بازدید 29570
۶
واکنش هایی که از اصل موضوع بدتر است

فحش رکیک مترجم به برانکو در صفحه اجتماعی مسلمان؟!

محسن مسلمان در حال تصویربرداری لایو اینستاگرام خود است، دیالوگی به کار برد که بعد از دست به دست شدن در فضای مجازی خیلی‌ها با توجه به مشکلاتی که طی چند وقت اخیر میان مسلمان و برانکو شکل گرفته، آن را به حساب سرمربی پرسپولیس گذاشته اند
کد خبر: ۷۹۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 28 April 2018

اصغر نیک‌سیرت مترجم سرمربی خارجی پرسپولیس در خصوص دیالوگی که بعد از جشن قهرمانی در لایو اینستاگرام محسن مسلمان جنجالی شد توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مترجم مورد اعتماد برانکو در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود، ناآگاه از اینکه محسن مسلمان در حال تصویربرداری لایو اینستاگرام خود است، دیالوگی به کار برد که بعد از دست به دست شدن در فضای مجازی خیلی‌ها با توجه به مشکلاتی که طی چند وقت اخیر میان مسلمان و برانکو شکل گرفته، آن را به حساب سرمربی پرسپولیس گذاشته اند. برداشتی که به احتمال بسیار زیاد صحیح بوده است و نمی تواند برداشت صدها هزار نفر را نادرست خواند. اما حالا توجیهاتی در این باره مطرح شده که می تواند این مترجم بددهن را از پرسپولیس برکنار کند و او را به توجیه آن کلمه زشت داشته است.

نیک سیرت در این خصوص گفت: ابتدا باید از هواداران عزیز بابت این کلماتی که گفتم عذرخواهی کنم و تصور نمی‌کردم مسلمان در حال تصویربرداری زنده است. در ادامه هم باید این توضیح را بدهم که این جوی که شکل گرفته را متوجه نمی‌شوم و مطمئنا منظور صحبت‌هایم آقای برانکو نبود. نان را خدا می‌دهد اما چرا باید درباره کسی که طی سه سال باعث روزی‌ام شده اینچنین بگویم. محسن برای این بازی انگیزه زیادی داشت و قبل از بازی گفت که می‌خواهد کاری کند و منظور صحبت‌های ما هم همان بود. از دوستان و خصوصا اصحاب رسانه می‌خواهم که ماجرا را طوری که دوست دارند تفسیر نکنند.

فحش رکیک مترجم به برانکو در صفحه اجتماعی مسلمان!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تو این فونبال آدم سالم هم پیدا میشه !!؟ یه مشت لمپن بی فرهنگ مثه این آقا چیز جدیدی نیست !
باید رحمتی 5 جلسه محروم بشه که دیگه از این اتفاقات نیفته
يطوري ميگه تفسير نكنين انگار كه كل فوتباليستا و دور و برياشون همه دكتر و مهندسن.. فقط اين يدونه بد دهن در اومده.. بابا اكثرتون يه مشت..... بي سواد و بي فرهنگ هستين.. يه عده قليلي هم آدم حسابي بينتون پيدا ميشه ....... مثلا علي دايي.. وگرنه اكثر اين آقايون يه مشت بي در و پيكرن همين
کمیته انظباطی کماکان خواب راحت است.
واقعا متاسفم!!
چرا اتقدر راحت و مثل نقل و نبات به همدیگه فحش می دیم؟؟؟
تو رو خدا ببینید پولهای هنگفت افتاده دست کیا!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی