بازدید 7598

کلیات دوره دکتری مدیریت شهری تصویب شد

کد خبر: ۸۰۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 29 May 2018

جلسه شوای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و در این جلسه کلیات برنامه دوره دکتری مدیریت شهری این دانشگاه تصویب شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با اشاره به مباحث مطرح‌شده درخصوص جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی این دانشگاه گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه، تدوین برنامه دوره دکتری مدیریت شهری بود که ضرورت و کلیات این برنامه به تصویب اعضا رسید.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه دوره دکتری مدیریت شهری یکی از برنامه های بسیار جذاب و مورد تقاضای سازمان شهرداری ها، شوراهای شهر و مراجع مختلف است، افزود: در این جلسه مقرر شد این برنامه توسط یک کمیته بین رشته‌ای نهایی و به اجرا درآید.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه موضوع آیین‌نامه استعدادهای درخشان و امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته، دیگر موضوع مطرح‌شده در شورا بود، گفت: کلیات این موضوع مصوب و مقرر شد که شیوه‌نامه‌ای با تایید شورای هماهنگی گروه های برنامه ریزی تهیه و به اجرا درآید.

رهایی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه آیین‌نامه داخلی شورای برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اصلاحاتی به تصویب اعضا رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی