بازدید 3422

حضور گسترده پلیس برای تامین امنیت مردم

کد خبر: ۷۸۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 02 April 2018

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مردم و مسافران نوروزی اطمینان خاطر داد که پلیس در روز طبیعت حضور گسترده ای به منظور تامین امنیت آن ها خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان الهی" اظهار کرد: با توجه به مساعد بودن هوا در روز ۱۳ فروردین، شاهد حضور پرشمار مردم و خانواده ها در تفرجگاه ها، اماکن گردشگری، سراب ها و پارک های استان خواهیم بود.

وی افزود: پلیس برای این روز تدابیر ویژه ای اندیشیده و با تمام توان برای رقم زدن روزی خوب و خاطره انگیز برای مردم و مسافران نوروزی تلاش خواهد کرد.

سردار امان الهی ادامه داد: البته کرمانشاه یکی از استان های امن و ارام کشور است و به ندرت در روز طبیعت شاهد درگیری و ایجاد مزاحمت بوده ایم اما همین مقدار نیز باید کنترل شود تا خانواده ها احساس امنیت و آرامش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همکاران پلیس چه با لباس شخصی و چه با لباس نظامی در اماکن گردشگری و تفرجگاه های استان حضور خواهند داشت تا امنیت لازم برای خانواده ها را فراهم کنند.

وی گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی نیز پلیس حضوری گسترده در سطح شهرها و جاده ها داشت تا مردم و مسافران نوروزی با خیالی راحت به تفریح و گشت و گذار بپردازند.

به گفته سردار امان الهی، در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۵ هزار پلیس در بخش های مختلف، برقراری امنیت شهرها و جاده های استان را برعهده داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ادامه طرح نوروزی پلیس تا روز ۱۵ فروردین خبر داد و گفت: در این طرح ۲۰ روزه، همکاران ما در بخش های مختلف به صورت شبانه روزی تلاش کردند و می کنند تا مردم تعطیلات خوب و آرامی را سپری کنند.

این مسئول به مردم و مسافران نوروزی اطمینان خاطر داد که پلیس در روز طبیعت حضور گسترده ای به منظور تامین امنیت آن ها خواهد داشت و به هیچ کس اجازه وارد آوردن خدشه ای به امنیت کنونی نخواهد داد.

وی در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس نیز قدردانی کرد و گفت: با ادامه این تعامل، قطعا شاهد افزایش امنیت عمومی در سطح شهرها و روستاها و همچنین جاده ها خواهیم بود.

دستگیری ۲ سارق حرفه ای قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای قطعا ت خودرو و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، ماموران کلانتری ۱۷ بعثت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با استفاده از منابع و مخبرین و تحقیقات محلی توانستند ۲ سارق حرفه ای را که به صورت ماهرانه ای اقدام به سرقت قطعات خودرو می کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ براری ادامه داد: این سارقین در بازجویی های اولیه در کلانتری به ۱۷ فقره سرقت قطعات خودرو، یک فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت سیم برق و یک فقره سایر سرقتها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ در صورتی که امکان پارک خوردوی خود را در پارکینگ ندارد نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده جهت جلوگیری از سرقت اقدام کنند.

سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: پلیس بدون کوچکترین گذشتی با مجرمان برخورد و ان ها حتما سزای کار خود را خواهند دید.

عوامل نزاع دسته جمعی در خیابان کاشیکاری کرمانشاه دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خیابان کاشیکاری شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ " علیرضا مرزبانی " اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در خیابان کاشیکاری شهر کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکز جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص گردید تعدادی از اهالی خیابان کاشکاری به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر شده و به ضرب و شتم هم پرداخته اند.

سرهنگ مرزبانی یادآور شد: با حضور به موقع پلیس درگیری خاتمه یافت و ۵ نفر از عوامل اصلی نزاع نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یکی از دلایل وجود امنیت در استان را حضور به موقع پلیس عنوان و اظهار کرد: همین حضور به موقع و با صلابت باعث پیشگیری از وقوع بسیاری درگیری ها و جرائم شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمام هم و غم پلیس ایجاد فضایی امن و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه است.

سرهنگ مرزبانی تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس برخورد و مبارزه با مخلان نظم و امنیت عمومی است و تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به این افراد را نخواهیم داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور است، گفت: به خاطر وجود همین امنیت پایدار بوده است که طبق اعلام مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری هرساله شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی هستیم.

وی در پایان، همکاری خوب مردم با پلیس را یکی از دلایل اصلی ایجاد امنیت فعلی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با افزایش این همکاری ها شاهد وضعیت بهتری در سطح جامعه باشیم.

سارقان حرفه ای در هرسین به دام پلیس افتادند

جانشین فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری دو سارق حرفه ای لوازم خودرو و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " ولی کریمی " اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر هرسین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات میدانی و فنی پلیسی در خصوص سرقت های انجام شده، گفت: در پایش اطلاعاتی مشخص شد که سرقت توسط ۲ سارق انجام گرفته است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: با تحقیقات نامحسوس و افزایش گشت انتظامی در سطح شهر مشخص شد سارقان اموال مسروقه را به مغازه ای در حاشیه شهر منتقل می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان هرسین ادامه داد: در هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی، تیم عملیات کلانتری ۱۲ برای دستگیری سارقان و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام و ضمن دستگیری سارقان، مقدار فراوانی از اموال مسروقه مالباختگان کشف شد.

وی یادآور شد: متهمان پس از دستگیری به مراجع قضایی جهت صدور حکم لازم تحویل شدند.

سرهنگ کریمی در پایان به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد و اسناد با ارزش در اتومبیل خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان