بازدید 24035

درخواست آمریکا برای انتقال ماهانه پنج سلاح هسته‌ای کره شمالی جهت نابودی در فرانسه

یک دیپلمات کره جنوبی با طرح این موضوع که هدف آمریکا این است که هر ماه، پنج سلاح هسته‌ای کره شمالی به خارج منتقل شود، مدعی شده که نابودی سلاح‌های هسته‌ای منتقل شده به فرانسه، در دیدار اخیر ترامپ و امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه مورد بحث قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۹۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 12 May 2018

ایالات متحده از کره شمالی خواسته تا هر ماه، پنج بمب هسته‌ای این کشور به فرانسه منتقل تا احتمالا در این کشور از بین برده شود.

به گزارش «تابناک»؛ خبرگزاری یونایتدپرس به نقل از رسانه‌های کره جنوبی نوشته که این درخواست آمریکا در جریان دیدار اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از کره شمالی و دیدار وی با کیم جونگ اون رهبر این کشور و به بهانه تلاش برای اطمینان از حسن نیت کره شمالی در مذاکرات بین دو طرف مطرح شده است.

یکی از دیپلمات‌های کره جنوبی به روزنامه سگیه ایلبو گفته است، «می‌دانیم که این موضوع به طور مستقیم توسط پمپئو از اون درخواست شده است تا اطمینان از امکان نظارت و نابودی سلاح‌های هسته‌ای کره شمالی به بهترین وجه ممکن محقق شود».

دیپلمات کره جنوبی با طرح این موضوع که هدف آمریکا این است که هر ماه پنج عدد از سلاح‌های هسته‌ای کره شمالی به خارج منتقل شود، مدعی شده که نابودی سلاح‌های هسته‌ای منتقل شده به فرانسه، در دیدار اخیر ترامپ و امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه مورد بحث قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه‌های کره شمالی، اگر کره شمالی در جریان دیدار اون و ترامپ با خلع سلاح هسته‌ای موافقت کند و به پیمان منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای (ان‌پی‌تی) بپیوندد و یا این که بر سر ترتیباتی مشابه با آمریکا به توافق برسد، آن گاه آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، مسئول بازرسی از این کشور خواهد بود. همچنین احتمالا از برنامه موشکی کره شمالی نیز بازرسی صورت خواهد پذیرفت.

کره شمالی پیش از این در سال 1993 اعلام کرد که تصمیم دارد از ان‌پی‌تی خارج شود، ولی سال بعد بر سر برنامه هسته‌ای خود با واشنگتن به توافق رسید، اما بار دیگر در سال 2003 اعلام کرد که قصد دارد از این پیمان خارج شود و تصمیم خود را نیز عملی کرد.

در صورت توافق بر سر خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی، این موضوع فرایندی زمان‌بر خواهد بود. در سال 1989 آفریقای جنوبی پذیرفت که به برنامه هسته‌ای نظامی خود پایان دهد. نابودی سلاح‌های هسته‌ای این کشور و بازرسی‌های مربوطه سه سال زمان برد. در آن زمان آفریقای جنوبی، شش سلاح هسته‌ای داشت و در حال ساخت هفتمین سلاح بود.

جداسازی قطعات سلاح‌های هسته‌ای به منظور از بین بردن آنها، فرایندی پرهزینه نیز هست. آژانس بین‌المللی در سال 2007، هزینه این کار را حدود 4.5 میلیون دلار برآورد کرده است.

تخمین برخی اندیشکده‌های غربی نشان می‌دهد، کره شمالی مواد هسته‌ای مورد نیاز برای ساخت 13 تا 21 سلاح هسته‌ای را در اختیار دارد.

کره شمالی که رهبر آن از زمان برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ روند سریع بهبود روابط با کره جنوبی و آمریکا را در دستور کار قرار داده است، مدت هاست که پنهانی در حال مذاکره هسته‌ای با آمریکاست و رهبر این کشور در دو نوبت میزبان وزیر خارجه فعلی آمریکا بوده است. قرار است رهبر کره شمالی و ترامپ، یک ماه دیگر و در سنگاپور با یکدیگر دیدار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰۴
اول سلاح های اتمی رو میگیرن بعد که خلع سلاح شد یه ناآرامی داخلی علیه دیکتاتوری رهبر کره شمالی راه میندازند و طی ده سال حکومتش رو نابود میکنند.به همین راحتی.روسیه رو بگو که از همه طرف تو محاصره قرار داره!!!
پاسخ ها
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ببین فک کردین مثل ما هستند از هول حلم بی افتن تو دیگ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
آفرین. همون کاری که با قذافی و صدام کردن، سر این در میارن.
احمق می گفت نمی خوام مثل صدام و قذافی بشم ولی دقیقا راه اونو میره..

باید دیکاتوریشو نابود کنه نه سلاح اتمیشو
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
بر خلاف نظر شما امریکا با ملتها و دولتهایی که صادقانه به دنبال منافع اقتصادی و همکاری اقتصادی با امریکا بودند بیشترین کمگ را کرد و حالا انها از بهترین و پیشرو ترین اقتصادهای دنیا هستند بدون اینکه حتی احزاب کمونیست انها عوض شود مانند چین و ویتنام. مشکل لیبی یا عراق امریکا نبود. مشگل خود قذافی بود که به معنی کامل کلمه یک عوضی بود که بعد از نطق دوساعته نطق خود را به سوی رئیس سازمان ملل پرتاب کرد که حتی روسیه و چین هم نتوانستند این اخلاق و رفتار را تحمل کنند. حالا هم اطمینا داشته باشید کیم با فشار چین پذیرفته که راه چین و ویتنام را در پیش بگیره و امریکا و کره جنوبی همه جوره با او همکاری خواهند کرد همانطور که الان بزرگترین سرمایه گذار و وارد کننده از چین و ویتنام امریکا هست.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
یک زمانی هدف حزب کمونیست چین و ویتنام نابودی امریکا بود. طبیعی بود که امریکا هم بیکار ننشیند و با انها مقابله کند. ولی حالا هدف احزاب کمونیست چین و ویتنام نه نابودی امریکا بلکه نابودی فقر و توسعه اقتصادی ملتهای خود از طریف همکاری و همزیستی با دنیا هست. می بینید که امریکا با همین احزاب سابقا دشمن و کمونیست بهترین روابط اقتصادی و حتی سیاسی و دیپلماتیک را بر قرار کرده و هم برای امریکا و هم برای چین و ویتنام ثمره ان همکاری و همزیستی برد برد واقعی برای ملتهای دو طرف است و چین و ویتنام به سرعت دارند به پیشرو ترین اقتصادهای جهان تبدیل می شوند. حالا هم برمه و کیم می توانند همان راه را انتخاب کنند.
ناشناس
| India |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
تحلیل استاد بزرگ وپیشبین تمام عرصه های تاریخ حاج حسین شریعتمداری راجع به این یکی موضوع چیست؟ وچرا ایشان از نبوغ سیاسی خود برای ابادی وازادی سایر ملل مظلوم ودربند جهان استفاده نمیفرمایند؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
بله آمریکا اگر تماما نوکر او باشید و برای اقتصاد کشورش انواع و اقسام بذل و بخشش را انجام بدهید با شما بسیار خوب است. اصلا چه دلیلی دارد با نوکر خود که کل ذخایر ارزیش را برای خرید سلاح می دهد بد باشد. مثلا همین عربستان سعودی تقریبا همه ی ذخیره مردم خود را برای خرید سلاح داد و ترامپ هم در آمریکا بارها افتخار کرد که من برای آمریکایی ها به این وسیله شغل ایجاد کردم. اکنون هم نامه داده که باید جنگ آمریکا در منظقه را کشورهای عربی بدهند و تا مادامی هم که بدهند مشکلی وجود ندارد. ناشناس محترم از آمریکا ولی خدا نکند روزی دولتی بخواهد ذره ای سرپیچی کند از اوامر آمریکا. آنگاه به قول شما دیگر رو راست نبوده است و باید تاوان بدهد.
من هم معتقدم که آمریکا طی ده سال آینده به کره شمالی حمله می کند اگر کره ابزار دفاعی خود را کنار بگذارد. تاریخ این مورد را قضاوت خواهد کرد و مردم ما از این وعده ها بسیار دیده اند و نیازی نیست مردم را دوباره فریب دهید.
بگذارید به یک اصل سیاست خارجه آمریکا اشاره کنم:
اگر به رقیب فشار آوردی و امتیاز داد فشار را افزایش بده چون بیشتر امتیاز می دهد. مردم ما این اصل را این روز ها با گوشت و خون خود حس می کنند و کسی دیگر نمی تواند آمریکا را برای ما بزک کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
برای چین هم تعرفه میگذارد و خوب نیست کلی هم سنگ اندازی می کند . بلکه الان چاره ای ندارد جز پذیرش چون چین هم کشور قوی و دارای سلاح هسته ای می باشد. جالب است که همین چین قبل از جنگ جهانی اول هم قدرت اقتصادی شد ولی انگلیس با توپ و تفنگ کشور را ویران کرد چون داشت به اقتصادش ضربه می زد .
دوستان اگر کسی خواست شما را فریب بدهد و بگوید با آمریکا کنار بیایید خوب است و اقتصادتان گلستان می شود یکی بزنید در گوشش شاید شما ندانید چرا زده اید ولی او می داند که چرا خورده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
خوب همه واسه خودشون میبرن و میدوزن.حالا شما صبر کنید اول ببینید کره شمالی این کارو بکنه بعد اینارو بگید.
کره اونموقع که هنوز ساخت بمب هسته ای و هیدروژنی و موشکی که به آمریکا برسه رو تکمیل نکرده بود توسط ۳ناو هواپیمابر آمریکا محاصره شد اما تسلیم نشد،این نهایت سادگیه که فکر کنید کره حالا دستشو خالی میکنه
البته بعضیا که میگن کره داره تسلیم میشه و دارن شلوغش میکنن در واقع اونو دارن وظیفه رسانه ای خودشونو که جوسازیه دارن انجام میدن که ایران هم هرچه زودتر تسلیم بشه.
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
تحلیل گر 16:44 تبریک شما به عنوان یکی از باهوش ترین انسان های این دوران انتخاب شدین .
در پاسخ به مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
در پاسخ به مهدي:
اگر عربستان سعودي به آمريكا پول داده براي اهداف ومنافع ملي خودش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
کره شمالی شرایطش با ما کمی فرق دارد
اگر کره شمالی به مذاکره ای که آمریکا در آن باشد فکر هم بکند باید به عقلشان شک کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
بله اگر کیم هم فکر کند خیلی زرنگ است و سلاح را تحویل دهد ولی همچنان ارزوی مرگ و نیستی برای امریکا بکند و هر جای دنیا که نیروهای ضد امریکایی فعال هستند کمک نظامی و مستشاری کند امریکا هیچ کمکی نخواهد کرد که تحریم بیشتر را هم در دستور قرار می دهد ولی اگر مانند چین و ویتنام و برمه و ژاپن به دنبال صلح و همزیستی واقعی باشد سرنوشت کره شمالی و کیم هم همانند همان کشورها به سوی ترقی و پیشرفت و همکاری و برد برد واقعی برای ملتها خواهد بود و کیم هم مانند احزاب کمونیست چین و ویتنام و برمه نیازی به نگرانی از بابت امریکا یا غرب نخواهد داشت.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
برخی از دوستان شناختی از امریکا ندارند و امریکا را با قدرتهای استعماری همچون انگلیس و روسیه و فرانسه قیاس می کنند در حالیکه امریکا از اساس با ان کشورها متفاوت است. قدرتهای استعماری مانند انگلیس و روسیه و فرانسه همیشه به دنبال رابطه برد - باخت با کشورهای دیگر بودند ولی امریکا به دلیل ثروت بی پایان اقتصادی و کشاورزی و صنعتی که به راستی خدا در حق ان سرزمین نعمت را تمام کرده نه به دنبال برد- باخت بلکه به دنبال برد -برد هستند. برای نمونه بسیار کوچک از مشت نمونه خروار چین به 12 هزار فروشگاه زنجیره ای فست فود امریکایی در چین اجازه فعالیت داده که چند صد هزار چینی را استخدام کردن و البته این شرکتها سود بسیاری از چین می برند. ولی در همان زمان در خود امریکا میزان سرعت رشد رستورانها و غذای چینی از خود رستوران امریکایی در چین بیشتر است و در حال حاضر 46 هزار رستوران چینی و اسیایی در امریکا فعالیت می کنند که 90 درصد صاحبان انها چینی است. نتیجه انکه امریکا انقدر ثروتمند و دید بالا را دارد که میداند پیروزی واقعی نه در انحصار و استعمار بلکه در اقتصاد و همکاری اقتصادی دوطرفه است. مثلا در ایران الان که دلار گران شده مدیران بی دانش ما همش می گن چرا ایتقدر ایرانیها به خارج می روند در حالیکه شما در دنیا امروز امکان ندارد کشوری را در توریست بیابید که موفق باشد ولی از سفر شهروندان خود به دگر کشورها جلو گیری کند.همیشه باید دوطرفه و برد-برد باشد و گویا حالا دوزاری کیم افتاده تا مانند کره جنوبی و چین و ویتنام و برمه و.... باشد و اینجوری بهتر می تواند قدرت و مقام خود را برای بلند مدت حفظ کند چون ان را مشروع و موفق کرده و ملت خود را هم از انزوا و فقر در اورده.
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
مقامات امریکایی در دیدار با مقامات اروپایی که به شدت طرفدار باقی ماندن امریکا در برجام بودند خیلی ساده گفتند ایران نه برای شما بلکه برای ما ارزوی مرگ و نیستی و اتش زدن پرچم و ... می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
آقای ناشناس16:48و 17:30 زیر همه کامنت ها پیام گذاشتی میشه خودتو معرفی کنی؟
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ناشناس 17:30
نظرت در مورد آمریکای لاتین ...
سرخپوستها کودتای بر علیه مصدق حمله به عراق و کشتار بی دلیل صدها هزار عراقی
حمله به گرانادا
حمله به کره
حمله به ویتنام
ماجرای نیکاراگوا
دشمنی احمقانه با کوبا
حمله به افغانستان و چاق تر شدن طالبان و القاعده
تولید صدها هزار تن سلاح های شیمیایی
خروج از پیمان بین المللی آب و هوا استفادۀ بی دلیل بعد از پایان جنگ جهانی از بمب اتم
استفاده از اورانیوم ضعیف شده در کشوهایی که به آنها حمله کرده
بیچارگی مردم لیبی بعد از حملۀ آمریکا به آنها و افتادن لیبی به دست القاعده و داعش که حالا مردم لیبی آرزوی قزافی را دارند
راستی نظرت در مورد بمب هایی که کودکان یمنی با اشتیاق تمام از آمریکایی ها دریافت می کنن چیه ؟
.
اما هیچ وقت در مقابل مردم کشورهایی که با زحمت و خون دل خوردن پیشرفت کردن از حمایت های آمریکا نگو که همونجا اونا ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
آقای آمریکایی بخون
خداوکیلی بگو کی هستی ،آخه با چه رویی داری ماله میکشی روی جنایتا و کثافت کاریای اربابت.آمریکا
ناشناس۱۶:۴۸
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
نیرویهای نظامی آمریکا در هرجای دنیا چه غلطی میکنند که باعث بشه در اونجاها نیروی ضد آمریکایی بوجود بیاد و کسی پیدا بشه که به اون نیروی ضد امریکایی کمک کنه.چرا شما برای آمریکا این حق رو قائل میشی که در گوشه گوشه دنیا دخالت کنه اون هم دخالت نظامی
شهاب
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
این ناشناس مثل اینکه سخنگوی ترامپه داره کامنت میذاره!!!
Mohammad Reza
| United States of America |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
پرفسور ناشناس از امریکا که بوی تعفن منافقین از نوع نوشتنت به مشام میرسد..آی کیو که فکر میکنی خیلی از امریکا و سیستم آن سرت میشود....
یعنی واقعا کره شمالی قبول میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
مقامات امریکایی در دیدار با مقامات اروپایی که به شدت طرفدار باقی ماندن امریکا در برجام بودند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ما که صادقانه هسته ای مون رو دادیم رفت همه کشورها هم فعالیتهای هسته ای ما رو در چهارچوب برجام تایید کردند حتی اون اسرائیل وهربستان که مخالف ماهستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
واقعا اینطوریه که آمریکا دنبال برد-برده؟؟؟
اگر عقلش درست کا رکنه
همه اونا رو میده به یو اس
و رابطه خوب اقتصادی و گردشگری و توریست و .....
بهترین روش مملکت داریه
غلدار بازی و هارتوپوت
فقط مردم مملکت و خوده کشور رو
نابود میکنه
بهتره عقلش کار کنه و
یو اس رو از نظر اقتصادی بدوشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
بعضي ها برده و ذليلند و به ذلتشونم افتخار مي كنن. خخخخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
یعنی شما می فرمایید که چینیها و ویتنامیها و ژاپنیها که بغد از سالها جنگ و میلیونها کشته با امریکا از در صلح در امدند و حالا چین از امریکا هم بزرگتر شده ذلیل و برده هستند و به ذلتشون هم افتخار می کنند؟ واقعا درست گفتند که برای رسیدن به صلح واقعی به شجاعتی دهها برابر جنگ نیاز هست.
دانشجو دکترا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ناشناس 16:51 معلومه تو این سیستم نونت تو روغنه که راضی هستی
محمدتبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
خودتان را با چین مقایسه نکنید انها حتی در منازلشان نیز کار می کنند اما شماها فقط دنبال میز و صندلی هستید!!!!!!!!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
مگه همین آمریکا نبود که برجام رو امضا کرد اما بعد از گذشت 3 سال از اجرای این توافق بین المللی زد زیرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اقا یه سوال. یو اس رو چطور از نظر اقتصادی بدوشه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ایرانی هارو با چینی و ژاپنی و کره ای و ... مقایسه نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
یو اس اگه قرار بود دوشیده بشه که یو اس نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
آره مثل صدام و قذافی
اونوقت واقعا اسرائیل باید بمب هسته ایش را نگهدارد؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اگر یک روزی کشور و دسته کشورها و گروههای قلسطینی با اسراییل به صلح واقعی برسند وبرای اسراییل ارزوی مرگ و نیستی نکنند اسراییل هم نیازی به داشتن بمب اتم نخواهد داشت
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
با همین منطق آبکی شما تا روزی رئیس جمهور آمریکا به ما نگوید همه گزینه ها روی میز است باید به ما صدها کلاهک هسته ای بدهند!!!
مردم را فریب نده ناشناس از آمریکا
تحلیل های ساده انگارانه ای ک روز ها و ماهای اول توافق ما با غرب برخی در داخل میکردن و خوشبینی الکی و پیروزی بزرگ میدانستند...ک همش پوچ اشتباه بود



الان هم همین تحلیل های ساده انگارانه درباره سیاست مرموزانه کره شمالی ب اسم مذاکره گفته میشه...که اینکه این کشور تسلیم شده و بزودی خلا سلاح میشه برای امریکا غرب!!!




خیلی ساده هستید...ببنید و تماشا کنید ...اینا مثل ما ساده و عوام نیستند

هیچ خلا سلاحی نیست..وقتی امریکا ب بهانه نبود دمکراسی در مرحله بعد خلا سلا ب کره شمالی حمله میکنه...
اگه قرار ب تسلیم بود ..ک همون دوره اوباما و مذاکرات مربوطه اینا میز مداکره رها نمیکردن و امروز ب سلاح هسته ی دست پیدا کنن
پاسخ ها
ارش
| Canada |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اتفاقا بعد از خلع سلاح کره شمالی ، امریکا و غرب در صدد بازسازی و توسعه کره شمالی اقدام می کنند . جون بازسازی و مراوده اقتصادی و سرمایه گذاری
کشورها در داخل خاک یکدیگر، اشتغال زایی می کنند و از این رو امنیت و صلح پایدار می شود چون اگر هر طرف بخواهد به طرف دیگر حمله کند، سرمایه ها و درامد مالیاتی خودش حاصل از سود سرمایه گذار خود را در کشور مقابل، از دست می دهد.
جناب کیم....والسلاااااااااااااااااااااااااااااام
مثل ماگول نخورید نقد بدید نسیه را بچسبید این امریکا غیر قابل اعتماد هست حالا چرا فرانسه خب به چین بفرستن یا روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
منفی زن ها کی میخوان متوجه اوضاع بشن!؟ تا کی لج بازی...
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اگه دشمنی درکار نباشه و تمام اختلافات حل بشه قابل اعتماده اما اگه توافق اختلافات رو حل نکنه زهرشو بهت میریزه
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ناشناس 18 مزدم دوزان تحریم های سخت را تجربه کرده امانند سه برابر شدن ناگهانی پراید. ملت دیکه خسته شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
منفی زن ها از آمریکا هستند
اخ اخ هسته ای شون رو دادند رفت.اقای شریعتمداری احتمالا ندارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
مگه روحانی و ظریفن که هسته ای بدن برن

:)
تکرار لیبی و قذافی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اگر فقط سلاح رو بده و اختلافاتش با امریکا و همسایگان باقی بمونه میشه لیبی اما اگه ساختار دیکتتوریش رو تغییر بده و منافع ملی و مردمش اولویت باشن و اختلافاتش با امریکا و کره جنوبی و ژاپن رو حل کنه میشه مثل کره جنوبی در اینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
من نمی دونم چرا بعضی همش مثال قذافی را می زنند، بابا مردم لیلی هلیه قذافی قبام کردند، یعنی دیکتاتوری قذافی رو قبول ندارید؟
آمریکا بعد نابودی سلاحهای اتمی کره شمالی: تحریمها برداشته نمیشه باید موشکها رو هم تحویل بدید
آمریکا بعد نابودی موشکهای کره شمالی: تحریمها برداشته نمیشه باید سلاحهای متعارفتون رو هم نابود کنید
آمریکا بعد نابودی کامل قدرت نظامی کره شمالی: باید با بمب و موشکهامون به کره شمالی دموکراسی مورد نظر خودمون رو صادر کنیم
آخر هم سرنوشت کیم مثل قذافی و صدام میشه و سرنوشت مردم کشورش مثل لیبی و عراق تازه رو وضع مردم کره جنوبی هم تاثیر منفی میزاره. آمریکا بی اعتباره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ای کاش بعضی افراد ساده لوح به نظر شما دقت کنن.
هنوز هم بعضیها میگن باید بریم با کدخدا مذاکره کنیم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
يعني ميفرماييد براي مردم عراق بد شد
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
16:34
مذاکره ای که به اختلافات و دشمنی به صورت کامل پایان بده نقض نمیشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
راهی بجز مذاکره با کدخدا نموند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
اینهایی که منفی میدن چه کسانی هستند؟؟ تاریخ رو یادشون رفته یا سنشون زیر ده ساله؟؟
آقای روحانی به داد کره شمالی برسید که می خواهند سر آنها هم کلا بکذارند بهذآنها بگو که چه برسر ما آورده اند حالا درایران همههمه ازدست دولت مردان که این همه وعده داده بودند وکدخدا زیر قولش زد سخت نگران هستند و به مرک تحصیلی فریدون هم توجه کنید وبه مهدی جهان گیری هم توجه کنید وفقر وفسا وبیکاری را هم مد نظر قرار دهید وصندوق ذخیره فهنگیان وترمیم حقوق آنها هم یادتان نرود که درد سر ایجاد نشود
اینا افسانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
تودر افسانه ودر توهم بسر میبری
سید حسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اعتماد به امریکا افسانه است
کاریکه مصدق کرد
Be polite
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ژاپن چین عربستان امارات اروپا وخیلی کشورای دیگه ببین با روابط با امریکا پیشرفتی میکنن همین پایین دستمون حاشیه رو بدون تعصب بررسی کن چقدر پیشرفت کردن یعنی کل دنیا نوکر امریکان ما قیم و ازادی خواهه جهانیم باید جور دنیا رو بکشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
کی به آمریکا اعتماد کرد. کلا امریکا برای همه امیریکاست . ملت ها براساس منافعشون با یکدیگر در ارتباطند
هزینه های درگیری ودشمنی مستقیم با آمریکا به حدی زیاد است که درنهایت هر کشوری پس از تحمیل هزینه های گزاف وغیر قابل جبران مجبور به عقب نشینی می شود ضرب المثلی می گوید سینه سپر کردن در برابر تند باد شجاعت نیست بلکه نوعی ح....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
بازهم كره شمالي كه ميگه توسعه اقتصادي
باید قبول کنیم غربی ها خیلی رذل هستند و کشور هایی مثل لیبی، عراق و سوریه را نابود کردن. تنها کسی که زبون این پست فطرت های کثیف و رذل رو خوب میدونه اردوغانه و تا حالا به هیچ کدومشون باج نداده. درست بدی هایی داره اما واقعا اقتدار داره. در داخل ترکیه بسیار محبوبه و با پشتوانه مردمش از هیچ چیز نمیترسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
تعداد کشور هایی که با همکاری و روابط تجاری پیشرفت کردند خیلی بیشتر از این چند کشوره قذافی و صدام و ا حاضر به تغییر نشدند
پاکستان و هند بمب اتمی دارند ولی آمریکا را تهدید نکردند . برای داشتن بمب اتمی باید از آمریکا مجوز گرفت. احتمالا آمریکا به عربستان هم مجوز ساخت بمب اتمی خواهد داد .‌تا ایران در حصار اتمی هم قرار بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اون کشورها نه نفت دارند نه موقعیت جغرافیایی ایران رو.
چرا سلاح اتم درست کرد چرا این همه فشار اقتصادی تحمل کردن .که حالا میخواهد پسش بده.عجیبه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
برا اینکه دیوانه هست
ما باید الان به کره شمالی کمک کنیم و تیم مستشار های نظامی را بفرستیم کره و به اون بگیم با این اشتی نکنه..
کره شمالی هیچ وقت سلاحهایش رو نابود نمیکنه مگر انکه چین از همه جهت ساپورتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
لطفاً از واژه ساپورت استفاده نکنید تحریک میشم!!!!!!!
وقتی چین کشتی سوچی دا زد کره شمالی جستب دستش امد
عاقبت کوتاه آمدن در مقابل آمریکا همینه.
امریکا کره شمالی و کره جنوبی را تبدیل به یک کشور واحد خواهد کرد انان کشورهای افغانستان عراق لیبی یمن سوریه را با ایجاد تفکر تکفیری سالها به عقب برگرداندند
امریکا اون خپل رو هم به زانو در میاره
امریکا اون خپل رو هم به زانو در میاره بعد از اون میره سراغ کفش سربازها یعنی پوتین
چرا نابود کنه؟ چندتاشو بفروشه به ایران.
خیلی ساده باید باشه چنین کار احمقانه ای بکنه
درود بر کیم جونگ اون
هنوزعده ای جاهل نمی فهمند انگلیس باسیاست یعنی فقروجهل کشورهارواداره مبکنه ولی امریکابا تجارت حالا قضاوت باخودتان انتخاب کنبد
ای کاش مانند کره ج پیشرفته و مثل کره ش موشک را بندازیم سطل اشغال و مثل ژاپن پیشرفته با اخلاق و بدون ارتش باشیم. ای خییییدا
آمریکا تفکر سودطلبانه داره.
پیامام چی شد نه تایید خورد نه غیرقابل انتشار شد نه انتظار سربسنیستوشون کردی
کره شمالی برای دفاع ازخودش بوده هرکاری کرده
مرگ بر امریکا
وقتی نظرات را مطالعه میکنم یک چیزی عجیب هست چون بعید هست اینها نظر مردم باشد چون واقعیت امر این هست
رهبر کره شمالی پایان داستان را دیده است
خخخخخ
فقط کیم
مشكل كشور ما اينه كه هر چي داريم و نداريم جااااااااااااااار ميزنيم
تابناک نحوه گزارش شما جهت داره جهتش م به طرف کدخداست جوجه را اخر پاییز می شمارند
دیکتاتور نادان و چاقالو بلاخره تصمیمی عاقلانه گرفت
رهبرجوان کره شمالی که تا دیروز توهم زده بود ورجزخوانی میکرد عاقل شد
اگر نوکرش هم باشی تا ثروتت را نگیره و هستی ات را نابود نکنه ولت نمی کنه.
انقدر دنبال جنگ نباشید .
صدام، قذافی، کیم
تجربه تلخ
با این حساب کره شمالی هم پیشرفتش شروع شد
من نمي دانم كي گفته آمريكا به هر كشوري پا گذاشته اونجا رو آباد كرده
خدا هرچی وطن فروشه لعنت کنه
کره شمالی شرایطش با ما کمی فرق دارد و اگر بتوانند خلع سلاحش کنند دیگر ابرقدرتها و امریکا و همسایگانشان دغدغه دیگری از اون ندارند ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل