بازدید 6900
۱
سوژه

سوتی تازه توفیقی/تیام فقط تا آخرفصل در استقلال است؟

«نمی شد در آن مقطع با ایشان قراردادی قطعی برای یک سال امضا کنیم زیرا او پیشنهادات زیادی داشت.» این جمله توفیقی بعد از آب و تاب پلیسی ماجرای خرید تیام نشان می دهد که استقلال برای یک فصل آتی باید بار دیگر سر میز مذاکره مالی با این سنگالی گلزن بنشیند
کد خبر: ۷۸۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 07 April 2018

جملات معاون ورزشی استقلال درباره قرارداد مهاجم ارزنده سنگالی این تیم باعث نگرانی و ترس هواداران آبی پوش شده است. آنطور که از صحبت های توفیقی بر می آید تیام طبق قرارداد این اختیار را دارد که با پیشنهاد بهتر در پایان فصل از تیم جدا شود! جملاتی که نشان دهنده ناامیدی این باشگاه از حفظ ستاره گلزنش است.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها در پرونده جذب بازیکنان خارجی مد نظر شفر روزهای سختی را گذراندند اما در نهایت با جذب تیام، خریدی تاثیر گذار انجام دادند. پندار توفیقی با فاصله گرفتن از روزهای جذب این بازیکن در تشریح مراحل خرید تیام در یک برنامه تلویزیونی ماجرا را پلیسی کرد و گفت: ما برای خرید مهاجم، پرونده 50 بازیکن را دیدیم و چند جلسه تا ساعت 3 و 4 صبح با آقای شفر برگزار کردیم. خیلی از گزینه ها را نهایی کردیم و حتما در جریان هستید که یک سری عوامل از انتقال آنها جلوگیری می کردند. البته برای خود تیام هم این اتفاق افتاد و یک سری افراد باعث می شدند تا فوتبالیست ها از سفر به ایران بترسند و ما مجبور بودیم به بازیکنان توضیح بدهیم که از نظر امنیت و پرداخت قرارداد مشکلی نداریم و شما با سفر به تهران از امنیت کشور مطمئن خواهید شد.

Related image

وی در ادامه صحبت های خود به راهکار استقلال برای دور زدن موانع جذب تیام اشاره کرد و افزود: ما تیام را با عبور از یک چرخه به ایران آوردیم و یک سری اسامی را معرفی کردیم تا دوستان گمراه شوند. وقتی قرار بود تیام به ایران بیاید من از یک ساعت قبل در فرودگاه حضور داشتم و همانجا قرارداد را ساعت 3:30 صبح امضا کردیم و به این شکل او جذب شد. قرارداد تیام 1.5 فصل است اما نمی شد در آن مقطع با ایشان قراردادی قطعی برای یک سال امضا کنیم زیرا او پیشنهادات زیادی داشت. او اکنون از شرایط راضی است و ما نیز از او راضی هستیم.

 نکته کلیدی دیگر اما قرارداد تیام با استقلال برای فصل آینده است. توفیقی در این باره می گوید: ما بر مسائل مالی توافق کردیم و تنها نکته ای که وجود دارد، شرایط جدایی او از استقلال است. قرارداد 1.5 ساله است و مبلغ فیکس شده ... احساس می کنم با توجه به شرایط استقلال در ایران و آسیا و البته شخصیت خوب تیام، امیدواریم او را یک سال آینده داشته باشیم. 

هر چند معاون ورزشی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرده تا تیام در استقلال باقی بماند اما به نظر می رسد با توجه به سابقه سوتی های بزرگ توفیقی در نقل وانتقالات گذشته و البته درخشش تیام  که باعث جلب توجه مشتریان دست به نقد در کشورهای خلیج فارس شده است، یکی از سخت ترین ماموریت های مدیران استقلال حفظ این بازیکن برای فصل آینده باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اون قسمتی که گفتیم برای پرداختها مشکلی نداریم ...خیلی جالبه...... البته بعد از چند سال و شکایت به فیفا و تهدیدهای انها آقای تیام مبلغ قراردادت را پرداخت خواهند کرد.....!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر