بازدید 6308

درخواست عجیب دادکان از محسنی اژه ای درباره فساد

شما نمی‌خواهد آنهایی که رانت گرفتند و فساد دارند را معرفی کنید، شما آدم‌هایی که در مجلس، دولت و جاهای مختلف سالم زندگی کردند را معرفی کنید، به‌‌واللّه به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد!
کد خبر: ۷۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 07 March 2018

محمد دادکان استاد دانشگاه و مشاور وزیر صنایع به تازگی درباره فساد در فوتبال و جامعه اظهار نظر کرده و این بار سخنگوی قوه قضاییه را خطاب قرار داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: من برای آقای اژه‌ای احترام زیادی قائلم. او چند شب پیش گفت هر موقع می‌خواهیم دارایی‌های افراد و مسئولان را مورد بررسی قرار بدهیم، خیلی‌ها معترض هستند و نمی‌شود. من به‌عنوان یک شهروند و معلم، خواهشی دارم و آن هم این است که «شما نمی‌خواهد آنهایی که رانت گرفتند و فساد دارند را معرفی کنید، شما آدم‌هایی که در مجلس، دولت و جاهای مختلف سالم زندگی کردند را معرفی کنید»، به‌‌واللّه به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد، پس فساد همه‌جا هست. اجازه بدهید مردم حرف بزنند و رسیدگی کنید. وقتی اینفانتینو به تهران آمد، گفت که عدالت در فوتبال مهم است. مقامات ورزش ما هم همه از عدالت می‌گویند و حتی ما هم می‌گوییم که قوام یک کشور به آزاد و عدالت است. اجازه بدهید که این عدالت فراگیر باشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر