بازدید 7677
گزارش

فرار از رویارویی با مهره محکوم؛دلیل اصلی رفتن تاج از جشن پرسپولیس؟

کد خبر: ۷۹۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 28 April 2018

رئیس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، به بیمارستان منتقل شد و همین موضوع حواشی و اخبار غیر رسمی را موجب شد و این تردیدها با سکوت تاج و البته حضور امروزش در دفتر فدراسیون پررنگ تر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیروز هم در این باره نوشته بودیم که در راهروهای ورزشگاه شنیده می شد مهدی تاج بخاطر برخی مسایل و اختلافات ، شرایط جسمی مناسبی نداشت و تلاش کرد تا خود را برای درمان به بیمارستان برساند. اما در این میان مسایل دیگری هم مطرح شد که با سوژه اختلاف تاج یا وزیر ورزش‌وجوانان متفاوت است.

مهمترین این مسایل به موضوع حضور افشین پیروانی مدیر سابق تیم ملی ایران بر می گردد که گفته می شود با حکم کمیته اخلاق پنج سال از حضور در فوتبال ایران محروم شده است! او سرپرست تیم پرسپولیس بود و ناچارا برای دریافت مدال و جام قهرمانی لیگ برتر باید با تاج رودررو می شد، اتفاقی که چندان برای تاج خوشایند نبود. اطرافیان او مدعی هستند که دقایقی کوتاه قبل از آماده شدن سکوی قهرمانی، تاج دچار نوسان شدید فشار خون شد و مستقیم به بیمارستان انتقال یافت.

رادیو ورزش اما در گزارشی مهم تر که ارزشی فراتر از سوژه پیروانی دارد امروز خبر داد طبق شایعاتی که شنیده می‌شود این افت فشار با درگیری لفظی رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش بی‌ارتباط نبوده است. هر چند که هردوی این دلایل هم می تاند در تصمیم تاج دخیل بوده باشد. گفته می‌شود که شاید این درگیری ها به غیبت محمدرضا ساکت در مراسم اهدای مدال‌های قهرمانی بی‌ارتباط نبوده است البته در برنامه‌ای هم که از رادیو ورزش پخش شد گفته شد که وزیر ورزش در مورد کیفیت و کارایی افراد حاضر در فدراسیون به مهدی تاج انتقاد کرده و همین مساله زمینه‌ساز یک بحث لفظی بوده است.

در این میان سعید فتاحی که گوش به فرمان مقامات ارشد فدراسیون است، دلیل غیبت ساکت را کسالت پدرش عنوان می‌کند: «این حرف ها چیست؟حال پدر آقای ساکت خوب نیست، شما خودتان را جای اینگونه افراد بگذارید.» تاج فعلا اظهارنظری در این مورد نداشته است و خبر جدیدی هم از رئیس فدراسیون فوتبال منتشر نشده است تا حجم شایعات بیشتر و حرف‌ و حدیث‌ها در این خصوص وسیعتر شود اما امروز تاج با عابدزاده دیدار کرده تا نشان دهد حالش نسبت به دیروز بهتر است و توانسته در محل کارش حاضر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست