بازدید 5906
۱

رسیدگی ویژه به پرونده «زالوی‌کثیف»

کد خبر: ۷۸۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 09 April 2018

پرونده متهم معروف به «زالوی کثیف» به طور ویژه و خارج از نوبت در دادسرای مشهد رسیدگی می‌شود.

به گزارش روزنامه خراسان، بازپرس ویژه قتل عمد افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، پرونده قتل دختر شش ساله افغانی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.
قاضی علی اکبر احمدی نژاد اضافه کرد: اگرچه متهم این پرونده در اعترافات خود اظهار کرد که هنگام ارتکاب جرم حالت طبیعی داشته است اما باز هم مانند دیگر پرونده‌های جنایی، وی برای انجام معاینات و آزمایش‌های روان پزشکی به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد تا اعضای این کمیسیون نظر کارشناسی و تخصصی خود را درباره برخی ادعاهای متناقض متهم مبنی بر مصرف مواد مخدر به دادسرا اعلام کنند. بازپرس شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد افزود: دستوراتی برای بررسی سوابق کیفری متهم نیز صادر شده است تا سوابق کیفری و حتی اجتماعی این فرد مورد بررسی‌های دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به این که کنسولگری افغانستان در مشهد نیز وکیلی را برای دفاع از اولیای دم معرفی کرده است، گفت: دستگاه قضایی علاوه بر سرعت در رسیدگی به پرونده تلاش می‌کند موضوع با دقت بررسی شود و جنجال‌های حاشیه‌ای تاثیری در روند رسیدگی نگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این سیستم آزمایش‌های روان پزشکی خیلی دیگه مسخره شده. یعنی یکی توی این آزمایش ها بگن مشکل داره تبرئه میشه تا باز بره آدم بکشه؟ سزای قتل باید و باید قتل باشه چه آدم سالم باشه چه دیوانه چه زیر 16 و 18 سال وقتی یه سگ به آدم حمله کنه مخصوصا اگر خون یه ادم رو بخوره دامپزشکا در اسرع وقت میکشنش چون میدونن باز هم تکرار خواهد کرد. لطفا این غربزدگی ها رو بریزید دور و با قانون خودمون مجازاتشون کنید این فرنگی بازیا برای خود غرب هست با توجه به روحیه و اعمال مردم خودشون اونجا جواب میده نه در یه کشور جهان دهم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار