بازدید 12017
۳

دستگیری قاتل خانم وکیل در خانه روستایی

کد خبر: ۸۰۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 22 May 2018

مرد میانسال که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود 9 ساعت پس از این جنایت در یک روستا خود را در محاصره پلیس دید.

به گزارش روزنامه ایران، حدود ساعت 11 صبح یکشنبه یک وکیل دادگستری به‌نام فرزانه‌ پور رجبی هنگام خروج از دادگستری لنگرود هدف شلیک دو گلوله قرار گرفت. به گفته شاهدان این ماجرا به محض خروج زن جوان از دادگاه مردی میانسال از خودرواش پیاده شد و با یک قبضه سلاح شکاری به این وکیل زن نزدیک شد و با شلیک دو گلوله او را از پا درآورد. مرد مسلح بلافاصله تفنگش را رها کرد و پای پیاده از محل گریخت.

پس از انتقال زن جوان به بیمارستان وی بر اثر شدت خونریزی جان باخت. با مرگ این زن به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود تیمی از مأموران آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کردند. نخستین بررسی‌ها از خودروی به جا مانده از قاتل در محل حادثه نشان می‌داد مالک خودرو مردی 45 ساله و دهیار سابق یکی از روستاهای لنگرود و موکل این زن بوده است.با توجه به این یافته‌ها تجسس‌های پلیس برای به‌دست آوردن ردی از متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

پلیس تمام مکان‌هایی که احتمال داده می‌شد مرد جنایتکار در آنجا مخفی شده باشد را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار داد تا اینکه با گذشت حدود 9 ساعت از این جنایت دریافتند که متهم در خانه‌ای روستایی حوالی بخش رحیم آباد پنهان شده است.

بدین ترتیب خانه مورد نظر از سوی پلیس تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار گرفت و قبل از آنکه متهم فرصتی برای فرار پیدا کند از سوی پلیس دستگیر شد. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاونت اجتماعی پلیس گیلان در این باره گفت: متهم در بازجویی‌ها به قتل خانم وکیل اعتراف کرد و مدعی شد از یک سال قبل او را می‌شناخته اما به خاطر اختلاف‌های شخصی و کاری وی را به قتل رسانده است.

با توجه به اعترافات متهم قرار است با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود، بعد از بازسازی و تشریح صحنه قتل توسط متهم، رسیدگی‌های قضایی درباره سایر جزئیات این پرونده انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
فقط اعدام
قاتل بایداعدام شودتاهرکسی خودش حکم صادرنکند
دیگه ببین چکار کرده که موکل جانش به لب رسیده...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر