کد خبر: ۸۰۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 02 June 2018
هرکسی ممکن است عادات بدی مانند جویدن ناخن، کشیدن سیگار یا خوردن غذای بیش از حد داشته باشد. اما ترک کردن این عادات همیشه کار راحتی نیستند.این به دلیل ویژگی مغز برای خودکار کردن رفتارهای روزمره برای کاهش مقدار کار خود است، که باعث می‌شود مغز خود را از چرخه تصمیم‌گیری برای رفتارها خارج کند و بار فکری لازم برای انجام آن را کاهش دهد.در این ویدیو با سه مرحله شکل‌گیری یک عادت آشنا شوید و روش‌های علمی تبدیل این عادات به عادات مثبت را بیاموزید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: