بازدید 3497

آغاز دومین روز رقابت کاندیداهای شهرداری تهران

کد خبر: ۷۹۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 07 May 2018

رئیس شورای شهر تهران در دومین روز از رقابت کاندیداهای شهرداری تهران بر ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز دومین روز رقابت کاندیداهای پست شهرداری تهران است گفت: با انصراف حجتی از کاندیداتوری شهرداری تهران، امروز آقایان حناچی و محمود حسینی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند و فردا سه شنبه نیز از میان این پنج نفر، دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی، پست شهرداری انتخاب خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ترافیک برگزاری نمایشگاه کتاب و خودرو در تهران گفت: متاسفانه ناهماهنگی‌هایی در شهرداری و دولت وجود دارد که سبب بروز این گونه بی قانونی‌ها می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه شورای شهر تهران در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در تهران داشته است،‌ اظهار کرد: به همین دلیل نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد و شما هم می‌بینید برگزاری نمایشگاه کتاب با همه تمهیدات ترافیکی باز هم موجب بروز ترافیک شد و از همین جا از استاندار، وزیر کشور و رئیس جمهور می‌خواهم که جلوی برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب را در تهران بگیرند؛ چرا که تا آنجایی که اطلاع دارم این افراد مخالف برگزاری نمایشگاه هم هستند.

وی افزود: نباید با اعصاب و روان مردم بازی کرد و مسئولیت و تقصیر آزار و اذیت مردم بر عهده مدیرعامل نمایشگاه‌ها و وزارت بازرگانی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر