر تو بوق میکنید
همه جای دنیا رسانه ها باید در مقابل اتفاقات حرفه ای عمل کنن
نه احساسی
یکبار شده از همین خمینی شهر و خیرین کشوری آن و دوهزار شهید آن گزارش بدهید
در سالروز رحلت امام
نام شهرستان خمینی شهر را بدنام کردید
ی کم فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
منفی هایی که خوردی تور را بس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
منظور این اقا این بوده که برای فهمیدن اینکه چنین اتفاقی افتاده باید چند سال تحقیق کرد تا کلا فراموش شود وبقولی ابها از اسیاب بیفتد.وگرنه پزشکی قانونی میتواند ظرف چند دقیقه تایید کند تجاوزی بوده یا نه.فایده رسانه ای کردن این مسائل اینکه خانواده ها اگر تابحال در مراقبت از فرزندان سهل انگار بوده اند از این به بعد میفهمند که موجوداتی در بین انسانها زندگی میکنند که بچه ۵ ساله و۲ ساله وپسر ودختر و...برایشان فرقی ندارد واین جانوران فقط به فکر تجاوز خستند ونباید حتی یک لحظه پدر ومادر چشم از فرزند دلبند خود بردارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ببخشيد خميني شهر اصفهان همان جايي نيست كه يه پزشك بخيه از صورت اون كودك به خاطر نداشتن پول كشيد
يا اون قضيه تجاوز در محله اصغر آباد ش رخ داد
نه فكر كنم اونجا نبود
اي بابا برين يكم فرهنگ سازي بكنيد
البته خميني شهر مردم بسيار خوب هم زياد دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ننگ بر این نماینده منفعت طلب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
از دو حال خارج نیست؛ یا توانسته‌اند تجاوز به یک دختر بچه را تشخیص بدهند یا خیر. اگر خیر که جای تأسف است و اگر تشخیص داده‌اند چرا این آقا تشخیص نهایی را (چه صورت گرفته و چه نگرفته) بیان نمی‌کند؟ معلوم است خود ایشان هم یا واقعیت ماجرا را نمی‌داند و فقط از رسانه‌ای شدن آن برآشفته است و یا می‌داند و لاپوشانی می‌کند
محمد
| United States of America |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
واقعا ادم به این بی منطقی ندیدم.... شهرستان خمینی شهرتون رو اون متجاوز به همراه اون اطرافیانش که اجازه دادن اینکارو بکنه بدنام کرده ...اون نماینده که میاد از اینکار دفاع میکنه بدنام کرده ....شما که میای از سالروز رحلت امام و غیره خرج میکنی که کار یک متجاوز رو توجیه کنی بدنام کرده... با امثال شما که تو اون شهرستان زندگی میکنی حتما این نماینده دوباره انتخاب میشه و با توجیهاتی که میاره حتما بازم سر وکله متجاوز و جنایتکار اونجا پیدا میشه.... فقط امیدوار باش که سراغ خانواده خودت نیاد ، که اگه بیاد ببینم بازم به فکر بدنام کردن شهرت میفتی و میای از 2 هزار شهید و خیر خرج کنی یا نه!!!!
یوسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بدبخت اگه دختر خودت بود این نظرو داشتی؟
شهروند ماربین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دوست عزیز آخرش نوشتی خمینی شهر آدم خوب زیاد داره که بخوای بعد از بدو بیراه گفتنت توجیه کنی؟ متاسفانه اسم شهر ما را بدنام کردید. اتفاقا به خاطر نظرات توهین آمیز امثال شماست که نماینده محترم مخالف افشای آن شدند چرا فکر می کنید خودتان خوب هستید و بقیه مرم بد. اگر کسی به شما بگوید چون در شهر شما دزد پیدا شده پس تو هم دزدی بدت می آید اما اگر به ما خمینی شهری ها توهین شود حق اعتراض نداریم. شما که دم از اسلام می زنید و گناه یک نفر را ه پای کل شهر می نویسید مسلمانید؟ فهمتون از اسلام چقدر پایینه. لطفا شما دیگه از اسلام هیچی نگو.
مسلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اصغرآباد یک شهر حومه خمینی شهر است و ربطی به شهر خمینی شهر ندارد. شما فرق بین محله و شهر را یاد بگیرید بعد نظر بدید. لابد ری هم یکی از محلات تهران است.؟ بعدشم خمینی شهر شهری رو به پیشرفت است که بعضی در سبب تخریب آن هستند اگرچه در مثل مناقشه نیست ولی بعد از فوت حضرت علی هم گفتند مگر علی نماز هم می خواند؟ شهر من به تو حسادت می کنند تو پابرجا بمان. در ضمن کسانی که منفی دادند احمق هایی مثل خودتان بوده اند. امثالی مثل شما که نژادپرست هستند و خود را برتر می دانند ولی مردم یک شهر دیگر را پایین تر از خود می خوانند. فرهنگ سازی را باید از اصفهان شروع کرد که چند سال پیش به روی دخترانش اسید پاشیدند و هنوز مجرمان دستگیر نشده اند. شهر ما بلافاصله مجرمان را دستگیر می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
از این اتفاقات خمینی شهر زیاد میفته.ابن یکی گندش دراومده
aryaeeee
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
تو و اون نماینده اگر دختر دارید انشاالله سر تون ....چنین بلایی بیاد تا بفهمید درد مردم را
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
اتفاقا تو خمینی شهر این اتفاقات زیاد نیست بلکه سیاه نمایی علیه آن زیاد است.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
شهر من را آدم های بی منطقی مثل تو بدنام می کنند
برای فهمیدن اینکه چه کسانی برای ما و کشور قانون وضع میکنن، همین یک مورد کافی است.

ایران در حال از دست رفتن است، درست مثل بیماری در ICU
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مگه نمایندگان بهتر از اینها فرصت کاندید شدن یافتند و ما انتخاب نکردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
البته بیماران زیادی از آی سی یو جان سالم بیرون میارن.ولی با قسمت اول نظرتون موافقم
در این مجلس حاشیه ها پررنگ تر از متنند. این هم یک نمونش. جای تأسف داره اون هم از عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات!!!
نگاه حاشیه ای و ساده انگارانه نداشته، نگاه سیاسی داشته
پاسخ ها
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
این چنین سیاستی است که بهتر است دین از سیاست جدا شود
چرا عجیب است؟ ما سالها است عادت داریم صورت مسئله رو پا کنیم
ايشان نتيجه شاهكار شوراي نگهبان هستند كه ملت ايران از وجودشان فيض ميبرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
والله بیشتر نتیجه شاهکار رای دادن جناحی و تدبیری و امید جونیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
عوضی گرفتی داداش ایشون عضو پایداری هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ناشناس 14:11 ایشان از نمایندگان مشهور جبهه پایداری و اصولگرایان است.
هر دم ازاین باغ بری می رسد.....

خدایا ما ملت چه گناه بزرگی مرتکب شدیم که اینجوری داریم
تقاص پس میدیم... خدایا به کجا به کی پناه ببریم ....
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ناشکری کردیم برادر من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
آقا محید یک کم فکر کنی متوجه میشی که چه اشتباهی کردیم که به این روز افتادیم .
نژادپرستی شاخ و دم ندارد
ایشون چون طرف افغان بوده این نامه رو نوشته وگرنه که نامه نمینوشت
اصلا معلومه کی به این آقا پست دولتی داده؟ کی ایشون رو انتخاب کرده؟ .. ایشون ایرانی هست؟ چطور انتخاب شده ووووو.....
فکر میکنی خودت خیلی باحالی تابناک !!!!! خبر شهادت مرزبانان سردشت کوووووووووو!!!!!!! اشرار مسلح !!!!! یا پژاک!!!!!!!؟؟؟؟ مسأله اینه که همه دیگری رو نقد میکنن ولی از خودشون غافلند خاک بر سر ما خداااااااا به داد آدما برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
و البته کشتن کولبران کو؟؟
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
متاسفانه یه عده فقط به دنبال آشوب در کشور هستند.
دروغ های مربوط به کشتار مردم و بزرگنمایی اخبار تجاوز به کودکان و ایجاد آشوب از روش هایی هست که مخالفان به دنبال اش هستند تا مردم نا امید بشن. مردم ما هم نشون دادند اینقدر ساده لوح و احساسی هستند که فریب این بازی ها رو بخورند.
از تلاش جریان غرب پرست نیز نباید غافل شد.
el
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
کولبر همان قاچاقچی شرعی
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ومرگ پسرربیست ساله ی سوسنگردی در زندان
آیا درخواست برکناری یک مدیر دولتی توسط نماینده مجلس خلاف قانون نیست و دخالت یک عضو قوه مقننه در کار قوه مجریه به حساب نمی آید؟ مثل اینکه فرضا یک وزیر از رئیس مجلس بخواهد یکی از نمایندگان را اخراج کند!!! ایکاش هر مسئولی جایگاه قانونی خود را به خوبی بشناسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اعلام اتهام تجاوز نیز دخالت قوه مجریه در قوه قضاییه هست . چرا گزینشی نگاه میکنی ببم جان ؟
از لیست امید نبودن ایشون؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
عضو پایداری هستند نه امید
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
نه برادر ،پایداری هست
همون شخصیه که واسه رای اعتماد به ظریف گفت ، من بم وزیر امور خارجه که حساب دست امریکا بیاد. کلا بیاناتشون همگی در حد تیم ملی مالدیو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
این آقا از پایداریها وتندروها هست اتفاقاً
نماینده است دیگر!!!
پاسخ ها
خمینی شهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
نه عزیزم دقیقا اصولگراست
همون هایی که همین فارس نیوز رو قبول داره و دلواپسه اونم از نوع خودت
خمینی شهر اصغر فرهادی رو داره که شما گفتید بده
خمینی شهر بیشترین شهید رو تو شهرستان ها داره که ندیدی
خمینی شهر اشرفی اصفهانی رو داره که بی مغزهایی مثل اونایی که به مردمش توهین کردند ندیدند
خمینی شهر سعید بیابانکی داره
خمینی سهر داورپناه رو داره بزرگترین خیر مدرسه ساز
خمینی شهر تاج سر اصفهان و اصفهانیه و ناموسش رو از هر چیزی بیشتر دوست داره
بیشترین ذبح و قربانی رو بعد عید قربان در عربستان خمینی شهر داره
این نوع طرز تلقی به عادت کردن به اینگونه موارد بسیاری دارد. این آقای نماینده بهتر است بفکر دوره بعد باشند تا حقوق انسان ها!!!!!!!
به چه زبانی بگوئیم که دیگر مجلس عصاره فضائل ملت نیست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اگه به رفتاراکثریت مردم توجه کنید،اتفقامتوجهمیشیدکه مجلس عصاره ملت است
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اتفاقا کاملا عصارشه!!
راست میگه. وقتی هنوز مشخص نشده چه شده چرا باید رسانه ای بشه؟ مثلا خود من هم دیدم نوشتن 3 نفر بودند هم 1 نفر.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دوست عزیز اصلا ربطی به این موضوع که چرا رسانه ای شده نداره. اگه یه کم دقت کنین از این دست اخبار خیلی هم زیاده متاسفانه. اما چیزی که دردآور میشه سن و سال کسانی هست که این اتفاق براشون می افته. و گرنه و با کمال تاسف جرم و جنایت و تجاوز کم نداریم. اما در خصوص رسانه ای نشدن، چرا نباید رسانه ای بشه؟ اتفاقا باید رسانه ای بشه تا خدای نخواسته کسی به فکر این اعمال شیطانی نباشه. باید اگاهی جامعه بالا بره و مردم هشیار باشن.
از ایشان انتظاری بیش از این نیست در سایر مسایل هم اینگونه عمل میکند ایشان از جرگه دلواپسان واز معدود نمایندگانی هستند که چند روز پیش باصطلاح خودشان برجام را در مجلس آتش زدند
همیشه جرم و مشکلات را مخفی کردن که یه وقت تو خارج نکن آخ آخ ببین تو ایران چی شده نتیجه اش هم اینه که میارن تجاوز میکنن از کسی هم نمی ترسد. ما از نظر کارشناسی تو دنیا تکیم
جالبه مدعیان افغانها در ایران کم نبستند وسنگ تمام می گذارند کار نماینده مجلس خیلی به قاعده ودرست بوده شما نمی فهمید چه غلطی می کنید خودزنی می کنید برای کشوری که سه ملیون تبعهاش در ایران دارند کار می کنند و امنیت جامعه ما را هدف قرارداهاتد واز مردم خود ما بیشتر در اولویت هستند بارها شده همین افغاتها به زنان ایرانی تجاوز کتتد ولی هیچ کمپنی علیه این مهاجران تشگیل نشده هیچ کس در مورد ان قلم فرسایی نکرده تا از وردو انها که امنیت جامعه ایران هدف گرفته جلوگیری بشه گویی پشتیباتی از افغانها درایران ودرخارج از کشور در اولویت است انهم از طرف اشغالگران افغانستان وعدهایی جبره خوار انها در ایران انهم نه برای حمایت از افغانها بلکه برای دشمن سازی علیه ایرانیها نماینده راست میگه شما از کجا می دانید کار تجاوز ایرانی بوده چرا باید جرمی که منشا ان مشخص نیست به ایزانی نسیت بدهند تازه مگر برای اتباع ایرانی از این اتفاقات نیافتاده حالا ار کسی که بهتر از شما می فهمد ایراد می گیزید که چرا گفته نبایستی تا روشن شدن قضیه ان را رسانهایی کنید چرا سازمانها سرخود انهم معاون دست چندمش اقدام به مصاحبه می کنند ما به مردم افغان کمک می کنیم ولی با این خبرهای تحریک کتتد ومشمیز کننده تمام خدماتی که به انها می شود پوشیده وهیچ انگاشته می شود چرا بی بی سی نمیگه که افغانها در ایران درس می خوانند به دانشگاهای ایران پذیرفته می شوند وتا سطوح بالا دانشگاهی وارد می شوند نمی
گوید انها در ایران در حالی که هیچ کشوری اجازه کار به انها نمی دهد کار می کنند وبه خانوادشان در افغانستان کمک میشه ولی تا یک اتفاق میافتد چه غوغا سالاری بپا می کنند وجو عمومی جامعه افغانها را در ایران هم بر می انگیزد. شما دیدید با یک شهروند ایرانی انهم معلول در انگلستان چه کردند او را کشتند واتیش زدند ولی حتی مسببان ان راهم دادگاهی نکردند وشاید هم پلیس انکلیس در خفا با انها همکاری کرده تا امنیت جامعه خودشو حفظ بشه رسانها هم هیچ موضعی که حاکی از رفتار انسانی انها باشد نگرفتند حالا چرا برای یک افغانی همه جانبداری میشه وسعی می کنند خبرش هر روز در سایتها بازتاب داشته باشد انهم بی بی سی کشوری که هر روز بر سرمردم در افغانستان بمب می ریزند یا به پشتیبانی انها در جامعه اش زنان وکودکانش را منفجر می کنند . انگلیس می شود دایه دلسوزتر از مادر برای افغانها در ایران واز حقوق از دست رفته انها دفاع می کنند البته نه به نیت دفاع از افغانها در ایران بلکه شعله ور کردن خشم افغانها و تحریک انها علیه جامعه ایران ولی حاضر نیستند یک نفرشان را در کشور خودشون جا بدهند وبپذیرند. فردا اگر اتفاقی در صحنه سیاست ایران افتاد این افغانها می شوند سر باز دشمن در داخل ایران برای انکه نفرتی از مردم ایران می گیرند در موقعه خودش ویرانگر است به نظر میزسد عدهایی در قالب دلسوزی برای جامعه افغان دنبال تشویش در اذهان عمومی هستند از جمله نویسنده این مقاله بالا ومتاسفانه این سایتها هم با ساده لوحی انها را چاپ وبه جامعه تزریق می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
میلیونها ایرانی هم در کشورهای خارجی زندگی می کنند این دلیل تجاوز به یک کودک نمی شود. توجیه نکن هیچ چیزی دلیل تجاوز به یک کودک نیست و هیچ انسانی چنین عملی را مرتکب نمی شود.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
شما مقاله نویس کیهان نیستی احتمالا؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بوی مشمئز کننده نژادپرستی این نظر ، حال آدمو بهم می زنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
متنی سرشار ازحس نژادپرستی و تهی از انسانیت و منطق. فقط باسم مسلمان هستیم متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اصلا نخ.وندم فقط میخوام به اطلاع برسونم بهش میگن کامنت نهایتا چهارخط پنج خط قرار نیست بیانیه بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
احسنت
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
البته فحشا و منکرات نباید رسانه ای شود که هرچه رسانه ای شود قبح آن بیشتر می شکند و به یک امر عادی تبدیل می شود. ولی حالا که رسانه ای شده باید با عامل یا عاملان به اشد مجازات ممکن برخورد شود تا مایه عبرت سایرین شود و گرنه رسانه ای شدن آن به ترویج آن بیشتر می انجامد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اگر شما این نفرت پراکنی تان را انجام نمیدادید نمیگفتند لالید
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
متاسفم برات، چه فرقی بین افغانی و ایرانی در این مساله وجود داره، مساله انسانیت هست که تو نداری.
کاش یکم به امیرالمومنین اقتدا میکردی که واسش یهودی و مسلمان فرقی نداشت
pesare afghan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
متاسفانه تفکراتی مانند شما در سطوح بالای مدیریتی و در بین مسئولین تصمیم گیرنده در امور مهاجرین افغانستانی مانند همین جناب نماینده مجلس و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در ادوار مختلف و دولتهای گذشته همیشه وجود داشته و بعد از این هم وجود خواهد داشت . جرم و جنایت ریشه در جهل و فقر دارد و هیچ ارتباطی به ایرانی یا افغانستانی بودن مجرمان ندارد . اما این رفتارهای رادیکال افرادی مانند شما باعث نفرت پراکنی و دوری ملتها خواهد شد .جامعه مهاجرین افغانستانی در ایران بیش ار حد مورد استحاله قرار گرفته است و سرکوب و محدود شده است شما میگویید افغانها در ایران درس میخوانند و دانشگاه میروند در حالی که ای چیزهایی که شما به ان استناد میکنید جزو اولیه ترین حقوق انسانی هر فردی محسوب میشود مگر ایرانیان مقیم خارج از ایران در بیش از صد کشور دنیا حق تحصیل ندارند که شما حق تحصیل افغاها در ایران را لطفی در حق انها میدانید و ان را جزو حقوق اولیه انسانی انها نمیدانید ؟ استانداردهای دو گانه تا کجا . تا چه حد ؟ استحاله و محدودیت شدید تا چه حد ؟ چه تفکرانی به شما اجازه سخن گفتن اینچنینی را در مورد یک ملت نجیب و ارام و مهربان میدهد ؟ ملت ما ملت کوچک و بی تفاوتی نیستند و اینچنین سخنان و تفکراتی را در مورد خودشان بر نمیتابند . نا ارامیها و جنگهای نیابتی قدرتهای جهانی و منطقه ای در طول چهار دهه در افغانستان کشور ما را ویران و زیر ساختهای کشور مارا نابود کرده است و روند توسعه تقریبا متوقف شده است اما مردم افغانستان و هم وطنان من متوقف نشده اند ملت ما در حال رشد و حرکت به سمت اهداف بزرگ و مدرن هستند . اما بیشتر رسانه های ایران در محدویتهای هموطنان مهاجر من نقش بزرگی دارند تا توانسته اند افکار تند و ضد مهاجرین را ترویج و اشاعه داده اند. اگر توان شنیدن نظرات من را دارید و روح و روانتان را خراش تمیدهد ان را منتشر و منعکس کنید . تا به حال بیش ار 99 درصد نظراتم را منتشر ننموده و سانسور کرده اید که این هم بر میگردد به تفکرات رادیکال و ضد مهاجریتی شما .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
به مشام می رسد. . از این نوشته بوی عفن نژاد پرستی، و رذالت
باید خبر رسانه ای می‌شد تا درس عبرتی باشد برای افراد بیشعور که به بچه هم رحم نمی کنند واز طرفی همه اقشار جامعه هم عکس العمل نشان داد ند کار درست همین بود
ایشان عدالت را فرع و وسیله و حکومت را - که وسیله ایست برای رسیدن به عدالت و سایر ارزشها ی انسانی - اصل و هدف میداند . بنابرین با بی تفاوتی از کنار ظلم و شقاوت میگذرد و با عصبانیت نسبت به انتشار خبر موضع می گیرد. خلاصه ، به جای نوشتن نامه به مقامات قضایی برای اعاده حق مظلوم در اسرع وقت خواستار برکناری اقشاگر ظلم میشود.
واقعا از ایرانی بودن خودم شرمنده شدم...
نوشته تون خیلی یک طرفه است با گسترش نفوذ فضای مجازی، شایعه پراکنی و دروغ هم زیاد شده، اینکه بدونیم تو جامعه مون چه خبره خیلی خوبه ولی باید اون خبر موثق هم باشه، بدون اینکه جرمی در دادگاه ثابت بشه تصویر افراد در فضای مجازی پخش میشه و اگر متهم بی گناه هم باشه که مسلما امکانش هست، با فرض عدم تأثیرپذیری قوه قضاییه از فشار روانی فضای مجازی باز هم آبروی متهم و حتی شاکی میره و به هیچ عنوان نمیشه اوضاع به حالت سابق برگرده. پس در این موارد بهتره از وقوع جرم مطمئن بشیم بعد هر چقدر دلمون میخاست میتونیم اخبارشو انتشار بدیم. مثالشم موضوع دبیرستان پسرانه غرب تهران هست که بدون اینکه ثابت بشه تجاوزی رخ داده همه میگن تجاوز شده، کلی جوک ساختن براشون، فضای روانی جامعه بهم ریخته و کلی اتفاقات دیگه. پس هموطن عزیز تا وقتی از موضوعی اطلاع کامل و موثق پیدا نکردی اونو به اشتراک نزار. در ضمن خودمم یجورایی معتاد فضای مجازیم و هیچ مخالفتی باهاش ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
موافقم. این موارد بسیار حساس است. نباید به صرف شنیدن شروع به انتشار کرد.
اول باید از صحت خبر مطمئن شد
اتفاقا از رسانه اي شدن اين ماجراها،احتمال وقوع مجددشون كمتر ميشه
در ضمن مردم هم خواستار لغو حكم نمايندگي خودش هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
کسی نمیگه این موضوعات رسانه ای نشه.
اما اول اصل موضوع باید کاملا مشخص بشه و صحتش محرز بشه بعد رسانه ای بشه.
بسمه تعالی
دوستان تابناکی جوان و بی بصیرت، عکس العمل این آقای نماینده صحیح است.
کم خردان محترم، پیگیری کردن غیر از رسانه ای کردن است.
اگر این دختر یکی از وابستگان شما بود آیا حاضر بودید که باز هم رسانه ای شود؟ یا در آن صورت حتی به خاطر رسانه ای نشدن حتی حاضر می شدید که پیگیری هم نشود؟
شما به عنوان یک رسانه استمداد کنید که مدعیان اهل علم و قلم راههایی ارائه کنند که هم بدون بردن عرض و آبروی افراد بخوبی و به سرعت بشود از چنین اعمالی که آثار روانی بسیار مخربی بر مفعول، اطرافیان و جامعه دارد جلوگیری شود و هم مرتکبان آن به کیفر برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
از نوشته ات میزان اعتقاداتت به اسلام مشخصه. اسلام دین شما نیست. دست از سر دین و ایمان بردارید بعد هر چه میخواهید نظریه پردازی کنید. دینی که حضرت رسول (ص) آورده این دینی نیست که شما معرف آن هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
آقای با شعور و با فهم دیدیم که با پی گیری تون چه
بلایی و چه مجازاتی سر سعید طوسی آوردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ناشناس۱۰.:۴۳
تو که از اسلام بویی نبردی حق نداری اینطور نظر بدی.
نظر جناب مهدی به حق بود. هرچند شما به دنبال حق نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
نکنه این افرادی که تجاوز کردند از فک و فامیلهای نمایینده بودند که اینطور دارید دفاع میکنید
فقط بايد بگوييم متاسفيم براي اين چنين نمايندگاني
همه ازدست غیرمینالند....سعدی ازدست خویشتن فریاد..نبایدازاین نماینده گله کردبایدبخودمان ایرادبگیریم وخودمانراسرزنش کنیم که چنین افرادی رابعنوان نماینده به مجلس میفرستیم ببینیدچه قوانینی توسط مجلس تصویب میشود .
این نماینده درست میگه روی همین خبر خاص کلی دارن مانور میدن در صورتی که خبرهای مربوط به تچاوز افغنه اینقدر رسانه ای نشد تجاوز محکومه و فرد متجاوز از هر قوم و قبیله باید به اشد مجازات برسه ولی چرا فقط همین خبر خاص که معلوم نیست طرف کی بوده و دستمایه ای شده برای بدبیراه گفتن مهمنان افغان به میزبان ایرانی در صورتیکه کلی خبر تجاوز و جنایت همین عزیزان در حوادث هست ولی اینقد بزرگ نمیشه
همه چیزمون به هم میاد.
واقعا برای شما با این تحلیل متاسفم . من کاملا با نامه ان نماینده موافقم اعلام برخی اخبار و رسانه ای شدن آن قبل از بررسی بجز آسیب روحی و ایجاد التهاب در جامعه چه سودی دارد ،آیا به روند رسیدگی کمک خواهد کرد ،وقتی هنوز نه علت ونه هویت مشخص نشده هدف از رسانه ای شدن چه بود ،واقعا متولیان نباید از حداقل عقل برخوردار باشند . و ایجاد التهاب و بد بینی عمومی به مردم یک منطقه را ننمایند ،آیا رسانه ای کردن یک واقعه دردناک به روند پی گیری و شناسای متهمین کمک خواهد کرد .قطعا چنین نخواهد بود . اگر در ادامه مشخص شد اصل قضیه چیز دیگری بود چطور می توان ذهنیت ایجاد شده مردم را تغییر داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
رئیس اوؤزانس گفته بهش تجاوز شده کدوم منبع دیگه ای موضوع را باید بررسی می کرد؟ انتظار دارین ناظم مدرسه بره بررسی کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
فقط می تونم بگم خوش به حالت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
قشنگ معلومه که یک نفر داره با اسامی مختلف نظر خاصی را تایید میکنه احتمالا مسئول دفتر نماینده باشه
با سلام.مردم خميني شهر بايد هنگام انتخاب نمايندگان دقت ميكردند..
هر مسجدی توالت هم می خواهد. محدودیتهای موجود برای جوانان و اینکه همه چیز حتی صیغه هم آنهم به هر تعداد کثیری برای پولدارهاست حاصلش همین هست. اگر صدها نفر هم اعدام شوند باز هم این اتفاقات وجود خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
هیچ انسانی توالت انسان دیگه نیس اینو تو مغزت فرو کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ناشناس جان شهروند درست میگه اگه محل خاصی برای این کارها بود دیگه یک مرد یا پسر برای دفع شهوت انی خود لازم نبود مخ دختری پاکدامن رو بزنه و اون رو تبدیل به توالت سیار کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
نفرت و ننگ به تو . یه دختر بچه توالته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
این شهردند اگر مغز داشت که چنین نمی گفت
خداوند به ايشان غيرت عطا فرمايد
آقای نماینده چرااصل موضوع را رهاکرده ایدووارد حاشیه ها شده اید .اما همیشه دراین حوادث از دستگاه قضاخواسته میشود که با مجرمین دراسرع وقت برخوردوآنهارابه اشد مجازات برسانند که این خواسته مردم بخوبی اجرا میشود اما سوالی که قانونگزاران ومتولیان امرباید پاسخ دهنداین است چراباوجود مجازاتهای سنگین ازتعداد این نوع جرایم کاسته نمیشود آقایان چه اقداماتی بایدانجام می داده اندکه نداده اند.اینجاست که به نمایندگان محترم باید گفت بجای آنکه برای تماشای فوتبال جام جهانی به روسیه بروید بنشینید وبرای اینگونه موارد چاره ای بیندیشید
مثل اینکه مسائل انسانی برایش اهمیت ندارد و از دریچه تنگ سیاست به همه مسائل نگاه می کند اینجاست که شاعر می گوید تو که از درد دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
و یا میگه :عالم شدن چه آسان آدم شدن چه مشکل مولایمان علی در مقابل در آوردن خلخال از پای یک زن خودش را مسئول می دانست و ایشان چنین می گوید انشاالله چنین بلایی سر خودش آورده شود یا شایدم آمده و آن را پنهان کرده است
وای اگر از پس امروز بود فردایی...
ایراد اصول‌گرایان خصوصا پایداری ها همین است دیگر. می‌خواهند پا پنهان کردن واقعیات اثبات کنند که مملکت ما مدینه فاضله هست و هیچ مشکلی در آن نیست. کاش‌ به اطراف خود نگاهی می انداختند و چشمشان را کمی بر واقعیت های اجتماعی باز می کردند
کلا این نماینده های اصفهان حالشون خوش نیست
در موضوع وکالت هم آقایان ابوترابی و حاجی دلیگانی ، متعصبانه از طرحی دفاع میکنن که توسط مردودین آزمون وکالت تهیه شده و چکیده اون اینه که هر کی لیسانس حقوق داره ، پروانه وکالت بگیره !!! فقط آزمونی پذیرفته س که ما توش قبول بشیم !!!حالا شما فکر کن چی میشه ، اینهمه دانشگاهی که بدون کنکور پذیرش حقوق دارن و بدون شرکت در کلاس مدرک چاپ میکنن و خیل افرادی که اینجوری مدرک گرفتن و از طرف دیگه خیل وکلای جوانی که الان هم کم کار یا بیکارند
جدا که دستگاه عدالت را ویران میکنه اگر خدای ناکرده تصویب بشه
عجیب و تلخ نوع نگارش و انتشار خبر از طرف شماست

شما که اونجا نبودید از کجا از کم و کیف قظیه مطلعید که ایشان و دستگاه قضایی خبر ندارد
شما حتی نمیدونید ایشون که گفته متجاوزان مال چه کشوری اند یعنی چی . یعنی ایرانی اند یا افغانی .
شما از کجا می دونی چند نفر بودند .
از کجا میدونی هدف این ماجرا چی بوده
و هزاران ابهام دیگه . که فقط میشه در بالا بردن تیتراژ و کوبیدن یک نماینده توصیف کرد .

شاید اگر رئیس اورژانس اجتماعی قبل از شهرستان رسانه ای نکرده بود و بعد تکذیبیه نداده بود اینقدر مساله بغرنج نشده بود .
راست میگه
بد بخت پرتقال فروش
کلا حاج آقا دست فرمونش اینه. از پایداری ها فقط همین انتظار میره.
قدر يقين اينكه چنين ادمي نماينده مجلس ميباشد خيلي خيييييلي ناراحت كننده است .
هم بلحاظ اين اتفاق بسيار غم انگيز كه براي اين دختر بچه اتفاق افتاده و هم اينكه نظراين فرد بعنوان يك راي در خانه ملت بحساب مياد بسيار متاسفم.
بعنوان يك ايراني بسيار ناراحت شدم از بابت اتفاق بد و بيش از اون از اين نماينده كه هيچ شايسته اين رسالت نيست.
اولا، ثانيا، ثالثا، رابعا، احتمالا تا ١٠ بلد بئماره!
واقعا جاي تشكر داره
اولا تجاوز به نيتي تجاوز هست برادر
دوما مسدوم از نظر پزشكي معاينه شده و تشخيص تجاوز روًروش گذاشتن
سوما چه تفاوتي ميكنه يك نفر تا ١٠٠ نفر مهم. اصل فعله
رابعا شما كي هستي كه چنين در خواستي را بكني كه هر كس كه كارش را خوب انجام بده وا برداريم؟
خامسا خدا پدر اون اقا را بيامرزه كه رسانه اي كردد
ششما اينكهًاگر فرض را بر تشنگي جنسي جامعه بزاريم شما در مجلس چه كردي
من به تعداد عدد طبيعي. به فارسي وًعربي ميتونم بگم نقش مديران و قانون نويسان قابل بررسي و بيشتر قابل مجازات هست
وای برملت وخانه ی ملت
آقایون نماینده چقدر به فکر بدبختی مردم هستید؟ چند بار به کارخانه های در حال تعطیل شدن در شهرستان ها سر زدید و حال وروز کارگرها رودیدید؟چند بار؟؟؟؟؟؟؟ آیا تو کوچه و خیابان های شهرتون قدم زدید ببینید مردم تو چه وضعیتی هستند؟؟؟؟؟ آیا می دانید که مردم در بدترین وضعیت اقتصادی واجتماعی زندگی می کنند.شماها خوب حرف می زنید......
نبودنتان بهتر از بودنتان است چون بودنتان باعث فساد و تنش های اجتماعی شده
اسم امام و شهدا رو هم نیارید که شماها بویی از رسالت آنها نبرده اید.
پاک کردن صورت مسئله، راه کار این نماینده محترم برای آرامش در جامعه است.
اين بنده خدا با اينكه نماينده مجلس شوراي اسلامي هست،متاسفانه هنوز تو دوران قبل مشروطه سير ميكنه و توقع داره هركس مخالف يا مجيز ايشان را نميگه ،همونجا به چوب ببندنش،،برادر انقلابي،شما كه تو كمسيون اموزش هستي،برو ببين كجاي اموزش ضعيف هست كه نتيجه اش شده اينجور مسائل،فرض كن تو شهر و حوزه انتخابي خودت نبوده اين موضوع همانند دفعات قبل كه پيش امده يود،بفرماييد شما در كميسيون اموزش چه اقداماتي براي پيشگيري انجام داديد
يعني اين فرد نماينده مجلسه با اين طرزتفكر!!!
برای ما مردم عجیب نیست.. بهتر از خودشان میشناسیمشون
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اگر ميشناسيمشون پس چرا بهشون رای میدیم?
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بیشتر درچه ای ها به ایشون رای دادند نه خمینی شهری ها
کار همیشگی مسیولان ماست مالی وقایع تلخ است . باید بررسی شود.چرا مسیولی در قبال این رفتار جنایتکارانه نسبت به یک کودک بدون در نظر گرفتن ملیت بی تفاوت است و فقط نگران آبروی شهرش می باشد.
مردم شهید پرور خمینی شهر بار دیگر به این فرد رای نمی دهند، چون مطمئن شدند که هر بلائی بر سر آنها بیاید برای ایشان مهم نخواهد بود.
حالا اين آقا لوور رو بلده تلفظ كنه يا نه؟
سالهاست که در ایران خودکشی ها و تجاوزها سانسور می‌شود
سالها قبل دختر ۱۴ ساله یکی از همکاران ما خودسوزی کرد اما در پرونده مرگ او نوشتند آتش گرفتگی!
من با نظر شما موافق نیستم.و نظر نماینده را به ثواب نزدیکتر.پیگیری جدی بدون رسانه ای شدن موضوعاتی از این دست که امنیت اجتماعی مردم و همسایگان ما را زیر سئوال می برد قبل از روشن شدن دقیق قضیه نابخردی است که فقط در ایران دیده می شود.مثلا اگر مشخص شد واقعا تجاوزی نبوده ابروریزی بوجود امده را کی جبران میکنه و یا اگر مشخص شد متجاوز ...از شلامت عقلی برخوردار نبوده و یا....
بنظر نماینده محترم اطلاعاتی از این حادثه شوم دارد که از برملا شدن آن مکدر است
تا وقتی که مسولین فکر کنن همچنان با سانسور و پاک کردن صورت مساله میشه کشور رو اداره کرد ما یک کشور عقب مونده میمونیم.
ضمن اینکه این آقای به اصطلاح نماینده اگر برای خانوده خودش این اتفاق میوفتاد باز هم اتفاق رو عادی جلوه میداد؟!
حتما حقوق نجومی هم می گیره!
این بنده خدا چطوری میخواد تو روی زن و بچش نگاه کنه؟
اين نماينده را بايد دار زد
وامصیبتا از این نماینده ها!!!!!! آدم از انسان بودن خود با انتخاب چنین نماینده ای شرم دارد و هرگز خود را با چنین انتخابی نمی بخشد
چرا وقتی پسران دختران ایرانی توسط افغانی ها موردتجاوز قرار می گیرن این هجم سر صدا نمی شود چرا وقتی زن مرد کوچک بزرگ ایرانی به دست افغانی هاگروگان گرفته می شوند کشته می شود هیچ یر صدایی بلند نمی شود 40 سال جز جنایت تجاوز قاجاق از اینها چیز دیگری ندیده ایم بهتر است برگردن دیگر به کشورشان 40سال است افغانستان جلوی رودخانه مرزی سد زده اند و سیستان را خشک کرده چرا ان رانمی نویسید
لابد ابشان معتقدند که اگر تجاوز با انگیزه های قابل قبولی باشد ، اشکالی ندارد !!! این هم از نماینده مجلس ما
یکم آقای نماینده خمینی شهر مگر ایرانی نیستید که اینقدر عربی حرف میزنید؟
دوم معلوم شد متجاوزین در باغ خمینی شهر چه کسانی بودند؟
سوم ملوم شد چرا پزشک بیمارستان این شهر بخیه صو ت یک دختربچه را باز کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ادم های باسابقه وباحالی دارد دم نماینده گرم از سوابقشون دفاع کرد
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بله متجاوزین باغ یک لر و چند اراذل اوباش بودند. آن پزشکی که حاضر به زایمان زن باردار در تهران نشد و آن خانم در پیاده رو زایمان کرد چی هویتش معلوم شد؟ چرا سعی می کنید هی اتفاقات تلخ خمینی شهر را یادآوری کنید مگر در شهر خودتان جرمی صورت نمی گیرد؟ اسم شهر خود را بگویید تا مردم بفهمند چه شهر امنی در ایران داریم.
شهروند خمینی شهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مردم بسیار خوبی دارد. شما یاد بگیرید با یک چوب خوب و بد را نزنید. شهر شما دزد و متجاوز و قاچاقچی ندارد.؟
چرا سعی می کنید اخبار منفی این شهر را هی تکرار کنید؟
متجاوزین سال ها پیش اعدام شدند در خوابید؟
آن پزشک هم مجازات شد. از چرت برخیزید.
pesare afghan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
تعمیم ونسبت دادن جرم و جنایت به کل افراد یک شهر یا یک استان یا یک کشور خطایی بسیار بزرگ و بسیار کوته بینانه است این دست اتفاقات و جرائم در بسیاری از کشورهای دنیا حنی کشورها و جوامع پیشرفته اتفاق می افتد . در هر اجتماعی ممکن است افرادی بیمار روانی نادان و مجرم و جنایتکار وجود داشته باشد و نمیتوان جرم و جنایت را به همه انسانهای شریف و محترم و نوع دوست نسبت داد . حتما مردم شریف و نجیب خمینی شهر از این اتفاق شوکه شده و خواهان پیگیری جدی مسئولین مربوطه هستند تا مبادا اتفاقی اینچنینی در گوشه ای دیگر رخ داده و امنیت فرزندان عزیزشان به مخاطره افتد .
خاک برسرما
کاش این نماینده متوجه عدم صلاحیت خود برای جایگاه نمایندگی شده و استعفا میداد.مانند کبک سر خودرا زیر برف کردن و پنهان کاری راه حل هیچ مساله ای نیست.
ملت به اخبار غارت واختلاس وزمین خواری اعتیاد وفحشا عادت کرده اند اقای نماینده مشکلات عدیده مردم با اجرای قانون از کجا آورده ای واعدام متجاوزان اموال کشور وملت ومصادره سرمایه های به یغما رفته قابل حل و با رفع بیکاری وفقر جرم نیز ریشه کن خواهد شد
این جبهه پایداری ها مثل ریسشون
باید قدردان شورای نگهبان بود
آخرین خط نامه واقعا جالبه! برکنار کنید تا التهاب کاهش یابد! واقعا که ....
جای بسی تاسف برای چنین جایگاهی که این آقا دارد و نیز برای کسانی که به چنین افرادی رای می دهند. این هست که می گویند معیارهای انتخاب افراد برای همه پست هایی که با معیشت و زندگی مردم سروکار دارد باید عوض شوند.
عجیب از نماینده خمینی شهر حتی یک تأسف هم نه خورده است
مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
همین نماینده ها تو مجلس هستند که اوضاع ما اینه
خبرگزاری ها انصاف ندارن. به جای ابراز احساسات شخصی خودتون راجع به نامه اگر میتونی نقدش کن و حق جواب هم قائل باش برای طرف
ملت ایران خواهشا با سواد شین
تمام مشکلات کشور بخاطر انتخاب غلط توی انتخاباته... اگه از نظرتون کسی شایسته نیست خب توی انتخاب شرکت کنین ولی رای به کسی ندین... چیزی بین انتخاب بد و بدتر فقط باعث خرابی کشور وضع داغون اقتصادی الانه که رای اوردن یه سری از ادماست که معلوم نیست درونشون وابسته به کجان
از ماست که برماست
متاسفم برای این نماینده! همون بهتره روی صندلیش در مجلس بخوابه...!
بنده خدا خواسته این جمله رو تفهیم کنه:"همه چی آرومه، ما چقدر خوشبختیم"...درکشون کنیم خب!!!!!!!!
من توضیح میدم موضع ایشان دلسوزی نظام بوده و پیشگیری از بدنام کردن نظام و ملت ایران اصولا چنین اخباری بی معنی هست که اعلام بشوند مشکل و دغدغه ملی و کشوری نیست و زشتی عمل از بین میرود و اصلا نباید مطرح شوند و نظر ایشان صحیح است اخبار شخصی ربط به عامه ندارند مثلا من مرتکب زنا بشوم باید همه ایران بفهمد که زشتی عمل از بین رفته و عادی شود زنا؟
به مردم چه مربوط است؟
مسایلی باید رسانه ای شوند که مشکلی و فساد دستگاهی مسوولی و مسله ملی کشوری یا استانی باشد مطرح کرد ن اینکه فلانی مواد مخدر مصرف میکند چه اثری و نفعی د ارد یا تجاوز یا هر گناهی؟
یک وقت است یک مقام مهم و مسولی چنین کاری میکند اختلاسی و ضربه به بیت المالی یا کار ناشایستی بله این باید رسانه ای بشود و ابروی ان شخص برود چون به امانت مردم خیانت کرده ولی دعواهای خانوادگی گناهان شخصی چه ارتباطی به مردم پید ا میکند بفهمند چه اثری د ارد؟
استدلال شما عجیب است نه ان نماینده دلسوز عزیزان حق را قبول بفرمایید برادران تابناک میدانم سعی دارید رضایت عامه را بگیرید تا محبوب باشید ولی جای حرف حق پس چه میشود؟ گیریم مردم بدشان بیاید باید حق را کتمان کرد؟ برای رضایت و جلب لایک عامه؟ بسا ممکن است عموم مردم به کسی ناسزا بگویند که درست نباشد و ظلم هم باشد باید ما هم تکرارش کنیم تا محبوب و مورد قبول باشیم؟ د رست است وجدانی و دینی و انسانی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خواهشا عذر بدتر از گناه نیار
علی
| United States of America |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
عجب! یعنی تجاوز به کودکان یک موضوع خانوادگی هست?
واقعا کی به امثال ایشون رای میده
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
از کره مریخ که نیامده‌اند!
مراد
| France |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مردم فهیم سده
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
مردم سده یا همون خمینی شهر که شما سعی کرده اید با آوردن نام فهیم به آن ها متلک بپرانید ایشان را انتخاب نکرده اند. بیشتر آرای ایشان از درچه یوده. واقعا به حال مردم شهرم بابت این نزادچرستی های هم وطنانم غصه میخورم..
در تمام دنیا زمانی که این فاجعه ها رخ میدهد رسانه ها روزنامه ها سایت های خبری و ...... لحظه به لحظه پوشش خبری از تعقیب مجرم یا مجرمان و جنایتکاران به مردم میدهند تا هم زشتی و پلیدی کار بر همگان روشن شود و هم جنایتکاران از عواقب این جنایات بترسند و هم جامعه احساس امنیت کند ......اما ظاهرا ما در کشورمان چیزهای دیگری میگوییم چون مردم معمولا نامحرم هستند و......!!!!!!!
اینکه چیزی نیست
حالا اون بنده خدارو که از کار اخراج میکنن ببینین!!!!!
آقاجان فکر کردی بقیه نماینده ها از این بهترن مگه!؟
این قضیه تنها رسانه ای نشد، بلکه ادعاهایی از قبیل تعداد و ملیت متجاوزان مطرح شد که این ادعا ها جرم است و حق با نماینده محترم است.
این قضیه تحریک همسایگان جهت حمله گسترده به ایران و یا بمب گذاری را می تواند به همراه داشته باشد.
یادمان باشد رشد جمعیت افغانستان 6 و ایران 1.8 است و این ها آتش تهیه اشغال ایران خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خوب حالا متجاوزین مقصرند یا اونهایی که جرم رو تشخیص دادن. اگه قرار بر اینجور توجیهات غیر منطقی باشد دیگه باید دور رسانه و خبر رو خط زد . و یا بجای خبر دیوان حافظ رو باز کرد و از گل و بلبل گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
الان اینو گفتی متهمت میکنن به نژادپرستی نمیگن در این چند روز چه فحشها از افغانیها شنیدیم در حالی که هنوز متجاوز مشخص نشد کیه جدا از این مشابه این تجاوز از سوی افغانیها اتفاق میفته حتی شنیع تر چرا اونها رسانه ای نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
شما رشته تخیل پروری درس میخوانی؟
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
فحش خوردن از افغان ها میشه نژاد پرستی ولی توهین به خمینی شهری ها ناسیونالیسم افراطی نیست؟
pesare afghan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
این جرائم توسط مجرمین و افراد بیمار و مجرم صورت میگیرد و نیاز به رسیدگی قانونی و قضایی دارد و خیلی ارتباطی به جنگ و اشغال کشورها ندارد چون هر دو طرف ماجرا چه ایرانی چه افغانستانی اینگونه مسائل را درک میکنند . امروزه در دنیا دو کشور ایران و افغانستان به بسیاری از دلایل دوستیها و نقطه نظرات سیاسی و فرهنگی بسیار نزدیک وشبیه به هم دارند و در اینده حتما روابط دو ملت بسیار گسترده تر از این خواهد بود
کار اورژانس اجتماعی برای اطلاع رسانی کاملا درست بوده و موجب توجه بیشتر خانواده ها به فرزندانشان میشود.
دیگه از همه مایه گذاشت کم بود بگه عکس خدا رو پاره کردن
واقعا برای اون بچه ۵ ساله متاسفم. کشوری که همچین نماینده روشنی داره دیگه از بقیه انتظاری نباید داشت.
واقعا مایه شرمساری و خجالته! آقای نماینده تجاوز چند نفر شیطان صفت کثیف به بچه 6-7 ساله چه ربطی به مقدسات داره؟ خدایا ببین مقدسات برای توجیه چه کاری استفاده می شن؟ چه ربطی به تابعیتش داره؟ خدای نکرده اگه این اتفاق برای خانواده یک ایرانی از جمله خودتون توی خارج کشور اتفاق می افتاد چون تبعه اونجا نبوده باید ساکت می موند؟ خیلی خیلی مایه تاسفه بنظر میاد متجاوزین با این نامه می تونن احساس پشتگرمی کنن .
دیوار حاشا بلنده مطمئنا میاد تکذیب می کنه میگه من نامه ای نزده ام. میگه دشمنان پیامبر و حضرت علی و ائمه و نظام و اسلام و انقلاب و دشمنان مردم شهید پرور این نامه رو جعل کردن!!
چیز عجیبی نیست در این مملکت همیشه بهترین راه حل پاک کردن صورت مسئله بوده اسن...نه حل آن.......اگر چنین اتفاقی برای یکی از نزدیکان خودشان هم می افتاد همینطور فرمایش میفرمودند؟؟؟
این آقا اومده درست کنه بدترش کرده تو بااین نامه شبیه زیارت نامه ات تمام اتفاقات مندرج در رسانه ها را تایید کردی خودت بیشتر مستحق برکناری هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
باید در بیان اظهارات مان،مراقب باشیم که ماهم دچار گناه نشویم،
ازایشان سوال کنید معمولاً تجاوز با چه انگیزه هایی صورت می گیرد .
تابناک
به نظر شما اتفاقی ک سه هفته پیش اتفاق افتاده و توسط یک نفر بوده و هنوز تجاوز قطعی نشده است چرا باید درست هنگام مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی منتشر بشه تا هر کجا که نام خمینی را سرچ بکنی به جای اینکه از مراسم بزرگداشت خبر اول باشد خبر تجاوز در خمینی شهر خبر اول باشد
آیا به نظر شما مشکوک نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اینو برو از متجاوزین بپرس. بهش یاد آوری کن که اینجور اعمال رو بزارن برای وقتی که مناسیتی نباشه!! آخه ای بنده ساده خدا. کسی که به بچه تجاوز می کنه خدا و پیامبر حالیشه؟ اون چه می فهمه مراسم بزرگداش چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اولا اسم این شهر سده آست، شاید نامش اصلاح شود بسیاری از مشکلاتش حل شود و نماینده دیگر فرافکنی نکند
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
نام این شهر در زمان بیش از اسلام ماربین بوده است نه سده اطلاع عمومیتون را زیاد کنید..
سعید
| France |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
پس توطئه بوده؟
اي واااااي
دريغ از ي ابراز همدردي
انگيزه هر چي باشه
تهداد و تبعيت هر چه باشه
جاي ي اظهار تاسف بعنوان نماينده شهر وجود نداشت
اولا این اولا، ثانیا، ثالثا گفتنهای این نماینده خیلی خنده داره/ دوما خودش خوب میدونه که این اتفاق رخ داده و رئیس اورژانس اجتماعی فرد مریضی نیست که الکی اومده باشه این حرفو گفته باشه
در نامه ابطحی چند چیز قابل توجه است:
آقای ابطحی می گوید که ممکن است متجاوزین سه نفر نبوده اند! معنای آن این است که احتمال دارد یک نفر بوده است واگر یک نفر بوده اشکالی ندارد.
دومین مطلب این است که باید انگیزه متجاوزین روشن باشد! معنایش این است که امکان دارد آنان انگیزه درستی در این کار داشته اند و در ان صورت مشکلی نخواهد داشت! از نگاه این نماینده مجلس می تواند باانگیزه درست به دختر پنج ساله تجاوز کرد.
سومین چیزی که توجه انسان را در نامه ابطحی جلب می کند این است که احتمال دارد دختری که مورد تجاوز قرار گرفته افغانی نباشد! معنای این سخن ابطحی است که اگر دخترغیر افغانی باشد تجاوز به او اشکالی ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دقیقا اشاره کردی به نظرات این مثلا نماینده
باور کردنی نیست..واقعا خیلی عجیبه
آقای سید محمد جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر و برادر گرامی اقای دکتر محسنی بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور
فرض کنیم
اولا متجاوز یا متجاوزان تبعه کشور دیگری هستند
ثانیا انگیزه عاملین تجاوز خیر نبوده است
ایا رسانه‌ای شدن این خبر شوم اقدامی علیه ارزش‌های انقلابی و اسلامی خواهد بود
همین فریاد وا اسلاما باعث بسیاری از مشکلات کشور میباشد
مردم حق دارند از واقعیت های جامعه ای که در آن زندگی می کنند با خبر باشند و انتظار دارند نمایندگان آنها در مجلس پیگیری کنند تا مشکل حل شود نه اینکه مخفی کاری نمایند

لطفا به اصل مطلب بپردازید و حاشیه نروید
از نماینده مجلس که انتظاری نیست!
متأسفم، ادبیات ضعیف این نماینده نشان از سطح فکر او دارد. او تلویحا میخواهد بگوید که این سه جوان که به یک دختر افغانی تجاوز کرده اند، ایرانی نبوده اند، و اگر برفرض ایرانی بوده اند، دختر 5 ساله چون افغانی هست، اهمیتی ندارد. آبروی شهرستان خمینی شهر مهمتر از یک تجاوز است... این است فحوای کلام این نماینده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
همین که شما میگی 3 جوان، نشان از درست بودن حرف نماینده است . خبر پراکنی بدون پشتوانه و سوار شدن بر احساسات مردم
اصغری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خب معلوم است که آبروی مردم یک شهرستان مهم است. خودتان را به نفهمی زده اید؟ به خاطر دفاع از یک کودک افغان که نباید به ایرانی های خودمان توهین کنیم. می توان دفاع کرد بدون توهین
آقای ابطحی فعلاسرگرم مبارزه بی امان بااستکبارجهانی وآتش زدن برجام است وبرای مسائل پیش پاافتاده حوزه انتخابیه خودوقت کافی ندارد!!!!!!!!
خداییش نام خمینی شهر به واسطه چند نفر نابود شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خمینی شهر دقیقا کجاست؟و اسم قبلیش چی بوده؟
نمادنمایندگی مجلس همین است .
عاقبت نظارت استصوابی.
شاید اگر به کل نماینده ای نداشته باشیم همه چیز بهتر اداره بشه کی میدونه
دانشجو برای کمک به تولید یک اختراع به صد تا نماینده سر میزنه یکی تا حالا اینجوری حمایت نکرده و نامه ننوشته که ایشون نوشته
نماینده خمینی شهر(ابطحی):آقای جعفری (رئیس اورژانش اجتماعی کشور)دراقدام ناشیانه ، خبرتجاوز به دخترافغانی را رسانه ای کرد.......ثالثاًمعلوم نیست -این دختربچه افغانی-تبعه چه کشوری بوده!...لازم است فوری رئیس اورژانس اجتماعی را برکنارکنید!
نمایندگان مجلس دراموراجرایی دخالت نمی کنند،اصلاً قوه مقننه باقوه مجریه متفاوتند-۲قوه مستقلند!،هرکدام سازوکارخودرادارند!درایران هم قانون اساسی «استقلال قوا»رابه رسمیت شناخته است.
فقط مردم متوجه نیستند که چه خبره!!
متاسفانه باز هم فرا فکنی . کار دشمنان هست . تبلیغات دشمنان هست . نباید گفته میشد . باید روش خاک ریخته میشد . یک نفر یا سه نفر بود . ایرانی بود یا افغانی .فضای مجازی مقصر هست وو
وو رفع مشکل چیست . جوامع دیگر در انجام کار کارشناسی چکار کردند . خیلی از مشکلات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی کشور حل نخواهد شد چون ساختار را اول قبول نداریم دوم اینکه ساختار را بهم زدیم به کلمه آخرم فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
این اقا مشکلی ندارن مشکل از تلگرام است.مرگ بر تلگرام
اصلین این موضوع که این مطلب نباید قبل از بررسی این طور رسانه ای بشه صحیحه اصلا روی خمینی شهر بخاطر نامش خیلی ها حساسند این مسائل توکشور زیاد اتفاق میافته ولی بخاطر اینکه این نام راداره حساسیت توسط عده ای ایجاد میشه مطلب دیگه اینکه از شهرستان باجمعیت بالای 350 هزار نفر اقای ابطحی با23هزار رای نماینده شده
پاسخ ها
ماربین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خمینی شهر 7.5 درصد جمعیت استان اصفهان را دارد اما 2.2 درصد بودجه استان را دریافت می کند. به دلیل همین محرومیت ها مردمش زیاد در انتخابات شرکت نمی کنند. مردم شهر درچه بیشترین رای را به این آقا دادند نه خمینی شهری ها. حرف مردم خمینی شهر اینست که چرا فقط اخبار منفی اسن شهر روی آنتن می رود. مثلا چرا خبر خانه های فساد محله امیرآباد نجف آباد رسانه ای نمیشود و یا خبر پارتی های شاهین شهر؟ متاسفانه این اعتراض به حق ما جور دیگری تعبیر میشود. ما نمی گوییم حقایق بیان نشود می گوییم به ما توهین نکنید و خوبی های ما را هم انعکاس دهید. همین
این آقا هم یکی از نمایندگانی بود که برجا م را در مجلس آتش زد
بعضى از نظر ها رو مى خونم حالت تهوع ميگيرم. اينه معنى آزادگى كه حسين (ع) گفت . يه دختر بچه مورد ظلم قرار گرفته ! افغان يا مال هر جاى ديگه . تقاضاى اشد مجازات رو براى عاملين اين جنايت دارم . همچنين تقاضاى مجازات براى حاميان اين جنايت رو هم دارم . افرين به اون كه اين مطلب رو رسانه اى كرد . ماشاالله به غيرتش .
یک روز تماینده کازرون مصبب یک سری بلا تو کشور می شه حالا هم این آقا احساسات و شعور مردم رو بلانصبت با ... یکی میکنه
تا وقتی که با رفتار نادرست نمایندگان برخورد قاطع نشود کشور همچنان در سراشیبی می ماند
اگر خود مجلس نمی تواند خود را اصلاح کند این امر را هم به مردم واگزار کند
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مسبب درسته برادر. چطوری از مدرسه فارغ التحصیل شدی؟
اقای ابطحی برادر گرامی لطفا شما خودت رو به عنوان مسئول عزل کن و سعی کن از واقعیت ها فرار نکنی اقای به اصطلاح مسئول
کی بوده که به این رای داده
صحبت های ایشان را چنانچه بخواهیم از منظر شخصیت حقوقی اشان بررسی کنیم باعث تاسف است ،
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
سلام ، شما اگر نمی توا نید نظر من را کامل منتشر کنید بهتر است اصلا کل آن را درج نکنید . شما که همیشه خود را مخالف با این کار معرفی می کنید . درج مطلب بالا اصلا بیان کننده نظر من نیست و من به آن معترضم .
وای بر ما با همچین نمایندگانی
تا ساعت12:20 ؛ 102 پست غیر قابل انتشار !!!!
بنظر من ایشان باید استعفا بدهند .
محمدجواد ابطحی در رابطه با تجاوز به بهاره_كريمى دختر بچه افغانستانی :
معلوم نیست تجاوز حتمی باشد
معلوم نیست چند نفر بودند
معلوم نیست تبعه کدام کشور بودند
معلوم نیست انگیزه عامل یا عاملین چه بوده است
.
همه اينا معلومه اقاى ابطحى ، چيزى كه معلوم نيست وجود انسانيت است
نامه محمد جواد ابطحی رو ادم در مورد تجاوز به کودک افغان می خونه و تلاشهای این بزرگواران رو در اصلاح امور کشور می بینه واقعا با خودش میگه 5 نفر برای حمایت تیم ملی کمه باید همشون رو ببرن روسیه یکی یه بوق بدن دستشون بلکم یه استفاده مفیدی داشته باشند
سلام
در خبرها آمده است که متجاوزین به این دختر افغانی خودشان افغانی بوده اند و نظر نماینده این بوده که با اعلام عمومی این خبر و بدون اعلام این که متجاوزین افغانی هستند باعث ایجاد جو منفی بر علیه ایران و ایرانی میگردد
فارغ از نگاه جناحی به نماینده انتشار چنین خبری بدون اینکه اشاره به تبعیت افغانی متجاوزین گردد خود میتواند نوعی از شیطنت باشد
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
هنوز خبر تجاوز قطعی اعلام نشده. با نظر شما موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
متجاوز شاید خمینی شهری بوده.
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
متجاوز اصلا هم خمینی شهری نبوده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
چرا بعدا اصلاحیه خبر را نذاشتین؟
طرف اصلا خمینی شهری نبود
یعنی واقعاً در نجف آباد کسی قدرت تشخیص تجاوز یا عدم تجاوز به یک کودک پنج ساله را ندارد؟
پاسخ ها
خميني شهري بود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
نجف آباد را خوب گفتی
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
من اصلا همچین نظری دادم. نظر من را ویرایش کردید و طور دیگری گذاشتید؟ من نوشته بودم نجف آباد ته پیاز است یا سر پیاز. الان متوجه شدم که خود تابناکی ها هم رگه هایی از نژادپرستی دارند برایتان متاسفم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
نجف آباد این وسط برگ چغندره؟
عصاره فضائل ملت که این باشه دیگه بقیه رو ولش کن .متاسفانه اکثر شعارهایی که داده شد کذب از آب درآمد.
دختر خودشم بود همین کار را می کرد
؟؟؟
ازسعید طوسی چه خبر
چطور ممكنه نمايندگان وزرا و رئيس جمهور را استيضاح كنند اما قانوني نباشد كه مردم نمايندگان خود را استيضاح كنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5 تا کلمه هم فارسی ننوشته!
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خودتون هم سعی کنید فارسی حرف بزنید بعد به دیگران پیشنهاد دهید.
رطب خورده چون منع خرما کند؟
کلمه عربی است و معادل فارسی آن واژه می شود.
باور کنید خیلی از مسوولین ما رو بخاطر ناکارآمدی شون اگر بدترین فحش ها رو در رسانه ها بهشون بدید عین خیالشون نیست ، این نماینده بدبخت هنوز اعتقاد داره مردم نامحرمند و نباید از اخبار مطلع بشوند .
مسیل جنسی کشور حل نمیشه گر با راهکارهای واقعی ، نوجوان و جوان در طوفان ها و هیجانات بلوغ عاطفی و جنسی رو نمیشه با نصیحت و توصیه به مطالعه احادیث و تعریف و تمجید های توخالی کنترل کرد .
اینجا گورستان اخلاق و انسانیت و راستی و درستی شده
آقای ابطحی،بهتر است به جای آتش زدن برجام کمی هم به فکر مسائل فرهنگی حوزه انتخابیه خود باشید تا شاهد اتفاقات ناگوار باغهای اطراف خمینی شهر وتجاوز به دختر معصوم پناه آورده به ایران عزیز نباشیم.
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
تجاوز جز مسائل فرهنگی نیست . در دسته مسائل اجتماعی جای می گیرد. چند کتاب مدیریت فرهنگی و جامعه شناسی بخوانید. مشکلات فرهنگی در همه جای کشور بیداد می کند ربطی به خمینی شهر ندارد. اتفاقا مردم این شهر بسیار فرهیخته هستند. دانشگاه صنعتی اصفهان که بزرگترین دانگشاه ایران است به همراه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان که اولین پارک علمی خاورمیانه می باشد در این شهر قرار دارد همه این ها به خاطر فرهنگ بالای این شهر هست وگرنه در این شهر ساخته نمیشدند. .
آقای ابطحی،بهتر است به جای آتش زدن برجام کمی هم به فکر مسائل فرهنگی حوزه انتخابیه خود باشید تا شاهد اتفاقات ناگوار باغهای اطراف خمینی شهر وتجاوز به دختر معصوم پناه آورده به ایران عزیز نباشیم.
ایشون میگه معلوم نیست متجاوز یا متجاوزین چه انگیزه ای داشته اند !.جناب مغز متفکر! یعنی به نظر شما چه انگیزه ای میتواند تجاوز به یک دختر 5 ساله را توجیه کند ؟ به نظر من بدترین کارها را همین نماینده می کند زمانی که می خواهد چنین عمل زشتی را پشت مقدسات پنهان نماید .دین ما و علمای ما و نظام ما چنین عمل زشتی را رد می کنند و مجازات آن در شرع و قانون ما مشخص است
به نظر اقایون بهترین مردم ، مردم بی خبر از همه چیز هستند .
رابعا معلوم نیست انگیزه شان چه بوده ؟؟؟ واقعا چه سوال عمیقی ، آفرین بر شما
اقای مثلاً نماینده وقتی این اتفاق برای نزدیکانتان افتاد شما پیگیر تعداد متجاوزین، انگیزه و تابعیت آنها باشین و ببینین ایا اهداف شومی غیر از تجاوز در سر داشتند یا نه.
بعد از کشف این مهم ها به حال تجاوز شده هم بررسین.
اقا به جای عذرخواهی و استعفا می گوید رییس اوژانس باید بر کنار شود؟؟؟/یاابوالفضل یا خدا دنیا برعکس شئه....
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
یک نفر خطا کرده چرا نماینده خمینی شهر باید استعفا بدهد؟ چه ربطی دارد؟ خلط مبحث نکنید.
موضع گیری نماینده خمینی شهر کاملاً درسته نباید با یک خبرحتی تائیدشده جامعه راملتهب کرد پیگیری واقدام جدی و به موقع ازسوی مسئولان و دستگاههای اجرایی می تواند تاثیر ویژه ای در جلوگیری از اینگونه جرایم داشته باشد. انتشار چنین خبرهایی نه تنها کمکی به حل مسئله نمی کند بلکه روح میلیونها انسان روزه دار را افسرده وآزرده می کند . امام علی (ع) می فرماید اگرباچشمان خودکسی را درحال گناه ومعصیت دیدی چشمانت را ببند وبگو ندیدم .برای اینکه اثبات گناه دیگران بسیارمشکل وسخت است . البته این به معنای چشم پوشی و عدم برخورد با متجاوزان نیست اما رسانه ای شدن موجب گناهان بی شماری می شود.
متاسفانه بعضی از وکیل الرعایاها تصور میکنند ملت خوابیده اند
اِه. من کی یم. اینجا کجاست؟
چقدر به مذاق اصلاح طلبها گران اومده
چرا واسه دختر مشهدی که توسط افاغنه بهش هتک حرمت شد واکنش نشون ندادید و رگ غیرتتون نزد بالا

ترفند نخ نمای شما همیشه این بود عوض کردن جای شاکی و متهم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مگه در اون مورد یک نماینده اصلاح طلب چنین افاضاتی فرمودند که حالا شما مدعی شدید
مرد حسابی کار زشت کثیف در هر حالتی مورد انزجاره
pesare afghan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مجرمین مربوط به هر ملیتی که باشند باید مجازات بشوند ربطی به ملیت افراد ندارد ریشه جرم و جنایت در فقر و جهل است و نه در ملیت افراد
ايا ازنمايندگان بيش از اين انتظار داشتيد !
این آقا باید برکنار بشه.این خواسته ی ماست.باوجود اینان ما احساس امنیت نداریم
اینهاکه نخبگان و نمایندگان ما هستند.ما چه هستیم.هر چه هستیم لایق بیش از این نیستیم
واقعا شرم باد بر نماینده اینچنینی.واقعا شرم باد.
از آقای نماینده می پرسم اگر قربانی داز نزدیکانت بود چه میکردید. وای بر تو که خود را نماینده مردم می دانی
فقط برای مردم نجیب خمینی شهر متاسفم با چنین نماینده ای ....با نهایت تاسف چنین فردی عضو کمیسیون آموزش هم هست..از شورای نگهبان میپرسم ایا مردم ایران شتیسته چنین نمایندگانی هستند؟
این همان است که پرچم آمریکا و برجام را تو مجلس آتش زد، بعد حضور فرزندان خود را در آمریکا انکار کرد. از کوزه همان تراوشد که در اوست، واقعا جامعه ایران به چه سمتی میره با این افراد، تجاوز به کودک بی گناه در هر شرایطی پلید و غیرقابل پذیرش است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بسوی فروپاشی و البته ساختن ایران جدید و متمدن پس از فروپاشی
نظر نماینده منطقی است.و منافی برخورد با عاملان این جنایت هم نیست.اینهایی که منفی میدن را به مناظره دعوت میکنم.
همین نماینده دانشگاه صنعتی اصفهان در قبال پذیرش پسرش از خمینی شهر به شهر اصفهان واگذار کرد البته خانمشون هم همکا ر من بودند متاسفانه زیاد تعادل روانی نداشتند
خوبه شواری نگهبان هست اگر نبود ایک عالم انسان شریف می رفت مجلس
اتفاقا اصل اين ماجرا و هويت متجاوزين و كودكى كه به او تجاوز شده صد در صد مشخص وتائيد شده ولى بخاطر باز تاب ان در اجتماع نگذاشتن رسانه اى شود مطمئن باشيد
کسانی هم که تلگرام و توییتر و .... را فیلتر میکنند از همین ها هستند
فقط همین بگم.... انسانم آرزوست!!
آبرو نگذاشتی واسه همایون شهرمون
همین .... بود که برجام را تو مجلس آتش زد
این آقا بهتر است بجای پرداختن بیش از حد به مسائل خارج از حیطه اختیارات مانند آتش زدن فرجام و دیگر خود شیرینیها ، به مسائل خمینی شهر توجه کنند!!!!!!
گفته است که رسانه ای شدن جرم مستوجب حد علیه انقلاب است؟!! مگر انقلاب برای مخفی کردن جرائم بوجود آمد؟؟
بجای احساس شرمندگی وتلاش برای رفع بدبختیهای مردم بعضی علاقه به مخفی کردن حقیقت دارند وبه دروغ گویی بنام امنیت افتخار میکنند... یاد بگیرید از دنیاییکه نخست وزیرش به جرم ثابت شده به زندان میرود زنانش به تجاوز جنسی با افتخار افشا میکنند حتی ریاست جمهورشان را تحت محاکمه ودر واتر گیت ریاست جمهور برکنار میشود نه مانند تبرعه تجاوز جنسی به چندین کودک انهم در معنوی ترین مکان و..........وای وشرم برماکه ادعای خداپرستی یعنی راستگویی میکنیم
هر جور شده کار این نماینده متناسب به مقام او نبوده و محکوم می کنیم
اولا ثانيا ثالثا خوب كاري كرده كه رسانه اي كرده شما بايد استعفا بديد متاسفم براي مردم شهري كه چنين نماينده اي دارند .
خوب بد كه نگفته اول صحت ماجرا تاييد بشه بعدا شما عر وتيز بكنيداينم ي شگردي هست واسه سرپوش گذاشتن روي بيعرضگي هاي دولتمردان ساعتي يك مسئله را رسانه اي ميكنند كه اذهان مردم منحرف بشه
بعضیها مریضند ، بعضیها مرض دارند ، عده ای هم مریضند هم مرض دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
آفرین . احسنت .
با بچه خودتم اینکار رو میکردن همچین نامه ای میزدی ؟
در روزهای شهادت مولی الموحدین لازم است یاد آور این سخن گرانقدر حضرت باشیم که فرمود در کشوری که فرمانروایش مسلمان باشد و خلخال از پای زن یهودی بکشند باید از غصه دق کرد ( نقل به مضمون ) حالا حکایت این به اصطلاح نماینده مردممممممممم است که در حالی که این فرد مسئول است و بایستی به دنبال دلجویی از مصدوم م خانواده آن فرد و ریشه یابی مسئله باشد تا از این گونه حوادث جلوگیری گردد از دو راهی که متاسفانه اکثر مسئولین از آن استفاده می کنند میرود 1 - پاک کردن صورت مسئله و انتقام از کسی که باعث اطلاع رسانی شده 2 - ارتباط مسئله با انقلاب و اسلام و دشمنان که دیگر کسی پیگیر ماجرا نباشد وای بر ما با این نمایندگان وای بر ما
خوشبختانه ملت ایران دیگر آگاه شده است و همانند تمامی دنیا انتظاردارند افراد متجاوز به کودکان معصوم و یا حتی بزرگسالان مجبور بخاطر مشکلات کاری و مالی تنبیه گردند. بزرگی و عظمت ایران، اسلام و مردم خمینی شهر و سایر بخش های کشور با علنی کردن چنین اخباری نه تنها از بین نمی رود بلکه موجب افزایش هشدار و آگاهی عمومی و اجتماعی می گردد. در تمامی بخش ها پیشگیری بهتر از درمان عمل می نمایید و بنابریان با تشویق بیشتر سازمان ها و افراد دخیل در اورژانس اجتماعی می توان در آینده احتمال چنین اعمال زشتی را کاهش داد. فراموش نکنیم باید یاد بگیریم که همواره باید متجاوز تنبیه گردد و افرادی که مظلومانه و معصومانه مورد تجازز قرا می گیرند بایستی جامعه آنها را مجددا جذب نمایید. قطعاً خداوند با مظلومین است. انشالله نماینده محترم نیز یاد بگیرند که دیدگاه انسان امروزی نسبت به خیلی از موارد تغییر نموده است و مخفی کردن امورات زشت این چنینی، تنها موجب سو استفاده افراد ناآگاه و کفتارهای اجتماعی می گردد.
اگه اعلام کردن اخبار بزهکاری بد چرا هروز تو تلوزیون امار تیر اندازی در مدارس امریکا پخش میشه ولی وقتی نوبت به مدارس و اجتماع خودمون که میرسه باید مخفی به مونه، تا زمانی که این اخبار رسانه ای نشه هیچ کس به یادشه نمیافته خبرنگار عزیز تابناک بهتر هر هفته یه خبر از خانواده های داغ دیده ونحوه روند پیگیری پرونده توسط مسئولین اعلام بفرمائید تمام مرتکبین جرم باید برای مردم افشاء بشن شاید به تونه عامل بازدارنده باشه
واقعا براي مردم با فرهنگ و متدين و متمدن ايران با چنين نمايندگان متاسفم!
ای کاش من یک افغانی بودم جانباز بیکار
واقعا بعضی از اینا خودشون رو صاحب همه چیز مردم میدونندد. کارش درست یا غلط، آخه تو کی هستی که بخوای بگی ایشون برکنار شوند؟؟؟!!! سو استفاده از جایگاه هم حدی داااره...
یکبار نامه ایی که نوشته ایی رو بخون تا نسبت به انسانیت، عقلانیت، و اشتباه در جایگاهی که قرار گرفتی پی ببری.
اگر قدری انصاف داشته باشیم میبینیم که آقای نماینده پر بیراه نگفته! وقتی هنوز جزییات حادثه معلوم نشده و اقدامات پلیسی قضایی در مرحله تحقیقات قرار داشته ، مسئولین مورد نظر چه عجله ای به انتشار خبر داشته اند . چه لذتی در انتشار این قبیل اخبار وجود داره بجز آبرو ریزی برای کشور . مسئولین برای چی اینقدر ولع انتشار اخبار رو دارن ؟ الآن چه اتفاقی برای مستمعین می افته ؟ تا چند وقت قبل روزانه دهها خبر راست و دروغ در تلگرام انتشار می یافت و مردم هم میدیدن . خوب حالاچی؟ مسئولین شخصاً اخبار منفی رو انتشار میدن !
در انتخابات های بعد باید به جوانها رای بدیم
نماینده های مجلس نماینده های تفکرات و غالب مردم آن شهر اند.... دقیقا می توان این رفتارها رو در ساکنین آن شهرها هم مشاهده کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بس کن از تهمت زدن به مردم یک شهر
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
بیست و چند هزار رای در قابل 360 هزار نفر آدم ملاک خوبی نیست. شما هم از رفتار خودت خجالت بکش به مردم یک شهر تهمت نزنید. .
این نماینده آبروی حوزه انتخابی خود را برد ... !!! درجا باید رد صلاحیت گردد فی الفور...
اگر دختر خودت بود ، همین ها را می گفتی؟
خدا به سرش بیاره تا درد رو بفهمه
از نظر بعضی مملکت "گل و بلبل" است و کلا هر چیزی غیر از این باشد را بشدت تکذیب می کنند. دست به تکذیب شون واقعا بی نظیره!!!
خدیاااااا ، عجب صبری داریم مااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
شک داشتید ؟
مشکل اصلی حضرات فضای مجازی کشور است که مانند نوری ملت را از تاریکی ،وجهل ،وخرافه دارد بیرون می آورد ؟ این آقا با اصل تجاوز مشکل ندارد ،همانگونه که با اصل اسید پاشی مشکل نداشت ؟ اگر این فضای مجازی ،وشبکه های اجتماعی نبود اینها مانند ،خوانین دوران قاجار ،عروسها را شبهای اول به حرمسرای خود میبردند ،، چون در تاریکی جهل ،و خرافه ،و بدون یار و یاوری که همین فضای مجازی ،وشبکه های اجتماعی است ،هر فسادی ،و ظلمی را میشود لاپوشانی کرد ،و پیگیر کننده را خفه نمود ؟ و این دشمنی با شفاف سازی است ؟،،
الان یکی نامه میزنه چرا نامه نماینده رو رسانه ای کردید!!!
آقای ناشناس بهتر است مواظب حرف زدنتان باشید و به مردم خمینی شهر توهین نکنید. در همه جای دنیا جرم اتفاق می افتد ولی رسانه ای نمی شود. مثلا شما چند بار اخبار تجاوز در ملک شهر و بهارستان اصفهان را شنیده اید؟ دوما اگر در مدرسه ای در غرب تهران چنین فاجعه ای رخ می دهد آیا همه مردم تهران بی فرهنگ هستند؟ چرا اگر به یک تهرانی به خاطر این مسئله و یا اگر مردم قزوین به خاطر پارک باراجین توهین شود حق با آن هاست ولی اگر به این دلیل به مردم خمینی شهر توهین شود آن ها حق اعتراض ندارند. چطور نماینده قزوین در مورد باراجین اعتراض کرد و یا مسوولان ترک به خاطر قتل آن دخنر خردسال به 20:30 اعتراض کردند شما آنجا حضور نداشتید تا انتقاد کنید؟ سوما ما معترضیم چرا فقط اخبار منفی از شهر ما پخش میشود. کدام یک از شما می دانید که بنیانگذار طب عفونی در ایران(پرفسور سیادت) و بیناگذار ایمونولوی در ایران و پزشک مخصوص رضاشاه ( پرفسور میردامادی) و بینانگذار تکواندو پومسه در ایران(شهید محمد قورچانی) تنها کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار(اصغر فرهادی) سازنده مجموعه شکرستان( اصغر صفار) پنجمین شهید محراب( آیت اله اشرفی) و آقایان میرلوحی و خانم فخاری اعضای شورای شهر تهران در زمان حال و سردار طلایی عضو علی البدل همین دوره خمینی شهری اند؟چهارما در کنار آبروی آن دختر معصوم آبروی مردم خمینی شهر هم مهم است. پنجما همین سایتی که مدعی است نظرات توهین آمیز پخش نمی کند زیرآبی حرفش را نقض کرده و نظراتی را چندان بی فحش هم نیست پخش کرده.
و در آخر باید عرض کنیم ای کاش مسوولین شهرمان بعد از انقلاب نام خمینی را بر این شهر نمی گذاشتند تا با این نام با ما دشمنی نشود. امیدوارم روزی نام شهرمان همان ماربین شود. ماربین نام قدیمی خمینی شهر در زمان پیش از اسلام است.
پاسخ ها
pesare afghan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مردم استان اصفهان و شهر خمینی شهر مردمانی شریفند عمل مجرمین به پای خودشان نوشته میشود ربطی به مردمان نجیب و شریف خمینی شهر ندارد
بر میگرده به رای دادن خودمون که ندیده و نشناخته چون اسمشون تو لیست فلانی هست رای میدیم به این آقایون
واسه کودکان قحطی زده ی سومالی گریه کنید.
این دختربچه مهم نیست که .
عبادات همتون قبول درگاه حق.
حتما برای تایید کردنش خود نماینده محترم میباست حضور میداشته و حادثه را رویت مینموده اند تا باور کنند مثل همه مسایل کشور از قبیل نرخ گوجه فرنگی احمدی نژادی و دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری !!!
باسلام باید این نماینده برکنارشه نه کسی که واقعیت جامعه را بیان می کنه
بیچاره مردم خمینی شهر .چه کسی براشون تو مجلس براشون تصمیم میگیره
باسلام من با اظهارات نماینده مردم شهر مذکور کاری ندارم
اما یک سوال از شما دارم چرا از زوایه افشاء اسرار مردم ترسی ندارید ؟ اگر این حادثه درست روایت شده باشد انتشار آن در فضای رسانه ای چه مشکلی از مردم و آن بیچاره گان که مورد ظلم واقع شده یا می شوند حل می شود ؟ غیر از اینستکه ادامه حیات برای آنها غیر ممکن می شود ؟ حتما فلسفه ای پشت آن بوده که اسلام برای اثبات این نوع مسائل سخت گیری می کند ؟ متاسفانه امروز پنهان کردن این نوع مسائل را منفی جلوه می دهند البته این بدان معنی نیست که مسولان باید بی تفاوت باشند
امان از افراط و تفریط ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
ظاهرا شما نمی دانید که در قرن 21 زندگی می کنیم؟ قرن انفجار اطلاعات.دیگه گذشت آن زمان که اخبار پنهان میماند یا دیر به گوش مردم می رسید.ای زمانه سرعت پخش اخبار ثانیه ثانیه ایی هستش
این قسمت از جملش از همه ناراحت کننده تره که میگه معلوم نیست انگیزشون چیه؟یعنی تو تجاوز انگیزه خوب و بد داریم؟!!!
ای کاش همین تجاوز به دختر یا خواهر همین شخص شده‌بود تا ببینیم همین موضع را میگرفت
یک نماینده که حقیقت را نمی خواهد ببیند . این نماینده تنها کارش در مجلس پریدن به دولت است . در این نامه هم دقیقا به اورژانس و به بهزیستی مخی پرد در حالی که از واقعیت فرار می کند. اصلا کسی مگر از شما اظهارنظری خواسته است. اگر این دختر عضو خانواده شما بود از انگیزه طرف مقابل می پرسیدی . آیا بیان انگیزه در این نامه اقای ابطحی ذره ای از انسانیت دارد. واقعا ندارد. و مایه شرمساری برای یک نماینده است.
مجرم را ول کردید به یه کاغذ گیر دادید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه با بچه خودت این کار رو کرده بودن، همین واکنش رو نشون میدادی؟
ایشان قبلاً هم به رسانه ای شدن تجاوز دست جمعی به بانوان متاهل در باغ خمینی شهر معترض بودند.
من چند سوال دارم. ممنون می شوم اگر کسی جواب بدهد. اول این که سایت تابناک مدعی است که اخباری که حاوی تهمت و توهین باشد را پخش نمی کند پس چرا در بعضی از این نظرات به مردم شهرستان خمینی شهر که ملقب به حسینیه ایران هستند توهین شده و تابناک آن ها را در معرض دید قرار داده است.( تابناک جوک گذاشتی برای خنده؟)
دوم این که من شهروند خمینی شهری هستم و افتخار می کنم متعلق به شهری هستم که 2300 شهید دارد و این اقدام را هم محکوم می کنم و درخواست دارم تا عامل آن مجازات شود ولی چرا در قضیه مدرسه تهران کسی به تهرانی ها توهین نکرد ولی در این اتفاق به مردم پایتخت خیران ایران که تمامی امکاناتشان از جمله مدرسه و بیمارستان و.. را خودشان می سازند به این راحتی توهین می شود؟ مگر ما در کشورمان شهروند درجه یک و دو داریم؟
سوم این که من هم مانند بقیه مردم اعتقاد دارم که همه انسانیم و باید از حقوق انسانی برخوردار شویم از جمله آن کودک افغان. اما چرا کسانی که در این نظرات به حق از آن کودک دفاع کردند در جواب توهین بعضی از کاربران از هویت مردم خمینی شهر دفاع نکردند؟ آیا هویت مردم یک شهرستان 360 هزار نفر از یک کودک افغان کمتر بود؟ آیا نمیشد از کودک افغان حمایت کرد بدون آن که به هم وطنان خودمان بد و بیراه بگوییم؟
چهارم این که چرا همه ادعای مسلمانی داریم ولی عمل نمی کنیم. جدا از حرف آقای ابطحی کسانی که مدعی هستند این افراد معلوم الحال هستند و اگر به پرونده کودک رسیدگی نشود را بی عدالتی و مغایر با قوانین اسلامی می دانند چطور توهین به مردم یک شهر را ضد اسلام نمی دانند؟ بهتر نیست در اعتقاداتمان کندوکاوی بکنیم؟
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر کس به مسلمانی توهین کند گویی به تمام جامعه مسلمانان توهین کرده است.
منتظر پاسخ هم وطنان فرهیخته و به دور از تعصب هستم.
بنده کسانی را که به من و همشهریانم توهین می کنند نخواهم بخشید.
پاسخ ها
مژگان
| France |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
مردمی که به چنین شخصی رأی میدهند لیاقتشون همینه. حالا میخواهی ببخشیشان یا خیر. کوچکترین اهمیتی نداره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
خمینی شهر بعد از قزوین و شهرضا رتبه سوم را در این مقوله دارد.
pesare afghan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
فقط افراد کوته بین میتوانند در مسائل اینچنینی به مرد شریف و مسلمان یک شهر توهین کنند . عمل مجرمین قابل تعمیم به مردمان یک شهر پر اوازه نیست . من هم کمتر دیدم کسی به مردم خمینی شهر توهبن کرده باشد و اکثر نظرات حاوی انتقاد به نماینهد محترم خمینی شهر بوده که نامه ایشان منطقی نبوده
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
مژگان جان خیلی خوشحال میشوم شهر خودت را معرفی کنی تا با نماینده خودتون هم آشنایی داشته باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
این اتفاقات قبلا هم در هم خیمنی شهر افتاده بود......
سالهاست که باید به حال این کشور تاسف خورد با این مسئولین
مشکل در ریشه هاست !!!

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج

حالا شما اومدین به اون خشت آخر گیر دادید ؟
با تحلیل برخی از نظرات، من واقعا نگران ریس اوژانس اجتماعی شدم. ایشون اگر در کوتاه مدت از کار بیکار نشند در بلند مدت حتما از زندگی ساقط نشند خوبه.
مقایسه کنید با واکنش حضرت علی (ع) به دزدین خلخال از پای زن یهودی
نمایندگان مجلس شورای " اسلامی "
من از هموطنان با سواد این سایت میخوام در رد یا پذیرش نظرم مشارکت کنند و ان هم این هست که بعد از انقلاب خصوصا در سیاست گذاری در بعد فرهنگی انقلابیون فکر میکردند که در جامعه چون اسلامی هست نه مردم و نه حکومت شاهد چنین مشکلاتی نخواهند بود لذا خیلی در شعارها و ایده ها و آروزو های که داشتند فکر میکردند که چنین افرادی را میشود از بین برد مثل سیب پوسیده در آشغالدانی ریخت اما چیزی را که فکر نکردند بزه کاری و ناهنجاریهای اجتماعی مانند فحشا . طلاق . فساد اخلاقی . دزدی . چنین برداشتی این بوده که تمام مردم چنان تربیت خواهند شد که سر موقع در مسجد برای نماز خواهند رفت همه روزه خواهند گرفت ووووو اما آیا برنامه ای برای پانصد میلیون انسان دارید یا نه همان تمثیل سیب پوسیده عمل خواهد شد متشکرم
مشکل ما تایید امثال این آقا نیست .مشکل رد صلاحیت افراد شایسته است که مجال را برای این افراد باز می کند‌. در نبود شیر روباه سلطان جنگل میشه.؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
بخدا ریس دانشگاه رد صلاحیت میکنن
که چندتا از وابسته های خودشون رای بیارین
حالا اگه همین مورد در جایی غیر از ایران اتفاق می افتاد ایشون سخنانی گهربار در مورد عدم امنیت جانی مردم ، کودک آزاری ، نابودی فرهنگ ، فساد و . . . در مجلس ایراد میفرمود و تریبون آنرا ول نمیکرد اما حالا که توی حوزه انتخابیه ایشون اتفاق افتاده میخوان سر و صداش رو بخوابونن تا آبها از آسیاب بیفته .
متاسفم برا خودمون...
انتظار بیش از این از نماینده خمینی شهر نمیباشد.
دی شیخ گرد مجلس گشت و گفت / کز دیو ودد ملولم و انسانم آرزوست
موضوع این است هرکس در این مملکت مدیر شد خود را از مردم جدا می داند تفکیک وظیفه خوب انجام داده ا ند حضور در سوریه .سختی .اقتصاد مقاومتی.راهپیماییی با مردم حقوق انچنانی . با مدیران
واقعاٌ کار این نماینده،‌ خوب نیست باید عذرخواهی رسمی بکنه از این گهرهایی که گفته!!!
1- دفاع از غلط و گناه بزرگترین گناه است
2- توجیه گناه هم از بزرگترین گناهان است
3- نژاد پرستی که از بدترین اعمال است
4-تقریبا هیچوقت اگر در تهران از اینگونه اعمال اتفاق بیافتد هیچ رسانه ای کلمه نهران را در خبر نمی نویسد اما در باره دیگر نقاط ...
پاسخ ها
خمینی شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
آفرین دقیق گفتید
ایران جالبه کسی که می دزده و میبره میگن اختلاس کرده و تازه فراریش میدن این نماینده هم از اولا شروع کرده تا رابعا اینا یک طرف دلایل بیخودش هم طرف دیگه
انصاف داشته باشید. من این نماینده را نمی شناسم. ولی حرف بی ربطی نزده. از قضا کاملا صحیح مطلب را گفته اند. چرا اینقدر در ایران مطلب را بی جهت، جهت دار می کنید. تابناک. از تو هم ناامید شدم
خدا رحمت کند اجداد و پدر و مادر جناب پاوول دورف را
این گونه دیدگاه نمونه ای از نژاد پرستی و نفاق است...
کجا؟
در مجلس شورای اسلامی
این نوع دیدگاه همون چیزی هست که تمام ادیان الهی ان را نفی کرده اند.
کجایند ان علمایی که در برابر ظلم و فساد سکوت نمی کردند و فریاد می زدند.
حرف کاملاً درستی زده. نباید اول یک خبر رو به غلط چهارتا گذاشت روش منتشر کرد بعد تازه منتظر باشیم تا حقیقت مشخص بشه. باید اول حقیقت مشخص بشه بعد خبر رو منتشر کرد. مردم همیشه خبر اصلی یادشون می مونه دیگه تکذیبیه های بعدی اثری نداره.
روزگارخوبی مامردم ایران نداریم
اگر بچه خودت بود بازم همینو میگفتی انسانیت به نژار و رنگ نیست یکی بره این اقا رو حالی کنه
لا اله الا اللله !!!!!
ملت به چه کسانی رای داده اند؟!!!!!!!!!!!!!
متاسفم برای مردم خمینی شهر که همچین نماینده ای توی مجلس دارند به جای دفاع از حقوق مردم به فکر اتش زدن برجامه
راست میگه خوب
میدونید چقدر این بنده خدا باید بدو تا حق یه بچه را بگیره اصلا صدتا بچه اونم چه موقعی جام جهانی داره شروع میشه همش استرس سفر دارن.این آقا وظیفه مهمتر داره مثل من و شما بیکار نیست که، گیرم به بچه ۵ساله تجاوز شده حتما راضی بود دیگه ،احتمالا تو این سایتهای همسریابی گول خورده یا تو تلگرام رفیق شده تقصیر خودشه حالا نماینده مجلس از خودروی میلی بیاد پایین ببینه چرا اینطور شده.
با این حرفها ارزش روزمون را میتریم پایین و پشت سر ون هیمون حرف میزنیم.
اصلا کسی که با رسانه ای شدن موضوعات مخالف باشه از آدمای سیصد سال پیش هست
هر چه فکرمیکنم درک نمیکنم که مردم خمینی شهرچگونه به این فرد رای داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
این تازه خوبش بوده
امیدوارم این نماینده باغیرت از پاسخهای مردم بفهمه کار درست چیه و دفعه بعد که به خودش تجاوز کردن اعلام کنه و بخاطر ترس از موقعیتش ساکت نشه.
این یعنی چی که مردم به جایی برسن که میگن اینا نمایند ها های ما هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! اینا فرسنگها از لحاظ فکری با ما فاصله دارن انگار اشتباهی شده اونا از یه کره ی دیگه پرتاپ شدن تو کشور ما...
این خبر متاسفانه بهیچوجه عجیب نیست، اوضاع جاری کشور کاملا گویای حال و روز و تفکرات تصمیم سازان کشور است. متاسفانه، متاسفانه، متاسفانه
جالبه فقط نظراتی که هجمه به نماینده باشه منتشر میشه
همهی رسانه های اصلاح طلب بسیج شدن واسه تخریب
خیلی جالبه. یک دختر بچه افغان مورد تعرض قرار گرفته. چند روز از ماجرا گذشته و کلی در رسانه های در مورد آن صحبت شده ولی مثل همیشه مسئولان هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده اند. گویی اصلا مسئولیتی در این مورد ندارند. احتمالا بندگان خدا مشغول احیا و عزاداری و دعا و عبادت هستند و هیچ مسئولیتی برای اطلاع رسانی و حفاظت از افکار عمومی مردم ندارند و در این فضای مغشوش افراد زیادی بدون داشتن اطلاعات تایید شده در این مورد مسئله اظهار نظرهای غیر منطقی فراوانی را شاهد بوده ایم که بطور قطع عمدتا از سوی افراد مغرض صورت گرفته است. متاسفانه حتی دادستانی و مراجع انتظامی که باید حافظ حقوق و امنیت همه افراد جامعه باشند نیز اظهار نظری در مورد کم و کیف ماجرا نکرده اند.
بعد در این میانه یک مسئول دولتی که هیچ مسئولیتی برای اطلاع رسانی عمومی در خصوص این مسائل را ندارد اقدام به انتشار خبر حادثه ای میکند که هنوز مورد تحقیق قرار نگرفته (و اگر تحقیقی در مورد آن شده باشد هم قطعا شخص ایشان صلاحیت و مسئولیت اطلاع رسانی در مورد آن را نداشته است) و در ادامه یک نماینده مجلس داریم که کاملا ناشیانه اقدام به نامه نگاری به مراجع قانونی میکند و بجای اینکه درخواست رسیدگی به مسئله و برخورد قانونی با مسببین مسئله را بکند با طرح یک مجموعه تشخیصهای شخصی بجای همه مراجع و مسئولین ذیربط حکم داده و درخواست برکناری مسئولی که به نظر او خاطی است را میکند.
نتیجه اینکه یک :77/شور در گیر یک مسئله میشود که مشابه آن در این کشور و در سایر کشورها و مخصوصا در داخل افغانستان که کشور این قربانی است رخ میدهد ولی اینگونه مسائل را بدنبال ندارد.
کل این ماجرا نشان میدهد که هنوز در کشورمان یک مدیریت عقلانی و مسئولانه هماره با هماهنگی و اقدام بموقع در مورد اینگونه مسائل نداریم و افراد بدون اینکه بعدا با تبعات اقدامات خود مواجه شوند بطور خودسرانه و با اجتهاد شخصی اقداماتی میکنند که خسارات و آسیبهای جدی به وجدان جمعی و آبروی کشور میزند. تا کی قرار است این نابسامانی بر روابط نهادهای ذیربط قضایی و امنیتی و رسانه ای حاکم باشد.
حالا از این مسائل که بگذریم خوب است هموطنان عزیز که به حق نسبت به تعرض به یک تبعه افغانستان در ایران حساسیت و غیرت نشان دادند، در مورد تعرضهایی که در کشورهای دیگر، از جمله در همین افغانستان، نسبت به هموطنانمان میشود نیز کمی حساسیت و غیرت نشان بدهند!
نامه ایشان از خبر تجاوز درآورتر است. خوی حیواتی لحظه ای بر متجاوز غلبه کرده و اگرچه مستوجب استحقاق دریافت مجازات حد الهی است ولی راه توبه بر او باز است ولی این نامه برای سرپوش نهادن بر چنین معصیتهایی به نوعی شبیه چراغ سبز نشان دادن به متجاوزین است
پس وای بر ما
ایشون از همین الان صلاحیتش برای دور بعد تایید شد تعجبی ندارد مردم مجلس را با جای دیگر اشتباه بگیرند وبرایش اگهی برنند
گذشته این نماینده را بررسی کنید!!!!!!!!!!
شبکه های اجتماعی رو که می بندید تا مردم در بی خبری باشند مومنی را هم که بخاطر احقاق حق مظلومی جنایتی را رسانه ای کرده می خواهید از کار اخراج کنید تا عبرت بقیه بشه ، از داشتن چنین هم وطنی اونم بعنوان نماینده در مجلس ایران شرمنده ام .
آقای ابطحی اگر محتوی نامه خود را درک کند باید تا آخر عمر برای این اظهار نظر ودرخواست خود خجالت بکشد ! آمیدوارم تا زنده است متوجه کج اندیشی خود شده و از مردم شریف ایران عذر خواهی کند.
ان شاءالله کسی که در حکومت مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی داره ولی بجای خدمت، عمدا مردم‌رو عذاب میده، بحق شب قدر واسش عذاب قبر و قیامت بشه
انشالله هر کس کوتاهی میکنه به همین بلا گرفتار شود
از بدی و نادرستی هراسی ندارم.
برای مردم خمینی شهر متاسفم با این طرز فکر نماینده شان . خداکند مشت نمونه خروار نباشد
متاسفم
قحط الرجال
واقعا متاسفم
اتفاقا آمار جرایم در خمینی شهر پایین است آقای علی و ناشناس و...
وقتی چیزی را نمیدانید صحبت نکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار