بازدید 4853

اف بی آی مکالمات وکیل ترامپ را شنود کرده است

کد خبر: ۷۹۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 04 May 2018

پلیس آمریکا مکالمات تلفنی وکیل رئیس جمهور آمریکا را شنود کرده است.

به گزارش تسنیم، ادارۀ تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) قبل از یورش به دفتر، اتاق هتل و خانۀ مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، به شنود مکالمات تلفنی او پرداخته است.

این خبر روز پنجشنبه از سوی شبکۀ خبری ان‌بی‌سی آمریکا به نقل از منابع آشنا به این پرونده منتشر شد.

سخنگوی دفتر دادستانی منهتن که مسئول تحقیقات در پروندۀ کوهن است، از هرگونه اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

بازرسی از دفاتر کار، خانه و اتاق کوهن در هتل در اوایل ماه آوریل انجام شد و بخشی از تحقیقات جنایی پلیس نیویورک در موضوع پروندۀ پرداخت پول به استفانی کلیفورد مشهور به استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های مستهجن بود.

ترامپ به مدیر وقت اف‌بی‌آی: به «من» وفادار باش!

خانم کلیفورد ادعا کرده که حدود یک دهه پیش (در سال 2006 میلادی) با دونالد ترامپ رابطه داشته است. در واکنش به این خبر، مایکل کوهن وکیل شخصی دونالد ترامپ نیز اعلام کرده است که یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی، از حساب شخصی خود مبلغ 130 هزار دلار به استفانی کلیفورد حق‌السکوت پرداخت کرده و در مقابل از او خواسته است تا دربارۀ روابط خصوصی‌ خود با آقای ترامپ اطلاعاتی منتشر نکند.

تحقیقات پلیس نیویورک، شاخه‌ای از تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژۀ پروندۀ دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا است.

مولر که به دنبال یافتن پاسخی برای این پرسش است که آیا کارزار انتخاباتی آقای ترامپ با مسکو در ارتباط بوده یا خیر، پیش از این مستقیما نیز دربارۀ مایکل کوهن به تحقیق پرداخته و حتی گفته می‌شود حکم بازرسی از دفاتر مایکل کوهن به درخواست او صادر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر