بازدید 6534
۱

حمله جدیدوصریح دادکان به دولت، صالحی امیری و وزیرورزش

الان وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک ما هر دو از مسائل و ارتباطات سیاسی سر کار نیامدند؟ حالا ما چطور از اینفانتینو می‌خواهیم سیاست را در فوتبال دخالت ندهد، در حالی که خودمان سیاست را در ورزش کشورمان اعمال می‌کنیم. عربستان در همه‌جا نفوذش بیشتر از ماست
کد خبر: ۷۸۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 07 March 2018

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که امروز یک منصب دولتی هم در وزارت صنایع دارد و مشاور وزیر محسوب می شود،بار دیگر به انتصاب های دولت در ورزش و دخالت مسایل سیاسی اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دکتر دادکان با اشاره به حضور اینفانتینو در ایران اظهار داشت: حضور آقای اینفانتینو در ایران یک غنیمت است. فدراسیون فوتبال تلاش کرد او را به ایران بیاورد و این کار مثبت است، اما مهم این است که باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای فوتبال ما می‌افتد. اینفانتینو در صحبت‌هایش اصرار دارد که پول حق پخش باید به فدراسیون برسد، سیاست از فوتبال دور و عدالت رعایت شود؛ اگر این اتفاق در فوتبال ما بیفتد، حضور اینفانتینو مثبت است ولی اگر بخواهیم میزبانی را از دست بدهیم، نفوذ کشورهای عربی روی AFC بیشتر باشد و ما خارج از کشورمان بازی کنیم، حضور او هیچ کاری برای ما نمی‌کند. وقتی آقای روحانی در دیدار با رئیس فیفا می‌گوید که نگذارید سیاست در ورزش دخالت کند، یعنی حضور عربستان در بخش‌های سیاسی و اعمال نفوذ، ولی آیا ما خودمان در کشور خودمان در ورزش کار سیاسی نمی‌کنیم که توقع داریم اینفانتینو این مشکل را حل کند؟

Image result for ‫دادکان + روحانی‬‎

دادکان ادامه داد: الان وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک ما هر دو از مسائل و ارتباطات سیاسی سر کار نیامدند؟ حالا ما چطور از اینفانتینو می‌خواهیم سیاست را در فوتبال دخالت ندهد، در حالی که خودمان سیاست را در ورزش کشورمان اعمال می‌کنیم. اگر حضور اینفانتینو در ایران را پیگیری کنیم و خودمان مسائل سیاسی را در ورزش دخالت ندهیم، مثبت خواهد بود. چون مسائل سیاسی دخالت دارد، عربستان در همه‌جا نفوذش بیشتر از ماست و می‌تواند سلطه داشته باشد بر فوتبال و ورزش آسیا، گرفتن میزبانی برای ما سخت است. ما هم باید بپذیریم که عربستان جلوتر از ماست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادکان به جز انتقاد کردن چه کاری بلده؟ به غیر از انتقاد کردن و پشت سر این و اون گفتن هیچ کاری ازش برنمیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر