بازدید 164664

سرنوشت زنان و دختران صدام چه شد؟

طبق اظهارات برخی از منابع، صدام علاوه بر ۳ زن قانونی، ۸۰ معشوقه نیز داشت! او با تعداد زیادی زن رابطه غیراخلاقی داشته است. سازمان ملل پیش از این با انتشار گزارشی اعلام کرد دیکتاتور معدوم عراق بیش از ۸۰ معشوقه داشته و با زنان زیادی رابطه غیراخلاقی برقرار کرده بود.
کد خبر: ۸۰۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 21 May 2018

دیکتاتور سابق عراق ۲۴ سال بر مسند حکومت تکیه زد. آنچه از صدام باقی مانده گزارش جنایت‌های او علیه مردم ایران و مردم خودش است. با وجود این، کمتر کسی از زندگی خصوصی دیکتاتور معدوم عراق آگاهی دارد.

به گزارش تابناک، صدام را در زمره سران بی بند و بار تلقی می‌کنند. او ۳ بار ازدواج کرد که حاصل آن ۵ فرزند از همسر اول وی، «ساجده» بودند. او همسران خود را در کاخ‌های جداگانه نگه می‌داشت. ساجده نخستین همسر صدام (دختر خیرالله طلفاح) و دختر عموی او بود که پس از مرگ پدرش تحت حمایت صدام و مادرش قرار گرفت. حاصل ازدواج آن‌ها دو پسر و سه دختر بود. دو پسر صدام به نام‌های «عدی» و «قصی» در زمان حمله آمریکا به عراق و چند روز پیش از بازداشت صدام کشته شدند.

سرنوشت زنان و دختران صدام چه شد؟

صدام و دخترانش

ساجده و سه دخترش به نام‌های رنا، رغد و حلا پس از حمله آمریکا از عراق خارج شدند. رغد و رنا در حال حاضر در اردن به سر می‌برند. در حالی که ساجده و حلا در قطر هستند.

سرنوشت زنان و دختران صدام چه شد؟

سمیرا همسر دوم صدام نیز پسری به نام علی به دنیا آورد که صدام هیچگاه به او حق قانونی نداد. پس از حمله نیرو‌های آمریکایی به عراق در سال ۲۰۰۳، سمیرا به همراه پسرش به لبنان فرار کرد و از آنجا عازم کانادا شد.

 

«ندال» سومین همسر قانونی صدام است.

سرنوشت زنان و دختران صدام چه شد؟

سرنوشت زنان و دختران صدام چه شد؟

با این حال، طبق اظهارات برخی از منابع، صدام علاوه بر ۳ زن قانونی، ۸۰ معشوقه نیز داشت! او با تعداد زیادی زن رابطه غیراخلاقی داشته است. سازمان ملل پیش از این با انتشار گزارشی اعلام کرد دیکتاتور معدوم عراق بیش از ۸۰ معشوقه داشته و با زنان زیادی رابطه غیراخلاقی برقرار کرده بود. اطلاعاتی از سرنوشت این زنان و اینکه پس از مرگ صدام به کجا گریختند، در دسترس نیست. با این حال گفته می‌شود، کاخ‌های متعدد صدام که در طول ۲۴ سال حکومت وی بر عراق بنا شده بود، محل نگهداری این زنان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۴
نشر این خبر نتیجه اش که چی بشه ؟؟؟؟؟
اون نیازی به رابطه نامشروع نداشته چون میتونسته صیغه کنه. درسته آدم بدی بوده ولی دیگه هر چیزی رو نباید باور کرد. موقعی رابطه نامشروع توسط یک مرد صورت میگیره که ازدواج مجدد یا صیغه کردن مثل ایران مساله دار باشه نه واسه یک ثروتمند صاحب قدرت و اونم وسط یک کشور مسلمان عربی که ازدواج تا چهارتا و صیغه نه تنها منفی نیست بلکه مثبت هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
دوست عزیز صدام سنی بود و در مذهب اهل تسنن صیغه وجود نداره
آریان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
آقا میلاد عزیز صیغه احکامی دارد همینطوری نمی شود صیغه کرد . پس نمی توان همینطوری و بیخودی صیغه کرد هر کس گفته اشتباه گفته و اسلام هم چنین دستوری نداده است . اما بعد اینکه صدام جنایت کار که مثل آب خوردن آدم می کشت شما به این شخص می گویید مسلمان ؟؟؟ که بخواهد حالا به قوانین اسلام پی بند باشد.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
اهل سنت صیغه ندارند. صیغه در قانون تشیع وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
اهل سنت صیغه کردن یا همان ازدواج موقت را شرعی نمی دانند و صدام سنی مذهب بود. برای انسان های فاسدی و جنایتکاری که هزاران نفر را مثل اب خوردن به کشتن می دهد دین و شریعت معنا ندارد
همسر اول صدام دختر دایی وی است.خیرالله طفاح دایی صدام و عدنان خیرالله وزیر دفاع عراق عراق در دوران جنگ پسر دایی و برادر خانم ،صدام بود.
هیچ قدرت و ظلمی پایدار نیست و ابدیت برای هیچ کس وجود ندارد جنگ علیه ایران و حمله به مناطق مسکونی جنایت جنگی علیه اسیران ایرانی نسل کشی کردها و قتل عام یک روستای شیعه نشین تنها بخش کوچکی از کارنامه صدام است بعد از حمله امریکا به عراق
عدی و قصی پسران صدام کشته شدند
صدام اعدام شد
علی شیمشایی پسر عموی صدام اعدام شد
طارق عزیز مرد
برزان تکریتی اعدام شد و هنگام اعدام سرش کنده شد
رغد دختر صدام در اردن بسر میبرد
اکثر فرماندهان بعث به داعش پیوستند و کسانی که ظلم زیادی کرده بودند توسط نیروهای مردمی کشته شدند
عدنان الدوری فرمانده نیروی هوایی عراق به اردن پناهنده شد
عزت ابراهیم معاون صدام زنده و فراری است
عالی
سلام
آدم سرکش زنا زاده ای مثل صدام به نظر شما به احکام اسلام پایبند بوده کسیکه حرم امام حسین را بمباران کرد
عکسی از ندال الحمدانی زن سوم صدام ندیده ام.
شنیدم دانشمند بوده. دکتر. مدیرکل انرژی خورشیدی بوده
صدام حسين اگه از ديد مردم عرب نگاه كنيد خيلي مرد بود و آخر غيرت و تعصب بود/ در مورد 80 زن كه گفتيد صد درصد اشتباه هست
اخر حکو مت اینه بله صدام خانواده اش هر کدم به کشور رفتن زمانی که صدام بود ماه ایرانیها همسایه داشتم از روزی که صدام رفته معلوم نیست همسایه ماه کیه هم مرز ماه کیه یادش بخیر صدام تا صدا بود عراق او بوحت داشت کو حالا هر شهر عراق دست یک نفره
مرگ بر خائنان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی