بازدید 9115
۱

اسلامیان درجمع تیم ملی:اگر موفقیتی بوده، از اتاق مدیریت است

همیشه گفته ام که اگر در جایی موفقیتی را مشاهده می کنید مطمئن باشید مدیریت خوبی در آنجا حاکم است و هر جا ضعفی بود بدانید این مشکلات از اتاق مدیریت است.
کد خبر: ۸۰۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 03 June 2018

محمود اسلامیان یار صمیمی مهدی تاج و همشهری او که بعد از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال ، در آخرین ماههای سال گذشته به جمع هیات رییسه فدراسیون اضافه شد(!) با حضور در اردوی تیم ملی ضمن قدردانی از تلاش های کادرفنی و بازیکنان تیم ملی برای آنها سخنرانی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این عضو ارشد و اصفهانی فدراسیون گفت: تک تک شما شیرمردان ملت عزیز ایران هستید و تا همین جا افتخار بزرگی کسب کرده اید و ان شاءالله این افتخار ادامه پیدا می کند.

به نوشته سایت فدراسیون فوتبال، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از پایان تمرین شنبه شب تیم ملی و در زمان صرف شام در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم ملی با قدردانی از زحمات و تلاش های مربیان و بازیکنان تیم ملی به نمایندگی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قدر فرصتی که نصیب تان شده و قدر نعمتی که خداوند به شما اعطا کرده و می توانید دل مردم را شاد کنید، بدانید. این خدمت شما و شاد کردن دل مردم با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.

او با اشاره به دیدارش با رییس فدراسیون فوتبال گفت: دیروز در ملاقات با آقای تاج پس از حمله قلبی که شکر خدا به خیر گذشت، ایشان سلام ویژه ای به کادرفنی و بازیکنان رساندند و به شما خسته نباشید گفتند. بنده هم قلبا تک تک شما را دوست دارم. شما برای مردم عزیز ایران، شیرمردانی هستید که تا همین مرحله هم افتخار بزرگی کسب کرده اید و ان شاء الله این افتخار ادامه پیدا می کند.

اسلامیان با اشاره به تلاش ها و دستاوردهای کارلوس کی روش برای فوتبال ایران اظهار کرد: همیشه گفته ام که اگر در جایی موفقیتی را مشاهده می کنید مطمئن باشید مدیریت خوبی در آنجا حاکم است و هر جا ضعفی بود بدانید این مشکلات از اتاق مدیریت است. من از برادر عزیز و دوست داشتنی ام جناب آقای کی روش تشکر می کنم. خدا را شکر علی رغم همه محدودیتها و مشکلات، آقای کی روش چند سال قبول زحمت کرده اند و ان شاءالله خواسته و تلاش ما این است که به رغم همه مشکلات این اتفاق ادامه پیدا خواهد کرد.

اسلامیان در پایان گفت: از همه شما و تک تک شما به خاطر تلاشها و زحمات شما تشکر می کنم و برای شما و خانواده های عزیزتان آرزوی سلامتی و شادی دارم.در پایان نیز مسعود شجاعی به نمایندگی از بازیکنان، پیراهن تیم ملی را به اسلامیان اهدا کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنظرم عنوان مطلب رو به اشتباه زده ايد . . لطفا اصلاح شود . .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها