بازدید 3979

رژیم صهیونیستی صدها کلاهک هسته‌ای دارد!

کد خبر: ۷۸۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 13 March 2018
خبرگزاری رسمی چین امروز گزارش کرد، تل آویو در شرایطی از مسابقه هسته ای تسلیحاتی ابراز نگرانی می کند که باورها بر وجود صدها کلاهک هسته ای در این رژیم است.

به گزارش ایرنا به نقل از شینهوا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در اظهار نظرهای خود در روزهای اخیر نسبت به مسابقه هسته ای در منطقه خاورمیانه هشدار داده است.
 

این خبرگزاری می افزاید این را باید در کنار مسایل دیگری نظیر آن مورد توجه قرار داد که نشان می دهد اسراییل دارای صدها کلاهک هسته ای است.

شینهوا با اشاره به این مساله که این رژیم تنها دارنده زرادخانه هسته ای در خاورمیانه است، می نویسد تل آویو همیشه از تایید این موضوع طفره رفته است.

گزارش خبرگزاری رسمی چین ادامه می دهد بسیاری بر این باورند این رژیم دارای صدها کلاهک هسته ای است اما هرگز حاضر نشده است موجودیت آنها را رسما اعلام کند.

شینهوا تصریح می کند اشاره نتانیاهو به مسابقه تسلیحاتی هم احتمالا مربوط به درخواست تازه عربستان سعودی از آمریکا برای خرید راکتورهای هسته ای است.

گزارش ادامه می دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توسل به این مساله که ممکن است مسابقه تسلیحاتی هسته ای خاورمیانه راه بیفتد تلاش می کند تا برنامه هسته ای ایران را هدف قرار داده و خواستار تجدید نظر در آن شود.

شینهوا می نویسد اسراییل از همان روز اول در سال 2015 میلادی که این توافق مهم و تاریخی حاصل شد بنای مخالفت با آن گذاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار